پوستعطر و ادکلن

بازار عطر و ادکلن تهران کجاست؟

استفاده از عطر و ادکلن طی سال‌های اخیر برای خوشبو کردن بدن، با افزایش قابل توجهی مواجه شده و بازارهای مربوط به این اجناس نیز بسیار محبوب و پر رفت و آمد هستند. بسیاری از افراد برای پیدا کردن عطرها و ادکلن‌های مورد علاقه خود ساعت‌های زیادی را صرف نموده و به فروشگاه‌ها و پاساژهای زیادی سر می‌زنند. برای این افراد این موضوع حائز اهمیت است که بدانند بازار عطر و ادکلن تهران کجاست تا خریدهای خود را با مراجعه به آن و با صرف مدت زمانی کمتر انجام دهند. در این صورت به تنوعی از ادکلن‌های ساخته شده توسط برندهای معتبر سراسر جهان با رایحه‌های گوناگون هم دسترسی داشته و به راحتی قادر به انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود از میان تنوعی از کالاها خواهند بود.

در این مقاله حیات پرفیوم به معرفی بازارهای عطر و ادکلن تهران خواهد پرداخت و آدرس و مشخصات برخی از مهم‌ترین بورس‌ها و فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای خرید عطر به آن‌ها سر بزنید در اختیارتان خواهد گذاشت. پس اگر شما هم در این زمینه با دغدغه‌ای مواجه شده یا پرسشی دارید با ما همراه باشید.

بازار عطر و ادکلن تهران در خیابان وزرا

در نقاط مختلف کلانشهر تهران و در خیابان‌های مختلف پایتخت، مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیار زیادی به چشم می‌خورند که شما می‌توانید برای خرید عطرها و ادکلن‌های مورد علاقه خود به آن‌ها مراجعه کنید.

با این حال این امکان وجود دارد که پس از خرید یک عطر متوجه شوید که محصولی تقلبی و غیر اصل را انتخاب و تهیه کرده‌اید. اما اگر به بازار عطر در خیابان وزرای تهران سر بزنید با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد.

با وجود اینکه در این خیابان برخی از مراکز مهم دیگر نیز قرار گرفته‌اند اما در حقیقت بیشترین میزان شهرت و آوازه خیابان وزرا، وجود مغازه و فروشکاه‌هایی است که عطرها و ادکلن‌های اصل و با کیفیتی در آن به فروش می‌رسند. بیشتر عطرهای موجود در فروشگاه‌های این خیابان، از برندهای صاحب نام در سراسر جهان خریداری شده و در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند.

با چرخیدن در وزرا به انواع متنوعی از عطرها و ادکلن‌ها با رایحه‌های بسیار خوش و مورد پسندتان دسترسی پیدا خواهید کرد. این خیابان حدود ۱۵ فروشگاه عطر دارد و از سوی دیگر یکی از لوکس‌ترین خیابان‌های شهر تهران و تاریخی‌ترین آن‌ها هم به شمار می‌رود.

پس می‌توانید علاوه بر خرید محصولات مورد نظر خود، از این ویژگی‌ها نیز بهره برداری نموده و یک سیر و سیاحت دلچسب را نیز تجربه کنید. بسیاری از فروشندگان عطرهای مورد نیاز مشتریان خود را از کشورهایی از قبیل آلمان و فرانسه خریداری کرده‌اند که بیشتر ایرانیان به این عطرها و رایحه‌های مخصوصشان علاقه خاصی دارند. همچنین محصولات مورد نظر شما با یک بسته بندی جذاب و شیک در اختیارتان قرار خواهند گرفت که این موضوع برای افرادی که به بسته بندی محصولات و زیبایی آن‌ها اهمیت می‌دهند امتیاز ویژه و منحصر به فردی محسوب می‌شود. 

رایحه گریپ فروت در عطرسازی
خواندن مطلب
بازار عطر و ادکلن تهران

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت عطر و ادکلن در خیابان وزرای تهران نسبتاً بالا است. دلیل این موضوع هم خاص بودن برندها و رایحه‌ها، فرمول‌های کمیاب عطرها یا بسته بندی و شیشه‌های منحصر به فرد این محصولات و اصل بودن آن‌ها است.

فروشندگان این خیابان به اندازه کافی در حیطه شغلی خود تخصص و تجربه دارند. پس اگر در هنگام خرید عطر و ادکلن با مشکل خاصی مواجه شدید می‌توانید از تخصص و تجربه آن‌ها استفاده کرده و راهنمایی‌ها و مشورت‌های مورد نیاز را دریافت کنید. سپس با خیالی آسوده به خرید دست بزنید.

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران را می‌توان یکی از مهم‌ترین بازارها در سراسر کشور به شمار آورد. بازار تهران در یک بافت قدیمی واقع شده که خود اثری به جای مانده از دوران قاجار است. در حال حاضر بسیاری از فعالیت‌های بزرگ تجاری در این مرکز روی می‌دهد که بازار عطر و ادکلن تهران  را هم شامل می‌شود.

یکی از جاذبه‌های اصلی این مرکز برای افراد مختلف، وجود محصولات متنوع از جمله عطر و ادکلن در مغازه‌ها و پاساژهای گوناگون است. عطرها و ادکلن‌های موجود در فروشگاه‌های این بازار به گونه‌ای تنوع دارند که می‌توانند سلایق گوناگون را پاسخ داده و آن‌ها را راضی و خوشنود نگه دارند.

از سوی دیگر شما می‌توانید به خرید عطرها و ادکلن‌های مورد نظر خود با قیمت‌های گوناگون دست بزنید. پس فرقی نمی‌کند که چه میزان بودجه‌ای را برای خرید در نظر گرفته باشید. چرا که در هر صورت امکان خرید را پیدا خواهید کرد.

در حال حاضر بسیاری از خرده فروش‌ها، عمده فروش‌ها، واحدهای تولید کننده عطر و ادکلن و انبارهای گوناگون آن‌ها در این ناحیه مشغول به فعالیت بوده و بسیاری از واحدهای تولید کننده در بازار بزرگ تهران دارای نمایندگی‌های فروش فعال هستند. پس می‌توانید با خیالی آسوده برای خرید عطرهای مورد علاقه خود به این بازار سرزده و محصولاتی اصل و کاملا اورجینال را فراهم کنید.

راسته عطر و ادکلن کوچه مروی

علاقه مندان به خرید عطر و ادکلن یا افرادی که تمایل دارند بدانند بازار عطر و ادکلن تهران کجاست بهتر است سری هم به کوچه مروی بزنند که در خیابان ناصرخسرو واقع شده است. با مراجعه به این راسته انواع متنوعی از عطرها و ادکلن‌ها با رایحه‌های گوناگون را پیدا خواهید کرد که می‌توانید از میان آن‌ها رایحه مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

10 تا از بهترین عطر ارزان قیمت برای زنان
خواندن مطلب

فرقی نمی‌کند که بودجه شما تا چه اندازه بوده یا سلیقه و نظر شخصی شما چه سمت و سویی دارد. در هر صورت قادر به خرید عطر و ادکلن از این ناحیه خواهید بود. اگر تمایل به خرید محصولات اصل و کاملا اورجینال دارید باید دقت بیشتری به خرج داده و روش‌های تشخیص عطر و ادکلن اصل از غیر اصل و فیک را بدانید.

چراکه این امکان وجود دارد که برخی از واحدهای فروش در این ناحیه کالاهای غیر اصل را به جای کالای اورجینال به شما تحویل دهند و قیمت‌های بسیار بالایی را هم دریافت کنند.

عطرهای ایرانی

فروشگاه‌های زنجیره‌ای میثم عطر

یکی دیگر از مراکز مهمی که می‌توانید برای خرید انواع مختلف عطرها و ادکلن‌های محبوب و مورد علاقه خود در نظر بگیرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای میثم عطر هستند. فروشگاه میثم عطر مدت زمانی در حدود ۳۰ سال سابقه کاری داشته و می‌توان آن را نخستین فروشگاه زنجیره‌ای عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی، بهداشتی و زیبایی به شمار آورد.

این افراد تلاش خود را به کار می‌گیرند تا عطرها و ادکلن‌های اصل و کاملا اورجینال را در اختیار متقاضیان قرار داده و رضایت آن‌ها را جلب کنند. به همین دلیل این فروشگاه‌ها را می‌توان یکی از بزرگترین و معتبرترین عطر فروشی‌ها در در کلانشهر تهران به شمار آورد.

در فروشگاه‌های زنجیره‌ای میثم عطر شما می‌توانید عطرهای مختلف بیش از ۱۵۰ برند مهم و برتر دنیا را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود بهترین آن‌ها را برای خرید در نظر بگیرید. این مراکز بسیاری از مارک‌های معروف عطرهای پاریس را با ضمانت اصالت کالا وارد کشور نموده و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌دهند.

با خرید از این مراکز فروش خیالتان راحت خواهد بود که محصول خریداری شده کاملا اصل و اورجینال است و قیمت عطرها هم با ویژگی‌های آن‌ها تناسب دارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه‌ها برخورداری از یک کادر با تجربه و فروشندگان کاملاً حرفه‌ای است که می‌توانند در هنگام خرید محصول مناسب شما را یاری داده و مشاوره‌های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند تا بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

این مرکز فروش دارای باشگاه مشتریان نیز بوده و سعی اصلی موسسان  فروشگاه‌های زنجیره‌ای میثم عطر، ارائه خدمات بسیار با کیفیت به مشتریان خود است. برای خرید و دسترسی به یکی از شعب میثم عطر می‌توانید به خیابان پاسداران تهران، روبروی گلستان دهم سربزنید.

۱۵ دلیل استفاده روزانه از عطر
خواندن مطلب

پس اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در هنگام خرید با شک و دودلی‌های زیادی مواجه می‌شوند و امکان انتخاب از میان محصولات مختلف و متنوع را از دست می‌دهند بهتر است به این مجموعه سر بزنید و از نظرات تخصصی فروشندگان آن بهره مند گردید.

فروشگاه سفیر

در صورتی که تمایل دارید به بورس عطر تهران دسترسی پیدا کرده یا بدانید بازار عطر و ادکلن تهران کجاست می‌توانید سری هم به فروشگاه سفیر بزنید که می‌توان آن را یکی از فروشگاه‌های معتبر کشور برای خرید این محصولات به شمار آورد.

بسیاری از افراد بر این باورند که سفیر بهترین محل خرید عطرها و ادکلن‌های اصل و متنوع با رایحه‌های مورد نظرشان است. این فروشگاه شعبه‌های بسیار زیادی در سراسر تهران داشته و دارای مراکز فروش گسترده در دیگر شهرهای کشور است. پس برای دسترسی به آن دچار هیچ گونه محدودیتی نخواهید بود.

 همچنین این فروشگاه سعی خود را به کار گرفته تا محصولاتی کاملاً اصل و با کیفیت را در اختیار متقاضیان قرار دهد. این فروشگاه مدت زمانی در حدود ۵۰ سال سابقه کاری داشته و طی این سال‌ها به واردات مستقیم عطر و ادکلن از برندهای مختلف و مشهور جهانی و فروش آن‌ها دست زده است.

با خرید عطر و ادکلن از فروشگاه سفیر این اطمینان را خواهید داشت که کالای خریداری شده با ضمانت اصالت در اختیارتان قرار گرفته و قیمت آن هم نسبت به دیگر عطر فروشی‌ها، مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. چرا که این مرکز سعی دارد دست واسطه‌های خرید و فروش را از معامله کوتاه کرده و کالاهای خود را به صورتی کاملا مستقیم در اختیار خریداران قرار دهد.

عطر و ادکلن

برای دسترسی به یکی از شعبه‌های این فروشگاه در شهر تهران می‌توانید به خیابان سعادت آباد بروید. در خیابان کوهستان، پس از میدان کتاب و در مجتمع تجاری اپال این فروشگاه عطر و ادکلن را پیدا خواهید کرد که با نام سفیر اپال معروف و شناخته شده است.

نتیجه گیری

بازار عطر و ادکلن تهران بسیار گسترده است در بازار تهران نمونه‌های فیک و تقلبی عطر و ادکلن بسیار زیاد است. بهتر است برای خرید عطر و ادکلن‌های اورجینال به فروشگاه‌های معتبر موجود در تهران و ایران مراجعه کنید تا محصولی اورجینال و با کیفیت را استفاده کنید. همچنان فروشگاه حیات پرفیوم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. محصولات موجود در این فروشگاه همگی دارای لیبل اصالت کالا هستند که همین امر موجب می‌شود شما بتوانید به فروشگاه‌های حیات پرفیوم اعتماد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا