عطر و ادکلن

معرفی عطر دیور هوم اینتنس (Dior Homme Intense)

دیور هوم اینتس یک عطر گُلی شرقی مردانه است که در سال 2011 معرفی شد. خالق دیور هوم اینتنس، عطار اختصاصی سابق شرکت دیور، فرانسوا دماشی است. قبل از تهیه این مقاله کمی درنگ کردیم تا بررسی کنیم آیا تا کنون عطر فوق العاده مهمی همچون دیور هوم اینتنس معرفی شده است که انتظارات عاشقان عطر و ادکلن و مشتریان را برآورده کرده باشد یا خیر؟

این عطرها به شدت کمیاب و انگشت شمار هستند و معمولاً با فاصله زمانی طولانی نسبت به یکدیگر معرفی می‌شوند. ما از این جنبه تحت فشار بودیم زیرا نسخه‌ای که قرار است معرفی کنیم بهترین نسخه‌ی دیور هوم اینتنس بوده و اکنون تولیدش متوقف شده است. حیات پرفیوم تلاش کرده تا حد امکان نگاه بیطرفانه‌ای برای معرفی عطر دیور هوم اینتنس داشته باشد. همچنین به تمامی نسخه‌های هوم اینتنس dior که فعلاً در بازار یافت می‌شوند توجه کرده‌ایم.

لطفاً به خاطر داشته باشید دیور هوم اینتنس، یکی از آن ادکلن‌هایی است که بیشترین امتیاز را در وبسایت‌های معرفی عطر دریافت کرده است. قبل از اینکه به ادامه‌ مقاله بپردازیم، بگذارید به شما بگوییم که این عطر واقعاً انتظارات را از هر لحاظی برآورده می‌کند.

فرانسوا دماشی می‌گوید:

عطر به آراسته شدن پوست کمک می‌کند، اما نمی‌توان آن را یک نوع زیورآلات تلقی کرد. عطر دستاوردی کاملاً متفاوت، با قدرت تاثیرگذاری به شدت بالا است.

اگر بخواهیم معرفی عطر دیور هوم اینتنس (2011) را در سه کلمه خلاصه کنیم باید بگوییم: یک عطر گرم، جذاب و تجملاتی.

۵ نکته‌ کلیدی این مقاله به شرح زیر هستند:

  1. دیور هوم اینتنس، بهترین عطر مردانه موجود در بازار با رایحه غالب زنبق است.
  2. توسط فرانسوا دماشی در سال 2011، به عنوان نسخه‌یبروزرسانی شده ای از نسخه اصلی (2007) طراحی شد.
  3. یک عطر با شکوه برای استفاده در مراکز تفریحی، ملاقات‌های عاشقانه و فعالیت‌های تجاری است. پاییز و زمستان بهترین زمان‌های استفاده از این عطر هستند.
  4. ماندگاری‌اش در حد ۸ الی ۱۰ ساعت بوده و خط بویش متناسب با یک مرد با شخصیت است.
  5. خرید بدون تست قبلی، احتمال یک خرید ناموفق را افزایش می‌دهد، زیرا رایحه‌ آن خیلی مردانه نیست.

از شما درخواست می‌کنیم ادامه‌ این مقاله را مطالعه کنید تا متوجه شوید چرا از این عطر تحت عنوان عطر قدرتمند یاد می‌کنند.

تاریخچه برند و عطر

برند دیور توسط کریستین دیور فقید، بیش از ۷۰ سال قبل در شهر پاریس در کشور فرانسه تاسیس شد. کریستین دیور در فوریه 1947، نخستین کلکسیون مُد خود برای بهار و تابستان 1947 تحت عنوان ظاهر جدید معرفی کرد.

واحد عطرسازی دیور کارش را از سال 1947 یا 1948 آغاز کرد. عطر محبوب میس دیور، نخستین عطری بود که توسط این برند فرانسوی عرضه شد. ساواج، فارنهایت و دیور هوم عطرهایی بودند که نقش مهم و پررنگی در تاریخ عطرهای مردانه و در تغییر روندهای عطرسازی داشتند که هنوز هم در بازار موجود هستند.

در حال حاضر شرکت دیور تحت مالکیت شرکت LVMH است و یک تاجر فرانسوی به نام برنارد آرنولت (که ریاست LVMH را هم برعهده دارد)، روی فعالیت‌های دیور نظارت می‌کند. محصولات متنوع دیور از طریق فروشگاه‌های حضوری در اقصی نقاط جهان، و نیز از طریق فروشگاه آنلاین دیور به فروش می‌رسند.

داستان دیور هوم اینتنس

این عطر در چندین نسخه و با فرمول‌های مختلف عرضه شده است و شرکت بر فرآیند تهیه تمامی آن‌ها نظارت داشته و آن‌ها را تایید می‌کند. مقاله‌ فعلی به بررسی و معرفی عطر دیور هوم اینتنس (نسخه 2011) اختصاص یافته است.

دیور هوم اینتنس دارای چندین نسخه است:

  • نسخه 2007: توسط فرانسوا دماشی طراحی شده است. این عطر در حقیقت نسخه‌ مکمل عطر دیور هوم 2005 (طراح اولیور پولژ) محسوب می‌شود. تولید این نسخه در سال 2011 رسماً متوقف شد. این عطر حاوی آکورد عنبر است که در نسخه 2011 به عنوان رایحه‌ شبح مشهور شده است.
  • نسخه 2011: این نسخه شناخته شده‌ترین نسخه‌ این عطر است و بسیاری از مشتریان درصدد تهیه آن هستند. از سال 2011 اغراق‌هایی راجع به توانایی‌های این عطر وجود داشته است. دماشی با نبوغ خود این عطر را طراحی کرد و اسطوخودوس، گلابی، عنبر گیاهی چند نمونه از رایحه‌های آن هستند که تعادل بهینه‌ای را بین رایحه‌های پودری و چوبی به وجود می‌آورند.
  • نسخه‌های ریفرموله شده 2015- 2019: این نسخه‌ها از لحاظ عملکرد و ماندگاری افت فاحشی داشته‌اند. رایحه‌های عطر مثل رایحه‌های قبلی هستند، اما عملکرد عطر تضعیف شده است. با توجه به آخرین‌ نسخه‌ موجود در بازار، توصیه می‌کنم این نسخه را نادیده بگیرید.
  • نسخه 2020: جدیدترین نسخه دیور هوم اینتنس است که هویت اصلی‌اش را بازیابی کرده‌است. عملکرد این نسخه بهتر است و تغییراتی در فرمول عطر داده شده‌اند تا عامه پسند‌تر شود. رایحه‌های پودری هنوز احساس می‌شوند، اما شاهد تاکید بیشتری روی رایحه‌های چوبی هستیم.
انواع بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها
خواندن مطلب

یکی از چیزهایی که در شرکت دیور رواج دارد، این است که هر چند سال یکبار تلاش ناخوشایندی را برای ریفرموله کردن عطرها و بازنگری در اصول طراحی عطرها دنبال می‌کند. ما هنوز با هیچ شرکت عطرسازی روبرو نشده ایم که مثل دیور علناً به ریفرموله کردن عطرهایش اعتراف کند.

خوشبختانه به جز نسخه 2015-2019، دیور هوم اینتنس بهتر از خیلی عطرهای دیگر کیفیت بالای خود را حفظ کرده است. نسخه‌ 2011 یک عطر قدرتمند و پیچیده بود که به طور اختصاصی برای مردان علاقه مند به عطرهای گُلی و چوبی ساخته شد. طراحی عطرهای مردانه با رایحه زنبق، یک حرکت کاملاً انقلابی در جهان عطر بود. تاثیر و نقش مهم دیور هوم اینتنس حتی تا امروز هم احساس می‌شود، با معرفی عطر دیور هوم اینتنس و شناخت از ساختار آن می‌توانید این ادکلن مردانه را به همسر یا پسر خود هدیه دهید و رایحه‌ای ماندگار برای او به ثبت برسانید.

هویت عطر دیور هوم اینتنس

توضیحات رسمی دیور: استفاده از دیور هوم، مثل پوشیدن یک کت و شلوار شیک و مدرن است. دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم، انعکاس دهنده‌ عظمت و پیچیدگی یک ادکلن قدرتمند و سخاوتمندانه است. رایحه‌ شگفت انگیز زنبق به کمک رایحه جذاب عنبر و چوب‌های خوشبو تکمیل می‌شود. یک عطر جذاب و خوشبو که با رایحه‌اش شما را به سمت خودش فرا می‌خواند.

دیور هوم اینتنس یک عطر خشک و کاملاً شرقی است. رایحه‌های چندبُعدی و بهینه‌اش با رایحه‌های چوبی ترکیب شده و خشکی عطر را افزایش داده‌اند. این عطر بوی مردانه‌ موقر و آزادانه‌ای دارد.

نت‌های بویایی ادکلن هوم اینتنس

  • رایحه‌های اصلی: اسطوخودوس، ترنج و مریم گُلی
  • رایحه‌های میانی: زنبق، گلابی، عنبر گیاهی
  • رایحه‌های نهایی: وانیل، عنبر، کاکائو، سدر ویرجینیا، وتیور، لوبیا تونکا

شیشه و بسته بندی عطر دیور هوم اینتنس

در معرفی عطر دیور هوم اینتنس می‌توان به شیشه‌ آن اشاره کرد که یک اثر هنری بوده و در تاریخ به عنوان یکی از بهترین شیشه‌های عطر طراحی شده از آن یاد می‌شود. لبه‌های شیشه صاف و صیقلی هستند که هنر مدرن و دانش هنری را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته‌اند.

سایر عطرهای خانواده دیور هوم نیز شکل شیشه عطرشان مشابه شیشه دیور هوم اینتنس است، اما از لحاظ رنگ و سایر جزئیات کوچک با یکدیگر فرق دارند. شیشه‌ عطر سنگین و قطور بوده و اسم آن رویش درج شده است. همچنین اسم دیور به صورت کاملاً نامحسوس روی مسیر لوله‌ اسپری در داخل عطر حک شده است. این اطلاعات نشانه‌های خوبی هستند تا اصلی یا تقلبی بودن عطر را تشخیص دهید.

درب عطر از جنس پلاستیک با کیفیت و سنگین است و در نسخه 2020 کیفیت بهتری دارد. همچنین اسم عطر داخل درپوش آن هم حک شده است. قرارگرفتن حروف CD روی اسپری امکان کنترل مطلوب میزان عطر اسپری شده را فراهم می‌کند.

برخی بر این باورند که شیشه نسخه 2020 سبک‌تر از نسخه‌های قبلی بوده، اما ما معتقدیم که کیفیت شیشه این نسخه حتی بهتر از نسخه‌های قبلی شده است. دیور هوم اینتنس در شیشه‌های 50، 100 و 150 میلی لیتری و با غلظت ادو پرفیوم موجود است.

رایحه‌های اصلی Dior Homme Intense

اگر تا حالا دیور هوم اینتنس را تجربه نکردید، هیچ کدام از توضیحاتم شما را برای اولین اسپری این عطر آماده نمی‌کنند. این عطر به منزله عطر پایه برای عطرهای زنبقی/ آرایشی مردانه تلقی می‌شود و من کاملاً از این موضوع آگاه هستم که رایحه‌ها و آکوردهای رسمی کمتر از چیزی هستند که در اینجا مشاهده می‌کنیم، اما در عمل تمام آن‌ها احساس می‌شوند.

این عطر مثل برادر بزرگترش دیور هوم با رایحه‌های پودری، رژ لبی، آرایشی، گیاهان معطر و مرکبات تلخ آغاز می‌شود. تلخی ناشی از مریم گُلی رایحه‌ اسطوخودوس را در بر می‌گیرد. خیلی‌ها به طبیعی بودن رایحه اسطوخودوس در این عطر اشاره نموده‌اند. اسطوخودوس برای هدایت تدریجی شما به سمت رایحه‌ میانی گُلی و شرقی طراحی شده و به شدت طبیعی است.

  • نت اصلی: اسطوخودوس، ترنج، مریم گُلی

رایحه‌های میانی

در قسمت میانی رایحه عطر گرم‌تر می‌شود. زنبق پودری تقریباً تمام رایحه‌های تشخیص داده شده در بخش ابتدایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پخش بوی عطر بیشتر می‌شود. این رایحه تقریباً تا لحظه‌ای که عطر از روی پوست محو می‌شود وجود خواهد داشت.

یک رایحه کره‌ای از زنانه شدن بوی زنبق جلوگیری می‌کند. این رایحه گلابی است که چنین اثری دارد. رایحه گلابی از تند تا شیرین و کره‌ای تغییر می‌کند. نبوغ دماشی برای اضافه کردن این رایحه میوه‌ای شگفت انگیز، شاید تنها دلیل محبوبیت بیشتر دیور هوم اینتنس نسبت به سایر عطرهای دیور هوم باشد.

  • نت میانی: زنبق، گلابی، عنبر گیاهی

رایحه‌های پایه

هنگامی که عطر به آرامی وارد مرحله‌ نهایی می‌شود، با وانیل عنبری، کاکائوی خاکی و عنبر گیاهی مشکی روبرو می‌شویم. در این مرحله، رایحه گلابی در رایحه‌های مذکور ادغام می‌شود.

زنبق یکی از رایحه‌هایی بود که انتظار داشتیم ماندگاری بیشتری داشته باشد. هنگامی که عطر به رایحه نهایی می‌رسد، رایحه‌های گُلی حذف می‌شوند. البته برداشت اشتباه نکنید زیرا این رایحه همچنان عالی است اما اگر رایحه‌های گُلی در کُل زمان پخش بوی عطر حضور داشتند خیلی بهتر می‌شد.

زمان مناسب برای استفاده از عطر
خواندن مطلب

آیا عطرهای خاص شرقی با رایحه‌ قوی عنبر، وانیل و لوبیا تونکا را می‌پسندید؟ در این صورت خوش شانس هستید که با این عطر آشنا شده‌اید. هرچقدر دیور هوم اینتنس به پایان نزدیک می‌شود، وانیل گرم و مشکی و مقدار ملایمی کاکائو احساس می‌شوند که رایحه بسیار دلنشینی را به وجود می‌آورند. جالب است بدانید که تقریباً تمامی افراد رایحه‌ نهایی این عطر را می‌پسندند، حتی آن‌هایی که از عطرهایی با رایحه گُلی خوششان نمی‌آید.

لطفاً توجه کنید که آخرین نسخه‌ این عطر از لحاظ رایحه‌ها کمی متفاوت بوده و به خاطر حذف چند رایحه، به راحتی قابل استفاده است. همچنین رایحه‌های چوبی بر خلاف نسخه‌ معرفی شده در این عطر تا حدودی تقویت شده‌اند.

  • نت پایه: وانیل، عنبر، کاکائو، سدر ویرجینیا، وتیور، لوبیا تونکا

عملکرد

فرمول قبلی دیور هوم اینتنس در چند ساعت اول عملکرد فوق العاده قدرتمندی دارد. معمولاً در ۲ الی ۳ ساعت نخست پخش بو و خط بوی خیلی مناسبی را تجربه می‌کنم و این حالت تا زمانی که عطر به لایه‌ نهایی می‌رسد ادامه دارد.

هنگامی که این عطر معرفی شد، برخورداری از عملکرد پایدار۸ تا ۱۰ ساعته برای عطرهای مخصوص تفریحات گروهی دستاورد جدیدی بود. اما اکنون با معرفی عطرهایی همچون تام فورد اومبره لدر که از لحظه‌ اسپری شدن روی پوست تا استحمام پخش بو دارند، دیور هوم اینتنس کمی ضعیف به نظر می‌رسد. اما در مجموع بعد از معرفی عطر دیور هوم اینتنس عملکرد ادکلن، حتی نسخه 2020 راضی کننده است.

مخاطب هدف و میزان تعریف و تمجید دریافتی

دیور هوم اینتنس یک عطر مردانه عادی نیست و هم مردان و هم زنان می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر این عطر اکنون توسط یک برند نیش معرفی شود، قطعاً آن را یک عطر یونیسکس تلقی خواهیم کرد.

هر شخص بالای ۲۵ سال باید دیور هوم اینتنس را یک بار آزمایش و عملکردش روی پوست را ارزیابی کند. نکته‌ شگفت آور منحصر به فرد بودن عطر است و شما آن را به دفعات زیاد روی اطرافیان احساس نخواهید کرد. از بین تمام عطرهای دیور هوم، بیشترین تعریف و تمجید را از دیور هوم 2020 (نسخه بدون زنبق) و دیور هوم پرفیوم دریافت کرده‌ایم.

تعریف و تمجید از دیور هوم اینتنس در حد متوسط قرار دارد و به خاطر رایحه‌های خاصش، بهتر است بیشتر به چشم یک عطر لذت بخش شخصی به آن نگاه کنید نه عطری که تعریف و تمجید زیادی را دریافت می‌کند.

سازگاری با لباس‌ها و مناسبت‌ها

عطرهای شرقی و پودری در فصول پاییز و زمستان بهترین عملکرد را به جا می‌گذارند. هرچند دیور هوم اینتنس بیشتر مناسب تفریحات گروهی و قرارهای عاشقانه است، اما در محیط‌های کاری نیز عملکرد عالی را به جا می‌گذارد.

هرگز در محیط کار احساس نکردم دیور هوم اینتنس عطر نامناسبی است. البته لباسی که می‌پوشید باید با عطر سازگار باشد. شما باید از لباس‌های غیررسمی خودداری کنید و لباس‌های خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

اگر نگران هستید که دیور هوم اینتنس باعث آزار همکاران شود، بهتر است از نسخه‌ دیور هوم (دیور هوم اصلی) استفاده کنید زیرا پخش بوی کمتری دارد.

منحصر به فرد بودن و ارزش خرید

عطرهای زیادی از ساختار این عطر تقلید کرده اند که کم و بیش در این راه موفق بوده اند. این عطر رایحه‌ خنکی دارد و اگر در شرایط فعلی معرفی می‌شد، مثل سال‌های 2007 و 2011 مورد تحسین قرار می‌گرفت. معرفی عطر دیور هوم اینتنس به شما عزیزان این امکان را به شما می‌دهد تا راحت‌تر بتوانید این ادکلن را ارزیابی و خریداری کنید.

هنگامی که در سال 2005، نسخه اصلی دیور هوم معرفی شد، هیچ عطری مشابه آن در بازار وجود نداشت. چه کسی فکر می‌کرد مردان از عطر زنبقی استفاده کنند که بویی شبیه کیف لوازم آرایش بانوان داشته باشد؟

مخاطبان هدف افراد تجملاتی، تاجران و متخصصان جوان بودند. با توجه به استقبال گسترده اولیه، دیور به صورت منطقی کلکسیون فوق را تکمیل کرد و نسخه‌های کلن، اسپرت و اینتنس فروش فوق العاده ای داشتند. همه چیز عالی بود و با شروع دهه 2010، امیدواری زیادی بود که سایر شرکت‌ها، عطرهای خلاقانه ای همچون دیور تولید کنند.

سپس بلو د شنل معرفی شد و جهان عطر را متحول کرد. چه خوشتان بیاید چه نیاید، بلو د شنل، منشا ایجاد تمام عطرهای آبی بعدی بود که هنوز یک سبک محبوب در عطرهای مردانه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد آقایان و بانوان شدیداً از عطرهایی با بوی شامپو بدن خوششان می‌آید، و بنابراین هر عطر خلاقانه‌ دیگری به حاشیه رانده می‌شود.

در بحث محبوبیت طولانی مدت دیور هوم اینتنس، باید گفت که اگر به خاطر حمایت‌های طرفداران عطر و جامعه اینترنتی نبود، مشخص نبود که این عطر محبوب زنبقی هنوز در حال تولید باشد یا خیر؟

ادکلن هوم اینتنس

نقاط قوت و ضعف

در اینجا برخی نقاط قوت و ضعف این عطر را معرفی می‌کنیم:

نقاط قوتنقاط ضعف
کامل‌ترین عطر مردانه با رایحه زنبق یکی از خلاقانه‌ترین عطرهای مردانه تاریخ ارزش خرید بالا یکی از بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه و تفریحات شبانه یک عطر نیش در یک برند دیزاینرینسخه‌ جدید (2020)، خنک‌تر است و ماندگاری کمتری دارد مناسب خرید بدون تست نیست برخی‌ها رایحه‌یگُلی آن را نمی‌پسندند از لحاظ دریافت تعریف و تمجید ضعیف است

کلکسیون و عطرهای مشابه

بعد از معرفی عطر دیور هوم اینتنس و استقبال شدید این ادو پرفیوم نمونه مشابه رایحه آن در بین ادو پرفیوم‌های مردانه بسیار زیاد شد و همینطور که در ادامه انها را بررسی خواهیم کرد.

  • دیور هوم اصلی: یک عطر گُلی چوبی که در سال 2007 معرفی شد. رایحه‌های اصلی شامل زنبق، هل و وتیور هستند. دارای ماندگاری 4-6 ساعت و پخش بو متوسط است.
  • دیور هوم 2020: یک عطر چوبی که در سال 2020 معرفی شد. رایحه‌های اصلی شامل ترنج، فلفل صورتی و ایزو ای- سوپر هستند. دارای ماندگاری 8-10 ساعت و پخش بو متوسط است.
  • دیور هوم پرفیوم: یک عطر چرمی که در سال 2014 معرفی شد. رایحه‌های اصلی شامل زنبق، چرم و چوب صندل هستند. ماندگاری بالای 12 ساعت و پخش بو عالی است.
  • دیور هوم کلن: یک عطر مرکباتی با رایحه مشک که در 2013 معرفی شد. ترنج، شکوفه گریپ فروت و مشک رایحه‌های اصلی آن هستند. ماندگاری 4-6 ساعت و پخش بو متوسط دارد.
  • دیور هوم اسپرت 2017: یک عطر مرکباتی چوبی که در سال 2017 معرفی شد.
راهنمای جامع نحوه عطر زدن
خواندن مطلب

مقایسه ادکلن دیور هوم اینتنس با عطرهای مشابه

با معرفی عطر دیور هوم اینتنس قصد داشتیم بگوییم که این عطر پرطرفدار مردانه به دلیل داشتن رایحه‌ای خاص توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به عطر را در سراسر جهان به سمت خود جلب کند. برخی از برندهای شناخته شده با استفاده از ترکیباتی که در ساخت این رایحه استفاده شده است توانسته‌اد عطر و ادکلن‌هایی را تولید کنند که بوی آنها به رایحه ادکلن هوم اینتنس شباهت داشته باشد. در ادامه چند نمونه از این عطرها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

دیور هوم اینتنس در برابر دیور هوم اینتنس 2020

اگر شخصی نسخه‌های قدیمی‌تر را امتحان کرده باشد، تفاوت‌های جزئی اما قابل توجهی را بین این دو عطر تشخیص می‌دهد. نسخه‌ جدید (2020) خنک‌تر و نشاط انگیزتر است. رایحه گیاهان معطر احساس می‌شود اما زنبق همچنان رایحه‌ اصلی است. رنگ مایع عطر در نسخه 2020 کمی کمرنگ‌تر و شفاف‌تر است.

دیور هوم اینتنس در برابر والنتینو اومو اینتنس

والنتینو اومو اینتنس چرمی‌تر و عملکردش ضعیف‌تر از دیور هوم اینتنس است. همچنین تنوع رایحه‌اش کمتر است و روی رایحه زنبق تمرکز چندانی ندارد. اضافه شدن لوبیا تونکا هم باعث شیرین‌تر شدن این عطر شده است. به طور کُلی والنتینو اومو اینتنس، رایحه‌ مصنوعی‌تری دارد.

دیور هوم اینتنس در برابر جیوانچی جنتلمن ادو پارفوم

جیوانچی جنتلمن ادوپرفیوم روی رایحه‌های لوبیا تونکا و بالزام تولو تمرکز دارد، و عطر جالبی در حوزه عطرهای گُلی – شرقی محسوب می‌شود. رایحه جنتلمن فشرده و قوی بوده و مناسب مردانی با سنین بالاتر است. این عطر به اندازه دیور هوم اینتنس محبوب نیست، اما در مجموع عطری فوق العاده با کیفیت است.

عطر جیوانچی

اگر دیور هوم اینتنس را می‌پسندید، شاید بهتر باشد این عطرها را هم امتحان کنید:

  • آمواژ ایمیتیشن من: یک عطر گُلی – چرمی‌ که در سال 2018 معرفی شد. رایحه‌های اصلی شامل زنبق، رز و چرم جیر هستند. ماندگاری 10 الی 12 ساعت، و پخش بوی آن عالی است.
  • پرادا ل هوم اینتنس: یک عطر گُلی- چرمی که در سال 2017 معرفی شد. زنبق، چرم و لوبیا تونکا رایحه‌های اصلی این عطر هستند. ماندگاری 10 الی 12 ساعت و پخش بو متوسط است.

نتیجه گیری

همانطور که خواندید این مقاله کامل‌ترین راهنمای آنلاین خرید عطر و ادکلن اصل محسوب می‌شود و با معرفی عطر دیور هوم اینتنس قصد داشتیم بررسی کنیم که این عطر مردانه ارزش خرید دارد یا خیر. بهتر است بدانید  طرفداران عطر و ادکلن عاشق این عطر هستند و همیشه امتیاز بالایی را بین عطرهای مردانه کسب کرده است.

خوشبختانه این عطر به شکل گسترده ای در دسترس است و نیازی نیست بدون تست آن را خریداری کنید. این عطر یک عطر نیش واقعی است و از لحاظ رایحه بهتر از خیلی از عطرهای نیشی است که در همین خانواده قرار می‌گیرند. مطمئن باشید با حس کردن روایح دیور اینتنس سفر عطری متفاوتی را تجربه خواهید کرد. این عطر عامل آشنایی شما با عطرهای جسورانه‌تر و پیچیده‌تر است.

رایحه دیور هوم اینتنس شبیه چیست؟

دیور هوم اینتنس رایحه ای شبیه یک کیف لوازم آرایشی گران قیمت دارد. این عطر یونیسکس برای مردان عرضه شده است، اما بانوان هم می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. زنبق، کاکائو و وانیل اصلی‌ترین رایحه‌های این عطر هستند. این عطر گُلی- شرقی ماندگاری ۶ الی ۱۰ ساعته دارد و پخش بوی آن متوسط است.

آیا رایحه دیور هوم اینتنس مردانه است؟

مخاطب هدف این عطر مردان هستند، اما به طور کُلی رایحه یونیسکس دارد و انتخاب عالی برای بانوانی است که تمایل دارند یک عطر مردانه‌یخوشبو را امتحان کنند. دیور هوم اینتنس یک عطر با کیفیت، گرم و لوکس است که رایحه‌یزنبق رایحه‌یاصلی آن محسوب می‌شود.

دیور هوم اینتنس چه زمانی ریفرموله شد؟

دیور هوم اینتنس طی چهار مرحله ریفرموله شد:
۱- ادکلن اصلی در سال 2007 توسط اولیور پولژ طراحی شد.
۲- نسخه دوم توسط فرانسوا دماشی در 2011 معرفی شد.
۳- نسخه‌ 2015 عملکرد ضعیف‌تری دارد
۴- نسخه 2020 که خنک‌تر و چوبی‌تر شده است اما رایحه‌ شناخته شده‌ زنبق را حفظ کرده است.

ماندگاری دیور هوم اینتنس در چه حدی است؟

ماندگاری عطر ۸ الی ۱۰ ساعت بوده و پخش بو و خط بو در چند ساعت اول بسیار عالی است و سپس به پوست می‌چسبد. این عطر گزینه خیلی خوبی برای محیط کار، تفریحات گروهی و قرارهای شبانه است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا