عطر و ادکلن

معرفی و بررسی عطر عود وود تام فورد

عطر عود وود از شرکت تام فورد یک عطر چوبی ادویه‌ای زنانه / مردانه مشترک (یونیسکس) است که در سال 2007 وارد بازار شد. این عطر توسط ریچارد هرپین طراحی شده و به خاطر رایحه‌ی با کلاس، پیچیده و چندوجهی‌اش مشهور است.

عطر عود وود تام فورد یکی از عطرهای اصلی بوده که به عنوان بخشی از کلکسیون پرایوت بلند شرکت تام فورد در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت. این ادکلن به همراه توسکان لدر و توباکو وانیل، عطاری مدرن قرن بیست و یکم را به وجود آورده‌اند. عود وود عطری است که همه‌ی افراد باید حداقل یک بار تستش کنند.

به همین جهت در این مقاله عطر عود وود را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد. ساختار رایحه، ماندگاری و عملکرد کُلی عطر بررسی می‌شوند و حیات پرفیوم به شما می‌گوید که چه چیزی باعث جاودانه شدن این عطر شده است.

عطر عود وود از برند تام فورد در سه واژه خلاصه می‌شود: رایحه‌ی همه فن حریف، جذاب و با کیفیت. اگر فرصت کافی برای مطالعه‌ی این مقاله را ندارید به هیچ عنوان نگران نباشید، ۵ نکته‌ی مهم این مقاله به این شرح هستند:

  • عود وود یکی از بهترین عطرهای تاریخ است.
  • توسط ریچارد هرپین در سال 2007 ساخته شد.
  • بهترین عملکردش را در آب و هوای متعادل نشان می‌دهد. همچنین عطر فوق العاده ای برای مناسبت‌های خاص شبانه است.
  • ماندگاری ۴ الی ۶ ساعته دارد و پخش بوی عطر هم در حد متوسط است.
  • قیمت عطر بالا و عملکردش در حد متوسط است.

شاید شما یکی از طرفداران پر و پا قرص عطرهای تام فورد باشید یا صرفاً ترجیح می‌دهید عطری متفاوت با عطرهای رایج دیزاینری را امتحان کنید. در اینجا تمامی اطلاعات لازم راجع به عطر عود وود تام فورد را در اختیارتان قرار می‌دهم تا تصمیم بگیرید آیا این عطر گزینه خوبی برای شما بوده یا خیر؟

اطلاعات عطر Oud Wood Tom Ford

تام فورد یک شرکت آمریکایی تولید کننده محصولات لوکس در حوزه مُد است که توسط تام فورد، یک طراح مُد و فیلم ساز در سال 2005 تأسیس شد. این برند به جز عطر، محصولات آرایشی، کفش، لباس‌های سفارشی و از قبل طراحی شده و خیلی چیزهای دیگر را تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

فورد در دهه‌های 1980 و 1990 مشهور شد. در آن زمان او به عنوان طراح اختصاصی پری آلیس و رئیس بخش تولید لباس‌های زنانه گوچی مشغول به فعالیت بود. او در سال 1994 به عنوان مدیر خلاقیت شرکت گوچی به کارش ادامه داد. فورد در اوایل دهه 1990، اکثراً کارهای پشت صحنه را در شرکت گوچی انجام می‌داد. دان ملو در این دوران چهره‌ی شناخته شده‌ی گوچی بود و در نتیجه تلاش‌های فورد در گوچی اکثراً نادیده گرفته می‌شدند.

در پنج سالی که فورد مدیر خلاقیت شرکت گوچی بود، عظمت از دست رفته‌ی برند احیا شد. هنگامی که ایو سن لوران در سال 1999 شرکت گوچی را خریداری کرد، ارزش شرکت بالغ بر۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شد. تام فورد بین سال‌های 1999 تا 2004، مدیر خلاقیت شرکت ایو سن لوران بود. فورد جوایز متعددی را از انجمن طراحان مُد آمریکا دریافت کرد. او سبک‌های مُد متعددی را معرفی کرد که آرایش مو با مدل G یکی از ابتکارات مهم وی محسوب می‌شود. همچنین او محبوبیت این برند مُد کلاسیک را مثل گذشته‌ها افزایش داد.

عطر عود وود تام فورد

تام فورد در سال 2007، کلکسیون عطر پرایوت بلند را معرفی کرد. محصولات این کلکسیون روی عطرهای نیش تمرکز کرده بودند. این عطرها علیرغم گران‌تر بودن، رایحه‌ی پیچیده‌تر و جسورانه‌تری داشتند. تام فورد از این کلکسیون تحت عنوان «آزمایشگاه شخصی عطرهای مورد علاقه‌اش» یاد کرده بود. به نظر او ترکیب کردن دو یا چند عطر با هدف ایجاد رایحه منحصر به فرد و مدنظرتان، به هیچ عنوان دردسرساز نیست.

معرفی محصولات آرایشی تام فورد به بازار از سال 2017، تحت مالکیت شرکت استی لادر انجام می‌شود. تام فورد همچنان اصلی‌ترین سهامدار شرکت بین المللی تام فورد محسوب می‌شود و در حدود ۶۴ درصد سهام شرکت در اختیار او قرار دارد.

تام فورد معتقد بود مشتریان این برند در اقصی نقاط جهان حضور دارند. آن‌ها شهروندان با فرهنگی هستند که سفرهای متعددی داشته‌اند و حاضرند برای محصولات موردنظرشان پول زیادی خرج کنند. بیانسه، جنیفر لوپز، گوئینت پالترو، تام هنکس، جانی دپ و رایان گاسلینگ چند نمونه از افراد مشهوری هستند که از محصولات تام فورد استفاده می‌کنند.

بازار عطر و ادکلن تهران کجاست؟
خواندن مطلب

داستان تولید عطر عود وود تام فورد

هنگامی که عطر عود وود معرفی شد، ما متوجه شدیم که این اولین باری نبوده که تام فورد از طریق یک رایحه ناشناخته، اثری شگفت انگیز خلق کرده است. طراح و خالق این عطر ریچارد هرپین است. او شخصی بوده که به خاطر طراحی عود وود و آمواژ اوپوس VIII به شهرت رسیده است. همانطور که گفتیم، هرپین طراح یکی از سه عطر برتر کلکسیون پرایوت بلند بوده که یکی از بهترین عطرهای تاریخ محسوب می‌شود.

این عطر در ادامه‌ی داستان عطر ام 7 ایو سن لوران قرار می‌گیرد. تولید ام 7 متوقف شده است، اما این عطر گامی رو به جلو در مسیر تکامل طبیعی عطر قبلی محسوب می‌شود. این عطر قطعاً جایگزین موفقی برای عطر ام 7 بوده و مصرف کنندگان غربی را به خوبی با رایحه‌ی عود آشنا کرده است.

در حال حاضر، استقبال از عطرهای عودی به اندازه‌ی اوایل تا اواسط دهه 2000 که دوران اوج شکوفایی این روایح بود چشمگیر نیست. موفقیت خیره کننده این عطر از نبوغ تام فورد نشات می‌گرفت. او طراحان عطرها را به شکل خلاقانه‌ای مدیریت می‌کرد و شخصاً بر تمامی مراحل تهیه عطرهای موجود در کلکسیون پرایوت بلند نظارت داشت.

عطر عود وود تام فورد در نسخه ادو پرفیوم، و در حجم‌های مختلف (30، 50، 100 و 250 میلی لیتری) روانه‌ی بازار شده است. شرکت تام فورد محصولات مکملی همچون عطر جیبی ۱۰ میلی لیتری، اسپری بدن، شمع‌های معطر و روغن مخصوص ریش را هم در کنار عطر اصلی معرفی کرده است.

هویت ادکلن عود وود تام فورد

شرکت برای معرفی عود وود از چنین توضیحاتی استفاده کرده است: عود وود با الهام گرفتن از معابد مملو از دود و بخور و رایحه‌ی گران چوب عود طراحی شده است. این عطر ترکیب نوآورانه‌ای از چوب‌ها و ادویه‌های معطر بوده و تصویر زیبایی از گرمای معابد بخوری را در برابر شما قرار می‌دهد. این عطر خلاقانه از یک رایحه‌ی چوبی – دودی شگفت انگیز برخوردار است. در ساختار آن از رایحه‌های عود کمیاب، چوب صندل، رز وود، ادویه‌های شرقی و عنبر خوشبو استفاده شده است. عطر پیچیده و جذاب عود وود بر اساس تمامی این رایحه‌ها ساخته شده است.

نت‌های بویایی عطر Oud Wood Tom Ford

  • رایحه‌های اولیه: رز وود، هل، فلفل سیچوان
  • رایحه‌های میانی: عود، چوب صندل، وتیور
  • رایحه‌های پایه: لوبیای تونکا، وانیل، عنبر

بسته بندی و شیشه عطر عود وود

این عطر در بسته بندی کلاسیک پرایوت بلند عرضه شده است. البته بر خلاف سایر عطرهای پرایوت بلند که از برچسب طلایی استفاده می‌کنند، برچسب قرار گرفته روی این عطر نقره‌ای رنگ است. شیشه عطر کاملاً صیقلی بوده و لبه‌های آن به شکل ماهرانه‌ای ساخته شده‌اند. شیشه عطر با نگاه مینیمالیستی طراحی شده و رنگ قهوه‌ای تیره دارد، بگونه ای که شما می‌توانید مایع داخل شیشه را مشاهده کنید.

درب عطر مثل سایر عطرهای کلاسیک تام فورد از جنس پلاستیک بوده و لوگوی شناخته شده‌ی شرکت روی پلاک فلز مانند حک شده است. جعبه‌ی عطر عود وود تام فورد هم زیبا است، اما نگه داشتن آن با دست چندان راحت نیست. اگر از نحوه‌ی صحیح در دست گرفتن جعبه آگاه نباشید، ممکن است حادثه‌ی ناگواری رخ دهد.

تمامی این ویژگی‌ها، حس با کیفیت بودن و طراحی بهینه را به ما منتقل می‌کنند. اما آن چیزی که واقعاً در اختیار مشتری قرار می‌گیرد خیلی راضی کننده‌تر از توضیحات این مقاله است. طراحی ظاهری عطرهای تام فورد مورد ‌پسند اکثریت بوده و به کامل کردن کلکسیون عطرها کمک بزرگی می‌کند.

tom ford oud wood

قیمت عود وود تام فورد

اگر بخواهید واقع بینانه به موضوع نگاه کنید نمی‌توانید انتظار عملکرد خیلی عالی را از این عطر داشته باشید. در حقیقت این عطر به غیر از دو ساعت اول، عملکرد مطلوبی ندارد. با توجه به قیمت آن باید اعتراف کرد که عطرهای کلکسیون پرایوت بلند به شدت گران قیمت هستند. بنابراین قبل از اینکه پولی که به سختی بدست آوردید را صرف خرید این عطر کنید، به شما توصیه می‌کنیم این عطر را روی پوستتان تست کنید.

از خرید عطرهای کلکسیون پرایوت بلند تام فورد در قیمت‌هایی که به شکل غیرقابل باوری پایین بوده خودداری کنید. عطرهایی که بیشترین نمونه‌های تقلبی از آن در سطح جهان تولید شده‌اند همین عطرهای تام فورد هستند. این موضوع علی الخصوص برای تسترهای پرایوت بلند که به همراه جعبه سفید و برچسب تستر روی شیشه عطر، در فروشگاه‌ها یافت می‌شوند صدق می‌کند. این عطرها قطعاً تقلبی هستند، به همین دلیل بهتر است با روش‌های تشخیص عطر اصل از تقلبی آشنا باشید.

روایح ادکلن عوود وود تام فورد

علیرغم اینکه ماندگاری و پخش بوی این عطر در حد متوسطی قرار دارد، اما مطمئن باشید با هر بار استفاده از آن، از توصیف رایحه‌ی دلنشینش عاجز می‌شوید. عود وود عطر فوق العاده ایست که قطعاً شایستگی توجه شما را دارد و به همین جهت در دسته بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه قرار گرفته است.

عود وود یک نمونه‌ی عالی از عطرهاییست که از ویژگی‌های مخصوص عطرهای تام فورد برخوردار است. چنین ویژگی‌هایی به ندرت در سایر عطرها دیده می‌شوند. نگران رایحه‌ی رز وود نباشید، زیرا این رایحه نقش ضعیف و کوچکی دارد که به خوبی با سایر رایحه‌ها سازگار می‌شود. این رایحه بیشتر در لایه‌ی ابتدایی عطر احساس می‌شود.

بهترین عطرهای مردانه تابستانی 2023
خواندن مطلب

قبل از اینکه مراحل پیشرفت رایحه‌ی عطر عود وود تام فورد را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید به شما بگویم که اگر راجع به رایحه عود نگران هستید، این نگرانی‌ها کاملاً بی دلیل هستند. این رایحه‌ی ظاهراً پیچیده، به شکل بسیار ملایم و معتدلی در این عطر متجلی شده است.

عود یک رایحه‌ی خاص و متفاوت است که طرفداران و مخالفان پر و پا قرص خودش را دارد. عود در عطرهای مختلف به طرق مختلفی بازسازی شده است که از آن جمله می‌توان به رایحه‌های حیوانی، بخوری، دودی/ چوبی و دارویی اشاره نمود.

به عقیده‌ی اکثر افراد عطرهای عودی به انتهای خط رسیده‌اند و باید از لیست عطرهای عامه پسند کنار گذاشته شوند. ما عطرهای عودی زیادی را دیده‌ایم که فقط در یک سری جزئیات کوچک با یکدیگر تفاوت دارند. اما سؤالی که پیش می‌آید این است که چرا عاشق عطر عود وود هستم؟

رایحه اولیه

رایحه به کار رفته در این عطر یک رایحه‌ی مصنوعی بوده که به خوبی با سایر روایح ترکیب شده و هرگز به سمت غیرعادی شدن حرکت نمی‌کند. این عطر رایحه‌ی کلاسیک عود را به شیوه‌ای مدرن، تمیز و با رایحه‌ای شبیه رایحه‌های دارویی  بازسازی کرده است.

عطر با حضور پُررنگ ادویه‌ها آغاز می‌شود و شما احساس می‌کنید وارد یک بازار خارجی ادویه شده‌اید. عطر فعلی رایحه‌ی جذابی را بازسازی می‌کند که به ندرت در سرتاسر قاره اروپا تجربه می‌شود. رایحه‌ی هل بسیار خوشبو بوده و به خاطر حضور رز وود ملایم و شیرین، آگار وود تمیز و لاستیکی و فلفلی که بویی شبیه مرکبات دارد سردی‌اش را از دست داده است.

افرادی که تازه با عطرهای عودی آشنا شده‌اند احتمالاً متوجه این رایحه نمی‌شوند، اما افراد با تجربه‌تر از اولین اسپری چنین رایحه‌ای را تشخیص می‌دهند. علیرغم اینکه چنین رایحه‌ای طبیعی نیست، اما بوی خوشایند و با کیفیت خود را به خوبی حفظ کرده است. این رایحه برای تقریباً ۲۰ دقیقه حفظ می‌شود و سپس وارد لایه میانی با رایحه غالب چوبی می‌شویم.

  • نت اولیه:رز وود، هل، فلفل سیچوان
عود

رایحه‌های میانی

هنگامی که عطر به لایه میانی می‌رسد، رز وود تضعیف شده و به حفظ رایحه‌ی سه بُعدی و تحریک کننده‌ی عطر کمک می‌کند. در این مرحله، رایحه‌های چوبی چوب صندل، وتیور با کیفیت و عود لاستیکی کنترل عطر را در دست می‌گیرند. اما همچنان فلفل سیچوان و هل احساس می‌شوند. عطر به خاطر این رایحه‌ها پیچیدگی‌اش را حفظ می‌کند تا ذهن مصرف کننده را درگیر کند.

اگر تمایل دارید این بخش شگفت انگیز از عطر عود وود تام فورد را به بهترین نحو ممکن تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم عطر را چند بار روی کاغذ اسپری و داخل اتاقی قرار دهید و نیم ساعت بعد مجدداً وارد اتاق شوید. این رایحه تا یک ساعت ادامه می‌یابد و سپس شاهد رایحه‌ی گرم و عنبری لایه‌ی نهایی هستیم.

رایحه‌های نهایی

این عطر از سال 2007 در بازار حضور داشته است، اما باید اعتراف کنم زمان با این عطر مهربان بوده است. علیرغم تمام ریفرموله شدن‌ها، ساختار اصلی و مواد اولیه با کیفیت عطر همچنان حفظ شده‌اند.

در بخش انتهایی، رایحه‌ی عطر کاملاً در مجاورت پوست قرار می‌گیرد. همچنین پخش بوی عطر با کمترین قدرت ممکن در فواصل زمانی مشخصی احساس می‌شود. در این مرحله بیشتر رایحه‌های چوب صندل، عود و وتیور، و کمی عنبر وانیل را احساس خواهید کرد.

شاید برخی‌ها از این موضوع شگفت زده باشند که رایحه‌ی عود در عطری که اسم عود را یدک می‌کشد، همیشه در نقش یک رایحه‌ی پشتیبان عمل می‌کند. به نظرم سایر مرورکننده ها یک نکته را فراموش کرده‌اند و به خاطر عدم برخورداری از رایحه عود قوی شدیداً از آن انتقاد می‌کنند. اما واقعیت این است که این عطر به صورت عمدی اینگونه ساخته شده است تا تمام افراد بتوانند به بهترین شکل ممکن از آن لذت ببرند.

  • نت انتهایی: لوبیای تونکا، وانیل، عنبر

عملکرد ادکلن عود وود Tom Ford

همانطور که در بخش‌های قبلی این مقاله متوجه شدید، بزرگ‌ترین مشکل عطر عود وود تام فورد عملکرد آن است. عود وود عطر گرانی است و به عنوان عطری با بوی ملایم تا متوسط، پخش بوی محدودی دارد. البته خط بوی آن خوشبو و نسبتاً قابل تشخیص است.

ماندگاری عطر در حد متوسط بوده و روی پوست بین ۴ تا ۶ ساعت ماندگاری دارد. پخش بوی عطر در دو ساعت اول در بالاترین حد ممکن است در حالیکه می‌توانست عملکرد خیلی بهتری داشته باشد.

مخاطب هدف Oud Wood Tom Ford

این عطر به عنوان یک عطر یونیسکس و مشترک بین خانم‌ها و آقایان روانه بازار شد، اما به نظر من به خاطر ترکیب ادویه‌ای/ چوبی‌اش با سلیقه مردان بیشتر سازگار است. اگر خانمی هستید که رایحه این عطر را می‌پسندید، اجازه ندهید این موضوع مانعی بر سر راه شما برای امتحان کردن و لذت بُردن از این عطر شود.

با وجود اینکه دو دهه از عمر این عطر می‌گذرد، اما رایحه‌اش همچنان به شکل شگفت انگیزی مدرن و ممتاز است. هر کسی در هر سنی، با استفاده از این عطر حس خوبی خواهد داشت.

اگر اطرافیان رایحه‌ی عطر شما را احساس کنند، قطعاً تعریف و تمجیدهای زیادی را دریافت خواهید کرد. نکته‌ای وجود دارد این است که اکثر نظرات را طی ۲ ساعت اول، هنگامی که عطر پخش بوی خوبی دارد دریافت می‌کنید.

معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه؛ عطر شایسته‌ی پادشاهان
خواندن مطلب

زمان و مکان استفاده این عطر

عطر عود وود تام فورد نمادی از با کلاس بودن است. همچنین کارایی‌اش در مناسبت‌های رسمی با مد و لباس سنگین در بالاترین حد ممکن قرار دارد. رایحه عود این ادکلن، به اندازه‌ای که از یک عطر مخصوص هوای سرد انتظار می‌رود قوی نیست. بنابراین برای هوای متعادل و روزهای بهار و پاییز به مراتب مناسب‌تر است.

پخش بوی این عطر محدود بوده، بنابراین اگر برای مدت زیادی در یک مکان مشخص حاضر نمی‌شوید، این عطر برای فصل تابستان و مناسبت‌های خاص گزینه عالی است. قرارهای عاشقانه نیز یکی دیگر از جاهاییست که این عطر عملکرد شگفت انگیزش را به نمایش می‌گذارد. این عطر با رایحه‌ی گرم و جذابش، گزینه‌ی فوق العاده ایده آلی برای یک بعدظهر عاشقانه است.

خرید عطر عود وود تام فورد

منحصر به فرد بودن

ما با توجه به تعداد زیاد عطرهایی که هر سال سعی می‌کنند از این عطر تقلید کنند به اهمیت آن پی می‌بریم. آن‌ها سعی می‌کنند بخشی از رایحه‌ی جادویی و البته سودآوری این عطر را تکرار کنند. صادقانه باید گفت که اکثر افراد همیشه تمام نسخه‌های دیزاینری و نیش بازسازی شده از روی این عطر را نادیده می‌گیرند و به سراغ نسخه‌ی اصلی می‌روند.

نقاط ضعف و قوت

در اینجا تعدادی از نقاط ضعف و قوت این عطر را اعلام می‌کنیم:

نقاط قوتنقاط ضعف
یکی از بهترین عطرهای تاریخ یک عطر باکلاس، با کیفیت، همه فن حریف، دریافت کننده تعریف و تمجیدهای زیاد. یکی از بهترین عطرها برای مراسم خاص. یک عطر عودی مناسب برای افراد تازه کار بعد از ریفرموله شدن کیفیتش کاهش نیافته استقیمت بالا و عملکرد نامناسب

کلکسیون پرایوت بلند

عطر عود وود بخشی از اولین کلکسیون پرایوت بلند شرکت تام فورد محسوب می‌شود که ۱۲ عطر در آن گنجانده شده بودند. نسخه‌ی اینتنس این عطر در سال 2017 روانه‌ی بازار شده است. عطرهای دیگری هم در این کلکسیون وجود دارند که بهتر است آن‌ها را امتحان کنید:

  • توباکو وانیل: یک عطر ادویه‌ای- شرقی که در سال 2007 معرفی شد. تنباکو، وانیل و ادویه‌ها رایحه‌های اصلی این عطر هستند. ماندگاری عطر بین ۱۰ الی ۱۲ ساعت و پخش بوی آن در حد عالی است.
  • توسکان لدر: یک عطر چرمی که در سال 2007 معرفی شد. چرم، تمشک و زعفران رایحه‌های اصلی این عطر هستند. ماندگاری عطر بین ۱۰ الی ۱۲ ساعت و پخش بوی آن عالی است.
  • نویر د نویر: یک عطر چایپر که در سال 2007 معرفی شد. رایحه‌های اصلی شامل رز، پاتچولی و تروفل هستند. ماندگاری عطر ۸ الی ۱۰ ساعت و پخش بوی آن عالی است.

عطرهای مشابه عطر عود وود تام فورد

  • دانهیل آیکون ابسولوت: یک عطر چوبی ادویه‌ای که در سال 2015 معرفی شد. عود، چرم و فلفل سیاه رایحه‌های اصلی این عطر هستند. ماندگاری عطر بین ۴ الی ۶ ساعت است، پخش بوی عطر هم متوسط است.
  • ورساچه پور هوم اود نویر: یک عطر چوبی ادویه‌ای که در سال 2013 معرفی شد. عود، زعفران و فلفل سیاه رایحه‌های اصلی این عطر هستند.ماندگاری عطر ۴ الی ۶ ساعت است. همچنین پخش بوی عطر هم در حد متوسط است.
  • نیشان کردو: یک عطر چوبی ادویه‌ای است که در سال 2022 معرفی شد. هل، عود و چرم جیر رایحه‌های اصلی این عطر هستند. ماندگاری عطر بالای ۲۴ ساعت و پخش بوی آن عالی است.

نتیجه گیری

عود وود یک عطر عودی است که با هدف جلب نظر مثبت افرادی که علاقه چندانی به عطرهای عودی ندارند طراحی شده است. رایحه‌های چوبی و ادویه‌ای با نگاه هنرمندانه‌ی شخص تام فورد، به شکل ماهرانه‌ای با یکدیگر تلفیق شده‌اند. ما این عطر را از تمام جنبه‌ها تأیید می‌کنیم.نکته‌ای که این عطر را به یک عطر برتر تبدیل کرده این است که رایحه‌ی منحصر به فردی دارد و افراد زیادی از جمله افراد مشهور در زمره‌ی ستایش کنندگان این عطر هستند.

استفاده از مطالب این مقاله آسان است و در عین حال کامل‌ترین راهنمای آنلاین خرید عطر محسوب می‌شود. با خواندن این مقاله متوجه می‌شوید که این عطر واقعاً ارزش تست کردن را دارد یا نه. امیدواریم عطر امضای مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

آیا عود وود یک عطر یونیسکس است؟

عود وود یک عطر چوبی ادویه‌ای است که ماهیت زنانه / مردانه مشترک (یونی سکس) دارد و توسط شرکت تام فورد در سال 2007 وارد بازار شد. هل، عود و چوب صندل رایحه‌های اصلی این عطر هستند.

رایحه‌ی عطر عود وود تام فورد شبیه چیست؟

این عطر از ترکیب استثنائی رایحه‌های ادویه‌ای هل و فلفل، با چوب‌های خوشبویی همچون چوب صندل و عود ساخته شده است.

عود وود مناسب استفاده در چه زمان‌هایی است؟

شما با یک عطر همه فن حریف روبرو هستید که در آب و هوای متعادل در طول روزهای بهاری و پاییزی بهترین عملکرد را دارد. استفاده از این عطر برای مراسم خاص، با تعداد اسپری کم و در تمامی فصول سال توصیه می‌شود.

آیا تولید عود وود متوقف شده است؟

خیر. شما می‌توانید عود وود را به راحتی از فروشگاه آنلاین رسمی تام فورد، فروشگاه‌های سنتی و فروشگاه‌های عطر تخفیفی خریداری کنید.

چرا عود وود تا این اندازه محبوب است؟

رایحه‌ی چوبی ادویه‌ای عود وود، عامل محبوبیت این عطر مدرن و اسرار آمیز بوده است. علاوه بر این، عود وود محبوب‌ترین عطر این برند محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا