عطر و ادکلن

ایلان ماسک چه عطری می‌زند؟

ایلان ماسک به عنوان یکی از ثروتمندترین مردان جهان، پول خرید هر عطری را که می‌خواهد بزند، دارد. پس شاید برای شما هم سوال باشد که این فرد میلیاردر چه ادکلنی می‌زند و عطر محبوب ایلان ماسک چیست؟

ایلان ماسک کیست؟

ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان است. ذهن نبوغ و خلاق او اغلب ذهن ما را متحیر می‌کند و به روش‌های خوب شگفت زده می‌شود.

ایلان ریو ماسک یک کارآفرین و بزرگ تجاری است. او بنیانگذار، مدیر عامل و مهندس ارشد اسپیس ایکس است. سرمایه گذار، مدیر عامل و معمار محصول اولیه شرکت تسلا؛ بنیانگذار The Boring Company؛ و یکی از بنیانگذاران Neuralink و OpenAI.

تلاش‌های موفق فراوان او را به ثروتمندترین مرد زنده تبدیل کرده است.

نگاه تیزبین و عطش او به علم، افشاگری‌های باورنکردنی بسیاری مانند اتومبیل‌های خودران از تسلا و موشک‌های خود فرود اسپیس ایکس به دنیا داده است.

عطر مورد علاقه ایلان ماسک چیست؟

ایلان ماسک حس بویایی قوی و بینی کاملاً حساسی دارد و به گفته خودش هر بویی بسیار حساس است. او با اینکه پول خرید هر عطری را دارد، اما به دلیل حس بویایی زیادش از ادکلن استفاده نمی‌کند و عطر مورد علاقه ای ندارد. ایلان ماسک به بوها بسیار حساس است و از کارمندان و نامزدهای شغلی‌اش خواسته می‌شود هنگام ملاقات با او از ادکلن یا عطر استفاده نکنند.

او بارها در مورد وضعیت خود به طور علنی صحبت کرده است.

عطر آروماتیک چیست؟
خواندن مطلب

ما مدت زیادی در این مورد تحقیق کردیم. برخی از مصاحبه‌های ایلان ماسک را خواندیم و چند مجله را مرور کردیم تا پاسخ دقیقی را که می‌خواهید بدانید پیدا کنیم.

ایلان ماسک چه عطری می‌زند؟

به دلیل آگاهی بیش از حد از بوهای اطرافش است که برای کارمندانش و حتی افرادی که برای مصاحبه با او وارد می‌شوند، قوانینی دارد. قانون شماره یک او این است که کارمندان نباید هیچ عطر یا ادکلنی را در اطراف خود استفاده کنند و هر چیز دیگری که به خود می‌زنند باید یا بدون بو یا بسیار ضعیف باشد.

به هر کسی که برای مصاحبه با این میلیاردر عجیب و غریب می‌آید دوباره گفته می‌شود که در مصاحبه خود از هیچ عطر و ادکلن استفاده نکند. این در واقع یک عمل بسیار رایج در بسیاری از محیط‌های کاری است. خوب است که از عطر کم یا بدون عطر استفاده کنید تا باعث ایجاد حساسیت در فرد دیگری نشود.

حساسیت به بوی عطر

این غیر معمول نیست که افراد به عطرها حساسیت داشته باشند. آلرژی به عطر می‌تواند توسط یک رایحه خاص مورد استفاده ایجاد شود. واکنش‌ها می‌تواند از سردرد در هنگام استشمام عطر تا راش در صورت مالیدن روی پوست متغیر باشد.

خیلی غیر معمول نیست که افراد نسبت به بوها بسیار حساس باشند. بنابراین ممکن است تعجب کنید که آیا حساسیت به عطر و ادکلن به معنای فاصله کامل از آن‌ها است؟

اگر از حساسیت به ادکلن رنج می‌برید، همیشه توصیه می‌شود در صورت داشتن عطر، از قرار گرفتن در معرض بیش از حد بوی عطر خودداری کنید. با این حال، می‌توانید محصولات بدون بو یا عطرهای بسیار ملایم را امتحان کنید.

راهنمای کامل عکاسی از عطرها
خواندن مطلب

نتیجه گیری

همیشه خصوصیات افراد معروف و قدرتمند برای همه‌ی مردم مهم بوده و هستند. اینکه کجا زندگی می‌کنند چه غذایی و بیشتر دوست دارند یا چه عطری را بیشتر می‌زنند. ایلان ماسک هم یکی از افراد قدرتمند و شناخته شده‌ای است که زندگی و خصوصیت آن برای همگی تا به امروزجالب بوده است. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته است تا به شما عزیزان عطر محبوب ایلان ماسک یکی از قدرتمندترین افراد دنیا را معرفی کند تا بتوانید این شخص را از روی رایحه‌ای که استفاده می‌کند بهتر بشناسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا