عطر و ادکلن

10 مورد از فواید عطر زدن

عطرزدن می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد، و باعث بهتر شدن آن شود. این قدرت بوی خوش است که حقیقتاً زندگی شما را متحول می‌کند. برای باور کردن این موضوع به توضیحات قانع کننده تری نیاز دارید؟ ما در اینجا ده مورد از مهم‌ترین فواید عطر زدن را بررسی می‌کنیم.

عطرها فقط خوشبو نیستند، بلکه می‌توانند یادآور خاطرات باشند. آن‌ها به شما اعتماد به نفس می‌دهند و حس خوبی ایجاد می‌کنند. با ادامه‌ی مقاله همراه حیات پرفیوم باشید.

۱ـ لبخند به لبان شما برمی گردد

عطر دیگر نمی‌تواند بهتر از این حد باشد. این یک مزیت قطعی است. وقتی رایحه‌ی مورد علاقه‌ی تان را حس می‌کنید، روحیه‌تان بهتر می‌شود و لبخند بر روی لبان شما ظاهر می‌شود. برای روز پدر و خوشحال کردن پدر، چه چیزی بهتر از شیشه عطر مورد علاقه‌اش است؟ رایحه‌هایی همچون گشنیز، پاتچولی و وانیل تمایل به عطر زدن و احساس فتح دنیا را به پدرتان می‌دهند. عطر لالیک انکر نویریک عطر چوبی معطر با رایحه‌های مشک، خس خس وچوب کشمیر است که با یک اسپری باعث خنده‌ی پدر شما می‌شود.

۲ـ حس نشاط و طراوت را ایجاد می‌کند

مهم نیست امروز را چگونه پشت سر می‌گذارید، هیچ حسی بهتر از اسپری کردن یک عطر نشاط انگیز برای بهتر کردن حالتان وجود ندارد. رایحه‌های زیادی مثل رایحه‌های شاد مرکبات و رایحه‌های خنک آبی هستند که از طریق عطرهای مختلف حس نشاطی مثل گل یاس را ایجاد می‌کنند. عطر کوکو مادمازل از شرکت شنل هم اینگونه است. رایحه‌ی پیراهن پنبه و پوست نرم را احساس کنید و استحمام دیروز را فراموش کنید.

تشخیص بوی عطر از روی رنگ
خواندن مطلب

۳ـ باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود

اثبات شده که بوییدن عطر مورد علاقه‌تان باعث از بین رفتن استرس و بهبود اعتماد به نفس می‌شود. این فوق العاده است. هنگامی که عطر امضای خود را می‌زنید، چه کسی از دریافت یکی دو تعریف بیشتر خوشحال‌تر نمی‌شود؟ نکته‌ی ما دقیقاً همین است. ما عاشق عطر لیبر YSL زنانه هستیم تا اعتماد به نفسی که دوست داریم را در ما القا کند.

فواید عطر زدن

۴ـ به شما شخصیت می‌دهد

ما می‌توانیم لیست طولانی از اثرات مثبت عطرها بر شخصیتتان را تهیه کنیم. اما معتقدیم عطر گوچی بلوم، بهتر از هر عطر دیگری این کار را انجام می‌دهد. عطر مملو از رایحه گل‌های سفید است و به همراه رایحه‌ی ریشه زنبق و روایح گلی قدرتمند در لایه‌ی نهایی تکمیل می‌شود. این عطر قطعاً می‌داند چگونه روی دیگران تأثیر بگذارد. این ادو پرفیوم قدرتمند و جذاب است و به زنان این اعتماد به نفس را داده که از رایحه‌ی خود لذت ببرند.

۵ـ فواید عطر زدن؛ یک عادت خوب روزانه است

با خستگی ساعت 3 عصر خداحافظی کنید و به یک زندگی پُرنشاط سلام کنید. یکی دو اسپری از عطر مورد علاقه‌تان به شما کمک می‌کند افکار مزاحم بعد از ناهار را فراموش کنید. اگر می‌خواهید مثل کافئین روزانه از عطر سود ببرید، از عطرهای میسون مارجیلا استفاده کنید. عطر “کافی بریک” با اسم منطقی خود، با رایحه‌های خنک اسطوخودوس و نعنای فلفلی، به خوبی تداعی کننده یک کافی شاپ شلوغ است. البته شما برای خواب شبانه مشکلی نخواهید داشت!

۶ـ اثر تحریک کننده دارد

یکی از مواید عطر زدن تاثیر آن بر روی روابط عاشقانه است. شرط می‌بندیم از وجود عطرهای تحریک کننده بی خبرید. بأس باتلد نایت از هوگو بأس، اسلحه‌ی پنهان شما برای این کار است. شما باید فقط این عطر قوی و تاثیرگذار چوبی را بو کنید تا متوجه شوید چرا این عطر در هر کافه‌ای نظر شما را جلب می‌کند.

عادت به بوی عطر خود
خواندن مطلب

۷ـ باعث یادآوری خاطرات می‌شود

برخی عطرها زندگی شما را عوض می‌کنند و برخی باعث یادآوری خاطرات می‌شوند. وقتی عطر کسی که دلتنگش هستید را بو می‌کنید یا به عطر مورد علاقه‌تان که در تعطیلات از آن استفاده کردید بر می‌گردید، حس خوب بوییدن یک عطر قدیمی را تجربه می‌کنید.

وقتی عطر خاصی را استشمام می‌کنید، آماده‌ی تجربه کردن احساسات جدیدی باشید. برای مثال، عطر بلو شنل رایحه‌ی جوانی و آزادی را دارد. شما حس آزادی را بدست می‌آورید و فقط نگران ماجراجویی بعدی‌تان می‌شوید.

۸ـ شما را از بقیه متمایز می‌کند

وقت آن است که عطرتان را به دیگران نشان دهید و آنها را از فواید عطر زدن آگاه سازید. برای اینکه بفهمید عطر چه تغییراتی در زندگی ایجاد می‌کند، در مصاحبه شغلی بعدی عطر بزنید. با این کار شخصیتتان را نشان می‌دهید و از بقیه متمایز می‌شوید. ما عطر پاکو رابان وان میلیون که ترکیبی از رز، دارچین و نعناع هندی است را برای القای اعتماد به نفس توصیه می‌کنیم. یک لباس هوشمندانه را انتخاب کنید و خیالتان از بابت موفقیت راحت باشد.

چرا باید عطر بزنیم

۹ـ آرامش بخش است

آیا در محل کار روز سختی داشتید؟ آیا از دویدن دنبال کودکان خسته شدید؟ آیا راجع به رویداد آتی نگران هستید؟ اگر تا حدودی خسته و مضطرب هستید، فقط عطر امضای خود را اسپری و بویش را حس کنید! مطمئن باشید این کار بهترین روش آرام شدن است. زنجیل پرنشاط، اسطوخودوس معطر و رایحه‌ی منحصر به فرد پنبه در عطر “دی بای دیزل” به آرامش ذهنی و روحی شما، و برگشتن به بهترین حالت ذهنی کمک زیادی می‌کنند.

عطر با بوی هلو
خواندن مطلب

۱۰ـ مکمل لباس شماست

هیچ لباسی بدون یکی دو اسپری از عطر امضایتان کامل نمی‌شود. چه با دوستان پرسه می‌زنید و چه منتظر یک قرار عاشقانه مهم هستید، خانم‌ها و آقایان بهتر است به ترتیب از گود گرل از کارولینا هررا و آرمانی کد استفاده کنند تا آماده‌ی فتح دنیا باشند. این عطرها برای خاموش کردن استرس‌های قبل از قرار عالی هستند.

 نتیجه گیری

استفاده از عطری که مناسب شخصیت شما باشد بسیار مهم است. استفاده از عطر می‌‌تواند حس و حاتل خوبی را در شما زنده کند. عطرو ادکلن‌ها به دلیل داشتن نت‌های انرژی بخش می‌نوانند خنده را بر روی لب‌های شما آورند. رایحه‌ها قدرت بسیار یکی دیگر از فواید عطر زدن یاد آوی خاطرات خوب و بدی است که در طی سال‌ها تجربه کردیم. با استفاده عطر خاص خود می‌توانید شخصیت قدرتمند خود را در ذهن اطرافیانتان به ثبت برسانید و آن رایحه را به عطر امضا خود تبدیل کنید. حیات پرفیوم در این مقاله سعی داشته است تا شما همراهان همیشگی را در رابطه با استفاده از عطر و غرق شدن در دنیای روایح آگاه سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا