عطر و ادکلن

خرید عطر در تهران

عطرها قدرت عجیبی در زنده کردن خاطرات و دادن حس خاصی به افراد دارند. عطرها می‌توانند شما را به یاد نقطه خاصی از زندگی‌تان بیاندازند؛ به عنوان مثال رایحه‌ خوش دارچین می‌تواند شما را به خاطره دوران کودکی که با خانواده‌تان آشپزی کرده‌اید بازگرداند یا رایحه یک عطر می‌تواند شما را به یاد قراری عاشقانه با آدم زندگیتان بیاندازد.

همه ما نیاز داریم عطری مطابق زندگی و شخصیت خود انتخاب کنیم و برای پیدا کردن چنین عطری لازم است از مراکز معتبر خرید کنیم. همانطور که می‌دانید، تهران بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن را دارد که این مسئله ممکن است هنگام خرید کمی شما را گیج کنند. از این رو، در این مقاله خرید عطر در تهران را شرح خواهیم داد و همچنین بهترین و معتبرترین فروشگاه‌ها را نیز معرفی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

عطر و ادکلن اصل را در تهران از کجا بخریم؟

همانطور که گفتیم فروشگاه‌های بسیاری در تهران وجود دارد که ممکن است همه آن‌ها معتبر نباشند و نتوانند آن‌ چه شما می‌خواهید را فراهم کنند. به همین جهت لازم است هنگام خرید یک عطر، درباره فروشگاه و مغازه‌ای که از آن خرید می‌کنید تحقیقات لازم را انجام دهید.

 علاوه بر فروشگاه یا مغازه عطر فروشی، موارد بسیاری وجود دارد که هنگام خرید بهترین عطر در تهران باید به آن‌ها توجه کنید. یکی از این موارد ساختار عطر است. همه عطرها دارای سه نت هستند؛ نت ابتدایی، نت میانی و نت پایانی. این نت‌ها، بویی که به مشام شما می‌رسد را تشکیل می‌دهند. به عنوان مثال نت ابتدایی همان روایحی است که به محض استشمام عطر یا ادکلن حس می‌کنید. حال هر کدام از این نت‌ها دارای ساختار مختص به خود هستند. نت ابتدایی معمولا از مرکبات و بوی گل‌های ملایم ساخته می‌شود و به سرعت از بین می‌رود.

نت‌های قلبی معمولا از گل‌ها، ادویه‌ها، گیاهان و برخی از چوب‌ها تشکیل شده‌اند. این نت‌ها قبل از اینکه جای خود را به نت‌های پایانی بدهند، بعد دیگری به روایح می‌بخشند.

نت‌های پایانی نیز همان نت‌هایی هستند که پایه و اساس هر عطر را تشکیل می‌دهند که معمولا از چوب‌ها، ادویه‌ها و وانیل ساخته می‌شوند و بیشترین وزن مولکولی و قدرت ماندگاری را روی پوست دارند. رضایت بویایی زمانی حاصل می‌شود که رایحه حاصل از نت‌های پایه و تعامل آن‌ها با ترکیب شیمیایی منحصر به فرد پوست خود را دوست داشته باشید.

معرفی 40 عطر زنانه با ماندگاری بالا
خواندن مطلب
ادکلن فروشی اصل در تهران

با توجه به این که چه ترکیب بویی را دوست دارید، می‌توانید عطر مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این باره به قیمت ادکلن اهمیت زیادی ندهید، چرا که حتی ادکلن پر فروش تهران نیز ممکن است ترکیب نت‌هایی داشته باشد که مطابق با سلیقه شما نباشد.

قیمت عطر در تهران

قیمت عطر و ادکلن در تهران می‌تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد. یکی از این موارد پایه عطر است. عطرها معمولا بر دو پایه ساخته می‌شوند: روغن‌های معطر و الکل. تمام تفاوت‌هایی که امروزه بین بهترین عطر در تهران وجود دارد بخاطر اختلاف در روغن یا الکل موجود در آن است. به عنوان مثال، ادکلن و ادوتویلت معمولا کمترین روغن‌های معطر را دارند.

عطرهایی که بر پایه روغن ساخته می‌‌شوند، اسانس کمتری را دارا هستند. اما از آن‌جایی که با چنین ماده روغنی مخلوط شده است، مولکول‌های عطر زمان بیشتری طول می‌کشند تا تبخیر شوند و مدت زمان بیشتری روی پوست باقی می‌مانند.

روایح مناسب برای استفاده در شهر تهران

عطرهای محبوب در تهران دارای ۴ خانواده است که هر کدام به زیرگروه‌های مربوط به خود تقسیم می‌شوند و به شما کمک می‌کند خانواده عطرها را به راحتی شناسایی کنید:

عطرهایی با رایحه گل

عطرهای گلی از رایحه‌ گل‌ها و شکوفه‌های مختلف تشکیل شده‌اند. این روایح را می‌توان از نت‌های تشکیل شده از یک گل (Soliflore) و یا تعدادی از گل ها (bouquets) تهیه کرد.

بهترین فروشگاه عطر تهران

عطرهایی با رایحه شرقی

روایح شرقی یکی از محبوب‌ترین خانواده عطر در تهران بوده که به داشتن رایحه گرم و تند معروف است. عطرهای شرقی عطرهایی با ماندگاری طولانی هستند و برای استفاده در قرارهای عاشقانه و باشگاهی در پاییز و زمستان که کاملا با پوست و هوای سرد ترکیب می‌شوند، ایده آل است.

عطرهایی با رایحه چوب

همانطور که از نام آن پیدا است، عطرهای چوبی متشکل از ترکیبات گرم و غنی بوده که نت‌های چوبی را تشکیل داده‌اند.این روایح بوی جنگل، خاک اره، خاک و خشکی می‌دهند.

عطرهای با رایحه تازه

این عطرها مورد تایید بسیاری هستند و تقریبا تمام افراد این عطرها را دوست دارند. این روایح تازه یا فرش برای تمامی موقعیت‌ها مناسب بوده و اغلب بوی دریا با حال و هوای ساحلی دارند.

بهترین عطرهای موجود در تهران

خرید عطر اصل در شهر تهران می‌تواند کار واقعا سختی باشد. به همین علت لازم است شما بهترین عطرها را بشناسید و همچنین راه تشخیص عطر‌های اصل از تقلبی را نیز بدانید. در ادامه چندین نکته را درباره راه‌های تشخیص و خرید ادکلن اورجینال در تهران را برای شما شرح خواهیم داد:

معرفی بهترین عطرهای عربی معروف
خواندن مطلب

بارکد و شماره سریال را چک کنید

عطرهای اورجینال و اصل دارای شماره سریال و بارکد بر روی جعبه و همچنین روی بطری عطر هستند که در عطرهای فیک و تقلبی همچین چیزی وجود نخواهد داشت. بررسی بارکد عطر اصلی اولین کاری است که پس از خرید یک عطر جدید باید انجام دهید زیرا عطر تقلبی شماره سریال نخواهد داشت.

لطفا توجه داشته باشید که شماره سریال باید روی جعبه و روی بطری وجود داشته باشد. مطمئن شوید که شماره سریال روی جعبه چسبانده نشده است؛ زیرا در این صورت ممکن است یک عطر فیک باشد.

عطر فروشی ارزان در تهران

همیشه قبل از خرید عطر در تهران، علاوه بر بارکد، سایر کدها و شماره‌هایی که روی آن نوشته شده است را بررسی کنید. همچنین می توانید کد تاریخ تولید که روی جعبه چاپ شده را بررسی کنید و از اصل بودن عطر و ادکلن مطمئن شوید.

بسته بندی را بررسی کنید

برای جلوگیری از برخی مشکلات قانونی، تولیدکنندگان سعی می‌کنند تغییر جزئی در بسته بندی، طرح یا فونت عطر اضافه ایجاد کنند. همیشه قبل از خرید در مورد عطرها و ظاهر آن تحقیق کنید. ابتدا بطری و طراحی عطر مورد نظر خود را بررسی کنید، زیرا به شما کمک می‌کند تا از اصل بودن عطر اطمینان حاصل کنید.

ظاهر عطر را به دقت بررسی کنید

ابتدا شکل و طرح اورجینال عطر مورد نظر را در اینترنت سرچ کنید و جزئیات آن را به خاطر بسپارید و سپس با بسته بندی عطری که می‌خرید، مقایسه کنید. همچنین عطرهای اورجینال دارای سلفون شفافی هستند که دور جعبه آن پیچیده شده است. در حالی که عطرهای تقلبی چنین پوششی ندارند. بسته بندی سلفون شفاف نقش مهمی در تشخیص عطر واقعی از تقلبی ایفا می کند؛ زیرا اصالت سازنده را نشان می‌دهد.

به اشتباهات متقلبان دقت کنید

هر متقلبی هر چقدر هم که تلاش کند نمی‌تواند به طور کامل عطر را درست شبیه نمونه اورجینال آن بسازد. یا ظرف شیشه‌ای بیش از حد زبر خواهد بود، یا فونت‌ها و کاراکترها به راحتی خراشیده می‌شوند یا این که دارای غلط املایی هستند.

عطرهای تقلبی فاقد مقوا هستند

یکی از راه‌های تشخیص ادکلن اصل از فیک دقت به ساختار درون جعبه آن است. عطرهای اورجینال همیشه و همیشه یک مقوا در داخل جعبه دارند که در هنگام جابجایی از آسیب رسیدن به بطری آسیب جلوگیری می‌کند. نمونه‌های فیک و تقلبی عطر هرگز روی چنین جزئیاتی تمرکز نمی‌کنند.

رنگ عطر را بررسی کنید

رنگ عطر یک شاخص بزرگ است که به شما کمک می‌کند تا تفاوت عطر و ادکلن اصل از تقلبی به راحتی مشخص شود. مایع عطرهای تقلبی در مقایسه با نسخه اصلی یا خیلی روشن یا خیلی تیره‌تر خواهند بود.

راهنمای خرید بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال در سال 2023
خواندن مطلب
بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن

ماندگاری عطر در تهران بر روی پوست

تا اینجا با تمام جنبه‌های فروش عطر در تهران آشنا شدید. حال باید بگوییم که نکاتی نیز وجود دارد که شما هنگام زدن عطر بر روی پوست خود به آن‌ها دقت کنید. هر چقدر هم عطر گران و با کیفیتی بخرید، اگر این نکات را رعایت نکنید ممکن است عطر روی پوست شما باقی نماند.

یکی از این نکات این است که قبل از زدن عطر باید از مرطوب بودن پوست خود مطمئن شوید. پوستی که به خوبی هیدراته و مرطوب شده باشد، عطرها را بهتر روی خود نگه می‌دارد و همچنین ماندگاری بالاتری دارد. به عنوان مثال، اگر بر روی ماسه‌های خشک یک بیابان آب بریزید، آب جذب ماسه‌ها می‌شود. در صورتی که آب روی ماسه‌های خیس خورده باقی می‌ماند زیرا زمین قادر به جذب بیشتر آب نیست.

دومین نکته مکان‌هایی است که به آن‌ها عطر می‌زنید. اغلب می‌شنوید افرادی به شما توصیه می‌کنند که عطر را روی نقاط نبض‌دار اسپری کنید. این حرف کاملا درست است و دلیل خوبی هم دارد. نقاط نبض‌دار شما جایی است که رگ‌های خونی نزدیک‌ترین نقطه به پوست هستند و در نتیجه بیشترین گرمای بدن از آن خارج می‌شود. گرما مولکول‌های عطر را بخار کرده و عطر را در هوای اطراف آزاد می‌کند. نقاط نبض شامل مچ دست، ساعد داخلی و گردن است؛ اما می‌توانید عطر را پشت گوش، بر روی موهایتان و پشت زانو نیز اسپری کنید.

نکته‌ای که در این باره باید به‌ آن دقت کنید این است که بعد از اسپری کردن عطر، مچ دست یا نواحی استفاده شده را نمالید. مالش باعث ایجاد اصطکاک و گرما شده که می‌تواند عطر را زودتر از موعد تجزیه کند و طول عمر آن را روی پوست شما کوتاه کند. به خاطر داشته باشید که عطر را اسپری کنید و اجازه دهید به طور طبیعی خشک شود.

فروشگاه‌ های زنجیره ای برای خرید عطر در تهران

فروشگاه‌های بی شماری در شهر تهران وجود دارند که مختص به فروش عطر و ادکلن در تهران هستند. از بین آن‌ها، یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید ادکلن مورد علاقه خود را با خیالی آسوده تهیه کنید، فروشگاه حیات پرفیوم است. این فروشگاه به شما امکان خرید حضوری و آنلاین را می‌دهد. همچنین می‌توانید با مراجعه تلفنی به کارکنان آن درباره ادکلن مورد نظر خود مشاوره طلب کنید.

نتیجه گیری

خرید عطر در تهران به دلیل نوسان قیمت و نمونه‌های فیکی که در بازار وجود دارد بسیار مشکل است. برای خرید عطر در تهران بهتر است فروشگاه‌های معتبر را بشناسید تا بتوانید خریدی ایمن داشته و محصولی اورجینال خریداری کنید. حیات پرفیوم در این مقاله سعی داشته است تا شما عزیزان را با فروشگاه‌های معتبر در تهران آشنا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا