عطر و ادکلن

تشخیص عطر اصل وان میلیون از تقلبی

امروزه به دلیل قیمت بالای عطر نسخه‌های فیک و تقلبی ادکلن‌های برندهای شناخته شده و معروف خارجی در بازار زیاد شده است. قطعا برای خیلی از شما عزیزان اتفاق افتاده است که قصد خرید عطر و ادکلن‌های اصل را دارید ولی از تقلبی بودن آن می‌ترسید و دنبال راهی هسید تا بتوانید نسخه اصل عطر مورد علاقه خودتان را از نسخه تقلبی آن تشخیص دهید.

در ادامه قصد داریم شما را برای خرید و تشخیص عطر اصل وان میلیون از تقلبی راهنمایی کنیم تا بتوانید نسخه اصلی این ادکلن مردانه خوش‌بو را تهیه و خریداری کنید.

کد جعبه و شیشه ادکلن وان میلیون Batch Number

همانطور که می‌دانید کد سریال یکی از مهم‌ترین نکات در عطرهای اصل است. این کد که نشان‌دهنده اصل بودن این کالا بوده فقط بر روی نسخه اصلیه این محصول حک شده است. شاید این کد بر روی جعبه نسخه تقلبی هم باشد ولی Batch Number نسخه اصلی عطر مردانه وان میلیون به غیر از اینکه بر روی لیبل جعبه نوشته شده، به صورت لیزری بر روی بطری ادکلن هم حک شده است.

بهترین عطرهای مردانه تابستانی 2023
خواندن مطلب

حتما قبل از خرید در سایت اصلی برند پاکو رابان این مورد را چک کنید تا در هنگام خرید این ادو پرفیوم به مشکل نخورید.

درب عطر پاکو رابان وان میلیون Paco Rabanne 1Million

همانطور که تصاویر این ادکلن مردانه را دیده‌اید می‌توانید مشاهده کنید که این عطر دارای یک بدنه یکسره است و دربی جدا ندارد. در نسخه فیک وان میلیون درب شیشه از بدنه جدا است و درب شیشه باز می‌شود. حتما برای تشخیص عطر اصل وان میلیون از تقلبی به این مورد توجه کنید.

تشخیص عطر اصل وان میلیون از تقلبی

استفاده از فلز و شیشه در بطری عطر Paco Rabanne 1Million

این عطر جذاب به شکل یک شمش طلا طراحی شده است که همین امر باعث می‌شود راحت بتوانید اصل و تقلبی آن را تشخیص دهید. در نسخه اصلی این ادکلن بطری شیشه درون یک محفضه فلزی قرار گرفته است ولی در نسخه تقلبی جنس آن محفظه طلایی رنگ از جنس پلاستیک است.

اطلاعات بر روی قاب فلزی Paco Rabanne 1Million

یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که می‌توانید برای تشخیص عطر اصل وان میلیون از تقلبی به آن توجه کنید اطلاعات تکمیلی وان میلیون بر روی بدنه فلزی این ادو پرفیوم است. در نسخه فیک وان میلیون این اطلاعات حک نشده است.

افشانه ادو پرفیوم پاکو رابان وان میلیون

در هر دو نسخه اصل و تقلبی این ادکلن از افشانه پلاستیکی استفاده شده است ولی بر روی افشانه نسخه اصل این محصول نام برند و عطر حک شده است که در نسخه تقلبی آن این نوشته وجود ندارد.

پمپ فلزی استفاده شده در ادکلن وان میلیون

در هر دو نسخه این ادو پرفیوم از پمپ فلزی استفاده شده است ولی کیفیت پمپ فلزی نسخه اصلی بسیار بالاتر است.

تاریخچه عطر در هند
خواندن مطلب

سلفن بر روی جعبه

در این عطر هم مانند عطر و ادکلن‌های دیگر سلفن کشیده شده بر روی جعبه عطر اصلی بسیار مرتب و صاف کشیده شده است و جای چسب‌ها دیده نمی‌شود ولی در نسخه فیک و تقلبی سلفن بسیار نامرتب بر روی جعبه قرار گرفته است و جای چسب به وضوح دیده می‌شود. برای تشخیص عطر اصل وان میلیون از تقلبی به این مورد حتما توجه کنید

جعبه عطر پاکو رابان وان میلیون

همیشه نسخه تقلبی عطر و ادکلن‌ها از نظر کیفیت جعبه مشخص هستند و با اولین نگاه می‌توانید اصل و تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. رنگ جعبه نمونه تقلبی این ادکلن از نمونه اصلی پر رنگ‌تر است و در نسخه اصلی می‌توانید شاهد رنگ طلایی مات و براق خاص باشید.

ماندگاری عطر اورجینال وان میلیون

طبیعتا ترکباتی که در نسخه اورجینال این ادکلن استفاده می‌شود بسیار مرغوب هستند و طی فرمولاسیون‌های مشخص و استانداردی ساخته می‌شوند. ماندگاری نسخه اصل این ادو پرفیوم بسیار بالا بوده و دارای پخش بویی خوبی بی‌نظیری است.

بهتر است در زمان خرید این ادکلن ابتدا وان میلیون را بر روی پوست خود تست کنید و بگذارید چند ساعت بگذرد اگر رایحه و بوی خودش را طی ۴ ساعت از دست نداد می‌توانید با خیال راحت آن ادو پرفیوم را خریداری کنید. وان میلیون یکی از ماندگار‌ترین عطرهای مردانه است.

تشخیص عطر اصل وان میلیون از تقلبی

خوانا بودن نوشته‌های بر روی جعبه

حتما در هنگام خرید این ادو پرفیوم خوش‌بو به نوشته‌های زیر جعبه و یا پشت آن دقت کنید. در نمونه فیک این ادکلن مردانه نمادهای روی جعبه اصلا خوانا و تمیز نوشته نشده است ولی در نمومه اورجینال وان میلیون می‌توانید تمیز و خانا بودن نوشته را به وضوح ببینید.

عطرهای مشابه بو آرامیس
خواندن مطلب

تفاوت عطر اصل و تقلبی وان میلیون

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم در نسخه اصل و تقلبی این عطر تفاوت‌های ظاهری زیادی وجود دارد. اگر بخواهیم از نظر رایحه و مواد تشکیل‌دهنده هم آنها را مقایسه کنیم باید گفت که نسخه فیک این ادکلن می‌تواند از ترکیبات و فرمولاسیون‌های غیر مجاز درست شده باشد که همین امر باعث می‌شود شما دچار حساسیت شوید و یا عطر ماندگاری نداشته باشید.

برای تشخیص عطر اصل از تقلبی باید به نکاتی توجه کنید تا ادکلنی که خریداری می‌کنید بهترین کیفیت را داشته باشد.

سخن آخر

در خرید این ادو پرفیوم خیلی دقت فرمایید تا عطری را خریداری کنید که از همه لحاظ با کیفیت باشد. شما عزیزان می‌توانید این عطر را به صورت اصل و اورجینال از حیات پرفیوم خریداری کنید و از رایحه بی‌نظیر و گرم آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا