عطر و ادکلن

ادکلن kfz ساخت کجاست؟

احتما تا به حال برایتان پیش آمده که  بر روی جعبه عطرها made in kfz را دیده باشید و برایتان این سوال پیش آمده که kfz کجاست؟ واژه kfz  مخفف kish free zone یا منطقه آزاد کیش است. عطرهای با کیفیت کی اف زد، در جزیره کیش تولید شده و در سراسر ایران توزیع شده و حتی به کشورهای دیگر صادر می‌شود. منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، تنب بزرگ و تنب کوچک و هندورابی است و همه شرکت‌های حوزه تولید عطر و ادکلن این جزایر بر روی همه محصولات خودشان made in kfz را ثبت می‌کنند.

Google Maps

عطر و ادکلن kfz چیست؟  

در سال ۲۰۰۱ شرکت ایرانی الیزه کیش در منطقه آزاد کیش در زمینه ساخت عطر و ادکلن فعالیتش را شروع کرد. در همان ابتدا بر روی محصولات ژک ساف Maid in Kfz  را هک می‌کرد.

این شرکت موفق ایرانی در تولید عطرهای با کیفیت جیبی بسیار خوش درخشید و خیلی از مردم ایران را طرفدار خودش کرد. ادکلن‌های این شرکت در حجم‌های کم در دسترس مردم ایران قرار گرفته است.

این ادکلن‌های جیبی با چندین رایحه متنوع و با ماندگاری بالا تولید می‌شوند و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند.

جالب است بدانید این شرکت ایرانی با بهترین عطاران ایرانی و فرانسوی همکاری می‌کند و با استفاده از فرمولاسیون‌های استاندارد عطر و ادکلن‌هایی با برچسب اصالت کالا را به بازار عرضه می‌کرد. معمولا حجم هر عطر این شرکت عطرساز ۲۰ میل است که می‌تواند مناسب مصرف دو هفته و شاید هم بیشتر باشد.

خرید عطر در تهران
خواندن مطلب

شرکت الیزه کیش با سه برند مختلف عطرهای خودش را تولید می‌کند که این محصولات با نام‌های Jacsaf Paris، Dandelion، comet  در بازار معروف هستند. به دلیل مرغوب بودن اجناس این شرکت و رضایت طرفداران آن موفق به دریافت گواهی GMP  که مخفف مدیریت تولید خوب است شد.

شرکت الیزه کیش مجموعه عطرهایی هم برای مناطق گرم سیری تولید کرده است که این عطرها را معمولا در آب و هوای گرم و شرجی مانند کیش استفاده می‌کنند. قیمت این عطرهای جیبی بسیار مناسب است و می‌توانید آن‌ها را از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آرایشی تهیه و خریداری کنید.

KFZ مخفف چیست؟

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم K.F.Z مخفف KISH FREE ZONE است که به شرکت‌های منطقه آزاد کیش اشاره می‌کند. این شرکت‌ها تولیدات وخدمات مختلفی دارند که می‌توان به دو شرکت معتبر هواپیمایی کیش و شرکت‌های سرمایه گذاری توسعه کیش اشاره کرد.

  • هواپیمایی کیش که تاسیس و تشکیل خطوط هوایی داخلی و خارجی را به منظور جا به جایی مسافران و یا حتی پست‌های داخل و خارج کشور را به عهده دارند. همینطور باید گفت که این شرکت در ساخت تجهیزات هواپیمایی بسیار موفق بوده و بیشترین قطعات هواپیماهای داخلی را تولید می‌کند.
  • شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش هم به منظور رشد اقتصادی، صنعتی و بهرانی را بر عهده دارد که به توسعه کیش و مناطق جنوب کشور کمک می‌کنند.

شرکت‌های دیگری هم در منطقه آزاد کیش مشغول فعالیت هستند که محصولاتی بسیار مرغوب را تولید می‌کنند و در سراسر ایران این محصولات را می‌توان تهیه کرد. این شرکت بیشتر تاسیسات ساختمانی را تهیه می‌کند و همینطور مسئولیت خرید و فروش سهام‌های دیگر شرکت‌ها را برای رشد بیشتر بر عهده دارد.

معرفی ۵ مورد از بهترین عطرها برای یوگا
خواندن مطلب
KFZ ساخت کجاست؟

Made in Kfz یعنی چه؟

در بسیاری از موارد وقتی یک لباس و یا محصولی را خریداری می‌کنیم سریع بر روی مارک آن محصول به دنبال این می‌گردیم که آن کار ساخت کجا است که معمولا با کلماتی چون MADE IN CHAINA  و MADE IN IRAN و دیگر کشورهای سازنده روبه رو می‌شویم.

شاید در بعضی از موارد به کلمه MADE IN KFZ  و یا MADE IN K.F.Z برخورد کرده باشید که فکر کردید آن کار خارجی است ولی همانطور که قبلا اشاره کردیم KFZ مخففی است که شرکت‌های سازنده‌ای که در جزیره کیش مشغول به کار هستند بر روی محصولات خود از این کلمه استفاده می‌کنند. معمولا بر روی برخی از عطر و ادکلن‌های جیبی این کلمه را می‌توانید ببینید.

ادکلن KFZ ساخت کجا است؟

کی اف زد یا KISH FREE ZONE معمولا بر روی محصولاتی حک می‌شود که توسط کیش ساخته شده است. شاید برایتان سوال باشد که چرا از همان MADE IN IRAN استفاده نمی‌کنند؟

K.F.Z

در جواب به این سوال باید بگوییم که شرکت‌های جزیره کیش محصولات خودشان را به غیر از اینکه در کل ایران و شهر کیش پخش می‌کنند در برخی موارد آن محصولات را به کشورهای حاشیه خلیج فارس هم صادر می‌کنند به همین دلیل کلا تولیدات خودش را با این نام و نشان به بازار عرضه می‌کند.

یکی از بهترین تولید کنندگان عطر و ادکلن در جزیره کیش شرکت الیزه کیش است که عطر و ادکلن‌هایی با بهترین کیفیت در حجم‌ ۳۰ میل به بازار عرضه می‌کند.

پرفروش‌ترین عطرهای KFZ

در ادمه به چند نمومه از عطرهای جیبی این شرکت می‌پردازیم تا شما عزیزان بتوانید عطر جیبی مورد علاقه خودتان را خریداری کنید.

۱ـ ادکلن Kfz عطر زنانه اونجر مینی ژک ساف 20 میلی لیتری

این عطر زنانه که دارای ماندگاری بالایی است در حجم ۲۰ میل در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است اونجر ژک ساف دارای طبعی گرم ایت که می‌تواند مکناسب فصول سرد زمستانی باشد. از نت‌های تشکیل دهنده این عطر می‌توان به نارنج، سیب، زنبق و مشک اشاره کرد.

معرفی بهترین عطرهای گوچی گیلتی برای زنان
خواندن مطلب
ادکلن kfz

۲ـ بادی اسپلش زنانه پاریس دیلایت ژک ساف 250 میلی لیتری

این بادی‌ اسپلش  که دارای رایحه‌ای گلی است می‌تواند انتخاب خوبی برای شما عزیزان باشد.

  • نت‌های پایه: وانیل، عنبر
  • نت‌های اولیه: هلو، توت‌های وحشی، گلابی
  • نت‌های میانی: شکوفه سیب، گل یاس
بادی اسپلش زنانه پاریس دیلایت ژک ساف 250 میلی لیتری

۳ـ اسپری مردانه گلادیاتور ژک ساف 22 میلی لیتری

این ادکلن kfz مردانه که دارای بویی بی‌نظیر است می‌تواند همیشه در جیبتان همراه شما باشد. این عطر دارای بویی گرم و تلخ است که مناسب هر آقایی می‌تواند باشد.

عطر جیبی

۴ـ اسپری مردانه پلار بلو مینی ژک ساف 22 میلی لیتری

یکی دیگر از عطرهای این کمپانی پلار بلو است که میش تواند در فصول گرم و تابستانی همراه شما عزیزان باشد. این عطر مردانه دارای نت‌های آروماتیک آبی است که ارامشی فراموش نشدنی به شما می‌دهد.

kfz چیست

سخن آخر

عطرها و ادکلن kfz که محصولات شرکت الیزه کیش است می‌تواند همیشه در جیب شما و همراهتان باشد. این عطرها را می‌توانید با قیمت مناسب از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید. مجموعه حیات پرفیوم در این مطلب سعی داشته است تا شما عزیزان را با این عطرهای جیبی جذاب تولید kfz آشنا کند.

kfz ساخت کجاست؟

kfz محصولاتی است که در منطقه آزاد کیش KISH FREE ZONE ساخته می‌شوند با لیبل made in kfz به بازار ایران و جهان عرضه می‌شوند.

ادکلن kfz ساخت کدام شرکت است؟

ادکلن‌های جیبی که در سرتا سر ایران در دسترس هستند محصول شرکت الیزه کیش بوده که دارای ماندگاری خوبی هم هستند.

ادکلن‌های معروف کی اف زد کدامند؟

ادکلن‌های ژک ساف، پلار بلو، گلادیاتور، اونجر از جمله عطرهای معروف منطقه کی اف زد است.

عطرهای kfz از کجا خریداری کنیم؟

این عطرهای جیبی را می‌توانید از داروخانه‌ها و مرکزهای خرید با قیمتی مناسب تهیه کنید و از رایحه آنها لذت ببرید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا