عطر و ادکلن

بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا

آیا به دنبال عطر مردانه با ماندگاری بالا هستید که رایحه‌اش فقط با یک بار اسپری کردن در کُل روز همراهتان باشد؟ آیا ترجیح می‌دهید بدون اسپری مجدد عطر، رایحه آن را از صبح تا شب احساس کنید؟ باید بگویم که خیلی خوش شانس هستید که این مقاله را می‌خوانید. زیرا حیات پرفیوم ماندگارترین عطر و ادکلن‌هایی را که می‌شناسید و عاشقشان هستید را به کامل‌ترین شکل ممکن معرفی کرده تا شما فرصت تجربه بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری فوق العاده زیاد را داشته باشید.

چگونه عطر با ماندگاری بالا را تشخیص دهیم؟

راز ماندگاری عطرهای مردانه غالباً در فرمول آن‌ها نهفته است. درصد اسانس معطر موجود در عطر، ساختار و رایحه‌ها همگی روی ماندگاری عطر تأثیر دارند. اگر عاشق عطر و ادکلن خاصی شدید که در غلظت‌های مختلف عطر موجود است، نسخه‌ی پرفیوم را انتخاب کنید. همچنین سعی کنید دنبال نسخه‌های اینتنس (با اسانس معطر چند برابر) باشید زیرا فرمول بندی‌ آن‌ها بگونه‌ای است که بیشترین ماندگاری را به ارمغان بیاورند.

1- ساواج الکسیر از دیور؛ بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا

دیور برندی نیست که هرگز محصولات را در حد متوسط رها کند، به همین دلیل با معرفی نسخه تقویت شده عطر ساواج یعنی «ساواج الکسیر» قوانین عطاری را از نو تعریف کرد و به عنوان بهترین عطر مردانه 2023 هم انتخاب شده است. عطر با فوران رایحه گریپ فروت و نت‌های ادویه‌ای آغاز می‌شود و خیلی‌ها از همان اسپری اول عاشقش می‌شوند. رایحه اسطوخودوس به میزان بسیار مناسبی در بخش میانی احساس شده و یک رایحه‌ی عنبری منحصر به فرد حسن ختام خوبی برای این عطر محسوب می‌شود.

خرید عطر ساوج دیور
خرید عطر ساوج دیور

ادکلن اصل ساواج دیور با قیمت مناسب

2- اومبره لدر از تام فورد (Tom Ford Ombré Leather)

اومبر لدر از شرکت تام فورد یک عطر چند بُعدی، لوکس و کاملاً جسورانه است که با الهام گرفتن از پیوندهای عطارش با ناحیه غرب آمریکا طراحی شده است. عطر ساز این ادکلن مردانه در معرفی این عطر از صفت «نسخه‌ی تقویت شده عطر اصلی» استفاده کرده است. در فرمول اومبره لدر از تام فورد شاهد حضور پُررنگ رایحه‌های چوبی، مقدار مناسبی از رایحه گُلی و دو برابر شدن رایحه چرم در بخش میانی هستیم. مقدار اندکی از این ادوپرفیوم، ماندگاری بسیار طولانی خواهد داشت، بنابراین در اسپری کردن عطر مراعات کنید و از رایحه دلنشینش صبح تا شب لذت ببرید.

نت فلفل در عطرسازی چیست؟
خواندن مطلب

3- اینویکتوس ویکتوری از پاکو رابان (Paco Rabanne Invictus Victory)

یک عطر قدرتمند، اغواگر و خنک. اگر قرار باشد یک روزی جایزه ماندگارترین عطر مردانه اهدا شود، باید به صورت شیشه اینویکتوس ویکتوری ساخته شود. ادکلن اینویکتوس موفقیت خارق العاده ای داشت و همین باعث شد برند مورد علاقه‌مان در زمینه تولید عطرهای جذاب، با معرفی نسخه‌ی تقویت شده و ادوپرفیوم اینویکتوس، کیفیت بالاتری را ارائه کند. رایحه‌های بخور، اسطوخودوس و پاتچولی نظر هر فردی را به سمت شما جلب می‌کنند. اینویکتوس ویکتوری از پاکو رابان برای تحت تأثیر قرار دادن اطرافیان تا ساعت‌ها بعد از اسپری کردن بسیار مناسب است.

4- بلو د شنل از شنل (Chanel Bleu de Chanel)

آیا دنبال یک عطر مردانه با ماندگاری بالا هستید که رایحه عودی ضعیف‌تر، و رایحه خنک قوی‌تری داشته باشد؟ بلو د شنل عطریست که انتظارتان را برآورده می‌کند و جزو بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی شناخته شده است. با خرید اینترنتی عطر بلو د شنل رایحه‌های چوب صندل، لوبیای تونکا و عنبر را استشمام می‌کنید و تعادل بهینه بین نشاط انگیز و معطر بودن به خوبی احساس می‌شود. تعجبی ندارد که این عطر همواره در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرد. این عطر قطعاً در مناسبت‌های مختلف خواسته‌هایتان را برآورده می‌کند.

خرید عطر بلو د شانل
خرید ادکلن بلو شنل

عطر اصل بلو شنل را با قیمت ویژه تهیه کنید

5- اکسپلورر اولترا بلو از مون بلان (Mont blanc Explorer Ultra Blue)

این عطر تمام افراد ماجراجو را به سمت خود فرا می‌خواند. اگر عاشق هیجان گردش در کوهستان یا غواصی در عمق دریاها هستید، توصیه می‌کنیم عطر اکسپلورر اولترا بلو را در ساک مسافرتی خود قرار دهید. این ادکلن ماندگار با الهام گرفتن از بهترین رایحه‌های طبیعت طراحی شده است و رایحه‌های آبی و دریایی در آن احساس می‌شوند. همچنین رایحه خنک مرکباتی در آن وجود دارد و بخش پایانی روی رایحه‌ی پاتچولی شناخته شده‌ی عطرهای مون بلان سوار شده است. مهم نیست به کوه‌های آلپ سفر کرده باشید یا در بهترین رستوران‌های شهر غذا بخورید، این عطر هرگز شما و همراهانتان را ترک نمی‌کند.

6- فانتوم از پاکو رابان (Paco Rabanne Phantom)

عطر فانتوم از شرکت پاکو رابان ثابت می‌کند که یک ادوتویلت هم می‌تواند ماندگاری بالایی داشته باشد. این عطر به راحتی هرچه تمام هم برای ملاقات‌های رسمی و هم برای قرارهای غیررسمی قابل استفاده است. شیشه عطر مثل بدنه ربات است و از داخل ویترین فروشگاه نظر هر خریداری را جلب می‌کند. رایحه عطر هم از ترکیب مسحورکننده‌ی مرکبات نشاط انگیز، اسطوخودوس دلنشین و نت وانیل خوشبو ساخته شده است. بی تردید فانتوم از پاکو رابان به جدیدترین عطر روزمره مورد علاقه‌تان تبدیل خواهد شد. آیا می دانید شیشه عطر هوشمندانه‌تر از چیزیست که تصور می‌کنید؟ با اتصال گوشی خود به آن، دنیای فانتوم به واقعیت تبدیل می‌شود.

7- اونلی د بریو تاتو از دیزل (Diesel Only The Brave Tattoo)

آیا دنبال عطری هستید که کُل شبانه روز ماندگار باشد؟ حیات پرفیوم عطر اونلی د بریو تاتو از شرکت دیزل را توصیه می‌کند. بخش‌های مختلف این عطر مردانه با ماندگاری بالا از رایحه‌های جذابی همچون مریم گلی خوشبو، نت فلفل تند بوربون و پاتچولی تاثیرگذار ساخته شده‌اند. با داشتن یک شیشه از این ادکلن جذاب مردانه اعتماد به نفستان افزایش می‌یابد. کیفیت این عطر در حد یک عطر امضا است و این مسئله به خوبی مشخص است.

چگونه می‌ توان عطر ساز شد؟
خواندن مطلب

8- له میل از ژان پل گوتیه (Jean Paul Gaultier Le Male)

ژان پل گوتیه یک عطر کلاسیک است و دلیل خوبی برای این موضوع وجود دارد. ماندگاری عطر در حد بالایی  است و رایحه آن تا چندین ساعت بعد از اولین اسپری کردن احساس می‌شود. له میل به تدریج به صورت ترکیب جذاب و منحصر به فردی از رایحه‌های ادویه‌ای (هل، دارچین)، و طبیعی (نعناع، اسطوخودوس، شکوفه پرتقال) روی لایه گرمی از نت وانیل به سرانجام می‌رسد. بنابراین اگر می‌خواهید افراد حاضر در اتاق با خروج تان از آنجا مخالفت کنند، له میل این کار را برایتان انجام می‌دهد.

خرید عطر و ادکلن اصل

9- باس باتلد از هوگو باس (Hugo Boss Bottled)

احتمالاً شیشه و اسم این عطر برایتان آشنا است. این نسخه‌ی ادو پرفیوم و بازسازی شده از عطر کلاسیک هوگو باس ارزش امتحان کردن را دارد. در تولید باس باتلد هوگو باس از روش‌های نوآورانه استخراج اسانس معطر استفاده شده است. ماندگاری این عطر در حد بالایی قرار دارد و با رایحه چوبی ادویه‌ای خوشبوی خود انتظارات شما از عطر و ادکلن‌های مردانه را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد.

10- سی کی وان از کلوین کلاین (CK One)

اگر فقط یک عطر باشد که نمادی از یک جنبش، دوره و نسل باشد، قطعاً عطر سی کی وان از شرکت کلوین کلاین است که هیچ نیازی به معرفی ندارد. سی کی وان یک عطر روح نواز است که ترکیب هماهنگ و خنکی از چای سبز،  پاپایا و ترنج را در کنار رایحه‌های ناآرام جوزهندی، هل و گُل رز قرار داده است. همچنین نباید یک عطر مردانه با ماندگاری بالا را با یک عطر آزار دهنده اشتباه بگیرید. رایحه‌ مشک با طبع خنک این عطر در تعادل کامل هستند، بنابراین ادکلنی عالی برای استفاده روزمره محسوب می‌شود.

11- آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود) AMOUAGE – Interlude for Men

یکی دیگر از ماندگارترین عطرهای مردانه‌ای که می‌توانید به طور روزانه از آن استفاده کنید عطر اینترلود از برند آمواج است. این عطر مردانه خوش بو به دلیل داشتن روایح و نت‌های خاص توانسته است یکی از بهترین عطرهای مردانه هم باشد. اینترلود در سال 2012 توسط برند عمانی و موفق آمواج به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی شد.

اینترلود مردانه دارای طبعی گرم است که می‌تواند همراه خوبی برای شما در روزهای سرد و زمستانی باشد. عطار و سازنده این ادو پرفیوم مردانه ماندگار ان را در گروه بویایی شرقی چوبی قرار داده است. ترکیبات و نت‌های خاصی که در خلق این اثر هنری نقش داشته‌اند ترنج، کهربا، فلفل، نعناع هندی و چوب صندل سفید است. اگر به دنیال عطر مردانه با ماندگاری بالا می‌گردید این ادو پرفیوم عربی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما آقایان سخت‌پسند باشد.

جدیدترین و بهترین عطرهای اماراتی را بشناسید
خواندن مطلب

12- ایو سن لورن وای لایو YVES SAINT LAURENT – Y Live

برند شناخته شده و موفق ایو سن لورن با رونمایی از عطر مردانه Y توانست انقلابی عظیم و بزرگ در دنیای عطر و ادکلن جهان بر پا کند. عطر مردانه وای به دلیل ترکیباتی مانند زنجبیل، سالویا، رزماری و ترنج ماندگاری بالایی در بین عطرهای مردانه دارد.

این عطر جذاب مردانه در سال 2019 در کشور زیبای فرانسه به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی شد. عطاران و سازندگان برند ایو سن لورن آن را در گروه بویایی معطر ادویه‌ای قرار داده‌اند.  این عطر گرم و معتدل مردانه را در فصل بهار و تابستان استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیر عطر مردانه Y ایو سن لورن لذت ببرید.

13- ناسوماتو بلک افغانو ( بلک افگانو ) NASOMATTO – Black Afgano

برند هلندی ناسوماتو با تولید عطر مردانه بلک افغان توجه بسیاری از آقایان را به خود جلب کرد. این عطر مردانه پر طرفدار به دلیل ماندگاری خیلی زیادی که دارد در بین مردم محبوب است. الکساندرو گولتیری عطار و خالق این رایحه خاص آن را در گروه بویایی چوبی معطر ف=قرار داده است.

عطر بلک افغان در حجم 30 میل تولید می‌شود. با استفاده از طبع گرم این عطر مردانه در فصل زمستان و پاییز می‌توانید حس و حال بی‌نظیری را تجربه کنید.  استفاده از ترکیباتی مانند شاهدانه، صمغ گیاهان، روایح دودی و ترکیبات سبز در میان نت‌های این عطر مردانه ماندگاری آن را تشدید خواهد کرد.

14- پافومز د مارلی پگاسوس PARFUMS de MARLY – Pegasus

برند فرانسوی مارلی در سال 2011 با تولید عطر پگاسوس رایحه‌ای جدید و ماندگار را به کالکشن عطر و ادکلن خود اضافه کرد. این عطر مردانه خوشبو توسط حمید مرآتی کاشانی خلق شده است.

این عطار ایرانی ترکیبات خاصی را برای ساخت این رایحه استفاده کرده است. پگاسوس در گروه بویایی شرقی فوژه قرار گرفته است و به دلیل داشتن طبع گرم یکی از عطرهای مردانه با ماندگاری بالا شناخته می‌شود. ترکیباتی مانند ترنج، گل آفتاب پرست، کهربا و چوب صندل سفید نت‌هایی هستند که در این عطر استفاده شده‌اند.

15- ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم VIKTOR&ROLF – Spicebomb Extreme

یکی دیگر از عطرهای مردانه با ماندگاری بالا بمب اکستریم از برن ویکتور اند رولف است. این عطر مردانه در سال 2015 به بازار عطر  و ادکلن جهان عرضه شد. طبع گرم و تلخ این عطر یکی از ویژگی‌های آن در بین رقبا است. این ادو پرفیوم هلندی در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرار گرفته، در نت‎های پایه و اصلی این عطر از وانیل، اسطوخودوس و تنباگو استفاده شده است. این عطر مردانه ماندگار را در روزهای سرد زمستانی استفاده کنید و از رایحه گرم آن نهایت لذت را ببرید.

نتیجه گیری

برخی از عطرهای مردانه به دلیل ترکیباتی که دارند دارای ماندگاری و پخش‌بو بالاتری نسبت به بقیه ادو پرفیوم‌ها هستند. فرمولاسیون عطرهای مردانه نسبت به ادکلن‌های زنانه متفاوت است. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته است تا شما عزیزان را با ادکلن‌های مردانه‌ای که دارای ماندگاری بالا هستند آشنا کند تا راحت‌تر بتوانید رایحه ماندگار خود را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا