عطر و ادکلن

ادکلن afz ساخت کجا است؟

ادکلن afz ساخت کجاست؛ حتما شما هم روی برخی از عطرها این عبارت made in afz را دیده‌اید. اما این به چه معنی است و این عطرها چه ویژگی‌هایی دارند؟ بد نیست بدانید که عطر شما شخصیت و سبک زندگی شما را تعریف می‌کند و بیشتر از آنچه فکر می‌کنید می‌تواند راجع به شما سخن بگوید. داشتن یک رایحه خوب و منحصر به فرد خودتان، باعث ایجاد حس خاصی در شما و همچنین اطرافیانتان می‌شود. علاوه بر این، خرید یک عطر عالی می‌تواند به شما اعتماد به نفس دهد.

حال یافتن یک عطر عالی که احساسات و شخصیت شما را نشان دهد، می‌تواند کاری چالش برانگیز باشد. از این رو، ما در این مقاله یکی از عطرهای منحصر به فرد و شاید کمتر شناخته شده را معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید، چرا که ممکن است این عطر همان چیزی باشد که شما می‌خواهید.

ادکلن afz چیست؟

Afz به معنی منطقه آزاد یا aras free zone است. در این مناطق انواع کالاها تولید و تحت عنوان made in afz به بازار عرضه می‌شوند. یکی از کالاهای تولید شده در این مناطق ادکلن afz  است. در ایران ۳ afz در ایران وجود دارد که عبارتند از:

  • منطقه آزاد ارس
  • منطقه آزاد انزلی
  • منطقه آزاد اروند
آیا عطر به جواهرات آسیب می‌زند؟
خواندن مطلب

منطقه آزاد ارس

این منطقه در شمال قرب ایران واقع شده و با کشورهایی همچون ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان هم مرز است. در تاریخ ۷/۴/۱۳۸۴ به شماره ۲۰۷۰۸/ت۵۳۰۸۲۰ براساس مصوبه‌ای که توسط هیئت وزیران امضا شد، این منطقه به یک منطقه آزاد تبدیل شد.

این منطقه ابتدا ۹۷۰۰ هکتار وسعت داشت که بعدها با رای وزیران، ۲ شهرستان دیگر با نام‌های جلفا و کلیبر به وسعت ۵۱ هزار هکتار به آن اضافه شد. به طور کلی، قسمتی از شهرستان کلیبر با ۲۴ هزار هکتار وسعت، زمین‌های اطراف سد خدآفرین با ۶۱۰۰ هکتار وسعت، محدوده گمرک نوردوز با ۲۴۰ هکتار وسعت تمام منطقه آزاد ارس را تشکیل می‌دهند.

عطر و ادکلن‌های ایرانی

منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند در جنوب غرب کشور ایران واقع شده به همین دلیل، پتانسیل بالایی برای سرمایه‌گذاری‌های گردشگری، تجاری و صنعتی دارد. این منطقه به مسیرهای اصلی دریایی، هوایی و زمینی دسترسی دارد. همچنین کشورهایی همچون کویت، عراق و سایر کشورهای عربی در همسایگی این منطقه هستند، همین سبب رونق فوق‌ العاده این منطقه شده است.

منطقه آزاد اروند شامل آبادان، خرمشهر می‌شود. داشتن منابع طبیعی فراوانی از جمله آب شیرین رودخانه‌های اروند، کارون و بهمن شیر سبب شده تولید در این منطقه بسیار زیاد باشد. داشتن انرژی ونیروی کار فراوان منطقه آزاد اروند را برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی مناسب ساخته است.

منطقه آزاد انزلی

این منطقه از سال ۱۳۸۴ تاکنون مشغول فعالیت است. منطقه آزاد انزلی مساحتی معادل ۹۴۰۰ هکتار و ۴۰ کیلومتر دارد و تنها منطقه آزاد دریای خزر است. این منطقه دارای معافیت‌های همچون معافیت مالیاتی ۲۰ ساله، معافیت از عوارض گمرکی و ارزش افزوده بوده و علاوه بر این‌ها، فعال‌ترین بندر شمال نیز در این منطقه قرار دارد. وجود چنین بندری شانس‌های تجاری و ترانزیتی بسیاری را برای این منطقه فراهم می‌کند.

معرفی بهترین عطرهای گوچی گیلتی برای زنان
خواندن مطلب
ادکلن afz

ویژگی‌های ادکلن afz

ادکلن‌های ساخته شده در مناطق آزاد ایران، رایحه‌ای قوی داشته و تا ساعت‌ها روی لباس باقی می‌مانند. ترکیبات استثنایی و اسانس‌های با کیفیتی که در آن وجود دارد، تجربه طراوت و تازگی طولانی مدت شما و لباس‌هایتان را تضمین می‌کند. این ادکلن‌ها توسط استادان عطرساز فرانسوی ساخته شده و برخی از آن‌ها با رایحه گل‌های بهاری آمیخته شده‌اند. به لطف فناوری Freshplex، شما حتی در دماهای بالا رایحه‌ای شگفت‌انگیز از ‌لباس‌هایتان استشمام می‌کنید.

نکات خرید ادکلن afz

آیا می‌دانستید که طبق مطالعات، ۶۳ درصد از مردان بالغ بین ۱۸ تا ۶۴ سال فقط گاهی از عطر استفاده می‌کند، ۲۳ درصد نیز همیشه عطر می‌زنند و ۴۰ درصد از مردان بالغ هرگز از عطر استفاده نمی‌کنند. این نشان می‌دهد خیلی از افراد یا عطر مناسب خود را نمی‌شناسند یا این که با عطرها آشنایی کافی ندارند. از این رو، در ادامه چند نکته مهم راجع به انتخاب کردن عطر  afz را به شما یاد می‌دهیم که می‌توانید با کمک آن‌ها بهتر ادکلن afz خود را انتخاب کنید.

قوت و قدرت ادکلن

ادکلن afz همانند سایر ادکلن‌ها دارای ۲ الی ۴ درصد روغن است؛ اما برخی از آن‌ها نیز به جای روغن مبتنی بر آب هستند. دقت داشته باشید که ادکلن‌هایی که مبتنی بر روغن ساخته می‌شوند بهتر با پوست شما هماهنگ شده و بهتر پخش می‌شوند.

خانواده عطر

عطرها می‌توانند از رایحه‌های مختلف استفاده کنند. یادداشت‌های اصلی، مرکزی و پایه‌ای روی شیشه عطر وجود دارند که هنگام خرید باید در نظر گرفته شوند. یکی از اطلاعات مهمی‌ که روی شیشه ادکلن نوشته می‌‌شود، نوع رایحه عطر است. عطرها می‌توانند رایحه‌ای وودی، شرقی، گل و فرش «fresh» باشند.

تاریخچه عطر در هند
خواندن مطلب

ادکلن های afz رایحه گل دارند. شما می‌توانید با خواندن اطلاعاتی که روی آن نوشته شده به اسانس گلی که از آن ساخته شده است پی ببرید.

عطر و ادکلن afz

ادکلنی برای سبک زندگی شما

سعی کنید ادکلنی انتخاب کنید که با سبک زندگی شما سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر عادت دارید سرکارتان چرت بزنید، از رایحه گل رز دوری کنید، چرا که رز با داشتن رایحه آرامش بخشی که دارد می‌تواند موجب به خواب رفتن بیشتر شما شود.

هر رایحه برای یک بدن خاص

توجه داشته باشید که ادکلن afz روی هر بدنی عطر خاصی می‌دهد؛ ممکن است برای شما خوب باشد اما روی بدن خواهرتان عطر مختلفی بدهد. هر ادکلن afzی که می‌خواهید خریداری کنید را روی مچ دستتان بفشانید تا بتوانید عطر آن را روی پوستتان حس کنید.

کلام آخر

تمام کالاهای ساخته شده در مناطق آزاد ایران، مانند ادکلن afz، دارای کیفیت بالا بوده و می‌توانند با همتاهای خارجی و وارداتی خود مقابله کنند. چنین ادکلن‌هایی در تنوع بالایی تولید می‌شوند و می‌توانند برای هر سلیقه‌ای یک ادکلن خاص ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا