عطر و ادکلن

معرفی 15 تا از بهترین عطرهای زنانه 2023

پیدا کردن بهترین عطرهای زنانه 2023 که با سلیقه و شخصیت شما مطابقت داشته باشد مانند پیدا کردن یک جفت کفش عالی و با کیفیت، سخت و دشوار است. بهترین عطرهای زنانه و مردانه در بسته بندی‌های منحصر به فرد و فانتزی به فروش می‌رسند که هر فردی می‌تواند متناسب با حالات و روحیات خود، بهترین عطر سال ۲۰۲۳ را خریداری کند.

بسیاری از بانوان از خرید عطر و ادکلن سر باز می‌زنند چرا که باید چند نمونه رایحه را استشمام کنند تا بتوانند بهترین نوع آن را برای خود خریداری کنند. اگرچه این مسئله کمی ‌زمان بر و دشوار است اما نباید به یک دردسر بزرگ تبدیل شود زیرا راه‌های آسانی برای پیدا کردن بهترین ادکلن زنانه 2023 وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین عطرهای زنانه ۲۰۲۳ و پرفروش ترین ادکلن زنانه 2023 می‌پردازیم تا بتوانید رایحه مورد نظرتان را از میان خاص ترین عطرهای زنانه انتخاب کنید

عطر شنل کوکو مادمازل

عطر شنل کوکو مادمازل (COCO MADEMOISELLE) سال‌های متوالی است که به عنوان بهترین عطر زنانه شناخته می‌شود. این عطر محبوب ساخت برند chanel در کشور فرانسه بوده که به دلیل ماندگاری بالا و رایحه خاص و عصیان گر، توانسته است رضایت زنان قدرتمند و آزاد جهان را به خود جلب کند. بیشتر افراد معتقد‌اند که عطر شنل کوکو مادمازل نماد یک زن فریبنده، عصیان گر، خاص، جذاب و با اعتماد به نفس بالا است.

کوکو مادمازل که به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه 2023 شناخته می‌شود این حس را به زنان القا می‌کند که می‌توانند جهان را تغییر دهند و هر کسی را عاشق خود کنند. عطر کوکو مادمازل دارای رایحه ملایم و شیرین، با نت‌های شگفت انگیز و دلفریب است. اولین رایحه این عطر به شکوفه میوه‌هایی چون پرتقال و نارنج اختصاص داده می‌شود.

بهترین عطر زنانه ۲۰۲۳

رایحه دوم یا میانی این عطر به گل‌هایی چون یاسمن، ابریشم، رز ترکی و اصلی ترین رایحه این عطر زنانه خاص شبیه به رایحه دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و…است. ادکلن کوکو مادمازل برای چهار فصل مناسب بوده و در حجم ۱۰۰ میل به لوکس ترین بازارهای دنیا عرضه می‌شود.

عطر گیلاس گمشده تام فورد

عطر گیلاس گمشده تام فورد یا TOM FORD LOST CHERRY به عنوان لوکس‌ترین عطر 2023 مناسب بانوان شناخته می‌شود که معمولاً در بسته بندی ۵۰ میل به فروش می‌رسد. ویژگی مثبت این عطر گیلاسی، طول عمر و دوام بالای آن است که در کنار نت‌های اغوا کننده گیلاس‌های سیاه و دانه‌های تونکا باعث شده است تا به عنوان گران‌ترین و پرفروش‌ترین ادکلن زنانه 2023 شناخته شود.

این عطر اگرچه دارای رایحه اعجاب انگیز است اما به دلیل قیمت بالایی که دارد مورد نارضایتی علاقمندان قرار گرفته است. عطر گیلاس گمشده تام فورد به عنوان یکی از عطرهای زنانه اسرارآمیز و مشک‌دار شناخته می‌شود که می‌تواند برای تمام مناسبت‌هایی که در تقویم شما بانوان جذاب درج شده است، مناسب باشد.

بهترین عطرهای زنانه 2023

ادوپرفیوم کارولینا هررا گود گرل

ادوپرفیوم کارولینا هررا گود گرل یا CAROLINA HERRERA GOOD GIRL علاوه بر اینکه به عنوان جدیدترین ادکلن زنانه ۲۰۲۳ شناخته می‌شود، دارای رایحه ای با بهترین گل‌ها است. در واقع این عطر منحصر به فرد، به عنوان بهترین عطر سال ۲۰۲۳ با رایحه گل شناخته می‌شود که با ظاهری شبیه به کفش‌های پاشنه دار، توجه بسیاری از زنان را به خود جلب کرده است.

عطر با بوی تمیزی و رایحه پودری
خواندن مطلب

اگرچه این عطر رایحه گلی دارد، اما بسیار مدرن و جدید است. ممکن است این ادکلن زیبا برای بانوانی که علاقه‌مند به رایحه‌های ملایم گلی هستند مناسب نباشد. رایحه این عطر خاص ملایم نیست و ترکیبی از گل‌هایی چون دانه توکا، گل سرخ و یاس است. ادو پرفیوم کارولینا هررا گود گرل معمولاً به دختران جوان پیشنهاد نمی‌شود، اما انتخاب مناسبی برای زنان جذاب است.

بهترین عطرهای زنانه 2023

Juliette has gun not a parfum       

جولیت تفنگ دارد نه عطر نام یکی از عطرهای زنانه پرطرفدار سال 2023 است که با داشتن تنها یک نت منحصر به فرد، توانسته است جایگاه ویژه ای در میان بهترین عطرهای 2023 داشته باشد. عطر Juliette has gun not a parfum برای کسانی که رایحه‌های بسیار ملایم می‌پسندند مناسب نیست، ولی می‌تواند انتخاب مناسبی برای بانوانی باشد که علاقمند به عطرهای مشک دار هستند. سادگی این عطر خاص باعث شده است تا کسانی که مشتاق به سبک مینیمال و خاص هستند برای تهیه آن اقدام کنند و از این عطر سرد قطبی لذت ببرند.

بهترین عطرهای زنانه 2023

Clean reserve classic

Clean reserve classic یکی دیگر از انواع عطر جدید زنانه ۲۰۲۳ است که می‌تواند به عنوان یکی از عطرهای سبک، برای روز و شب مورد استفاده بانوان قرار بگیرد. اگرچه این عطر دارای بوی پاکیزه و متفاوتی بوده اما این موضوع برای برخی از بانوان خوشایند نیست و برخی بر این عقیده هستند که این عطر دارای رایحه ای شبیه به مواد بهداشتی است.

Clean reserve classic دارای ماندگاری بالایی است و می‌تواند در طول روز بدن شما را از هر بوی بدی دور نگه دارد. این عطر می‌تواند با رایحه ترنج و کهربایی که دارد یک انتخاب مناسب برای کسانی باشد که نیاز به یک خوشبو کننده قیمت مناسب و با دوام دارند تا در طول روز از آن استفاده کنند.

بهترین عطرهای زنانه

ادو پرفیوم ایو سن لورن بلک اوپیوم

ادو پرفیوم ایو سن لورن بلک اوپیوم یا YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM با توجه به اینکه تعریف و تمجید بسیاری از اطرافیان را برمی‌انگیزد، به عنوان بهترین عطر زنانه ۲۰۲۳ شناخته می‌شود. این رایحه خاص به عنوان عطری برای شب قرار شناخته می‌شود. با وجود اینکه ماندگاری این عطر نسبت به عطرهایی چون شنل و… کمتر است اما بازهم به عنوان پرفروش ترین ادکلن زنانه 2023 شناخته می‌شود.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را در رابطه با این عطر حیرت انگیز بدانید بهتر است با رایحه‌های آن آشنا شوید. رایحه اول این عطر خاص مشابه رایحه قهوه است و می‌تواند باعث لبخند اطرافیان شما شود. دومین رایحه آن شبیه به بوی وانیل و گل سفید است. این عطر با رایحه گل سفید به قدری نمادین و شیک است که می‌تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند. این عطر با وجود داشتن ترکیب تند و گرم، باعث آزار مصرف کننده نمی‌شود.

عطر بلک اوپیوم ایوسن لورن

 Lanvin Eclat D’Arpege

لانوین اکلت دی آرپج یکی از انواع عطرهای گل فام است که طبق نظرسنجی‌های انجام شده در دسته عطرهای زنانه پرطرفدار و پرفروش قرار می‌گیرد. اولین رایحه از این عطر دلچسب و خاص، بوی یاس بنفش بوده که با نت متفاوت لیمو ترش ترکیب شده است. این عطر زیبا و لوکس یادآور روزهای آغاز فصل بهار است.

اما در دومین بخش از رایحه عطر لانوین اکلت دی آرپج بوی خاص فصل تابستان را استشمام می‌کنید که دارای بوی شدید و غلیظی است. بیشترین بویی که در رایحه میانی حس می‌کنید رایحه گل صد تومانی، هلو و گل زیبای ویستریا است. نت پایه Lanvin Eclat D’Arpege متعلق به سدر سفید، کهربا و همچنین مشک است. این عطر برای تمام بانوانی که به عطرهای خنک علاقمند هستند، مناسب است.

 Lanvin Eclat D'Arpege

 Lalique L’Amour 

عطر لالیک آمور یا له آمور مانند عطرهای مذکور به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه 2023 شناخته می‌شود و مورد پسند بانوان و دختران خاص پسند و با کلاس است. عطر لالیک آمور در دسته ادوپرفیوم‌ها قرار دارد. بهترین زمان استفاده از له آمور تابستان بوده و میزان ماندگاری و پراکندگی عطر له آمور تقریباً متوسط است. این عطر در حجم 100 میل بسته بندی می‌شود و دارای طبع شیرین و بسیار ملایم است.

آشنایی با انواع حساسیت به عطر
خواندن مطلب

تولید کننده آمور این نوع عطر را بر اساس فرهنگ کشور ژاپن ساخته است. اولین رایحه ای که از این عطر پرفروش خارج می‌شود عصاره گل بهار نارنج است که در کنار رایحه رز شامه شما را نوازش می‌دهد. دومین رایحه‌ای که از ادکلن فوق العاده آمور خارج می‌شود عطر گل‌های یاسمن، گل مریم و روناسیان است. با این وجود شما عطر صندل‌ سفید، چوب، سدر و مشک را هم استشمام می‌کنید.

 Lalique L'Amour 

عطر رزی جین دیلن

Rosie jane به دلیل اینکه می‌تواند روزهای بهتری را برای شما بانوان جذاب به وجود آورد به عنوان بهترین و جدیدترین عطر زنانه 2023 شناخته می‌شود. این عطر از نوع ادوپرفیوم دارای رایحه بسیار ملایمی‌ است که باعث می‌شود در برخی از مواقع به آسانی از روی بدن محو شود. اما به دلیل داشتن رایحه ای از خاک، چوب، سدرو مشک به عنوان یکی از مناسب ترین عطرهای روزانه شناخته می‌شود که با دارا بودن قیمت مناسب و مقرون به صرفه، در دسته پرفروش‌ترین ادکلن‌های زنانه 2023 قرار می‌کیرد. با استشمام این رایحه روی بدنتان به هیچ عنوان نمی‌توانید منکر بهتر شدن روزتان شوید چراکه این رایحه خاکی و تمیز می‌تواند حس دردسر و شلوغی را از شما دور و آرامش بیشتری را برای شما فراهم کند.

بهترین ادکلن‌های زنانه ۲۰۲۳

ادو پرفیوم آریانا گراند کلود

ادوپرفیوم آریانا گراند کلود که در بازار به عنوان عطر سلبریتی شناخته می‌شود، بهترین عطر سال ۲۰۲۳  است که به دلیل ماندگاری بالا، با فروش فوق العاده ای همراه است. این عطر خاص می‌تواند برای بانوانی که نسبت به بو حساس هستند کمی قوی باشد. ادوپرفیوم آریانا گراند کلود ترکیبی از رایحه‌های متنوع است. به همین دلیل ممکن است مورد پسند بانوان مینیمالیست نباشد.

این عطر به دلیل تمیز بودن و داشتن رایحه ملایم و شیرین، به یک عطر لوکس و مشهور برای استفاده روزانه تبدیل شده است. ادو پرفیوم آریانا گراند کلود ترکیبی از اسطوخودوس، گلابی، ترنج و شکوفه است.

ادو پرفیوم آریانا گراند کلود

عطر ایو سن لورن لیبر زنانه YVES SAINT LAURENT – Libre

فرانسه جزو بهترین کشورهای سازنده عطر و ادکلن در دنیا است. برند ایو سن لورن که همگی آن را می‌شناسیم در سال 2019 با تولید ادو پرفیوم زنانه لبر توانست توجه خیلی از خانم‌ها را به سمت خود جلب کند. این عطر خوشبو زنانه توسط کارلوس بنایم و آن فلیپو خلق شده است. با توجه به ترکیبات خاصی که دارد می‌توان فهمید که عطر زنانه لیبر در گروه بویایی شرقی فوژه قرار گرفته است.

اسطوخودوس یکی از مهم‌ترین ترکیب در بین نت‌های این عطر زنانه است. همچینین در نت‌های پایه و اصلی عطر لیبر از مشک و وانیل استفاده شده که رایحه خاصی را تولید کرده است. ماندگاری و پخشبو عطر زنانه لیبر ایو سن لورن بس

بهترین عطر زنانه لیبر

ادو پرفیوم دیور میس دیور ادو پرفیوم 2017 Dior – Miss Dior EDP 2017

همیشه عطر و ادکلن‌های گرم جزو بهترین روایح برای خانم‌ها بوده است. برند فرانسوی دیور در سال 2017 با رونمایی عطر زنانه میس دیور 2017 انقلابی در صنعت عطرسازی جهان بر پا کرد. این ادکلن پرطرفدار دارای طبعی گرم است که می‌تواند بهترین انتخاب برای استفاده در فصل پاییز باشد. این عطر پاییزی زنانه توسط فرانسوا دماشی خلق شده است. همچنین سازنده این ادو پرفیوم آن را در گروه بویایی چایپر گلی قرار داده که بهتربن انتخاب برای هر خانم خوش‌سلیقه‌ای است.

در نت‌های اولیه میس دیور از نارنگی ماندارین و ترنج استفاده شده است که با اولین اسپری می‌توانید آن را حس کنید. در نت‌های میانی هم از گل یاس و رز استفاده شده که حس و حال خاصی را برای شما زنده می‌کند. یکی از مهم‌ترین ترکیبات این عطر نعناع هندی بوده که در نت‌های پایه و اصلی این عطر قرار گرفته است.

معرفی کلکسیون عطر بن بن ویکتور اند رولف VIKTOR & ROLF BONBON
خواندن مطلب
عطر زنانه میس دیور

ادکلن دولچه گابانا د اونلی وان DOLCE & GABBANA – The Only One

اگر به دنیال عطری زنانه با بوی وانیل هستید این ادو پرفیوم می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. عطر زنانه اونلی وان در سال 2018 توسط برند دولچه گابانا در کشور زیبای ایتالیا به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شد.سازندگان این ادو پرفیوم جذاب زنانه آن را در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار داده‌اند که با استفاده از این عطر می‌توانید از رایحه گرم و شیرین آن در فصل زمستان لذت ببرید.

ماندگاری و پخشبو عطر زنانه اونلی وان بسیار بالا و خوب است. شما عزیزان می‌توانید از رایحه این عطر به صورت روزمره استفاده کرده و رایحه خاص آن را به عطر امضا خود تبدیل کنید.

بهتریند عطرهای زنانه 2023

عطر گوچی بلوم GUCCI – Gucci Bloom

برند ایتالیایی گوچی در سال 2017 با تولید این عطر زنانه توجه بسیاری از خانم‌ها و تولید کنندگان عطر را به سمت خود جلب کرد. رایحه عطر گوچی بلوم بیانگر اصالت، سرزندگی و تنوع طلبی یک خانم مستقل و قدرتمند است. آلبرتو موریلاس سازنده و خالق این ادو پرفیوم این عطر را در خانواده روایح گلی قرار داده و طبعی خنک به آن بخشیده است. با استفاده از این ادو پرفیوم می‌توانید قدرت درونی خود را آشکار کنید و در جامعه خوش بدرخشید. ماندگاری و پخش بو عطر گوچی بلوم بسیار بالا و قابل توجه است و می‌تواند به در جایگاه بهترین عطرهای زنانه 2023 قرار گیرد.

عطر زنانه

عطر مارک جاکوبز دیسی (دیزی) MARC JACOBS – Daisy

در سال 2007 برند آمریکایی مارک جاکوبز با رونمایی از عطر زنانه دیسی در دنیای عطر و ادکلن جهان بدرخشد. این عطر زنانه خوشبو توسط عطار فرانسوی آلبرتو موریلاس ساخته شده است. موریلاس این ادو پرفیوم را در گروه بویایی چوبی مشکی قرار داده و همینطور طبعی خنک به آن بخشده است.

این عطر زنانه می‌تواند در فصل تابستان و بهار حس خوب و انرژی بالایی به شما بدهد. طراحی شیشه این عطر آمریکایی بسیار خاص، زیبا و ساده است. گلهایی که بر روی درب شیشه این عطر قرار گرفته است شما را به یاد گل‌ها و شکوفه‌های بهاری میاندازد. در نت‌های این عطر معروف آمریکایی از گریپ فروت، توت فرنگی، مشک، وانیل و گل بنفشه استفاده شده است.

بهترین عطرهای زنانه

بهترین نحوه استفاده از عطرها روی بدن چگونه است؟

برای اینکه احساس بهتری از عطر یا ادکلن خود داشته باشید و بوی اصلی عطر را استشمام کنید باید به شیوه‌ای صحیح از آن استفاده کنید. بهترین نقطه از بدن که می‌توانید عطر بزنید دقیقاً جایی است که نبض دارد. نقاطی مانند گردن، مچ دست‌ها و پشت زانو بهترین محل برای عطر هستند. عطر زدن به این نقاط باعث می‌شود تا رایحه آن تقویت شود و به نقاط دیگر بدن منتقل شود. برای اینکه بتوانید از هدر رفتن عطر جلوگیری کنید بهتر است آن را با فاصله کم از بدن اسپری کنید.

نتیجه گیری

در مطلب فوق به بررسی عطرهای زنانه 2023 پرداختیم. اگرچه تعیین بهترین عطر۲۰۲۳ با توجه به علایق و شخصیت هر فرد متفاوت است اما باز هم شما می‌توانید با مطالعه محتوای بالا، از میان بهترین عطر سال ۲۰۲۳ رایحه منحصر به فردی را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که این عطرها تنها زمانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که اورجینال باشند، به همین جهت شما می‌توانید با خرید از مجموعه حیات پرفیوم عطری اصل و اورجینال تهیه کنید.

بهترین رایحه زنانه در سال ۲۰۲۳ چیست؟

همیشه عطرهای گرم و شیرین بهترین انتخاب برای خانم‌ها بوده است. جالب است بدانید که رایحه بهترین عطرهای زنانه ۲۰۲۳ گر، شیرین و گلی است که می‌تواند برای خانم‌ها بسیار جذاب باشد.

ماندگاری عطرها به چه عواملی بستگی دارد؟

سنگین بودن روایح عطر و عناصری که در عطرها استفاده می‌شود می‌تواند یکی از مهم‌ترین عواملی باشد که ماندگاری عطر را افزایش می‌دهد. معمولا رایحه‌های گرم و شیرین از آن دسته از عطرهای ماندگار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا