عطر و ادکلن

عطرهای گروه BTS

گروه موسیقی پاپ پسرانه BTS بعد از اولین اجرایش، محبوبیت زیادی در سطح جهانی پیدا کرده است. عطرها یکی از مؤلفه‌های جدایی ناپذیر هرگونه آرایش و پیرایشی محسوب می‌شوند. بی تردید اعضای گروه BTS طرفداران پر و پا قرصی دارند که دوست دارند بدانند اعضای گروه برای خوشبو بودن در طول روز از چه عطرهایی استفاده می‌کنند. در ادمه سعی داریم به شما عزیزان بگوییم که عطرهای گروه BTS چه ادکلن‌هایی هستند.

اعضا BTS قبلاً در پاسخ به سؤال طرفداران راجع به عطرهای مورد علاقه‌شان، در برنامه زنده تلویزیونی V در این زمینه صحبت کرده بودند.V و RM لوسیون بدن را به عطرهای قوی ترجیح می‌دهند، جیمین عطر پُرطرفدار جو مالون اورنج بلوسوم را می‌پسندد. ادکلن‌هایی که اعضا گروه BTS معمولا استفاده می‌کنند، عطرهای شنل، گوچی و پاکو رابان هستند.

عطر مورد علاقه جین

دیپتیک فیلوسیکوس ادو پرفیوم، عطر مورد علاقه‌ی جین است. این عطر یونیسکس دارای رایحه چوبی منحصر به فردی بوده که هدف این عطر بازسازی رایحه‌ی درخت انجیر است. نت‌های چوبی قوی این عطر تداعی کننده رایحه‌های خنک و طبیعی برگ‌ها هستند. علاوه بر این شاهد حضور رایحه شیرین هستیم که بویی شبیه میوه‌ی انجیر دارد.

عطر روزمره شوگا

شوگا کلکسیونی از عطرهای مطرح دنیا را دارد و تمامی آن‌ها حاوی رایحه‌های ادویه‌ای هستند. در قفسه‌ی عطر شوگا، عطرهایی همچون بوی شنل، پاکو رابان اینویکتوس، جان وارواتوس آرتیزان و ویکتور اند رولف اسپایس بمب یافت می‌شوند. می‌توان به آسانی متوجه شد که شوگا به عطرهای ادویه‌ای علاقه دارد. تمامی این عطرها از ترکیب رایحه‌های مرکباتی نشاط انگیز و ادویه‌های گرم ساخته شده‌اند.

اولین عطرساز دنیا؛ چه  کسی اولین عطر تاریخ را ساخت؟
خواندن مطلب
عطرهای گروه BTS

جیمین و عطر مورد علاقه آن

عطر اورنج بلوسوم از جو مالون، عطر منتخب جیمین است. این ادو پرفیوم از رایحه‌های گُلی در لایه‌ی ابتدایی، میانی و نهایی استفاده کرده است. این ادکلن ساختاری گُلی و عاشقانه دارد، و رایحه‌ی مرکباتی محدودی در آن احساس می‌شود. عطرهای جو مالون عامه پسند هستند، بسیاری از افراد مشهور هم از عطرهای این برند استفاده می‌کنند.

عطر مورد علاقه جونگ کوک BTS

جونگ کوک به عطرهای گُلی و شیرین علاقه دارد. این عضو BTS ادکلن‌های مختلفی استفاده می‌کند که به ترتیب از تمام آن‌ها در طول روز می‌زند. عطر برندهای ویکتوریا سکرت، بولگاری و گوچی چند نمونه از انتخاب‌های این فرد از گروه BTS است.

نویز تیز از ویکتوریا سکرت، اومنیا پارایبا از بولگاری، گریس از فیلاسوفی ، پیور سداکشن بادی میست از ویکتوریا سکرت، هرمس لی جاردن، میست های لی و BBW ، فلورا گلاموروس ماگنولیا از گوچی ، پینک گریپ فروت از بادی شاپ و لاو اسپل از ویکتوریا سکرت چند نمونه از عطرهای محبوب اوهستند.

عطرهای گروه BTS؛ ته هیونگ چه عطری می‌زند؟

افرادی هستند که لیست طولانی از عطرها و ادکلن ها دارند، و افراد دیگری هستند که از استفاده از عطر چندان لذت نمی‌برند. آن‌ها معمولاً از لوسیون یا کرم معطری استفاده می‌کنند تا در کُل روز خوشبو باشند. ته هیونگ لوسیون آرامش بخش آوینو را می‌پسندد. این لوسیون دارای رایحه‌ی گُلی ملایمی است. او به دلیل حساسیت به عطر، زیاد از ادو پرفیوم‌ها استفاده نمی‌کند.

عطر مورد علقه جی هوپ

جی هوپ ترکیب رایحه‌های چوبی، ادویه‌ای و مرکباتی را می‌پسندد. تق هرمس و جان وارواتوس آرتیزان عطرهای مورد علاقه‌ی وی هستند. رایحه نهایی هر دو عطر چوبی است ، همچنین ترکیبی از رایحه‌های مرکباتی و ادویه‌ای در لایه‌های اولیه و میانی آن‌ها به کار رفته‌اند.

عطرهای موثر در اعتماد به نفس
خواندن مطلب

نامجون چه ادکلنی استفاده می‌کند؟

او دومین عضو گروه BTS است که لوسیون بدن را به عطر ترجیح می‌دهد. او در مصاحبه با مجله سسی گفت که رایحه‌های ملایم طبیعی را بر عطرهای قوی مصنوعی ترجیح می‌دهد. لوسیون بدن شنل ان 5 با رایحه‌ی ملایم گُلی و پخش بوی مناسب در کُل روز، گزینه مورد علاقه‌ی نامجون محسوب می‌شود.

نتیجه گیری

همیشه دانستن این موضوع که هنرمندان موردعلاقه‌مان از چه چیزهایی استفده می‌کنند بسیار جذاب و جالب است. گروه BTS که جدیدا توانسته است توجه بسیاری از افراد جوان را به سمت خود جلب کند. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته است به صورت مختصر عطر و ادکلن‌هایی که این هنرمندان جوان کره‌ای استفاده می‌کنند را به شما عزیزان معرفی کند. شما عزیزان می‌توانید با شناخت عطرهای گروه BTS رایحه‌ای خاص و جذاب برای خود انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا