عطر و ادکلن

معرفی 15 عطر با بوی چای

چای یکی از نوشیدنی‌های گرمی است که هر آقا و خانم ایرانی در پایان روزی شلوغ و خسته‌کننده با نوشیدن یک فنجان چای داغ به آرامش می‌رسند. بوی چای یکی از پرطرفدار‌ترین رایحه‌هایی است که بیشتر مردم به آن علاقه دارند. جالب است بدانید شرکت‌های عطرسازی هم از این فرصت استفاده کرده‌ و عطر با بوی چای را تولید کرده‌اند.

زمانی که این عطرها تولد شدند توانستند توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کنند. این رایحه شگفت‌انگیز آرامش خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود در طول روز انرژی بالا و خوبی را تجریه کنید. در ادامه قصد داریم ادکلن با رایحه چای را با معرفی عطر و ادکلن‌های برندهای معروف به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید این حس فوق‌العاده را تجربه کنید.

۱ـ عطر هرمس وویاژ HERMES – Voyage d’Hermes

برند فرانسوی هرمس در سال 2010 عطر وویاژ را به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. این ادو پرفیوم به دلیل ترکیباتی که دارد بویی شبیه به چای را برای شما تداعی خواهد کرد. ژان کلود النا این ادو پرفیوم را در گروه بویایی گلی چوبی، مشکی قرار داده و طبعی خنک به آن بخشیده است. این ادو پرفیوم هم می‌تواند مناسب آقایان باشد و هم خانم‌ها. اگز به دنبال عطر با بوی چای می‌گردید این ادکلن می‌تواند برای شما عزیزان انتخاب خوبی باشد.

  • نت‌های اولیه: هل، لیموترش، دانه سرو کوهی، ادویه جات معطر
  • نت‌های میانی: چای، روایح، ترکیبات سبز
  • مشک، سدر، روایح چوبی

۲ـ لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) LANVIN – Eclat d’Arpege for Women

برند لانوین که یک برند فرانسوی است در سال 2006 یک عط با بوی چای را به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. ادو پرفیوم زنانه اکلت دارای طبعی خنک است که می‌تواند مناسب فصل تابستان باشد. این عطر زنانه با بوی چای به دلیل قرار گرفتن در گروه بویایی گلی گیاهی توانسته است جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. کارین دوبرریول سرنی سازنده و عطار این ادکلن می‌گوید اکلت می‌تواند نشان‌دهنده قدرت یک زن مستقل در دنیای پر هیاهو بیرون باشد.

  • نت‌های پایه: سدر، مشک، کهربا، برگ درخت نارنج، چای، گل صدتومانی، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اسمانتوس، یاس بنفش
عطر با بوی چای

۳ـ  پاکو رابان فانتوم paco rabanne – Phantom

برند پاکورابان که یک کمپانی اسپانیایی است در سال 2021 عطر مردانه‌ فانتوم را روانه بازار کرد. این ادو پرفیوم خوش بو به دلیل ظاهر جذابی که دارد توانست توجه خیلی از مشتریان را به سمت خود جلب کند. عطر فانتوم که شبیه به یک ربات طراحی شده است در گروه بویایی چوبی معطر (آروماتیک) قرار گرفته است. این ادو پرفیوم مردانه می‌تواند انتخاب خوبی برای دوستانی باشد که به دنبال عطر با بوی چای هستند باشد. این عطر توسط چهار عطار مطرح اسپانیایی خلق شده است. ترکیباتی که خلق این اثر هنری استفاده شده است بسیار خاص و متنوع است.

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش، نارنگی ماندارین، گشنیز، درخت کاج
  • نت‌های میانی: یاس، چای، گل پنجه مریم
  • مشک، دانه تونکا، سدر، چوب صندل سفید
ارزش خرید عطرهای گران‌ قیمت
خواندن مطلب

۴ـ بولگاری اومنیا کریستالین (بلگاری امنیا کریستال) BVLGARI – Omnia Crystalline

برند بولگاری یکی از کمپانی‌هایی است که با تولید عطر و ادکلن‌هایی توانسته رضایت خیلی از مردم را بدست آورد. این برند ایتالیایی در سال 2005 یک عطر با رایحه چای را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد.  آلبرتو موریلاس خالق و عطار این ادکلن زنانه می‌گوید رایحه این عطر شما را در میان مزارع چای محو می‌کند. این عطر زنتنه ایتالیایی در گروه بویایی گلی آبزی قرار دارد و دارای طبعی خنک است.

ترکیبات این ادکلن زنانه با بوی چای بسیار هوشمندانه انتخاب شده است.این عطر را در فصل تابستان استفاده کنید و از رایحه خنک ان لذت ببرید و انرزی بگیرد.

  • نت‌های اولیه: گلابی، چوب خیزران
  • نت‌های میانی: چای، لاله مردابی، برگ و جوانه انگور فرنگی
  • نت‌های پایه: خزه درخت بلوط، مشک، چوب گایاک

۵ـ باربری دبیت مردانه BURBERRY – The Beat for Men

برند انگلیسی باربری در سال 2008 ادو پرفیوم مردانه‌ دبیت را به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. دومیتیل برتیه و اولیویه پولژ دو عطار معروف در صنعت عطر سازس اسن ادکلن مردانه را در گروه بویایی چوبی آروماتیک ( معطر ) قرار داره‌اند. طبع این عطر مردانه معتدل است و می‌تواند انتخاب خوبی برای فصل بهار باشد. ترکبات این عطر به صورتی انتخاب شده است که آن را به راحتی در دسته عطر با بوی چای قرار می‌دهد. این ادو پرفیوم را تهیه کنید و از رایحه انرژی بخش آن لذت ببرید.

  • نت‌های اولیه: برگ بنفشه، فلفل، بالنگ
  • نت‌های میانی: آویشن، شمعدانی
  • نت‌های پایه: خس خس، روایح چوبی
عطر باربری مردانه

۶ـ جیونچی آنجئو دمون له سکرت GIVENCHY – Ange Ou Demon (Etrange) Le Secret

برند جیوانچی در سال 2009 عطری زنانه با نام دمون له سکرت را به بازار عطر و ادکلن جهان در کشور فرانسه عرضه کرد. این ادو پرفیوم در گروه بویایی معتدل قرار گرفته است. ترکیبات این عطر زنانه به گونه‌ای انتخاب شده است که این ادکلن در گروه بویایی رایحه‌های گلی قرار گرفته است. این عطر زنانه رایحه چای را در هر فصلی می‌تواند برای شما تداعی کند و انرزی خاص به شما هدیه دهد.

  • نت‌های اولیه: چای، لیموترش، کرانبری
  • نت‌های میانی: گل صد تومانی، تیلوفر آبی
  • نت‌های پایه: روایح چوبی، نعناع هندی

۷ـ تام فورد اتلیه د اورینت فلور د چاین TOM FORD – Atelier d’Orient Fleur de Chine

برند معروف و شناخته شده تام فورد در سال 2013 عطری مردانه و زنانه (مشترک) را در آمریکا به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. این عطر دارای رایحه‌ای بی‌نظیر است که می‌تواند انتخاب خوبی برای خانم‌ها و آقایانی باشد که به دنبال عطر با بوی چای می‌گردند. این عطر امریکاسس را می‌توانید در فصل بهار و تابستان استفاده کنید و از رایحه خنک آن نهایت لذت را ببرید.

بهترین عطرها برای هدیه کریسمس
خواندن مطلب

رودریگو فلورزروی عطار و سازنده این ادو پرفیوم آن را در گروه بویایی شرقی گلی قرار داده است. این عطر فقط دارای نت‌های پایه و اصلی است. این نت از ترکیبات زیادی استفاده شده است که چای یکی از آن نت‌های خاص این عطر است.

  • نت‌های پایه: لوبان، ترنج، رز، سدر، خس خس، سنبل، یاس، نارنگی یافا، بوته وحشی جاوی، گل ویستریا، چوب هینوکی، روایح گلی

۸ـ جیور جیو آرمانی ادو سدر GIORGIO ARMANI – Armani Eau de Cedre

برند ایتالیایی آرمانی در سال 2015 عطری با بوی چای را به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. این ادو پرفیوم مردانه در گروه بویایی چوبی معطر قرار گرفته است که می‌تواند احساس تازگی را در وجود شما به ارمغان آورد. با استشمام کردن رایحه این عطر می‌توانید در نت‌های پایه آن بوی خوش و عالیه چای را حس کنید. این عطر را در هر فصلی می‌توانید با خیال راحت استفاده کنید و از ماندگاری، پخش بو و همینطور طبع معتدلی که دارد نهایت لذت را ببرید.

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش، ترنج، سالویا
  • نت‌‌های میانی: زیره سبز، هل، برگ بنفشه
  • نت‌های پایه: چای، سدر، روایح چوبی
عطر با رایحه چایی

۹ـ بولگاری اومنیا (بلگاری امنیا قرمز) BVLGARI – Omnia

آلبرتو موریلاس یکی از بهترین سازندگان عطر و ادکلن در جهان، برای کمپانی ایتالیایی بولگاری یک عطر با بوی چای را در سال 2013 خلق کرد. عطر اومنیا دارای طبعی گرم است. این ادو پرفیوم زنانه می‌تواند انتخاب خوبی در فصول سرد زمستانی باشد. در ترکیبات بولگاری قرمز از چای و چای ماسالا استفاده شده است. این عطر در گروه بویایی رایحه‌های شرقی قرار گرفته است که می‌تواند انتخاب خوبی برای خانم‌های مستقل و قوی باشد.

  • نت‌های اولیه: هل، نارنگی ماندارین، زنجبیل، فلفل، زعفران
  • نت‌‌های میانی: میخک صدپر، دارچین، جوز هندی، ادویه گل میخک، چای ماسالا، بادام، چای
  • نت‌های پایه: چوب درخت ساج، دانه تونکا، شکلات، چوب درخ گایاک، چوب صندل سفید

۱۰ـ گرلن لاپتیت روب نویر ادو پرفیوم GUERLAIN – La Petite Robe Noire EDP

برند فرانسوی گرلن در سال 2012 با رونمایی از عطر زنانه‌ای توانست توجه بسیاری از خانم‌ها را به سمت خود جلب کند.تیری واسر خالق این عطر در نت میانی این ادو پرفیوم زنانه از چای استفاده کرده و آن را در دسته عطر با بوی چای قرار داده است. این عطر در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار گرفته و دارای طبعی گرم است که می‌تواند همراه خوبی برای شما در فصا پاییز و زمستان باشد.

  • نت‌های اولیه: بادام، ترنج، آلبالو، دانه قرمز
  • نت‌های میانی: چای، رز، گل محمدی، شیرین بیان
  • نت‌های پایه: وانیل، دانه تونکا، نعناع هندی، زنبق، بادیان رومی
عطر با بوی چای

۱۱ـ لوه سولو پلاتینیوم (سولو لوئو پلاتینیوم) LOEWE – Solo Platinum

برند اسپانیایی LOEWE در سال 2012 با رونمایی از عطر سولو پلاتینیوم توانست توجه بسیاری از آقایان را در دنیای روایح به سمت خود جلب کند. عطاران و سازندگان این ادو پرفیوم در نت‌های اصلی این عطر از چای استفاده کرده‌اند. استفاده از چای در این عطر در کنار طبع گرمی که دارد رایحه بی‌نظیری را تولید می‌کند. این عطر در گروه بویایی رایحه‌های چرمی قرار گرفته است که می‌تواند همراه خوبی برای شما در فصول سرد و همچنین فصل پاییز باشد. همینطور این عطر با بوی چای یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه برند لووه است.

  • نت‌های اصلی: لوبان، اسطوخودوس، سدر، چرم، آویشن، جوز، عنبر، چای، صمغ کندر
معرفی 14 عطر با بوی باران
خواندن مطلب

۱۲ـ آمواج اپیک زنانه (آمواژ ایپیک) AMOUAGE – Epic for Women

عطر اپیک آمواج در سال 2009 توسط یک شرکت عمانی به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شد. این عطر عربی جذاب را سسیل زاروکیان، دانیل مولیر و آنجلین لپرینی خلق کرده‌اند. این عطر مانند دیگر ادو پرفیوم‌های آمواج دارای طبعی گرم و شیرین است.

در نت‌های میانی یا قلبی اپیک زنانه از چای استفاده شده است که به شما حس آرامشی خواهد داد. همچنین اپیک زنانه در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است. این عطر را در فصل زمستان و پاییز استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیر آن لذت ببرید.

  • نت‌های اولیه: دارچین، زیره، گل خرزهره
  • نت‌های میانی: رز، شمعدانی، یاس، چای
  • نت‌های پایه: مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، ریشه زنبق، چوب گایاک، روایح دودی، عود، صمغ کندر

۱۳ـ بنتلی آزور BENTLEY – Bentley Azure

یکی دیگر از عطرهای مردانه‌ای که دارای رایحه چای بوده عطر بنتلی آزور است. این عطر در سال 2014 توسط شرکت انگلیسی بنتلی به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شد. بنتلی آزور در گروه بویایی چوبی آبزی قرار گرفته و دارای طبعی خنک است. این ادو پرفیوم را می‌توانید در فصل گرما استفاده کنید و از رایحه خنک و دلنشینی که دارد لذت ببرید. در نت‌های میانی این ادو پرفیوم انگلیسی از چای استفاده شده است.

  • نت‌های اولیه: ترنج، نارنگی ماندارین، برگ بنفشه، آناناس
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا، چای
  • نت‌های پایه: دانه تونکا، چوب کشمیر

۱۴ـ ویکتور اند رولف فلاوربمب ادو پرفیوم VIKTOR&ROLF – Flowerbomb EDP

در سال 2005 برند ویکتور اند رولف ادو پرفیوم زنانه خوشبویی را با رایه چای روانه بازار جهانی عطر و ادکلن کرد. این عطر زنانه توسط سه عطار معروف (کارلوس بنایم، دومیتیل برتیه، اولیویه پولژ) ساخته خلق شده است. فلاور بمب در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد و دارای طبعی معتدل است. این عطر می‌توان انتخاب خوبی برای شما در هر چهار فصل باشد. در نت‌ّای اولیه فلاور بمب از چای استفاده شده ایت و شما می‌توانید با اولین اسپری این عطر رایحه خاص چای را حس کنید.

  • نت‌های اولیه: ترنج، چای، گل اوسمانتوس
  • نت‌های میانی:   رز، فریزیا، یاس، شکوفه پرتقال، ارکیده
  • نت‌های پایه: مشک، نعناع هندی
عطر زنانه با بوی چایی

۱۵ـ جگوار کلاسیک بلک JAGUAR – Classic Black

عطر مردانه کلاسیک بلک هم جزو عطرهای با بوی چای است. این ادکلن مردانه خوشبو در سال 2009 توسط شرکت انگلیسی جگوار به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شد. دومنیک پریساس عطار و سازنده مطرح دنیا این ادو پرفیوم را خلق کرد.

کلاسیک بلک جگوار در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد و همینطور دارای طبعی خنک است. این عطر را در فصل‌های گرم استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیر آن لذت ببرید. نت‌ چای در قسمت اسانس‌های میانی این عطر قرار گرفته است.

  • نت‌های اولیه: نارنگی ماندارین، پرتقال، سیب
  • نت‌های میانی: مشک، آب دریا، شمعدانی، هل، چای
  • نت‌های پایه: دانه تونکا، مشک، خزه درخت بلوط، خس خس، سدر، چوب صندل سفید

نتیجه گیری

عطر با بوی چای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصول گرم و بهاری است که می‌تواند حس و حال تازه‌ای را در شما زنده کند. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته است تا بهترین عطرهایی که دارای رایحه چای هستند را به شما عزیزان معرفی کند تا شما هم بتوانید ادوپرفیومی با رایحه چای را برای خود انتخاب کنید و از رایحه ان نهایت لذت را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا