عطر و ادکلن

پرفروش‌ترین عطرهای کازاموراتی

در چندسال اخیر عطرهای کازاموراتی بسیار مورد توجه آقایان و خانم‌های ایرانی قرار گرفته است. با اینکه این برند لوکس‌ و خاص بوده و دارای قیمت بالایی است ولی جزو پرفروش‌ترین عطرها به حساب می‌آیند. در این مقاله سعی داریم تا شما عزیزان بیشتر با این برند معروف آشنا شوید و همینطور پرفروش‌ترین عطرهای کازاموراتی را به شما معرفی کنیم. عطر و ادکلن‌های کازاموراتی زیرمجموعه برند ایتالیایی لاکچری و سلطنتی زرجف است و با توجه به ترکیباتی که درساخت این رایحه‌های نیش استفاده می‌شود، طبیعی است که این ادو پرفیوم‌های دستساز قیمتی بالا و گران داشته باشند ولی با این حال بسیار پرطرفدارهستند.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که خوشبو‌ترین عطرهای کازاموراتی کدامند؟ در جواب به این سوال باید بگوییم رایحه عطرها بسیار سلیقه‌ای هستند ولی با توجه به نظر منتقدان و آمار فروش این عطر و ادکلن‌های نیش می‌توانیم پرفروش‌ترین عطرهای کازاموراتی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دلیل پرفروش بودن عطرهای کازاموراتی چیست؟

همانطور که می‌دانید عطر و ادکلن‌های casamorati در چندسال اخیر طرفدارهای زیادی پیدا کرده اند ولی شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا؟ این عطر و ادکلن‌ها چه فرقی با بقیه ادو پرفیوم‌های خارجی دارند؟ این عطرهای لوکس به دلیل رایحه‌های منحصر به فرد و خاصی که دارند بسیار مورد پسند آقایان و خانم‌ها قرار گرفته‌اند. سرژیو مومو بنیانگذار برند زرجوف مجموعه عطرهای کازاموراتی را مانند دیگر عطرهای این برند در دسته ادکلن‌های نیش قرار داده است، پس می‌تواند خاص بودن رایحه‌های این عطر دلیل خوبی بر پرفروش‌ بودن آن باشد. حیات پرفیوم سعی دارد در این مقاله شما عزیزان را با پرفروش‌ترین عطرهای کازاموراتی (casamoratti) آشنا کند تا بتوانید عطر کازاموراتی مناسب خودتان را انتخاب و خریداری کنید.

معرفی برندهای معروف ادکلن مردانه
خواندن مطلب
پرفروش‌ترین عطرهای کازاموراتی

عطرهای کازاموراتی؛ بوکت آیدل زرجوف XERJOFF – Bouquet Ideale

یکی از پرفروش‌ترین عطرهای کازاموراتی BouquetIdeale است که دارای بویی خاص و تکرار نشدنی بوده و در سال 2010 به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. اگر تصمیم به خرید عطر بوکت آیده آل کازاموراتی دارید بهتر است بدانید که این ادوپرفیوم لوکس و سلطنتی دارای طبعی گرم است و در گروه بویایی شرقی، چوبی قرار می‌گیرد.

 جالب است بدانید که برای ایجاد شیارها و برجستگی‌های روی شیشه این عطر از سنگ کوارتز و سواروسکی استفاده شده است و قرمز بودن رنگ شیشه آن نشان‌دهنده شرقی بودن و گرم بودن این عطر است. همینطور درب طلایی این عطر خاص برگرفته از تاج پادشاهان ایتالیایی است که به لوکس بودن و خاص بودن این عطر کمک می‌کند.

عطرهای کازاموراتی
  • نت‌های پایه: تنباکو، وانیل، کومارین، لادن فرانسوی، مشک
  • نت‌های اولیه: دارچین، جوزهندی
  • نت‌های میانی: سدر ویرجینیا، چوب گایاک، پاپیروس، چوب صندل

عطر کازاموراتی مفیستو زرجوف casamorati mefisto

ادکلن مردانه مفیستو یکی دیگراز پرفروش‌ترین عطرهای کازاموراتی (casamorati) است. این عطر با به همراه داشتن رایحه‌ای شیک و خاص می‌تواند مناسب آقایانی باشد که می‌خواهند در هر جمعی مورد توجه خانم‌ها قرار بگیرند. این ادو پرفیوم نیش زرجوف هیچ همتایی در دنیای رایحه‌ها ندارد. ادکلن Mefisto دارای طبعی خنک است و می‌تواند حس و حال تازه و با طراوتی را در فصل بهار و تابستان در شما زنده کند.

این عطر ایتالیایی سلطنتی که به کازاموراتی آبی معروف بوده در بطری به همین رنگ قرار گرفته است. گروه بویایی عطر کازاموراتی مفیستو زرجوف مردانه آروماتیک مرکباتی بوده و دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی است.

پرفروش‌ترین عطرهای کازاموراتی
  • نت‌های پایه: عنبر، چوب سدر، مشک
  • نت‌های اولیه: گریپ فروت، ترنج، لیمو، اسطوخودوس
  • نت‌های میانی:گل بنفشه، گل زنبق، گل رز

ادکلن کازاموراتی لاتوسکا زنانه زرژف La Tosca casamorati for women    

لاتوسکا یکی دیگر از عطرهای زنانه برند معروف و سلطنتی کازاموراتی (casamorati) بوده که بسیار محبوب است. این ادو پرفیوم نیش زنانه ایتالیایی می‌تواند لطافت بی‌نظیری همچون گلی لطیف به شما بدهد. کریس موریس طبعی معتدل به این عطر زنانه بخشیده است.

آیا عطر تبخیر می‌شود؟
خواندن مطلب

با خرید عطر کازاموراتی لاتوسکا می‌توانید در هر ۴ فصل از رایحه گلی آن لذت ببرید. این عطر پرطرفدار لاکچری در گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای قرار دارد. ماندگاری و پخش‌بو La Tosca Xerjoff for women بسیار بالا است و می‌تواند خط بویی بی‌نظیر از شما به جا بگذارد.

  • نت‌های اولیه: لیموترش، نارگی ماندارین
  • نت‌های میانی:گل سرخ بلغاری، اوکالیپتوس
  • نت‌های پایه: مشک، وانیل ماداگاسکار، نعناع هندی، کهربا

عطر کازاموراتی لیرا زنانه CASAMORATI – Lira

برند کازاموراتی عطر خاص و بی‌نظیر لیرا را در سال 2011 به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرده است. لیرا که دارای طبعی گرم و شیرین است می‌تواند همراه خوبی در فصل‌ پاییز و زمستان برای شما عزیزان باشد. این عطر لوکس و سلطنتی که در بطری طلایی رنگ قرار دارد در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته دارد و ماندگاری آن بسیار زیاد و رضایت بخش است. عطر ادکلن لیرا کازاموراتی ۱۰۰ میل در دسته ادو پرفیوم‌ها قرار دارد و رایحه بی‌نظیر این عطر به شما اعتماد بنفس و قدرت می‌دهد و می‌تواند بهترین انتخاب برای شما خانم‌های با سلیقه باشد.

  • نت‌های اولیه: پرتقال خونی، ترنج، اسطوخودوس
  • نت‌های میانی: گل یاس، دارچین، شیرین بیان
  • نت‌های پایه: وانیل، مشک، کارامل
عطرهای کازاموراتی لیرا

کازاموراتی گرن بالو XERJOFF – Gran Ballo

یکی دیگر از پرفروش‌ترین عطرهای کازاموراتی گرن بالو است. این ادوپرفیوم زنانه در سال 2013 به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است. با اولین اسپری این ادکلن می‌توانید بوی گل‌های بهاری را استشمام کنید. ماندگاری گرن بالو بسیار زیاد است و می‌تواند هر خانمی را به خودش وابسته کند. عطر زنانه گرن بالو کازاموراتی در گروه بویایی میوه‌ای گلی قرار دارد و با توجه به رایحه جذابی که دارد بسیار پر طرفدار و پرفروش است.

  • رایحه اولیه: گل‎‌های سفید، یاس پیچ امین‎‌الدوله
  • رایحه میانی: کارامل، یاسمن
  • رایحه پایه: عنبر، وانیل
تفاوت بوی عطر در افراد مختلف
خواندن مطلب
عطرهای کازاموراتی

زرجوف ۱۸۸۸ XERJOFF – Xerjoff 1888

برند زرجوف یک عطر لوکس دیگر را به مجموعه عطرهای کازاموراتی در سال 2013 با عنوان ۱۸۸۸ اضافه کرد. این عطر که دارای طبعی گرم است می‌تواند مناسب آقایان و خانم‌هایی باشد که به دنبال عطری خاص برای فصول سرد و زمستانی می‌گردند. casamorati 1888 با گروه بویایی شرقی گلی که دارد در دسته عطر و ادکلن‌های نیش قرار می‌گیرد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با استفاده از این عطر اعتماد بنفس و عزت نفستان را بالا ببرید. ادو پرفیوم ۱۸۸۸ که در بین مردم به عطر کازاموراتی قهوه‌ای معروف است توانسته یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای این برند لوکس باشد.

  • نت‌های اولیه: گشنیز ، فلفل ، گل صدتومانی، زعفران
  • نت‌های میانی: بهار نارنج، رز ، گل یلانگ
  • نت‌های پایه: کهربا، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چوب درخت قان

سخن پایانی

عطرهای casamorati در تمام جهان پرطرفدار و پر فروش هستند. رایحه این ادکلن‌ها بسیار خاص و دلنشین هستند که هر آقا و خانمی را به خودش جذب می‌کند. عطر کازاموراتی اصل را می‌توانید با بهترین قیمت و با دارا بودن لیبل اصالت کالا از مجموعه حیات پرفیوم به صورت حضوری و آنلاین تهیه کنید و با خرید عطرهای کازاموراتی از رایحه‌های بی‌نظیر و تکرار نشدنی آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

علت گرانی عطرهای کازاموراتی چیست؟

برند زرجوف (xerjoff) در عطر و ادکلن‌های نیش خود تماما از روایح طبیعی و مواد اولیه بسیار خوبی استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده تا عطرهای کازاموراتی قیمت بالایی داشته باشند.

عطر قرمز کازاموراتی کدام مدل است؟

ادو پرفیوم بوکت ایده آل یا بوکت ایدل (BouquetIdeale) از این برند به کازاموراتی قرمز معروف است و جزو پرفروش ترین عطرهای این برند محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا