عطر و ادکلن

عطر با بوی هلو

یکی از میوه‌هایی که احساس طراوت را در فصل بهار و تابستان برایمان زنده می‌کند، میوه هلو است. عطرهایی که دارای نت هلو هستند هم می‌توانند این احساس را برای شما تداعی کند. عطر با بوی هلو می‌تواند انتخاب خوبی برای خانم‌ها باشد.

همیشه در تابستان با خوردن یک هلو آب دار و شیرین حس خوبی پیدا می‌کنیم. حال تصور کنید ادکلنی را به خود بزنید که رایحه بی‌نظیر هلو در آن استفاده شده باشد.

تاثیر نت هلو در عطر و ادکلن

این میوه تابستانی به دلیل شیرینی زیادی که به عطر می‌دهد می‌تواند طبعی گرم و شیرین به عطر ببخشد، البته در برخی موارد رایحه هلو در عطرهای خنک هم استفاده می‌شود. ترکیب رایحه هلو با دیگر نت‌ها می‌تواند ترکیب جادویی را خلق کند. نت‌هلو در کنار نت‌های ادویه‌ای و مرکباتی می‌تواند در ماندگاری بالای عطر و ادکلن‌ها تاثیر داشته باشد.

از رایحه هلو معمولا در نت‌های میانی و پایه استفاده می‌شود. زیرا این نت می‌تواند تعیین کننده زمان ماندگاری عطر داشته باشد.

ادکلن با بوی هلو مناسب کجا است؟

بهتر است عطرهایی که دارای نت هلو هستند را در فصل زمستان و پاییز استفاده کنید و از رایحه گرم آنها در روزهای سرد لذت ببرید. همچنین ادکلن‌هایی که رایحه هلو دارند برای استفاده در مهمانی‌ها هم مناسب هستند. این عطرهای گرم و شیرین بسیار شیک بوده و می‌توانند شخصیت شما را در ذهن اطرافیانتان ثبت کنند.

البته این عطرها برای استفاده روزانه هم مناسب بوده و به دلیل ماندگاری بالایی که دارند می‌توانید در محل کار هم از آنها استفاده کنید.

معرفی بهترین عطر با بوی هلو

از آنجایی که عطرهای هلویی بسیار پرطرفدار بوده، حیات پرفیوم تصمیم دارد در این مقاله بهترین عطرهایی زنانه و مردانه که دارای نت هلو هستند را به شما عزیزان معرفی کند.

1ـ ادو پرفیوم پرادا کندی شوگر پاپ PRADA – Prada Candy Sugar Pop

اگر بخواهیم یک ادکلن با بوی هلو را به شما معرفی کنیم باید بگوییم خرید اینترنتی عطر پرادا کندی شوگر پاپ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این ادو پرفیوم ایتالیایی در سال 2018  توسط برند پرادا به بازار عطر و ادکلن دنیا عرضه شد. عطار پرادا شوگر پاپ دانیالا روش آندرایه است، اون نت هلو را در قسمت میانی این عطر خاص زنانه قرار داده است و با ترکیبات دیگری که استفاده کرده است طبعی گرم به آن بخشیده. این ادکلن گرم را می‌توانید در فصل پاییز استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

  • نت‌های اولیه: برگ درخت نارنج، سیب سرخ، مرکبات،
  • نت‌های میانی: هلو، روایح گلی
  • نت‌های پایه: وانیل کارامل
معرفی بهترین عطرهای گوچی گیلتی برای زنان
خواندن مطلب

2ـ عطر ورساچه پور فمه دیلن بلو VERSACE – Versace Pour Femme Dylan Blue

برند معروف ایتالیایی ورساچه در سال 2017 عطر زنانه خوشبویی را روانه بازار عطر و ادکلن جهان کرد. عطار و خالق دیلان بلو (Dylan Blue) کالیس بکر یکی از عطاران معروف ایتالیایی است که با ترکیب نت‌های خاص این اثر هنری را خلق کرده‌است.

رایحه هلو در قسمت نت میانی این عطر قرار دارد که طبعی گرم به آن بخشیده است. دایلان بلو ورساچه می‌تواند مناسب خانم‌هایی باشد که به دنبال عطری می‌گردند تا بتوانند اطرافیانشان را تحت تاثیر قرار دهند. با خرید عطر ورساچه دیلان بلو زنانه می‌توانید آن را در فصول سرد زمستانی استفاده کنید و ازگرمای دلنشین روایح آن نهایت لذت را ببرید. ماندگاری این ادکلن زنانه بسیار بالا است و پخش بوی خوب و قابل قبولی دارد.

عطر‌های دارای نت هلو
  • گروه بویایی: گلی میوه‌ای
  • نت‌های اولیه: شبدر، سیب، گیاه شیسو، انگور فرنگی سیاه، فراموشم مکن
  • نت‌های میانی: یاس، هلو، رز، گل رز پتالیا
  • نت‌های پایه: مشک، نعناع هندی، روایح چوبی، بوته وحشی جاوی

3ـ لانکوم ترزور (ترسر) LANCOME – Tresor

این عطر فراسوی که در سال 1990 توسط برند معروف لانکوم به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شد، در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است. عطر زنانه لانکوم ترزور نوستالژی دارای طبعی گرم است که می‌تواند احساس گرم و زیبایی را در روزهای سرد زمستان و پاییز به شما بدهد. صوفی گروجیسمن عطار و خالق این ادکلن شیک از رایحه هلو در نت‌های اولیه و پایه این عطر استفاده کرده است که باعث شده ماندگاری این عطر بسیار عالی باشد و پخش بوی بالایی هم داشته باشد.

  • گروه بویایی: شرقی گلی
  • نت‌هاس اولیه: رز، ترنج، گل برف، هلو، آناناس، یاس بنفش، شکوفه زرآلو
  • نت‌های میانی: یاس، زنبق، گل آفتاب پرست
  • نت‌های پایه: کهربا، مشک، چوب صندل سفید، هلو

4- ادکلن پرادا لا فم ابسولو PRADA – Prada La Femme Absolu

برند پرادا در سال 2018 عطر ابسولو را با رایحه‌ای خاص رواانه بازار عطر و ادکلن کرد. دانیالا روش آندرایه خالق و سازنده این عطر در ترکیبات این مدل عطر پرادا از هلو استفاده کرده و آن را در گروه بویایی شرقی فوژه قرار داده است. این عطر ماندگاری و پخشبو بالایی دارد و می‌تواند همراه خوبی برای شما در طول روز باشد. این عطر ایتالیایی را تهیه کنید و از رایحه بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

  • نت‌های اولیه: فلفل قرمز شیرین، هلو، پرتقال خونی
  • نت‌های میانی: بهار نارنج، شکوفه پرتقال، گل جاوید، گل طاووسی
  • نت‌های پایه: وانیل، بلسان کلمبیایی
عطرهای گروه BTS
خواندن مطلب

5- ادو پرفیوم نینا ریچی لاو این پاریس NINA RICCI – Love in Paris

برند فرانسوی نیناریچی در سال 2004 ادو پرفیوم زنانه‌ای را به بازار عطر و ادکل دنیا عرضه کرد. این عطر خوشبو توسط اورلین گیشارد یکی از بهترین عطرسازان فرانسه خلق شده است. در نت‌های اولیه  این عطر از هلو استفاده شده است که با اولن اسپری میتوانید آن را استشمام کنید.

لاو این پاریس در گروه بویایی روایح گلی قرار گرفته است که می‌تواند رضایت بسیاری از خانم‌ها را بدست آورد. طبع این ادو پرفیوم فرانسوی معتدل است و می‌تواند در هر فصلی همراه خانم‌های سخت پسند باشد. ماندگاری و پخش بو عطر لاو این پاریس بسیار خوب و رضایت بخش است.

  • نت‌های اولیه: ترنج، رز، گل صدتومانی، بادیان ختایی، هلو، گلابی، موز
  • نت‌های میانی: بنفشه، یاس، بادیان رومی، زردآلو
  • نت‌های پایه: روایح چوبی، مشک

6ـ عطر بولگاری رز گلدیا کاتلین کای ادیشن BVLGARI – Rose Goldea Kathleen Kye Edition

برند سرشناس ایتالیایی بولگاری در سال 2021 یک عطر با بوی هلو را به مجموعه عطرهای خود اضافع کرد. این ادوپرفیوم زنانه جذاب در گروه بویایی چوبی مشکی قرار گرفته‌است. رایحه هلو در آخرین ترکیب نت میانی این عطر قرار دارد. بوی گرم و نسبتا معتدل رز گلدیا کاتلین در فصل پاییز و بهار می‌تواند حس فوق‌العاده‌ای را به شما بدهد.

عطر با رایحه میوه

این عطر جداب ایتالیایی برای استفاده روزانه یا دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب است. به گفته آلبرتو موریلاس عطار و خالق این عطر، رز گلدیا کاتلین کای ادیشن قدرت زنانه هر خانمی را شکوفا می‌کند و اعتماد بنفس آنها را بالا می‌برد. گروه بویایی این عطر چوبی مشکی است و از همین جهت در دسته عطر با بوی هلو قرار می‌گیرد.

  • گروه بویایی: چوبی مشکی
  • نت‌های اولیه: ترنج، رز، انار، مشک
  • نت‌های میانی: رز، یاس، گل صدتومانی، هلو
  • نت‌های پایه: وانیل، مشک، صبغ کندر، چوب صندل سفید

7ـ ادو پرفیوم لووه سولو لوئوه الا LOEWE – Solo Loewe Ella

در سال 2018 برند لووه ادکلن زنانه‌ خوش بویی را در کشور زیبای اسپانیا به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. این ادو پرفیوم دارای ماندگاری و پخش بوی بالایی است. رایحه هلو را می‌توانید در اولین نت و با اولین اسپری استشمام کنید. عطر سولو لووه الا که دارای طبعی گرم است، قدرت و اعتماد بنفس شما را بالا می‌برد. این مدل ادکلن لووه را در روزهای پاییزی استفاده کنید و لذت ببرید.

  • گروه بویایی: شرقی گلی
  • نت‌های اولیه: سیب، ترنج، هلو، گلابی
  • نت‌های میانی: یاس، رز، بنفشه، گل آفتاب پرست، روایح چوبی
  • نت‌های پایه: سدر، کهربا

8- عطر زنانه پاریس هیلتون دازل Paris Hilton – Dazzle

 در سال 2012 برند معروف عطرسازی پاریس هیلتون ادو پرفیوم دازل را به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. این عطر جذاب زنانه دارای طبعی خنک است که می‌تواند حس و حال خوبی را در روزهای گرم تابستانی به شما هدیه دهد. فرانک ویکل خالق و سازنده این عطر خوشبو از ترکیبات خاصی برای ساخت این رایحه استفاده کرده است. شما عزیزان با اولین اسپری این عطر بی‌نظیر زنانه می‌توانید رایحه هلو را به راحتی استشمام کرده و انرژی خاصی را تجربه کنید.

  • نت‌های اولیه: سیب سرخ، هلو، آلبالو
  • نت‌های میانی: شکوفه پرتقال، ارکیده، بنفشه
  • نت‌های پایه: شامپاین، نعناع هندی، وانیل
تستر عطر چیست؟ چه تفاوتی با ادکلن اصلی دارد؟
خواندن مطلب

9ـ عطر زنانه کارتیر لا پانتیر لجر Cartier – La Panthere Legere

برند فرانسوی کارتیر در سال 2015 با معرفی عطر زنانه‌ای خاص به نام لاپانتیر لجر شهرت خود را در دنیای مد و فشن و همینطور عطر و ادکلن چند برابر کرد. این ادکلن با بوی هلو می‌تواند با طبع خنکی که دارد در روزهای گرم تابستانی همراه خوبی برای شما باشد.

متیلده لاران عطار این ادو پرفیوم زنانه خوش‌بو آن را در گروه بویایی چایپر گلی قرار داده است. این ادکلن لاکچری را در مهمانی‌ها و مجالس مهم استفاده کنید تا شخصیتی برجسته و خاص در ذهن اطرافیانتان ثبت کنید.

عطر و ادکلن با اسانس هلو
  • گروه بویایی: چایپر گلی
  • نت‌های اولیه: ترنج، ترکیبات سبز، میوه‌های جنگلی، نارنگی، گلابی
  • نت‌های میانی: آلدهید، رز، گاردنیای یاسمنی، یاس، هلو
  • نت‌های پایه: مشک، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، ریشه زنبق، چرم

10- ادو پرفیوم نینا ریچی ال اکستاز NINA RICCI – L’Extase

فرانسیس کرکجان یکی از بهترین و موفق‌ترین عطرسازان فرانسه برای کمپانی نینا ریچی عطر زنانه له اکستاز را خلق کرد. ان عطر در سال 2015 توانست انقلاب عظیمی را در دنیای عطر و ادکلن جهان بر پا کند. ترکیبات این عطر بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. کرکجان آن را در گروه بویایی شرقی گلی قرار داده و طبعی گرم به این عطر بخشیده است.

در نت‌های اولیه این عطر از هلو استفاده شده است به همی دلیل شما در همان لحظه اول می‌توانید رایحه عطر را استشمام کنید. ماندگاری و پخشبو این عطر با بوی هلو بسیار عالی و زیاد است.

  • نت‌های اولیه: فلفل صورتی، هلو، گلابی
  • نت‌های میانی: رز، یاس، تمشک، گل‌های سفید
  • نت‌های پایه: لوبان، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، سدر، کارامل

نتیجه گیری

همیشه میوه هلو و رایحه هلو حس و حال خوبی را به همه می‌دهد. حال تصور کنید عطری را استفاده کنید که بوی خوش هلو را در مشام شما پر کند. سعی کنید ادکلن با بوی هلو را جایگزین عطر و ادکلن‌های روزانه خود کرده تا بتوانید حس و حال خوبی را برای خود تداعی کنید.

در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته تا شما عزیزان را در رابطه با این عطرهای هلویی راهنمایی کنید تا بتوانید راحت‌تر عطر با رایحه هلو ماندگاری را تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا