آرایشیابرو

نحوه‌ی تاتو کردن ابروی بلوند

مدت‌ها است که آرایش دائمی ابروها محبوبیت پیدا کرده است. به نظر می‌رسد تقریباً تمامی افراد نوعی از آرایش دائمی را روی ابروهای خود انجام داده‌اند. این روش بهترین کاریست که می‌توان برای حل مشکلات مختلف زیبایی ابروها انجام داد. افرادی که پوست روشن و موی بلوندی دارند از نظر زیبایی ابرو مشکل دارند و ابروهای آن‌ها به شدت کمرنگ هستند و حتی دیده نمی‌شوند.

این افراد به آرایش دائمی ابروهای خود علاقه دارند اما می‌ترسند که ابروهایشان به طور غیرطبیعی تیره شوند و بیش از حد عادی به سمت بالا کشیده شوند.

حیات پرفیوم می‌خواهد از طریق این مقاله به این باورهای ناصحیح در مورد تاتو کردن ابروی بلوند خاتمه دهد. مطمئن باشید که ابروهای بلوند تاتوشده ظاهر زیبایی خواهند داشت.

چرا ابروی بلوند تاتوشده ایده‌ی خوبی است؟

افرادی که به طور طبیعی موی بلوند دارند، از لحاظ زیبایی ابرو خیلی اذیت می‌شوند. وقتی موها طلایی باشند، ابروها نیز طلایی هستند. مهم نیست ابروهای بلوند تا چه اندازه پُرپشت باشند، آن‌ها به حدی کمرنگ هستند که ممکن است دیده نشوند. ابرو یکی از عوامل مهم زیبایی است، و ابروهای برجسته به یک ویژگی محبوب تبدیل شده‌اند.

بنابراین کاملاً مشخص است که ما دوست داریم ابروهایمان عالی به نظر برسند. این زیبایی فقط به شکل ابرو محدود نمی‌شود، بلکه رنگ و پُرپشت بودن ابرو را هم شامل می‌شود. روزی نیست که افراد بلوند ابروهایشان را آرایش نکنند، و این موضوع می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. علاوه بر این، ممکن است آن‌ها به آرایش دلخواهشان نرسند.

تاتوی ابرو یک روش آرایشی است که می‌تواند ابروی دلخواه هر شخصی را ایجاد کند. این روش برای افراد بلوندی که ابروهای بشدت کمرنگ و کم پشتی دارند هم کاربرد دارد.

آشنایی با انواع سبک‌ های آرایشی
خواندن مطلب
ابروهای بلوند

چه رنگی برای تاتوی ابروی بلوند مناسب است؟

انتخاب رنگ مناسب برای تاتو کردن ابروی بلوند، در مقایسه با انتخاب رنگ سازگار با سایر ابروها کار نسبتاً دشواری است.

بهتر است در هنگام انتخاب سایه سازگار با تاتوی ابرو، چند عکس از ابروهای بلوندی که به نظرتان زیبا هستند را تهیه کنید. این عکس‌ها را به آرایشگر نشان دهید تا او بهتر متوجه شود که شما دنبال چه نوع آرایشی هستید. همچنین می‌توانید با ابروهای آرایش شده به آرایشگاه مراجعه کنید. بدین ترتیب آرایشگر متوجه می‌شود که شما معمولاً ابروهای خود را چگونه آرایش می‌کنید.

آرایشگر رنگ پوست و رنگ زمینه را بررسی می‌کند، و مناسب‌ترین رنگ برای سایه زدن را انتخاب می‌کند. یک آرایشگر ماهر از نحوه‌ی انتخاب سایه‌ی مناسب آگاه است. بدین ترتیب هنگامی که ابروها در حال تثبیت شدن هستند، از نارنجی شدن یا خاکستری شدن سایه ابرو جلوگیری می‌شود.

بهتر است در جلسه‌ی اول از رنگ کمتری استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید در جلسات بعدی رنگ بیشتری را اعمال کنید.

سایه‌های رنگی متنوعی وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها گزینه مناسب برای تاتوی ابروی بلوند را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و سایه‌های دلخواه خود را ایجاد کنید.

نکته‌ی مهم این است که هر رنگی بعد از تثبیت شدن تغییر می‌کند. به مرور زمان از شدت رنگ کاسته می‌شود و ممکن است به سردی یا گرمی گرایش پیدا کند. بنابراین تا زمانی که آرایش تثبیت نشده باشد، از قضاوت راجع به رنگ سایه ابرو خودداری کنید.

بهترین روش‌های تاتوی ابرو

تاتوی ابرو به حالت‌های مختلفی انجام می‌شود، و تقریباً تمامی حالت‌ها با تمام رنگ موها سازگاری دارند. تنها استثنا برای ابروی سایه‌ای پودری وجود دارد، و دلیلش این است که کمرنگ بودن این نوع آرایش، کار اعمال سایه را دشوار می‌کند.

اجازه دهید در ادامه بهترین روش‌های تاتوی ابرو را با هم بررسی کنیم.

لیست انواع لوازم آرایش چشم
خواندن مطلب

میکروبلیدینگ

در این روش چندین خط ابرو به قوس آن اضافه می‌شوند و ابرو حالت طبیعی پیدا می‌کند. ابروها حالت خوبی می‌گیرند و رنگشان تیره‌تر می‌شود.

برای میکروبلیدینگ شکاف‌های کوچکی روی سطح پوست ایجاد می‌شوند که رنگدانه‌های دائمی به داخل آن‌ها تزریق می‌شوند. این رنگ‌ها بعد از تثبیت شدن به خوبی با ابروی طبیعی ترکیب شده و ظاهراً کاملاً واقع بینانه ای پیدا می‌کنند. اگر رنگ سایه به درستی انتخاب شود، ابروهای بلوند میکروبلیدینگ شده به شدت زیبا می‌شوند.

به خاطر داشته باشید که میکروبلیدینگ برای پوست‌های چرب خیلی مناسب نیست. در چنین شرایطی رنگ‌ها سریع‌تر محو می‌شوند، و ممکن است تیره شوند.

روش‌های تاتوی ابرو

نانو بروز (ابروهای نانو)

نتیجه‌ی این تکنیک بسیار شبیه میکروبلیدینگ است، اما به کمک دستگاه ویژه‌ای اجرا می‌شود. دستگاه نانوبروز می‌تواند این آرایش را روی تمامی انواع پوست‌ها، از جمله پوست‌های چرب انجام دهد.

در این روش خطوط ابرو کمی باریک‌تر و ظریف‌تر به نظر می‌رسند.

کمبو بروز (ابروها با آرایش ترکیبی)

در این روش خطوط ابرو به صورت دستی یا به کمک دستگاه اعمال می‌شوند. همچنین بین آن‌ها سایه اعمال می‌شود. کمبو بروز یک روش عالی برای تاتوکردن ابروهای بلوند است زیرا چهره‌ی جذاب‌تری را به وجود می‌آورد و اطرافیان تصور می‌کنند شما از لوازم آرایشی خاصی استفاده کرده‌اید.

پادر بروز (ابروهای پودری)

در این حالت هیچگونه خطوطی ایجاد نمی‌شود، بلکه فقط سایه‌هایی با رنگ دلخواه اضافه می‌شوند.

این تکنیک گزینه مناسبی برای تاتوی ابروهای بلوند است، و بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که ابروهایشان به اندازه کافی پُرپشت است و به خوبی در کانون توجه قرار می‌گیرند.

نکته: در هنگام انتخاب آرایشگر ابرو، عکس‌های نمونه کارهای قبل و بعد از آرایش را ببینید. آرایشگری را انتخاب کنید که تجربه زیادی در زمینه آرایش ابروهای بلوند داشته باشد. بدین ترتیب مطمئن می‌شوید که وی رنگ مناسبی را برای سایه ابرو انتخاب می‌کند.

میکروبلیدینگ ابرو

ابروی بلوند تاتوشده چگونه تثبیت می‌شود؟

به این نکته‌ی مهم توجه کنید که رنگ واقعی ابروی تاتو شده، حداقل ۶ الی ۸ هفته بعد از آرایش ظاهر می‌شود. در این زمان سطح پوست التیام می‌یابد و رنگ‌ها تثبیت می‌شوند. این قاعده برای هر رنگی صدق می‌کند.

آموزش و مراحل کامل آرایش صورت
خواندن مطلب

رنگ‌های جدیداً اضافه شده در زمان تاتو کردن ابروی بلوند و چند روز اول خیلی تیره به نظر می‌رسند. رنگ‌ها باعث اکسایش پوست می‌شوند و ممکن است لکه‌هایی روی ابرو ایجاد کنند، و در این حالت تیره‌تر به نظر می‌رسند. بعد از اینکه لکه‌ها محو شدند، ممکن است رنگ زیر پوست روشن‌تر از چیزی که فکر می‌کردید به نظر برسد. در چنین شرایطی نگران می‌شوید که آرایش ناموفق بوده است.

این حالت طبیعی است، و آرایش دائم با پشت سر گذاشتن این مراحل تثبیت می‌شود.

رنگ اضافه شده به ابرو (با شدتی کمتر از زمان شروع آرایش) مجدداً ظاهر می‌شود، و بعد از سپری شدن 4 هفته به رنگ نهایی تبدیل می‌شود. در این مرحله شدت رنگ را بررسی می‌کنید و تغییرات لازم را اعمال می‌کنید.

به طور کُلی، رنگ تاتو در طول دوره تثبیت به اندازه 30 الی 40 % کمرنگ‌تر می‌شود. بنابراین اگر ابروهای بلوند تاتوشده در هفته‌ی نخست خیلی تیره به نظر رسیدند، به هیچ عنوان نگران نباشید.

نتیجه گیری

تاتو کردن ابروی بلوند با توجه به سبک آرایشی استفاده شده بین ۱۸ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارد. اما تاتوی ابروی بلوند، سریع‌تر از تاتوی ابروی قهوه‌ای تیره محو می‌شود. این بدین معنی نیست که رنگ تاتوشده سریع‌تر محو می‌شود، بلکه نشان دهنده این است که شدت رنگ بعد از ترکیب شدن با بافت پوست کاهش می‌یابد.

شما می‌توانید با آرایشی سریع، رنگ جدید و تیره‌تری را اعمال کنید. البته افزایش شدت رنگ ابرو به دفعات زیاد توصیه نمی‌شود و یکبار در سال حالت ایده آلی است. آرایش مجدد ابرو بعد از چند ماه به پوستتان آسیب می زند، و در چنین شرایطی لکه‌های دائمی در ناحیه اطراف ابرو ایجاد می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا