پوست

گواشا چیست و چه کاربردی دارد؟

گواشا چیست؟ گوا شا یکی از لوازم‌‌های جانبی کوچک برای زیبایی است که از آسیا سررشته گرفته است. این شی سنگی اخیراً توسط شبکه‌های اجتماعی محبوب شده و روز به روز در حال رشد است. گواشا علاوه بر سادگی که دارد برای زیبایی و سلامت پوست بسیار مفید است و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به کمک ماساژ خون را در زیر پوست صورت خود در جریان بی‌اندازید و امکان سفت شدن قسمت پایین صورت و صاف کردن چین و چروک‌ها را فراهم می‌سازد. در ادامه هر چیزی که باید در مورد gua Sha بدانید، نحوه استفاده از آن و تهیه آن را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

گواشا چیست؟

گواشا سنگی صیغلی با سطحی صاف است که با استفاده از آن در طولانی مدت می‌توانید چین و چروک‌های پوستتان را درمان کنید تا پوستی جوان و شفاف داشته باشید.

گواشا وطب سنتی چینی

گواشا یک شی باستانی است. در واقع، همیشه توسط پیروان طب چینی استفاده شده است. به عنوان یادآوری، این ابزار درمانی قدیمی ‌بر پایه انرژی حیاتی و کائنات است. انواع مختلفی از گوا شا برای صورت یا بدن در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف وجود دارد و یک مدل از گواشا به تازگی در قسمت غرب کره زمین بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و شکل قلبی این سنگ باعث می‌شود تا در هنگام ماساژ منافذ و خطوط هم به خوبی درمان شوند. مزیت اصلی گوا شا این است که مریدین‌ها را تحریک می‌کند و به لطف تخلیه لنفاوی که انجام می‌شود چین و چروک‌ها را از بین می‌برد.

کریستیانو رونالدو چه عطری می‌زند؟
خواندن مطلب
ماساژگواشا

سنگ طبیعی متناسب با نیاز شما

گوا شا به طور سنتی از شاخ گاو ساخته می‌شود ولی به عنوان سنگ شناخته می‌شود. گواشا باعث می‌شود تا در هنگام ماساژ در پوستتان احساس خنکی کنید. علاوه بر این، بسته به نوع ماده معدنی انتخابی با توجه به لیتوتراپی مزایای متفاوتی برای استفاده کننده آن اعمال خواهد شد. برای مثال رز کوارتز تسکین بخش است و احساس اعتماد به نفس به شما می‌دهد و دارای خواص ضد پیری برای پوست‌های حساس است. در مورد سنگ یشم هم باید گفت که طراوت بخش است و انواع پوست را متعادل می‌کند. همچنین سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌کند.

گواشا چیست و برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

گوا شا فواید متعددی برای بدن و ذهن دارد. در ادامه مزایای اصلی وجود دارد که می‌توانید با استفاده روزانه از گوا شا بدست آورید.

گردش خون و لنفاوی را تحریک می‌کند

به لطف فواید ماساژ گواشا اکسیژن را به اپیدرم می رسانند و آبی که در بافت‌ها راکد می‌شود، تخلیه می‌شود و به پاکسازی پوست کمک می‌کند. به همین دلیل گاهی در ابتدای مصرف گواشا ممکن است جوش‌هایی بر روی پوستتان ظاهر شود. نترسید، این اثر سم زدایی گوا شا است و موقتی است. علاوه بر این، به پف و گودی زیر چشم هم کمک می‌کند.

گواشا چیست

گواشا درخشندگی را به پوست شما باز می‌گرداند

گواشا برای بازگرداندن درخشندگی به پوست شما بسیار کمک می‌کند. در واقع، ممکن است پوست شما افتاده و خسته باشد که به لطف ماساژهایی که با گوا شا انجام می‌شود، اپیدرم شما به کمک سلامتی احیا و درخشان می‌شود. گواشا چین و چروک‌ها را صاف می‌کند و بافت پوست شما را سفت می‌کند.

آموزش گام به گام آرایش صورت برای مبتدی‌ ها
خواندن مطلب

استفاده روزانه از گوا شا، زاویه‌های صورت را دوباره ترمیم می‌کند و می‌توان غبغب را هم نابود کند و این فرصت را به شما می‌دهد تا خود را با مراقبت‌های واقعی ضد پیری در خانه درمان کنید بدون اینکه عمل جراحی انجام دهید. گواشا کمک می‌کند تا مواد مراقبتی که به پوست خود می‌زنید راحت‌تر جذب پوستتان شود.

این تکنیکی است که به ویژه در سالن‌های زیبایی توسط متخصصین صورت حرفه ای استفاده می‌شود. بهتر است که از روغن ارگانیک متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید و پوستتان را ماساژ دهید.

گواشا چیست

تاثیر گواشا بر روی صورت

ماساژ گواشا را می‌توانید روزانه در اول صبح انجام دهید. استفاده از این روش در خانه هزینه ای ندارد، ماساژ صورت به طرز شگفت انگیزی برای ذهن آرامش بخش است. صورت از ماهیچه‌های زیادی تشکیل شده است که مانند عضلات بدن، از یک ماساژ آرامش بخش لذت می‌برند. این ماساژ پوست شما را روز به روز شاداب‌تر کرده و احساس آرامش را برایتان چند برابر می‌کند..

چگونه از گوا شا استفاده کنیم؟

از گواشا روزانه استفاده کنید تا تاثیر آن را مشاهده کنید. باید توجه داشته باشید با محدودیت‌های شخصی و حساسیت پوست شما سازگار شود. برای مؤثر بودن این روتین پوستی باید آن را از قسمت داخل به سمت بیرون صورت بکشید. شما باید این ماساژ را روی پوست خشک یا با روغن گیاهی انجام دهید . باید آن را بر روی پیشانی، گونه‌ها، نواحی گردن و ترقوه استفاده کنید. همینطور به شما این امکان را می‌دهد که قسمت‌های بیرون زده مانند چانه، بیضی صورت، استخوان گونه یا قوس ابرو را برجسته کنید. توصیه می‌شود هر حرکت را حداقل سه بار پشت سر هم انجام دهید.

8 ماسک خانگی روشن کننده پوست را بشناسید
خواندن مطلب

مراحل انجام ماساژ گواشا

ابتدا به پوست خود آب یا یک قطره روغن گیاهی اسپری کنید.

  • گردن: از قسمت گردن شروع کنید و پوست را از پایین به بالا، از استخوان ترقوه تا خط فک بکشید و خط فک را از سمت چانه تا گوش را با گواشا ماساژ دهید این کار را در هر دو طرف صورت انجام دهید.
  • گونه: با قسمت صاف آن از کناره‌های بینی شروع کنید و به آرامی‌ به سمت شقیقه‌ها ماساژ دهید.
  • چشم‌ها: مراقب باشید، طرح کلی چشمان شما شکننده است، زیاد سخت نگیرید. از گوشه داخلی چشم تا شقیقه‌ها صاف کنید
  • ابرو: از گوشه داخلی ابرو شروع کنید و آن را به سمت شقیقه‌ها بکشید.
  • پیشانی: با قسمت صاف گوا شا از ابروها شروع کنید تا کاشت موهایتان از پایین به بالا ماساژ دهید.
نحوه استفاده از گواشا

سخن آخر

استفاده از گواشا به صورت روزانه می‌توذاند درخشندگی و زیبایی به چهره شما ببخشد. توجه داشته باشید که گواشا را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید چون برخی از تولید کنندگان به منظور ارزان شدن محصول از پلاستیک به جای سنگ استفاده کرده‌اند.مجموعه ما حیات پرفیوم سعی داشته تا شما عزیزان را برای بهتر زیستن و زیبایی پوستتان راهنمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا