عطر و ادکلن

محبوب‌ترین عطرهای سلبریتی‌ها

همیشه سلبریتی‌ها و بازیگران مورد توجه همه ما بوده‌اند حتی بسیاری از مردم آن‌ها را الگو خود قرار می‌دهند. همانطور که می‌دانید انتخاب و استفاده عطر‌ها کاملا برگرفته از روحیات و شخصیت آن فرد است و از آنجایی که سلبریتی‌ها دارای اعتماد بنفس و ابهت خاصی هستند پس از عطر‌هایی استفاده می‌کنند که متناسب با آن روحیه و شخصیت است. زندگی پر زرق و برق آن‌ها برای مردم مخصوصا جوانان همیشه جذاب بوده است در نتیجه شناخت عطرهای سلبریتی‌ها هم بسیار جذاب است.

 جالب است بدانید در آزمایشی که یک روانشناس انجام داده است بیشتر این جوانان تصور می‌کنند در جایگاه آن شخص معروف زندگی هستند و با زندگی آن سلبریتی رویاپردازی می‌کنند. در این مقاله حیات پرفیوم به شما عزیزان عطر‌های بازیگران، فوتبالیست‌ها و افراد مشهور را معرفی می‌کنیم تا بدانید سلبریتی موردعلاقتان طرفدار چه عطری است و چه رایحه و طبع بویی را دوست دارد.

عطرهای محبوب بازیگران ایرانی

بازیگران ایرانی هم از عطر و ادکلن‌های برند استفاده می‌کنند و همیشه به تیپ و لباس پوشیدنشان اهمیت زیادی می‌دهند حتی برخی از این بازیگران عطر و ادکلنی به نام خودشان تولید می‌کنند در ادامه با عطرهای این بازیگران آشنا خواهیم شد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از خوشتیپ ترین بازیگران معروف در ایران است که به تیپ و لباس پوشیدن خود بسیار اهمیت می‌دهد. گلزار از عطر‌ها و ادکان‌های معروف زیادی استفاده می‌کند ولی عطر مورد علاقه او کارل لاجرفلد (Karl Lagerfeld) است. این عطر فرانسوی است و در سال ۲۰۱۴ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است. سازنده این عطر ژان کریستوف هری یکی از بهترین عطارهای فرانسه است.

این عطر دردسته ادو تویلت‌ها قرار دارد و دارای طبعی خنک است که در گروه بویایی معطر فوژه قرار دارد. نت‌های اولیه این عطر نارنگی و اسطوخودوس است که با نت‌های میانی که از سیب و بنفشه تشکیل شده است ترکیب می‌شود. نت‌های پایه لاجرفلد از چوب صندل سفید و کهربا تشکیل شده است. غلظت این عطر پایین بوده و دارای ترکیباتی سبک است ولی با این حال دارای ردبو وماندگاری خوبی است.

عطر‌های سلبریتی‌ها

نیکی کریمی

اگر بخواهیم یکی از بازیگران زن موفق و زیبای ایران را نام ببریم نیکی کریمی انتخاب خوبی می‌تواند باشد. او یکی از خوش استایل‌ترین‌های سینمای ایران است و همیشه او را در تیپ‌ها و لباس‌های خاص دیده‌ایم پس قطعا عطری هم که استفاده می‌کند باید خاص و خوش‌بو باشد. نیکی کریمی از عطر مون بلان Mont Blanc مدل لیدی امبلم الکسیر که عطری فرانسوی است استفاده می‌کند. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد که دارای طبعی گرم است و در گروه بویایی چایپر گلی قرار دارد.

 شیشه مون بلان به شکل یک گل طراحی شده است که این عطر را خاص‌تر کرده است. این عطر در دسته ادو پرفیوم‌ها قرار دارد که ماندگاری و رد بوی خوبی دارد. نت‌های اولیه این عطر از نارنگی، فلفل و سرخالو ترکیب شده است و نت‌های میانی هم از یاس، زنبق، گل رز و شکوفه پرتقال تشکیل شده است که در کنار هم رایحه و ترکیبی بی‌نظیری را خلق کرده‌ اند ،نت‌های پایه این عطر هم از وانیل، نعناع هندی و چوب صندل تشکیل شده است که سنگین بودن این ترکیبات، غلظت و ماندگاری این عطر را افزایش می‌دهند.

عطرهای سلبریتی‌ها

 حامد بهداد

یکی از بهترین و موفق‌ترین بازیگران ایرانی حامد بهداد است که فیلم‌های خوب و موفقی در سینما داشته است. به گفته خود حامد بهداد او بیشتر عطر‌ها را استفاده می‌کند و از هر رایحه‌ای خوشش می‌آین ولی به تازگی او از عطر bleu de chanel که عطری خنک است استفاده می‌کند. بلو چنل در سال ۲۰۱۰ در کشور فرانسه وارد بازار جهانی عطر و ادکلن شد سازنده این عطر ژاک پولژ یکی از عطارهای موفق بوده که این عطر را در گروه بویایی چوبی معطر قرار داده است. این عطر از ترکیباتی مانند لیموترش، نعناع هندی، زنجبیل، گریپ‌فروت، چوب صندل و خس خس تشکیل شده است و بویی جدید و فراموش‌نشدنی را خلق کرده است.

بلا حدید چه عطری می‌زند؟ عطر محبوب بلا حدید
خواندن مطلب
عطرهای سلبریتی‌ها

این عطر مناسب فصل بهار است و در دسته ادو تویلت‌ها قرار دارد، حامد بهداد بر این باور است که این عطر می‌تواند به شما اعتماد بنفس و ابهت بدهد. یکی دیگه از عطر‌هایی که حامد بهداد استفاده می‌کند لاجرفلد (Karl Lagerfeld) است .

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست که طرفداران زیادی دارد همیشه در همه جا گفته است که عاشق عطر‌های برند Dior است و از عطر‌های این برند استفاده می‌کند. عطر مورد علاقه او از این برند Poison girl است که در کشور فرانسه در سال۲۰۱۶ به بازار جهانی عطر و ادکلن عزضه شده است. فرانسوا دماشی این عطر را در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار داده است که دارای طبعی گرم است. به گفته دیور این عطر برای خانم های جسور و سرکش ساخته شده است. نت‌های اولیه این عطر از لیموترش و نارنج تشکیل شده است که ترکیب این مواد با نت‌های میانی این عطر که تشکیل شده از رز و شکوفه پرتقال است رایحه‌ای بی‌نظیر خلق کرده است. نت‌های پایه این عطر هم از موادی مانند دانه تونکا، وانیل، چوب صندل و بادام تشکیل می‌شود که رایحه‌ای جدید و بی‌نظیری تولید می‌کنند.

عطر سلبریتی‌ها

نیوشا ضیغمی

یکی دیگر از خوش لباس‌ترین و شیک‌ترین بازیگران زن ایران نیوشا ضیغمی است، او در زمینه بازیگری بسیار خوش درخشیده و موفق بوده نیوشا ضیغمی در جشنواره‌ها و نشست‌های خبری همیشه خوش‌تیپ و شیک ظاهرشده است، پس طبیعی است از عطر‌های شیک و برند استفاده کند. یکی از عطرهایی که او همیشه همراه خود دارد Vrsace Crystal Noir از برند معروف ورساچه است. این عطر معمولا به ورساچه مشکی معروف است که این عطر سال ۲۰۰۴ در کشور ایتالیا به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.

 آنتوان لی سازنده این عطر پرفروش آن را در دسته ادو تویلت‌ها قرار داده است و طبعی گرم به آن بخشیده است این عطر بسیار ماندگاری دارد و در دسته عطر‌هایی قرار دارد که در گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرد. این عطر که بویی خاص دارد از ترکیباتی مثل هل‌، زنجبیل، نارگیل و مشک تشکیل شده است که واقعا رایحه‌ای خاص و فراموش نشدنی به آن می‌بخشد.

نیوشا ضیغمی

محبوب ‌ترین عطر بازیگران خارجی

زندگی پر زرق و برق بازیگران آمریکایی همیشه زبان زد خاص و عام بوده و هست. بازیگران هالیوود همیشه بهترین‌ها را برای خودشان انتخاب می‌کنند لباس، کفش، لوازم آرایشی و خیلی چیز‌های دیگر این سلبریتی‌ها همیشه از بهترین برند‌ها بوده است. طبیعتا این افراد مشهور از عطر‌هایی خاص هم استفاده می‌کنند در ادامه محبوب‌ترین عطرهای سلبریتی ‌ها درهالیوود را به شما عزیزان معرفب خواهیم کرد.

hollywood

عطر مورد علاقه لیونل مسی

فوتبالیست معروف و شناخته شده آرژانتینی از عطر و ادکلن‌های بسیار خوب و عالی استفاده می‌کند. یکی از عطرهایی که این ورزشکار به آن علاقه دارد از کالکشن کازاموراتی برند زرجوف است. عطر مردانه مفیستو دارای طبعی خنک است که می‌تواند حس و حال خوبی را در تابستان به شما هدیه دهد.عطر مفیستو در سال 2009 در کشور ایتالیا روانه بازار عطر و ادکلن جهان شد. این عطر در گروه بویایی مرکباتی معطر قرار گرفته است که می‌تواند احساس نشاط را در شما زنده کند.

تام کروز

یکی از بازیگران موفق هالیوود تام کروز است، او بسیار خوش تیپ و خوش استایل بوده و کمتر کسی پیدا می‌شود که او را نشناسد  تام‌کروز از یکی از عطر‌های برند گرلن مدل وتیور Vetiver استفاده می‌کند که در کشور فرانسه در سال ۲۰۰۰ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است. این عطر دارای طبعی خنک است و سازنده این عطر شیک ژان پل گرلن است که این عطر را در گروه بویایی چوبی معطر قرار داده که یک ادوتویلت سبک ولی با ماندگاری بالا است.

از نت‌های اولیه این عطر ترکیبی از مرکبات را می‌شود نام برد و نت‌های میانی هم از ترکیباتی چوبی و نت‌های پایه و اصلی هم از دانه تونکا، کهربا و چرم تشکیل شده است.

guerlain vetiver

عطر مورد علاقه جرج کلونی

جرج کلونی یکی از بازیگران، کارگردانان و نویسندگان موفق در هالیوود بوده که بسیار خوش‌تیپ و خوش استایل است. طبیعتا عطری هم که استفاده می‌کند شیک و مناسب یک جنتل‌من است. جرج کلونی از عطر بی‌نظیر و سلطنتی کرید اونتوس استفاده می‌کند. این عطر در سال ۲۰۱۰ در کشور فرانسه به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. اونتوس دارای طبعی خنک بوده که در گروه بویایی چایپر میوه‌ای قرار دارد.

معرفی 10 عطار فرانسوی
خواندن مطلب

نت‌های اولیه این ادوپرفیوم تشکیل شده از میوه‌هایی مانند ترنج، سیب، آناناس و انگور سیاه است که با نعناع هندی، گل‌رز و یاس که در نت‌های میانی این رایحه قرار دارند ترکیب شده است که رایحه‌ای باور نکردنی را خلق کرده است. نت‌های پایه و اصلی این عطر ترکیبی از مشک، وانیل و عنبر است. یکی از عطرهای سلبریتی‌ها که آقایان و افراد مشهور از آن استفاده می‌کنند اونتوس است

عطرهای سلبریتی‌ها

جنیفر لوپز

یکی از بازیگرانی که در صنعت مد همیشه مورد توجه همه قرار گرفته است جنیفر لوپز بازیگر و خواننده هالیوودی است که همیشه بهترین‌ها را برای خودش انتخاب می‌کند. جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۲ عطری با برند خودش را وارد بازار کرد که رایحه آن در گروه بویایی گلی قرار دارد. سازندگان این عطر پرفروش لوییس ترنر و کاترین والش دو تن از معروف‌ترین عطارهای دنیا هستند که اسانس اولیه این عطر را از ترکیباتی نظیر بهار نارنج، گریپ فرود و شکوفه پرتقال تشکیل داده‌ است که به همراه اسانس میانی این عطر که تشکیل شده از رز، یاس و گل مریم است رایحه‌ای شیک را خلق می‌کنند.

 اسانس‌های پایه این عطر که در ماندگاری این عطر بسیار موثر است می‌توان به مشک، وانیل، پونه و کهربا اشاره کرد. شیشه این عطر به شکل یک خانمی‌ است که گردنبندی با نگین های ریز به گردن دارد.

جنیفر لوپز

عطر مورد علاقه ریحانا

این خواننده موفق و معروف آمریکایی که بسیار خوش‌ لباس و شیک است و که به آرایش مو و چهره خود بسیار اهمیت می‌دهد، در سال ۲۰۱۰ زمانی که به شهرت رسید کالکشن عطر خودش را تولید و وارد بازار جهانی عطر و ادکلن کرد که این کالکشن شامل ۱۱ عطر بود. عطر مورد علاقه ریحانا از این کالکشن Rihanna kiss  است که در سال ۲۰۱۷ در آمریکا وارد بازار جهانی عطر و ادکلن شد که دارای طبعی معتدل بوده و در گروه بویایی رایحه گلی قرار دارد. این ادوپرفیم از ترکیباتی مانند بهارنارنج، شکوفه پرتقال و مشک تشکیل شده است.

kiss by rihana

عطرهای سلبریتی‌ها؛ لیدی گاگا

این خواننده جسور آمریکایی که از هیچ قانونی پیروی نمی‌کند در سال ۲۰۱۲ برند خودش را در کشور فرانسه به نام Lady gaga fame روانه بازار جهانی عطر و ادکلن کرد. این عطر زنانه در گروه بویایی شرقی گلی  قرار دارد که مناسب فصل‌های سرد و بهار است که تشکیل شده از اسانس‌های یاس، عسل، ارکیده و روایح دودی است که رایحه‌ای شیک و فوق‌العاده‌ای را خلق کرده است. این ادکلن هم یکی از عطرهای سلبریتی‌ها به حساب می‌آید.

عطر‌های سلبریتی‌ها

دیوید بکام

یکی از معروف‌ترین و مشهور‌ترین فوتبالیست‌هایی که در کل دنیا طرفداران زیادی دارد دیوید بکهام است. او در سال ۲۰۱۱ در کشور انگلستان عطری را با نام خود و همسرش به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرد. عطر دیوید اند ویکتوریا بکام دارای طبعی گرم است و سازنده آن پیر نگرین این عطر را در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار داده است.

این ادوتویلت مردانه که ماندگاری و ردبو بالایی هم دارد دارای رایحه‌هایی ادویه‌ای و چوبی است که می‌تواند برای آقایانی که عطری مناسب تیپ‌های اسپرت می‌خواهند باشد.

david and victoria beckham perfume for male

کیتی پری

این بازیگر در سال ۲۰۱۰ عطر خود را در کشور آمریکا با نام Katy Perry Purr را به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرد. این عطر دارای طبعی خنک و شیرین است که می‌تواند مناسب دختران جوان باشد. ایکیتی پری پور در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد و دارای ماندگاری و پخش‌بو متوسطی است. طراحی شیشه این عطر به شکل یک گربه صورتی بوده که چشمهایش با نگینی تزئین شده است که واقعا جذاب و زیبا است.

keyti perry

جانی دپ

جانی دپ بازیگرمعروف و پول‌ساز آمریکایی در سال ۲۰۱۵ به عنوان سفیر عطر ساواج دیور معرفی شد، جالب است بدانید زمانی که او توسط همسرش به خشونت خانگی محکوم و به دادگاه کشیده شد، برند ‌Dior همکاری خودش را با وی قطع نکرد در صورتی که تمانی شرکت‌هایی که جانی دپ سفیر برندشان بود با او قطع همکاری کردند. این کار ‌Dior باعث شد تا محبوبیت عطر Sauvage و برند دیور در بین مردم چند برابر شود. جانی دپ از همان سال تا همین الان این عطر را استفاده می‌کند و سواج به محبوب‌ترین عطر جانی دپ تبدیل شد.

آیا عطر برای سلامتی مضر است؟
خواندن مطلب
عطر محبوب جانی دپ

عطر آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگر معروف هالیوود از عطر مارک جاکوبزلولا که در سال ۲۰۰۹ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد استفاده می‌کند. آنجلینا میگوید کخه این عطر به او حس اعتمادبنفس و خوبی می‌دهد. این عطر در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد که دارای طبعی معتدل بوده و دارای ماندگاری عالی و بی‌نظیر است که می‌تواند حس خوبی را در شما زنده کند. این عطر یکی از پر طرفدارترین عطرهای موجود در بازار است.

عطر حبوب آنجلینا جولی

عطر مورد علاقه شاهرخ‌خان

شاهرخ خان بازیگر معروف و پر درآمد سینما هندوستان دارای کلکسیون عطر و ادکلن‌هایی لوکس و لاکچری است. ولی جالب است بدانید عطر محبوب شاهرخ‌خان آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت بوده که سال ۲۰۱۵ در کشور انگلستان به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است این عطر دارای طبعی گرم بوده که می‌تواند مناسب آقایانی باشد که به دنبال عطری مناسب فصول سرد و زمستانی هستند.

عطر موردعلاقه شاهرخ‌خان

عطر کریستیانو رونالدو

همیشه دانستن عطرهای سلبریتی‌ها برای همه ما جذاب بوده است. کریستیانو رولاندو فوتبالیست و ورزشکار موفق دنیا هم یکی از آن افرادی هست که زندگی او زیر نظر طرفداران و مردم عادی جهان است. عطر مورد علاقه کریستیانو رونالدو ادکلن pi از برند جیوانچی است. این عطر در سال 1998 به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی شد. این عطر جذاب توسط آبرتو موریلاس یکی از بهترین عطارهای فرانسوی ساخته شده است. این ادکلن دارای طبعی گرم و دلنشین است که می‌تواند همراه خوبی برای شما در فصل زمستان و پاییز باشد. این عطر جذاب مردانه در گروه بویایی شرقی چوبی قرار گرفته است که می‌تواند عطر مناسبی برای آقایان ورزشکار باشد.

عطرهای سلبریتی‌ها؛ پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا ستاره سینما هالیوود و بالیوود که بسیار موفق و پول‌ساز است به عطر تورساردی دونا علاقه بسیاری دارد. پریانکا چوپرا همسر خواننده موفق و معروف آمریکا نیک جوناس به طور روزانه از این عطر که در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد استفاده می‌کند. به گفته پریانکا همه او را با این رایحه بی‌نظیر میشناسند.

عطر پریانکا جوپرا

عطر مورد علاقه انریکه ایگلسیاس

خواننده معروف و موفق اسپانیایی انریکه به تیپ و استایل خود بسیار اهمیت می‌دهد. این هنرمند توانا از عطر و ادکلن‌های بسیار خوبی استفاده می‌کند ولی یکی از آن عطرهای معروف ادو پرفیوم ترو استار از برند آمریکایی تامی هیلفیگر است. این عطر جذاب مردانه دارای طبعی خنک است که می‌تواند همراه خوبی برای شما در فصول گرم و تابستانی باشد. این عطر خوشبو مردانه در سال 2005 در ایالات متحده آمریکا به بازار عطر و ادکلن توسط خود انریکه رونمایی شد. ترو استار مردانه در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار گرفته است که می‌تواند برای هر آقای سخت‌ پسندی مناسب باشد.

عطر مورد علاقه برد پیت

برد پیت بازیگر معروف و پولساز آمریکا که در کنار همسرش آنجلینا جولی شهرت و محبوبت خاصی دارد از لباس‌ها و عطر و ادکلن‌ برند‌های معروف استفاده می‌کند. در اسکار ۲۰۲۰ زمانی که جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت می‌کند، وقتی از برد پیت می‌پرسند که از چه عطری استفاده می‌کند میگوید که او همیشه از Lorenzo Villoresi Musk در مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌کند. این عطر که در سال ۱۹۹۵ به بازار جهانی عطر عرضه شده است دارای طبعی ملایم و شیرین است که می‌تواند هر کسی را به سمت خود جذب کند.

عطر محبوب برد پیت

سخن آخر

استفاده و انتخاب عطر همیشه یک امر مهم بوده که باید مطابق با استایل و روحیه هرشخصی باشد. بازیگران و افراد مشهور هم به این امر بسیار توجه کرده‌اند چون عطرها ترکیباتی جادویی هستند که می‌توانند خاطرات و اشخاصی را به یاد شما آورند. شما هم می‌توانید با توجه به نت‌ها و ترکیبات عطر شخصیت خودتان را به دیگران یاد آوری کنید.

مجموعه حیات پرفیوم  برای شما عزیزان اوقات خوشی را آرزو دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا