عطر و ادکلن

پرفروش‌ ترین عطرهای جهان

آنچه در این مطلب می‌خوانید

همیشه در بیشتر مواقع، وقتی قصد تهیه و خرید عطر را دارید به دنبال روایح و عطرهایی هستید که بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. در اینجا ما به شما عزیزان پرفروش‌ ترین عطرهای جهان را که توانسته‌اند بعد از تولید، تا به امروز جزو بهترین‌ها و معروف‌ترین‌ها باشند را معرفی خواهیم کرد.

در طول سال‌ها عطر و ادکلن‌های زیادی توانسته‌اند چند ماه جزو پرفروش‌ترین‌های این صنعت باشند. این معرفی به این منضور است که در زمان خرید عطر و ادکلن‌ها بتوانید بهترین انتخاب را برای خود و عزیزان خود داشته باشید.

۱ـ ادکلن مردانه دیور ساوج ادو پرفیوم Dior – Sauvage EDP

برند شناخته شده و معروف دیور بعد از موفقیت‌های پی در پی در صنعت عطرسازی  با رونمایی از عطر ساوج انقلابی بر پا کرد. این عطر مردانه در سال 2018 توسط بازیگر معروف هالیوود جانی دپ در فرانسه معرفی شد.

این ادو پرفیوم مردانه پرفروش را فرانسوا دماشی یکی از بزرگترین عطارهای فرانسوی خلق کرده است. عطر ساوج دارای طبعی خنک و معتدل بوده که در گروه بویایی شرقی فوژه قرار گرفته است.

بطری این ادو پرفیوم بسیار خلاقانه طراحی شده است که در هر جا و هر مکان می‎تواند همراه شما آقایان باشد. نت‌های این عطر مردانه بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. شما با اولین اسپری این عطر می‎توانید رایحه ترش ترنج را حس کنید.

خرید عطر ساواج دیور
عطر محبوب ساواج دیور

💥خرید ادکلن مردانه ساوج دیور به صورت اقساط💥

بعد از گذشت مدتی زمانی که نت‌های میانی این ادو پرفیوم نمایان می‌شود رایحه اسطوخودوس و جوز هندی که ترکیبی بسیار جذاب تولید کرده‌اند را حس خواهید کرد. در نت‌های اصلی ساواج هم رایحه شیرین وانیل به مشام می‌‎رسد. ماندگاری و پخش بو این ادو پرفیوم بسیار بالا است و می‎تواند مناسب آقایانی باشد که زمان زیادی را خارج از منزل می‌گذرانند. جالب است بدانید ساواج دیور در لیست پرفروش‌ترین و بهترین عطرهای مردانه سال 2023 قرار گرفته است.

  • نت‌های اولیه: ترنج
  • نت‎های میانی: جوز هندی، اسطوخودوس، بادیان ختایی، فلفل سیچوان
  • نت‎های پایه: آمبروکسان، وانیل

۲ـ عطر زنانه زرجوف بوکت آیدیل XERJOFF – Bouquet Ideale

برند لوکس و موفق زرجوف در سال 2010 با معرفی ادو پرفیوم زنانه بوکت آیدل توانست دنیای روایح را دگرگون کند. این عطر زنانه ایتالیایی می‌تواند شخصیت شما را بسیار جذاب در ذهن اطرافیانتان به ثبت برساند. اگر به دنبال رایحه‌ای می‌گردید که بتوانید به صورت روزانه یا در مجالس استفاده کنید کازاموراتی قرمز بهترین انتخاب است.

ژاک فلوری خالق و سازنده این ادو پرفیوم که پرفروش‌ترین عطر کازاموراتی است، می‌گوید: اگر شخصیتی قدرتمند دارید و می‌خواهید اعتماد بنفستان چند برابر شود حتما این رایحه را امتحان کنید.

بوکت آیدل در گروه بویایی شرقی چوبی قرار گرفته و دارای طبعی گرم است. این عطر می‌تواند همراه خوبی برای روزهای سرد زمستانی باشد، گرم  بودن این عطر در فصل زمستان و پاییز حس و حال دلنشینی را به شما هدیه خواهد داد. بهتر است کمی کنار هم در میان روایح بوکت آیدل قدم بزنیم، در نت‌های اولیه کازاموراتی قرمز می‌توانید رایحه خوش دارچین و جوز را حس کنید.

زمانی که در قلب روایح این عطربرتر و لوکس قدم می‌گذاریم رایحه تند صندل سفید در کنار پاپیروس به مشامتان می‌رسد. در نت‌های پایه و اصلی این عطر می‌توانید شاهد دانه تونکا، مشک و وانیل باشید. طراحی شیشه کالکشن کازاموراتی به دلیل الهام گرفتن از نمادهای سلطنتی بسیار جذاب و زیبا است.

  • نت‌های پایه: جوز، دارچین
  • نت‌های میانی: چوب صندل سفید، چوب گایاک، پاپیروس
  • نت‌های پایه: دانه تونکا، مشک، وانیل، شکوفه تنباکو، لابدانیوم
عطر کازامورلتی قرمز

۳ـ عطر زنانه آمواج هانر زنانه AMOUAGE – Honour for Women

یکی دیگر از پرفروش‌ ترین عطرهای جهان که بسیار مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته از برند آمواج است. عطر زنانه هانر Honour for Women از این برند عربی توانسه است با رایحه خاص و ماندگاری که دارد توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کند.

این عطر زنانه معروف در سال 2001 توسط یک شرکت عمانی به بازار عرضه شد. عطر هانر زنانه آمواج دارای طبعی خنک بوده و در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است.

جدیدترین و بهترین عطرهای اماراتی را بشناسید
خواندن مطلب

خالق و سازنده رایحه این عطر زنانه خوش بو الکساندر کارلن و وایلین کالس هستند که ترکیبات و نت‎های خاصی را برای خلق این اثر هنری استفاده کرده‌اند.

در نت‌های اولیه این ادو پرفیوم از گشنیز و فلفل استفاده شده است. همچنین در نت‎های میانی آن رایحه میخک صدپر را در کنار گل برف و دیگر روایح می‎توانید حس کنید. نت‎های اصلی و پایه این عطر هم از کهربا، چرم و خس خس تشکیل شده است. طراحی و مدل بطری این ادو پرفیوم از مساجد و ساختمان‎های کنبدی عمان و عربستان الهام گرفته شده است.

ماندگاری و پخش بو این عطر زنانه به قدری بالا و عالی است که می‎تواند تا 24 ساعت بر روی لباس و پوست شما بماند. اگر عطری خوش بو و ماندگار می‌خواهید حتما این عطر را از قفسه پرفروش ‎ترین عطرهای جهان انتخاب و خریداری کنید.

  • نت‎های اولیه: جیر، گشنیز، جیر
  • نت‎های میانی: یاس، میخک صدپر، گاردنیای یاسمنی، گل برف، گل مریم
  • نت‎های پایه:خس خس، چرم، روایح دودی،اوپوپوناس، کهربا

۴ـ ادو پرفیوم مردانه شنل بلو پرفیوم CHANEL – Bleu de Chanel Parfum

برند شنل بعد از تولید عطر و ادکلن‌های مردانه و زنانه‌ای که به بازار عطر جهانی عرضه کرد با رونمایی از ادو پرفیوم بلو شنل انقلابی بر پا کرد. الیویه پولژ پسر ژاک پولز که یکی از بهترین عطرسازان فرانسوی بوده این عطر را خلق کرده است. ترکیبات و نت‌هایی که برای این عطر انتخاب شده انقدر خاص است که می‌تواند همیشه همراه آقایانی باشد که به استایل خود اهمیت می‌دهند.

این ادو پرفیوم مردانه پرطرفدار در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و توانست توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. این عطر در گروه بویایی چوبی معطر (آروماتیک) قرار گرفته و دارای طبعی خنک است. این ادو پرفیوم را در تابستان می‌توانید استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

اگر بخواهیم نت‌های بلو شنل را بررسی کنیم باید بگوییم، در نت‌های اولیه شما شاهد ترنج و نعناع هستید که در کنار رایحه ترش لیمو ترش رنده شده ترکیب جادویی را خلق می‌کند. در نت‌های میانی این عطر هم می‌توانید رایحه خوش اسطوخدوس را در کنار شمعدانی و آناناس استشمام کنید. نت‌های اصلی و پایه این ادو پرفیوم هم از سدر و چوب صندل تشکیل شده است که می‌تواند تاثیر زیادی روی ماندگاری آن داشته باشد.

  • نت‌های اولیه: نعناع، گیاه درمنه، لیموترش رنده شده
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس، ترکیبات سبز، شمعدانی، آناناس
  • نت‌های پایه: دانه تونکا، چوب صندل سفید، ترکیب ایزو ای سوپر، چوب عنبر
پرفروش‌ترین عطرهای جهان

۵ـ ادو پرفیوم زنانه زرجوف لا توسکا XERJOFF – La Tosca

یکی دیگر از عطرهای پرفروش جهان که بعد از تولید توانست تعریف و تمجیدهای زیادی را به خود اختصاص دهد عطر لاتوسکا از برند زرجوف است. این عطر زنانه خوش بو در سال 2015 توسط شرکت لوکس زرژوف در ایتالیا روانه بازار شد. کریس موریس خالق و عطار این ادو پرفیوم ماندگار آن را در گروه بویایی چایپر گلی قرار داده است.

این مدل عطر کازاموراتی دارای طبعی معتدل است که می‌تواند انتخاب خوبی برای فصل بهار باشد. با استفاده از این عطر همیشه رایحه گل‌های بهاری را همراه خود خواهید داشت. لاتوسا را در مهمانی‌ها و مجالس مهم استفاده کنید تا فضا آنجا را با عطر خود پر کنید و همه توجه‌ها را به سمت خود بکشید.

خرید عطر لاتوسکا
عطر لاتوسکا کازاموراتی

خرید عطر کازاموراتی لاتوسکا همراه با لیبل اصالت کالا

نت‌های لا توسکا بسیار هوشمندانه در کنار هم چیده شده‌اند و شاید به همین دلیل باشد که این عطر یکی از پرفروش‌ ترین عطرهای جهان به حساب می‌آید. در نت‌‌های اولیه لاتوسکا می‌توانید رایحه لیموترش را در کنار بوی نارنگی ماندارین حس کنید. در نت‌های میانی هم رایحه گل‌هایی مثل رز و برگ بنفشه به مشامتان می‌رسد. نت‌های پایه هم تشکیل‌شده از ترکیبات سنگینی مانند مشک، کهربا و وانیل است.

  • نت‌های اولیه: لیموترش، نارنگی ماندارین
  • نت‌های میانی: رز، برگ بنفشه، اوکالیپتوس
  • نت‌های پایه: مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی

۶ـ عطر مردانه پافومز د مارلی پگاسوس PARFUMS de MARLY – Pegasus

برند معروف فرانسوی مارلی در سال 2011 ادو پرفیوم پگاسوز را به علاقمندان این صنعت معرفی کرد. این عطر جذاب مردانه توسط عطرساز ایرانی حمید مرآتی کاشانی ساخته شده است. پگاسوز دارای طبعی گرم بوده و در گروه بویایی شرقی فوژه قرار گرفته است. پگاسوز یکی از انتخاب‌های آقایانی است که می‌خواهند همیشه در مرکز توجه دیگران قرار گیرند. رایحه گرم همیشه باعث می‌شود تا اعتماد بنفس و عزت نفس افراد بالا برود و قدرت خاصی را بدست آورند.

این ادو پرفیوم به عنوان عطر سلطنتی هم شناخته می‌شود. در نت‌های اولیه این عطر می‌توانید رایحه بی‌نظیر ترنج را در کنار زیره سبز حس کنید. همینطور در نت‌های میانی پگاسوز هم از اسطوخودوس و بادام استفاده شده که باعث می‌شود بوی این عطر بسیار خاص‌تر شود. نت‌های پایه و اصلی این عطر هم از کهربا و وانیل تشکیل شده که در ماندگاری آن تاثیر زیادی داشته است.

عطرهای پارفیومز د مارلی همگی دارای کیفیتی بالا و رایحه‌ای خاص هستند. عطر پگاسوز به دلیل داشتن طبعی گرم بهترین همراه برای شما در فصل‌های سرد و زمستانی است و به همین دلیل هم به عنوان پرفروش‌ترین عطر جهان شناخته می‌شود.

  • نت‌های اولیه: ترنج، گل آفتاب پرست، زیره سبز
  • نت‌های میانی: یاس، اسطوخودوس، بادام
  • نت‌های پایه: وانیل، کهربا، چوب صندل سفید
راهنمای گام به گام ساخت عطر شخصی
خواندن مطلب

۷ـ عطر مردانه پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف PARFUMS de MARLY – Layton Exclusif

کمپانی فرانسوی پارفیوم د مارلی عطرهای زیادی را در دسته‌بندی پرفروش‌ ترین عطرهای جهان دارد، یکی دیگر از عطرهایی که می‌توانیم به شما عزیزان معرفی کنیم عطر مردانه لیتون مارلی است. این ادو پرفیوم درسال 2017 به علاقمندان عطر و ادکلن معرفی شد. با ورود لیتون به بازار عطر و ادکلن انقلابی عظیم برپا شد که توانست این عطر را به یکی از بهترین عطرهای مردانه تبدیل کند.

خالق و عطار این ادو پرفیوم جذاب حمید مرآتی کاشانی بوده که با ترکیبات خاصی که برای ساخت آن استفاده نموده رایحه‌ای جادویی خلق کرده است. اگر بخواهیم نت‌های این ادو پرفیوم سلطنتی را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که در نت‌های اولیه این عطر از گل رز و شمعدانی در کنار گل سوسن استفاده شده که جذابیت زیادی به آن بخشیده است.

با خرید ادکلن لیتون اکسکلوسیف مارلی از نت‌های میانی آن کهربا و وانیل احساس می‌کنید. با رسیدن به نت‌های اصلی رایحه فلفل صورتی و چوب صندل به مشامتان خواهد رسید. طراحی شیشه لیتون مانند دیگر عطرهای این کمپانی بسیار ساده است و به راحتی می‌تواند در هر جایی همراه شما عزیزان باشد.

  • نت‌های اولیه: رز، گاردنیای یاسمنی، مشک زباد، گل سوسن
  • نت‌های میانی: کهربا، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط
  • نت‌های پایه: چوب صندل سفید، فلفل صورتی، چوب گایاک، قهوه، عود لاتوس
عطر مردانه لیتون

۸ـ ادکلن مردانه کرید اونتوس مردانه CREED – Aventus

امکان ندارد که نام عطر کرید اونتوس در لیست پرفروش‌ ترین عطرهای جهان وجود نداشته باشد. ادو پرفیوم اونتوس یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه است که در سال 2010 توسط شرکت فرانسوی کرید روانه بازار جهانی شد. این عطر مردانه از همان لحظه اول با فروش بالایی مواجه شد. عطاران کرید اونتوس اولیویه کرید سیکس جنریشن و اروین کرید سون جنریشن هستند، دو برادر که با همکاری یکدیگر توانستند بزرگترین اثر هنری این شرکت را خلق کنند.

ترکیبات این عطر بهاری طوری انتخاب شده که اونتوس را در دسته عطرهای با طبع خنک قرار داده است. عطر مردانه کرید اونتوس در گروه بویایی چایپر میوه‌ای قرار گرفته است که می‌تواند انتخاب خوبی برای فصول گرم و تابستانی باشد. در نت‌های اولیه این ادو پرفیوم از ترنج و سیب استفاده شده است که ترکیبی جادویی را در همان اسپری اول حس خواهید کرد.

در نت‌های میانی هم می‌توانید رایحه گل رز را در کنار نعناع هندی استشمام کنید. نت‌های اصلی این ادو پرفیوم هم تشکیل شده از مشک، وانیل و خزه درخت بلوط بوده که در ماندگاری این عطر تاثیر زیادی داشته است.

  • نت‌های اولیه: سیب، ترنج، انگورفرنگی سیاه، آناناس
  • نت‌های میانی: نعناع هندی، رز، یاس، چوب درخت قان
  • نت‌های پایه: وانیل، مشک، خزه درخت بلوط، عنبر
پرفروش‌ترین عطرهای جهان

۹ـ ادو پرفیوم زنانه گرلن مون گرلن بلوم آف رز ادو پرفیوم GUERLAIN – Mon Guerlain Bloom of Rose Eau de Parfum

تیری واسر و دلفین جلکا دو عطار و سازنده معروف فرانسوی در سال 2020 عطر زنانه مون moon را با همکاری برند فرانسوی گرلن روانه بازار کردند. این عطر زنانه خوش بو به دلیل رایحه خاصی که دارد یکی از عطرهایی بوده که از همان سال تا به امروز جزو پرفروش‌ ترین عطرهای جهان قرار داشته است. ترکیبات این ادو پرفیوم به صورتی انتخاب شده که آن را در گروه بویایی چایپر گلی قرار داده است.

عطر مون گرلن دارای طبعی گرم است. عطر زنانه گرلن به شما احساس قدرت داده و آن جسارت زنانه شما را برجسته تر در بین اطرافیانتان نشان خواهد داد. نت‌های این عطر زنانه پرطرفدار بسیار خاص و هوشمندانه انتخاب شده‌اند. در نت‌های اولیه این ادو پرفیوم فرانسوی می‌توانید رایحه رز بغدادی را در کنار ترنج به وضوح حس کنید.

همینطور در نت‌های میانی این عطر از رز ترکی، اسطوخودوس و یاس استفاده شده است. نت‌های پایه این عطر هم از وانیل و چوب صندل سفید که یکی از مهمترین نت‌های سنگین هستند تشکیل شده است. ماندگاری و پخش و عطر زنانه مون گرلن بسیار بالا است و می‌توانید انتخاب مناسبی در طول روز برای شما خانم‌های سخت‌پسند باشد.

  • نت‌‌های اولیه: گلابی، رز بغدادی، ترنج
  • نت‌های میانی: رز ترکی، یاس، اسطوخودوس
  • نت‌های پایه: نعناع هندی، وانیل، چوب صندل سفید

۱۰ـ عطر مردانه ایو سن لورن وای ادو پرفیوم YVES SAINT LAURENT – Y Eau de Parfum

ایو سن لورن همیشه در تولید عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه بسیار موفق بوده است. در سال 2018 این برند فرانسوی با رونمایی از ادو پرفیوم مردانه وای توانست نصف بیشتر مردان فرانسه را برای استفاده از این عطر خوش بو تشویق کند. دومنیک روپیون خالق این ادو پرفیوم آن را در گروه بویایی معطر فوژه (آروماتیک)  قرار داده است.

این عطر می‌تواند همراه خوبی در هر فصلی باشد و شما را با رایحه‌ای خاص در ذهن اطرافیانتان به ثبت برساند. ادو پرفیوم مردانه وای ایو سن لورن ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد که می‌تواند مناسب استفاده روزمره باشد. در نت‌های اولیه این عطر می‌توانید رایحه ترنج را در کنار زنجبیل و سیب حس کنید. با گذشت کمی زمان درست وقتی که نت‌های میانی ظاهر می‌شوند می‌توانید رایحه سالویا و شمعدانی را استشمام کنید.

مقایسه 4 غلظت عطر دیور ساواج
خواندن مطلب

در نت‌های پایه این عطر که در ماندگاری آن تاثیر دارد از دانه تونکا و خس خس استفاده شده است. طراحی شیشه این عطر هم به گونه‌ای است که می‌توانید به راحتی أن را با خود حمل کنید و هر لحظه از رایحه آن لذت ببرید.

  • نت‌های اولیه: سیب، ترنج، زنجبیل
  • نت‌های میانی: شمعدانی، سالویا، دانه سرو کوهی
  • نت‌های پایه: خس خس، دانه تونکا، سدر، صمغ کندر، چوب عنبر
عطر مردانه ایو سن لورن

۱۱ـ ورساچه اروس پرفیوم VERSACE – Eros Parfum

برند ورساچه در سال 2021 با رونمایی از عطر مردانه ورساچه اروس جایگاه خاصی را در دنیای عطر و ادکلن به خود اختصاص داد. این عطر جذاب مردانه دارای طبعی خنک و معتدل است که می تواند در هر فصلی همراه شما عزیزان باشد. این عطر در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد که مورد ئسند بسیاری از آقایان است. در نت‌های این عطر از عناصر و ترکیبات بسیار خاصی استفاده شده است که این عطر را به پرفروش‌ترین عطر جهان تبدیل کرده است.

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش، نعناع
  • نت های میانی: سیب، شمعدانی
  • نت‌های پایه: دانه تونکا، کهربا

۱۲ـ دیور هوم پارفوم (کریستین دیور هوم پرفیوم) Dior – Dior Homme Parfum

همیشه فرانسه مهد عطر دنیا بوده و هست. برند فرانسوی دیور در سال 2014 با رونمایی از عطر مردانه دیور هوم پارفیوم Dior Homme Parfum توجه خیلی از آقایان خوش استایل را به سمت خود جلب کرد.

این عطر خوشبو مردانه توسط عطار معروف فرانسوا دماشی ساخته شده و با رایحه خاصی که به کریستین دیور هوم پرفیوم بخشیده آن را به پرفروش‎ترین عطر جهان تبدیل کرده است. این عطر مردانه جذاب در گروه بویایی رایحه‌های چرمی قرار گرفته و دارای طبعی گرم است. این عطر مردانه را می‌توانید در فصل پاییز استفاده کنید و از رایحه گرم آن نهایت لذت را ببرید.

  • نت‌های اولیه: پرتقال، زنبق
  • نت‌های میانی: رز، چرم
  • نت‌های پایه: سدر، چوب صندل سفید، گل ختی، عود

۱۳ـ لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) LALIQUE – Encre Noire

عطر لالیک مشکی یکی از پرطرفدارترین عطرهای موجود در بازار عطر ایران و جهان است. عطر لالیک انکر نویر به دلیل رایحه خاص و ماندگاری بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این عطر توسط ناتالی لارسن یکی از موفق‌ترین عطرسازان زن فرانسه خلق شده است.

خرید عطر لالیک انکر نویر با بهترین قیمت
ادکلن لالیک مشکی مردانه

🌟خرید عطراصل لالیک انکر نویر با بهترین قیمت🌟

این عطار توانا به این عطر جذاب مردانه طبعی گرم بخشیده و از ترکیبات بسیار خاصی در ساخت آن استفاده کرده است. اگر عطری می خواهید که قیمت مناسبی داشته و دارای ماندگاری بالایی هم باشد این عطر بهترین انتخاب برای شما آقایان سخت‌پسند است. انکر نویر را می توانید در فصل زمستان و پاییز استفاده کنید و از رایحه گرم آن در سرما سوزان زمستان لذت ببرید.

  • نت‌های اولیه: سرو
  • نت‌های میانی: خس خس
  • نت‌های پایه: مشک، چوب کشمیر

۱۴ـ ایو سن لورن لیبر زنانه YVES SAINT LAURENT – Libre

برند ایو سن لورن در سال 2019 با تولید عطر زنانه لیبر بسیار خوش درخشید. این عطر جذاب زنانه با ظاهر زیبایی که دارد می‌تواند انتخاب خوبی برای هر خانم خوش سلیقه‌ای باشد. لیبر زنانه توسط کارلوس بنایم و آن فلیپو دو عطار معروف فرانسوی در شرکت ایو سن لورن خلق شده است.

سازندگان این عطر آن را در گروه بویایی شرقی فوژه قرار داده‌اند که می‌تواند برای هر خانمی مناسب باشد. این عطر را در هر فصلی می‌توانید استفاده کنید و از رایحه دلنشین آن لذت ببرید.

  • نت‌های اولیه: نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس، یاس، شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایه: مشک، وانیل، سدر، عنبر

۱۵ـ شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم CHANEL – Coco Mademoiselle EDP

برند شنل در سال 2001 با رونمایی از ادو پرفیوم زنانه کوکو مادمازل مسیر جدیدی در دنیای عطر و ادکلن‌ها باز کرد. این عطر جذاب توسط تنها عطار شرکت شنل ژاک پولژ ساخته شده که با رایحه خاصی که دارد الان چندین سال است جزو بهترین‌های این برند قرار دارد.

خرید عطر شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم

ژاک پولژ این عطر را در گروه بویایی شرقی گلی قرار داده و طبعی معتدل به آن بخشیده است. این عطر زنانه پرفروش را می‌توانید در هر زمان و مکانی استفاده کرده و آن را به عطر امضا خود تبدیک کنید. رایحه عطر زنانه کوکو مادمازل هیچوقت قدیمی نمی‌شود و می‌تواند حس و حال خوبی را در شما زنده کند.

  • نت‌های اولیه: ترنج، پرتقال، گریپ فروت
  • نت‌های میانی: سرخالو، رز، یاس
  • نت‌های پایه: مشک، وانیل، نعناع هندی، خس خس

نتیجه گیری

زمانی که قصد داریم عطری برای خود بخریم همیشه به دنبال رایحه‌های آشنا و معروف می‌گردیم. به دلیل بالا بودن قیمت عطر و ادکلن‌ها بهتر است رایحه‌ای که به دنبال آن هستید را بشناسید و بعد آن را خریداری کنید. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته است تا شما عزیزان را با پرفروش‌ ترین عطرهای جهان آشنا کند تا شما عزیزان هم عطری انتخاب کنید که بسیار معروف و پرطرفدار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا