عطر و ادکلن

ادکلن بلک افغان ساخت کدام کشور است؟

خیلی از شما عزیزان اسم ادکلن بلک افغان را خیلی شنیده‌اید و همیشه برایتان یکسری سوال در رابطه با این عطر پرطرفدار پیش آمده است. در ادامه سوال‌های شما را جواب خواهیم داد و تمام ابهامات را در رابطه با این عطر جذاب رفع خواهیم کرد.

اولین سوالی که بعد از شنیدن اسم این ادکلن خوش‌بو ذهن ما را درگیر می‌کند این است که بلک افغان ساخت افغانستان است؟ در جواب به این سوال شما باید بگوییم، خیر این عطر جذاب متعلق به یک برند هلندی به نام NASOMATTO است که سال ۲۰۰۸ در آمستردام تاسیس شده و توانسته است ۱۱ عطر پرطرفدار را تا سال ۲۰۱۶ روانه بازار جهانی عطر و ادکلن کند.

ولی جالب است بدانید ادکلن بلک افغان اصل توسط خط تولید کشور ایتالیا ساخته می‌شود. این ادکلن پرطرفدار در کشورهایی مثل سوئیس و فرانسه هم تولید می‌شود.

سازنده ادکلن بلک افغان

سازنده این عطر پرفروش الکساندرو گوالتیری است و برای طراحی و ساخت عطر Belack afgano شش سال زمان گذاشته است. به گفته الکساندرو این عطر هیچ رقیبی ندارد و می‌تواند مناسب خانم‌ها و آقایان باشد. الکساندرو با رونمایی این عطر انقلابی در صنعت عطرسازی برپا کرد که بسیاری از متخصصان و عطاران دیگر برندها را تحت تاثیر قرار داد.

به گفته برخی از منتقدان، این عطار در ساخت بلک افغان از عصاره حشیش استفاده کرده است که این مورد اصلا در دنیای عطرسازی استاندارد نیست. ولی آیا واقعا در ترکیبات این عطر از حشیش استفاده شده است؟ در ادامه به این سوال خواهیم پرداخت.

عطر مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد؟
خواندن مطلب
ادکلن بلک افغان

نت‌های Belack afgano

در ترکیبات این ادکلن یونیسکس از نت‌ها و رایحه‌های خاصی استفاده شده است و به همین دلیل هم این ادکلن در جایگاه بهترین عطر مشترک (یونیسکس) قرار گرفته است. در نت‌های اولیه این عطر جذاب می‌توانید بوی ترکیبی از گیاهان سبز را در کنار بوی تند شاهدانه حس کنید که در همان اول باعث می‌شود عاشق این ادو پرفیوم خاص شوید.

در قلب این ادو پرفیوم بوی خوش و سنگین قهوه و روایح چوبی هارمونی خاصی را در کنار تنباکو و صمغ گیاهی تولید می‌کند که می‌تواند آرامش خاصی را در شما ایجاد کند. بعد از گذشت چند ساعت کمی که به بوی این ادو پرفیوم دقت کنید می‌توانید نت‌های پایه و اصلی بلک افغان را که تشکیل شده از عود و روایح دودی هست را حس کنید.

  • نت‌های اولیه: شاهدانه، ترکیبات سبز
  • نت‌های میانی: روایح چوبی، تنباکو، صمغ گیاهی، قهوه
  • نت‌های پایه: عود، روایح دودی

در ساخت عطر بلک افغان از گیاه حشیش استفاده شده است؟

شاید خیلی از شما عزیزان درگیر این موضوع شده باشید. برای پاسخ به این سوال باید گفت: خیر استفاده از حشیش در ترکیبات عطرها اصلا درست نیست و به دلیل مخدر بودن خلاف استاندارد‌های جهانی است. ولی باید گفت الکساندرو نت‌های این عطر را طوری انتخاب کرده است که رایحه این ادکلن کمی شبیه به بوی حشیش است ولی در ترکیبات این ادو پرفیوم اصلا از این ترکیب استفاده نشده است.

برخی از افراد هم بر این باورند که این عطر به دلیل اسمی که دارد تشکیل شده از تریاک و حشیش افغانی است ولی این نظریه کاملا اشتباه است.

نخستین کشور سازنده عطر بلک افغان

با اینکه این ادکلن را کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه و سوئیس هم تولید می‌کنند ولی نخستین بار ادکلن بلک افغان اصل در کشور هلند و در شهر آمستردام تولید شده است زیرا ناسوماتو اصالتا یک برند هلندی است.

طراحی شیشه عطر بلک افغان

این ادکلن یونیسکس دارای طراحی عجیب و جذابی است که به راحتی می‌تواند در هر جایی همراه شما باشد. حجم این ادو پرفیوم ۳۰ میل بوده که در شیشه‌ای کریستالی قرار گرفته است. مایع این عطر مشکی رنگ بوده که نمادی از گیاه حشیش است.

عطر اسپرت چه نوع عطری است؟ معرفی بهترین عطرهای اسپرت
خواندن مطلب

 درب black afgano از چوب درخت بلوط سوخته ساخته شده است. در طراحی این عطر درب بطری از خود شیشه عطر بزرگ‌تر است، به گفته الکساندرو به دلیل اینکه حجم خود عطر در ظاهر کم است درب آن را بزرگ‌تر طراحی کرده‌اند تا عطر بیشتر به چشم بیاید.

black afgano

ویژگی‌های عطر بلک افغان black afgano

بلک افغان عطری است که از سال ۲۰۱۶ تا به الان بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده است. یکی از دلایل پرفروش بودن این عطر ماندگاری آن است، عطر بلک افغان اصل ماندگاری بی‌نظیری دارد و شاید به همین دلیل است که حجم آن ۳۰ میل در نظر گرفته شده.

به گفته الکساندرو گوالتری خالق این عطر،  هیچ ادکلنی مانند بلک افغان ماندگاری و پخش بو ندارد. ادعای این عطار کاملا درست است، پخش‌بو بلک افغان ۸ ساعت است و در برخی موارد ماندگاری آن تا ۲ روز هم تخمین زده شده.

عطر بلک افغان را می‌توانید در هر مراسمی و در هر جایی استفاده کنید و اطرافیانتان را با رایحه این ادکلن خاص تحت تاثیر قرار دهید.

علت شهرت ادکلن بلک افغان

با اینکه این ادکلن یونسکس بوده و استفاده از آن برای آقایان و خانم‌ها مناسب است ولی این عطر در بین آقایان بیشتر طرفدار دارد. علت شهرت آن در بین آقایان این است که بلک افغان بویی شبیه به سیگار دارد. همیشه در عطرهای مردانه از نت‌های چوبی، عود و تنباکو استفاده می‌کنند چون این ترکیبات نه تنها رایحه‌ای خاص به عطر می‌دهد بلکه ماندگاری آن ادکلن را بالا می‌برد. Belack afgano اصل هم به همین دلیل بین آقایان بسیار پرطرفدار است.

رایحه ادکلن بلک افغان black afgano

عطار این ادکلن پر طرفدار آن را در گروه بویایی آروماتیک چوبی قرار داده است و به دلیل استفاده از عود، قهوه و تنباکو به آن طبعی گرم، تلخ و تند بخشیده است. بلک افغان مناسب آقایان و خانم‌های خوش سلیقه بوده ولی به دلیل سبک بویایی که دارد در بین آقایان محبوب‌تر است. ادکلن بلک افغان می‌تواند همراه خوبی برای شما در فصول سرد باشد، رایحه گرم این ادکلن در سرمای زمستان حس داغ و گرمی را در شما ایجاد می‌کند.

ادکلن afz ساخت کجا است؟
خواندن مطلب

طرفداران و منتقدان بلک افغان آن را جادوی سیاه می‌نامند چون بسیار خاص و فوق‌العاده است و می‌تواند هر کسی را تسخیر کند.

قیمت و خرید عطر black afgano

در سال ۲۰۱۶ زمانی که این عطر تولید شد شرکت Nasomatto قیمت ۱۲۴ دلار را برای این عطر ۳۰ میلی در نظر گرفت. برای خرید این ادکلن خاص یونیسکس بسیار دقت کنید چون نسخه تقلبی و فیک این ادکلن بسیار زیاد است. برای خرید این عطر پر طرفدار ایتالیایی می‌توانید با مراجعه به شعب حیات پرفیوم عطر بلک افغان اصل را با بهترین قیمت تهیه کنید.

ادکلن بلک افغان

عطر نیش بلک افغان

الکساندرو گوالیتری ترکیبات و نت‌های این ادکلن را طوری انتخاب کرده و در کنار یکدیگر چیده که هیچ مشابه بویایی با دیگر عطرها ندارد. به همین دلیل است که بلک افغان جزو عطرهای دستساز و نیش به حساب می‌آید.

سخن آخر

عطر بلک افغان black afgano یکی از پر طرفدارترین ادکلن‌ها در بین خانم‌ها و آقایان است. این عطر به دلیل ماندگاری و پخش‌بو بالایی که دارد می‌تواند انتخاب هر آقا و خانمی باشد. در ایران بیشتر آقایان از این عطر فوق‌العاده استفاده می‌کنند و به دلیل رایحه خاصی که دارد بسیار پرفروش و محبوب است.

عطر بلک افغان ساخت افغانستان است؟

خیر این عطر ساخت برند NASOMATTO در کشور هلند است و در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است تا یکی از بهترین عطرهای جهان یعنی بلک افغان را تولید کند.

اولین کشوری که بلک افغان را تولید کرد کجا بود؟

این عطر برای اولین بار در کشور هلند ساخته شد و به سرعت توانست در سراسر جهان محبوب شود و به تمام کشورها صادر شود. امروزه نمونه‌های تقلبی این عطر هم در بازارهای مختلف به وفور یافت می‌شود.

چرا ادکلن بلک افغان را انتخاب کنیم؟

ادکلن بلک افغان اصل در کشور ایتالیا، سوئیس و فرانسه هم خط تولید خود را تاسیس کرده و این ادکلن پرطرفدار در کشورهای مختلف ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا