عطر و ادکلن

بهترین عطر‌های پاییزی

همانطور که با نزدیک شدن به فصول سرد لباس‌ها و پالتوهایمان را جایگزین لباس‌های تابستانی می‌کنیم، باید طبع و رایحه عطر خود را هم عوض کنیم. عطرهای خنک و ملایم که مناسب فصل‌های گرم و تابستانی هستند نمی‌توانند حس گرمایی که در فصل‌های سرد به دنبالش هستید را به شما بدهند. بعضی از افراد عاشقانه فصل پاییز را دوست دارند و برای رسیدن به این فصل لحظه شماری می‌کنند. فصل پاییز زیبایی‌های زیادی دارد.

 تغییر رنگ برگ‌ها، بوی نم باران و بوی چوب سوخته می‌تواند فضا را کاملا عاشقانه و دوست داشتنی کند، قشنگ‌ترین پیشنهادهای ازدواج در این فصل انجام می‌شود چون پاییز حس و حال عاشقی به شما می‌دهد. عطر‌های پاییزی با رایحه‌هایی که دارند این احساسات را برای شما چند برابر خواهند کرد. در ادامه بهترین عطرهای پاییزی را به شما معرفی می‌کنیم.

۱- ادو پرفیوم زنانه دیور جادور Dior Jador

این عطر جذاب در سال ۱۹۹۹ در کشور فرانسه توسط برند دیور معرفی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. طبع این عطر معتدل بوده ولی بخاطر ترکیباتی که دارد مناسب فصول سرد و پاییزی است. عطار این ادو پرفیوم کالیس بکر است که این عطر را در گروه بویایی چایپر میوه‌ای قرار داده است. جادور یکی از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای Dior است که محبوبیت و طرفداران زیادی دارد. شیشه این عطر به شکل یک کوزه باستانی طراحی شده است که نشان دهنده کلاسیک و اصیل بودن این عطر است.

  • نت‌ای پایه: وانیل، سدر، مشک
  • نت‌های اولیه: ترنج، نارنگی، مگنولیا، هلو، خربزه، گلابی
  • نت‌های میانی: رز، بنفشه، یاس، گل ارکیده، گل مریم
معرفی گران‌ترین عطرهای دنیا
خواندن مطلب
عطر‌های پاییزی

۲- ادو پرفیوم پاکو‌رابان Lady Million Absolutely

سال ۲۰۱۲ در کشور اسپانیا برند معروف پاکورابان عطری با ماندگاری بالا به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرد که خیلی مور پسند مردم قرار گرفت. این عطر هم با طبعی معتدل و شیرین بین عطر‌های پایزی قرار می‌گیرد، سازنده این عطر آن را در گروه بویایی گلی قرار داده است. لیدی میلیون یک نسخه‌ قدیمی‌تر هم دارد ولی طراحی شیشه تغییری نکرده و همانند عطر قبلی است. منتقدان بر این باور هستند که نسخه جدید خیلی بهتر از نسخه ‌قدیمی آن است.

  • نت‌های پایه: بهارنارنج، کشمران
  • نت‌های اولیه: تمشک
  • نت‌های میانی: یاس، شکوفه پرتقال
ادو پرفیوم پاکو‌رابان Lady Million Absolutely

۳ـ پاکو رابان وان میلیون Pako Rabana 1 million

این عطر مردانه جذاب مثل یک شمش طلا طراحی شده است که نشان‌دهنده ثروت و مقام است، این عطر در سال ۲۰۰۸ در کشور اسپانیا به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است.  وان میلیون دارای طبعی گرم بوده و مناسب فصل پاییز است، این عطر پر طرفدار توسط ۳ نفر از عطار‌های مطرح دنیا ساخته‌اند (میشل ژیرا، کریستوف رینود، اولیویه پسکاکس) که آن را در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار داده‌اند. این عطر مناسب آقایانی ‌است که فکر و مغز ثروتمندی دارند. وان میلیون می‌تواند حال و هوای گرم و دوست داشتنی در فصل‌های سرد و پاییز به شما بدهد.

  • نت‌های پایه: نعناع‌ هندی، چرم، روایح چوبی، کهربا
  • نت‌های اولیه: نارنگی ماندارین، نعناع ، گریپ فروت
  • نت‌های میانی: دارچین، رز، ادویه جات معطر
عطرهای پاییزی

۴ـ باربری لندن زنانه BURBERRY – Burberry London for Women

اگر به دوره باستان انگلستان علاقه دارید حتما این عطر را تهیه کنید، Burberry London در سال ۲۰۰۶ در کشور انگلستان به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. از باربری لندن به عنوان یکی از عطر‌های پاییزی می‌توان نام برد، این عطر زنانه که طرفداران زیادی دارد دارای طبعی گرم بوده و در گروه بویایی رایحه گلی قرار گرفته است. سازندگان این عطر دومنیک روپیون و ژان مارک شایلان هستند که رایحه‌های این عطر را بسیار هوشمندانه ترکیب کرده‌اند. باربری لندن دارای ردبو و ماندگاری بالایی است که می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

  • نت‌های پایه: مشک، نعناع هندی، چوب صندل
  • نت‌های اولیه: رز، نارنگی
  • نت‌های میانی: یاس، نارنگی یافا، یاس تاهیتی
بهترین عطرهای فصل بهار
خواندن مطلب
بهترین عطر‌های پاییزی

۵ـ ادو تویلت مردانه دیور اینتنس Intense Dior Homme

این عطر مردانه که مورد توجه خیلی از آقایان شیک قرار گرفته است در سال ۲۰۰۷ در کشور فرانسه توسط برند Dior به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر به دلیل طبع بوی گرمی که دارد مناسب فصل پاییز است. فرانسوا دماشی سازنده این عطر با ساخت رایحه‌ای جادویی این ادو تویلت را در گروه بویایی چوبی گلی مشکی قرار داده است. بعضی از افراد مشهور و سلبریتی‌ها هم از دیور اینتنس استفاده می‌کنند و مورد پسند همه‌ی آقایان بوده است.

  • نت‌های اوایه و پایه: وانیل، خس خس، کهربا، زنبق، سدر
ادو تویلت مردانه دیور اینتنس Intense Dior Homme

۶ـ ادو پرفیوم زنانه زرجوف بوکت آیدیل XERJOFF – Bouquet Ideale

بوکت سال ۲۰۱۰ در کشور ایتالیا وارد بازر جهانی عطر و ادکلن شد. سازنده این عطر ژاک فلوری بوده که طبعی گرم به آن بخشیده است و بوکت را در گروه بویایی شرقی چوبی قرار داده است. این ادو پرفیوم بسیار اغواکننده و جذاب است که هر کسی را معتاد خودش می‌کند. این رایحه گرم با شیشه‌ای قرمز و جذاب می‌تواند در فصل پاییز همراه خوبی برای شما عزیزان باشد.

  • نت‌های پایه: مشک ، دانه تونکا، وانیل، شکوفه تنباکو، لابدانیوم
  • نت‌های اولیه: جوز و دارچین
  • نت‌های میانی: سدر، چوب صندل سفید، چوب گایاک، پاپیروس
عطرهای پاییزی

۷ـ ادو تویلت مردانه لالیک Encre npire

ناتالی لارسن یکی از سازندگان معروف عطر در سال ۲۰۰۶ در کشور فرانسه این عطر مردانه خوش‌بو و جذاب را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. لالیک دارای طبعی گرم بوده که در گروه بویایی چوبی معطر قرار گرفته است. این عطر مناسب فصل پاییز است و حس گرمای خوبی را در فصول سرد به شما خواهد داد. طراحی شیشه این عطر بسیار ساده و شیک است، درست مناسب آقایان و یا مدیرانی است که به جلسات رسمی و مهمی می‌روند.

  • اسانس پایه: چوب کشمیر، مشک
  • اسانس اولیه: سرو
  • اسانس میانی: خس خس
عطر‌های پاییزی

۸ـ ادوپرفیوم مردانه جورجیو آرمانی Aqua Di Gio Absolu

جرجیو آرمانی در سال ۲۰۱۸ عطری با طبعی معتدل در کشور ایتالیا وارد بازار جهانی عطر و ادکلن کرد. سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است که با ترکیباتی جادویی یک عطر همه پسند را خلق کرده است. این ادو پرفیوم ماندگاری و ردبوی بالایی دارد و با توجه به طراحی ساده شیشه این عطر می‌تواند همیشه در فصول سرد همراه شما آقایان خوش پوش باشد. دو رایحه آب و چوب در آکوا دی جیو با هم ترکیب شده است که بویی بی‌نظیر را خلق کرده است.

  • نت‌های پایه: نعناع هندی
  • نت‌های اولیه: ترکیبات میوه‌ای و مرکبات
  • نت‌های میانی: روایح چوبی و آب دریا
بهترین عطرهای زنانه کرید در سال 2023
خواندن مطلب
جورجیو آرمانی

۹ـ گوچی گیلتی اینتنس پورهوم Gucci guilty

این عطر شیک و مردانه در سال ۲۰۱۱ توسط برند گوچی در کشور ایتالیا وارد بازار جهانی عطر و ادکلن شد و مورد توجه آقایان قرار گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد. گوچی گیلتی دارای طبعی گرم است و در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و می‌تواند در قفسه عطر‌های پاییزی قرار بگیرد.

  • نت‌های پایه: نعناع هندی، سدر، کهربا
  • نت‌های اولیه: اسطوخودوس، گشنیز، لیموترش
  • نت‌های میانی:شکوفه پرتقال و بهارنارنج
عطر پاییزی

۱۰ـ ورساچه کریستال نویر VERSACE – Crystal Noir

این عطر شیک و جذاب در سال ۲۰۰۴ توسط برند ورساچه در کشور ایتالیا به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر دارای طبعی گرم است و در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد. آنتوان لی سازنده ورساچه نویر ترکیباتی را در کنار یکدیگر چیده است و رایحه‌ای فراموش نشدتی را خلق کرده. ورساچه نویر مناسب کسانی‌ است که به دنبال عطری گلی با ماندگاری و ردبویی بالا هستند.

  • نت‌های پایه: چوب صندل، مشک، کهربا
  • نت ‌های اولیه: فلفل، زنجبیل، هل
  • نت‌های میانی: گاردنیای یاسمنی، نارگیل، شکوفه پرتقال
عطر‌های پاییزی

سخن آخر

در فصل پاییز بهتر است از عطر‌های گرم و شیرین استفاده کنید چون احساس گرما و نرمی به شما می‌دهد. استفاده هر عطر در فصل مناسب آن می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند. در این مقاله حیات‌ پرفیوم سعی داشته است تا شما عزیزان را در انتخاب عطر برای فصل پاییز راهنمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا