چشم

همه چیز در مورد اکستنشن مژه

اکستنشن مژه که اخیراً تقاضای زیادی دارد، راه حل مناسبی برای این است که همیشه چشمانی جذاب و آراسته داشته باشید. مژه افراد ممکن است خیلی صاف، خیلی روشن یا خیلی کم باشد. اکستنشن یک فرآیند بدون درد و بی خطر است که این امکان را فراهم می‌کند تا خط مژه را مجدداً تنظیم کنید و آن‌ها را پرتر یا منحنی تر نشان دهید. در واقع با انجام اکستنشن با آرایش کردن خداحافظی کنید و دیگر نیازی به استفاده مداوم از ریمل ندارید.

روش انجام اکستنشن مژه

اکستنشن مژه باید توسط یک متخصص و در یک سالن زیبایی انجام شود. این کار با اینکه ساده است اما برای رسیدن به نتایج مطلوب، مهم است فردی را انتخاب کنید که به تکنیک‌های تخصصی و اصولی این روش که شامل چسباندن اکستنشن به طور مستقیم بر روی مژه طبیعی است تسلط داشته باشد تا آسیبی به مژه‌های طبیعی شما وارد نشود.

اکستنشن چشم

بسته به مدل صورت و ماهیت مژه‌های شما، تکنسین تشخیص می‌دهد تا چه نوع اکستنشنی مناسب شما است‌. همچنین می‌تواند نتیجه را با توجه به خواسته‌های شما تغییر دهد. اگر می‌خواهید مژه‌های طبیعی یا پر و بلند(روسی) داشته باشید، برای این دو کار از دو تکنیک مختلف استفاده می‌شود. اولین مورد با استفاده از دو موچین انجام می‌شود که شامل قرار دادن اکستنشن تار به تار روی مژه‌ها است و در حدود دو ساعت زمان می‌برد. اما در مدل دوم از دسته‌های اکستنشن استفاده می‌شود که به صورت چندتایی روی مژه قرار می‌گیرند و زمان انجامش حدودا تا سه ساعت ممکن است طول بکشد

هر آنچه باید در مورد سرم مژه و ابرو بدانید
خواندن مطلب

آیا اکستنشن مژه برای همه مناسب است؟

این روش معمولا برای همه افراد مناسب است. با این حال اگر شما مستعد ابتلا به برخی بیماری‌های پوستی و چشمی هستید یا اخیرا جراحی چشم انجام داده‌اید بهتر است از انجام اکستنشن‌های مژه اجتناب کنید و قبل از انجام کارهای زیبایی از یک متخصص مشاوره بگیرید.

دوام اکستنشن مژه

اکستنشن‌ها مستقیماً روی مژه طبیعی قرار می‌گیرند و ماندگاری آن‌ها به کیفیت مژه‌های پایه بستگی دارد که به طور طبیعی و به دنبال چرخه رشد و رویش مژه می‌افتند. به طور متوسط می‌توان گفت که ماندگاری و دوام اکستنشن‌ها حدود سه تا چهار هفته طول می‌کشد.

موارد زیر می‌توانند روی ماندگاری اکستنشن‌ها تاثیر بگذارند

  • چرخه طبیعی رشد و سلامت مژه‌‌ها
  • سن فرد
  • مراقبت‌های انجام شده بعد از اکستنشن‌
  • کیفیت انجام اکتنشن‌ها روی مژه

چگونه ماندگاری اکستنشن مژه‌ را طولانی تر کنیم

اگرچه ماندگاری اکستنشن مژه به طور متوسط مدت زمان محدودی بین سه تا چهار هفته را دارد و کیفیت مژه‌های پایه هم در ماندگاری آن موثر است، اما می‌توان با رعایت یک سری نکات اصولی و خیلی ساده به حفظ هر چه بهتر آن کمک کرد. این موارد علاوه بر اینکه ماندگاری را بالا می‌برد، باعث می‌شود تا به مژه‌ها هم آسیبی وارد نشود

انتخاب تکنسین مناسب

متأسفانه به نظر می‌رسد علت اصلی ماندگاری اکستنشن‌ها کمبود دانش برخی از متخصصین زیبایی باشد. اکستنشن تکنیکی است که اخیراً مد شده است و مؤسساتی آن را برای جذب مشتری انجام می‌دهند. با این حال این افراد لزوماً در مورد تکنیک‌ها و استفاده از محصولات خاص مژه به روز نیستند که در این شرایط نتیجه می‌تواند فاجعه بار باشد. مژه‌ها به دلیل چسب زیاد و نامرغوب یا انجام تکنیک و روش کار اشتباه می‌ریزند. بنابراین ضروری است که در مورد آرایشگاه و آرایشگر انتخابی خود تحقیق کرده و اطلاعات کافی کسب کنید.

جلوگیری از ریزش مژه
خواندن مطلب
ترمیم اکستنشن‌ مژه

مراقبت‌های شخصی

اگرچه تکنسین نقش مهمی‌ در طول مدت ماندگاری اکستنشن ایفا می‌کند، اما مشتری نیز باید به مراقبت‌های منظم بعد ازانجام اکستنشن هم توجه ویژه‌ای داشته باشد و آن‌ها را به درستی و به موقع انجام دهد. با نگهداری مناسب، اکستنشن‌ها می‌توانند برای مدت طولانی‌تری دوام بیاورند. برای این منظور توصیه می‌شود تا ۴۸ ساعت بعد از نصب مژه‌ها از تماس با آب خودداری شود زیرا مدت زمانی لازم است تا چسب به طور کامل خشک شود.

برای پاک کردن آرایش چشم‌ها بهتر است از شامپو و پاک‌کننده‌های مخصوص مژه و چشم فاقد چربی مانند میسلارهای تک فاز استفاده کنید زیرا روغن‌ یا سایر فرآورده‌های چرب باعث از بین رفتن اکستنشن‌ها می‌شود.

در نهایت از دست زدن، کشیدن یا مالیدن مداوم اکستنشن‌ها خودداری کنید. برای مرتب کردن آن‌ها می‌توانید از یک شانه مخصوص کوچک که آرایشگرتان می‌دهد استفاده کنید

زمان ترمیم اکستنشن‌ها

وقتی متوجه شدید که برخی از اکستنشن‌ها شروع به ریزش کرده اند، وقت آن است که مجدد اکستنشن‌های خود را ترمیم کنید. در طول جلسه ترمیم، تکنسین اکستنشن‌های آسیب دیده، پیچ خورده یا خیلی بلند را برمی‌دارد، سپس مژه‌های جدید را در جایی که لازم است قرار می‌دهد. بعداز آن شما با مژه‌هایی کاملاً جدید و ظاهری حتی فوق العاده تر از قبل آنجا را ترک می‌کنید.

زمان جلسات ترمیم کوتاه‌تر از اولین باری است که برای اکستنشن می‌روید زیرا نیازی به اصلاح مجدد همه مژه‌های شما نیست، به همین دلیل بهتر است فاصله جلسات ترمیم خیلی طولانی نشوند.

روش‌های اکستنشن مژه

سخن پایانی

اگرچه اکستنشن مژه کاری است که زیبایی صورت را دوچندان می‌کند و باعث می‌شود بی‌نیاز از آرایش شوید اما برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی باید در انتخاب فردی که این کار را برای شما انجام میدهد دقت کافی را داشته باشید و مراقبت‌‌های اصولی بعد از اکستنشن را با دقت انجام دهید تا چشمانی همواره جذاب و زیبا داشته باشید

هر آنچه باید در مورد سرم مژه و ابرو بدانید
خواندن مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا