عطر و ادکلن

راهنمای خرید بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال در سال 2023

آنچه در این مطلب می‌خوانید

زنان را به شراب ناب تشبیه می‌کنند. زیرا هرچقدر سنشان بیشتر می‌شود، ارزششان بالاتر می‌رود. زنان مسن می‌توانند با استفاده از یک عطر خوشبو و سازگار با سنشان، زیبایی و درایت خود را نشان دهند. مهم نیست چند سالتان است، یک عطر خوشبو اعتماد به نفس و سلامتی شما را ارتقا می‌دهد.

اگر یک زن مسن هستید، عطرهای خوبی مناسب سنتان وجود دارند که می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب کنید. تعداد این عطرها به حدی زیاد است، که ممکن است بیش از حد لازم خوشبو شوید. حیات پرفیوم فهرستی از بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال و مسن را تهیه کرده است، بنابراین نیازی نیست که تمامی محصولات موجود در بازار را تست کنید.

هنگامی که درصدد انتخاب عطر مناسب زنان مسن هستید به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

در یک برهه از زمان عبارت «عطر زنان مسن» یک نوستالژی خاص را در ذهنتان ایجاد می‌کرد. خاطرات پُرشدن فضای اتاق با عطر مادربزرگ در ذهنتان بازسازی می‌شدند. علیرغم اینکه چنین عطرهای کلاسیکی حتی امروزه نیز یافت می‌شوند، اما وقتی بحث عطرهای مناسب برای زنان مسن مطرح باشد گزینه‌های خیلی بیشتری در برابرتان قرار دارند.

ممکن است در فکر تهیه عطری حرفه‌ای‌تر و با کلاس تر باشید، اما این لزوماً به این معنی نیست که باید بویی شبیه ظرف مملو از گل و مواد معطرداشته باشید.

زنان در عصر مدرن این فرصت را بدست آورده‌اند که هویت واقعی خود را اثبات کنند، و ویژگی‌های زنانه‌ی خود را به نمایش بگذارند. اگر عطرهای قابل انتخاب توسط زنان محدود باشند، فرصت اثبات سلیقه‌ی واقعی‌شان را از دست می‌دهند.

در سال‌های گذشته خانم‌های مسن و میانسال عطرهای قدیمی را به عنوان هدیه تولد یا کریسمس قبول می‌کردند. آن‌ها با این واقعیت کنار آمده بودند. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است.

مهم نیست یک زن مسن هستید، یا در آستانه‌ی کهن سالی قرار دارید. اگر می‌خواهید هویت درونی و بیرونی خود را به کمک عطرها بازسازی کنید، قطعاً لحظات مفرح و نشاط انگیزی را پشت سر خواهید گذاشت.

12 عطر از بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال

پشت سر گذاشتن دوران جوانی، دلیل خوبی برای فراموش کردن احساساتتان نیست. حیات پرفیوم در این مقاله بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال را به شما معرفی می‌کنیم که از لحاظ کیفیت و عملکرد در حد مطلوبی هستند. شما باید عطر امضای خود را انتخاب کنید تا دوران کهن سالی را با اعتماد به نفس و زیبایی تمام پشت سر بگذارید.

The best perfumes suitable for middle-aged women

کلوین کلاین اترنیتی: بهترین عطر همه کاره برای زنان مسن

اترنیتی یک عطر گُلی کلاسیک است که تمام چیزهایی که یک خانم مسن در دوران مدرن به آن‌ها نیاز دارد را در خود جا داده و در دسته بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال قرار کرفته است. این عطر در سال 1988 معرفی شد و از آن زمان به بعد جایگاه ویژه‌ای در قلب بسیاری از زنان برای خود دست و پا کرده است.

کلوین کلاین اترنیتی یک عطر خنک بوده و رایحه‌ی ادویه‌ای ملایمی در آن احساس می‌شود. همین ویژگی کلوین کلاین اترنیتی را به یک عطر شناخته شده تبدیل کرده است. روایح ابتدایی اترنیتی شامل نت‌های سبز، مرکبات و گُل فریزیا هستند، که بوی فوق العاده خوشایندی را ایجاد می‌کنند.

در بخش میانی عطر با روایح گُلی روبرو می‌شویم. گُل رز، یاس و زنبق دره هویت اصلی این عطر را تشکیل می‌دهند. در انتها شاهد هنرنمایی روایح گل آفتاب گردان، خاک و پاتچولی هستیم که تا ساعت‌ها بعد از اسپری کردن روی پوست به مشام می‌رسند.

اترنیتی رایحه‌ی منحصر به فردی دارد و در عین حال سبک و نشاط انگیز است. ما این عطر را به خانم‌های میانسالی که عاشق هیجان هستند توصیه می‌کنیم. قطعاً این عطر به عنوان یک عطر امضای جذاب شما را ناامید نخواهد کرد. علاوه بر این، تنوع روایح این عطر به حدی بالا است که می‌توانید از آن در هر مناسبتی استفاده کنید.

مقایسه عطرهای گرن بالو و لا توسکا زرجف
خواندن مطلب
بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال

کلوئه پارفوم بای کلوئه:  دلپذیرترین عطر برای خانم‌های مسن

ستاره‌های زن هالیوود در دهه 1950 را تصور کنید. آن‌ها رژ لب قرمز داشتند و از عطرهای مشهوری استفاده می‌کردند. این عطر کلوئه که به عنوان یک عطر امضا به رسمیت شناخته شده است، شما را در چنین سطحی قرار می‌دهد.

زنی که این عطر را داشته باشد به خوبی خودش را می‌شناسد و از نشان دادن سلیقه‌اش به اطرافیان نمی‌ترسد. او این کار را به شکلی مناسب و با کلاس انجام می‌دهد و بی جهت نیست که در دسته بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال قرار گرفته است.

کلوئه یک عطر قوی و دلپذیر است که روایح منحصر به فردی را با یکدیگر ترکیب کرده است. عطر با گُل پئونی، لیچی و فریزیا آغاز می‌شود. بخش میانی از رز و ماگنولیا ساخته شده است. در بخش نهایی، روایح سدر و عنبر تا ساعت‌ها بعد از اسپری کردن قابل تشخیص هستند.

ماندگاری عطر در حد خوبی است، و علاوه بر این پخش بوی آن مثال زدنی است. این عطر وسیله‌ی خوبی برای انعکاس سلیقه‌ی زنان است. زنانی که این عطر را انتخاب می‌کنند به سن به چشم مانع تحقق خواسته‌هایشان نگاه نمی‌کنند.

بهترین عطرهای نوستالژی

پرادا اینفیوژن دی ایریس: بهترین عطر چوبی برای زنان مسن

اینفیوژن دی ایریس که جزو برترین عطرهای مناسب خانم های میانسال است در یک شیشه‌ی زیبا و منحصر به فرد عرضه شده است. شیشه‌ی این عطر روی میز لوازم بهداشتی بسیار چشم نواز است. اما کیفیت رایحه آن، خیلی بیشتر از زیبایی ظاهری شیشه عطر است.

اینفیوژن دی ایریس برای زنان مسنی که دوست دارند شخصیت خود را به خوبی نشان دهند یک انتخاب عالی تلقی می‌شود. این عطر مناسب خانم‌هایی است که از اعلام حضور خود نمی‌ترسند، اما این کار را به شکل موقرانه ای انجام می‌دهند.

اینفیوژن دی ایریس یک عطر مدرن است. بنابراین اگر قصد دارید سرزندگی و روحیه‌ی جوانی که فارغ از سن در درونتان وجود دارد را اثبات کنید، عطر خوبی را انتخاب کرده‌اید.

عطر با روایح گل پرتقال آفریقایی، بهارنارنج و پرتقال آغاز می‌شود. بخش میانی از روایح زنبق و گالبانوم تشکیل شده است. در بخش نهایی عطر هم از روایح چوبی و مقدار ناچیزی بخور عود استفاده شده است.

الیزابت آردن فیفث اونو: بهترین عطر کلاسیک برای زنان مسن

فیفث اونو عطری است که ثروت، سبک زندگی لوکس و رفتار فاخرانه را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده است. تمام این موارد باعث شده تا این عطر در لیست بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال باشد. الیزابت آردن فیفث اونو بوی ملایم و وسوسه برانگیزی دارد، بنابراین گزینه ایده آلی برای اضافه کردن به مجموعه لوازم آرایشی زنان مسن است.

اگر دنبال یک عطر گُلی منحصر به فرد هستید، الیزابت آردن فیفث اونو دقیقاً همان چیزیست که در جستجویش هستید. یکی از خنک‌ترین شروع‌هایی که در یک عطر تجربه کردیم در این عطر یافت می‌شود. لیموترش، یاس ارغوانی و نارنگی ماندارین روایح اولیه را تشکیل می‌دهند.

سپس به قسمت میانی می‌رویم که ماهیت گُلی دارد. این قسمت از نت یلانگ یلانگ، رُز و رایحه ادویه‌ای جوز هندی تشکیل شده است. روایح میانی ماهیت متضاد این عطر را به خوبی نشان می‌دهند. این عطر برای زنانی که شخصیت چند بُعدی دارند بهترین گزینه است.

قسمت نهایی این عطر از روایح مشک و رگه‌هایی از زنبق و میخک تشکیل شده است. اگر دنبال یک عطر منحصر به فرد و خوشبو برای زنان مسن هستید، ما این عطر را به شما توصیه می‌کنیم.

انکر نویر پور اله: یک عطر باشکوه برای زنان مسن

این عطر زیبای گُلی- چوبی- مشکی در یک شیشه‌ی سیاه  با نوشته‌های زیبا عرضه شده است. طراحی شیشه عطر به شدت با کلاس و در عین حال دوست داشتنی است.

ما با یک عطر باشکوه و نشاط انگیز روبرو هستیم، که به هیچ عنوان تند نیست. در حقیقت رد بوی عطر در حد مطلوبی قرار دارد و تمام اطرافیان متوجه شما می‌شوند و به شما به چشم فردی جذاب نگاه می‌کنند.

این عطر با شکوه رایحه‌ای اعجاب انگیز و پیچیده دارد. این عطر برای زنان مسن‌تری که می‌خواهند به روز بودن و درکشان از مُد روز را نشان دهند گزینه‌ی ایده آلی است برای همین به عنوان یکی از بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال شناخته می‌شود.

در شروع عطر با رایحه‌های مشک مالو (مشک گیاهی)، فریزیا و ترنج روبرو هستیم که انرژی زیادی را به شما تزریق می‌کنند. بخش میانی عطر کاملاً زنانه و گُلی است و در ساختش از روایح رز و اسمانتوس استفاده شده است. در بخش نهایی هم با روایح چوبی و مشک روبرو می‌شویم.

اگر احساس می‌کنید در دوران کهن سالی به شما بی توجهی می‌شود، این عطر بهترین گزینه ایست که می‌توانید انتخاب کنید. این عطر باشکوه و خوشبو است. شما با استفاده از این عطر، اعتماد به نفس و شخصیت زنانه خود را به خوبی نشان می‌دهید.

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن مناسب آقایان و خانم‌ها
خواندن مطلب
عطر لالیک زنانه

لانکوم لا ویه بل: بهترین عطر برای خانم‌های میانسالی که حس سرزندگی دارند

اولین چیزی که توجهتان را جلب می‌کند شیشه‌ی زیبای عطر است که با یک شکل زنانه‌ی خاص تزئین شده است. هدف اصلی این عطر نشان دادن شخصیت زنانه شما است.

لا ویه بل یک عطر گُلی، میوه‌ای و خوراکی است که در سال 2012 معرفی شد. ممکن است تصور کنید مخاطبان این عطر زنان جوان هستند، اما چنین دیدگاهی ناصحیح است و نمی‌شود از شما به خاطر این تصور اشتباه ایراد گرفت.

علیرغم اینکه زنان جوان زیادی این عطر را می‌پسندند، اما رایحه‌ی فاخر و با شکوهش آن را به گزینه بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال تبدیل کرده است.

در ساخت این عطر از روایح انگور سیاه، گلابی، یاس، بادام سوخته و پاتچولی استفاده شده است. این عطر بوی کاملاً ملایم و دلپذیری دارد و بر اساس مفهوم “زیبایی طبیعی” طراحی شده است.

اگر دنبال عطری برای تقویت شخصیت زنانه و زیبای خود هستید، این عطر انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود.

دیور عود اسپهان: بهترین عطر درجه یک برای خانم‌های میانسال

اگر دنبال عطری هستید که تمام شادی‌های زندگی را در خود خلاصه کرده باشد، این عطر را تهیه کنید.

عود اسپهان یک عطر لوکس و فاخر است که با سلیقه‌های قدیمی و مدرن سازگار است. این عطر گُلی- شرقی مناسب زنان شجاع، پُر انرژی و مرموزی است که دوست دارند شخصیت خود را به دیگران ثابت کنند.

نکته‌ی مهم این است که این عطر به هیچ وجه سطحی و پر زرق و برق نیست. پخش بوی عطر در کُل روز در حد مناسب و قابل قبولی قرار می‌گیرد. روایح رز، چوب صندل، لابدانوم، به زیبایی هرچه تمام با عود لوکس و با کیفیت ترکیب شده‌اند.

شما می‌توانید هم به صورت روزانه، و هم در مناسبت‌های خاص به آسانی هر چه تمام از این عطر استفاده کنید.ما ترجیح می‌دهیم همزمان با غروب خورشید و در حال نوشیدن شراب مالبک روی بالکن، از این عطر استفاده کنیم.

جو مالون پئونی و بلاش سوئد: بهترین عطر گُلی برای زنان مسن

عطرهای جو مالون به خاطر کیفیت، جذابیت و زیبایی‌شان مشهور هستند. پئونی و بلاش سوئد هم از این قاعده مستثنی نیست. این عطر مناسب خانم‌های مسن و میانسالی است که عطرهای گُلی موقرانه را می‌پسندند.

فرمول این عطر به شدت ساده و کاملاً منحصر به فرد است. در ابتدا فقط رایحه سیب قرمز به مشام می‌رسد. در ادامه رایحه اولیه جای خودش را با بخش میانی کاملاً گلی و تشکیل شده از روایح پئونی، رز، یاس و میخک تعویض می‌کند.

در بخش نهایی با رایحه‌ی جذاب جیر روبرو هستیم که حس کلاسیک و باشکوهی را ایجاد می‌کند. هیچ عطری مشابه این عطر یافت نمی‌شود، و شما می‌توانید به آسانی آن را به عنوان عطر امضا انتخاب کنید. رایحه‌ی این عطر به شدت خوشبو است و هیچ فردی نیست که از آن خوشش نیاید. این عطر گزینه بسیار مناسبی برای مصرف روزانه می‌باشد و به همین دلیل جزو بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال انتخاب شده است.

سارا جسیکا پارکر لاولی: بهترین عطر برای زنان 50 ساله

وقتی سنتان بالا می‌رود، متوجه می‌شوید که برای کنارگذاشتن چیزهایی که در جوانی از آن‌ها لذت می‌بردید آماده نیستید. لاولی یک عطر عالی برای عبور از یک مرحله زندگی به مرحله بعدی زندگی است.

شما با یک عطر پودری گُلی روبرو هستید که برای زنان میانسالی که به آزادی‌های فردی و روابط عاشقانه باور دارند گزینه عالی است. شما بدون نشان دادن خواسته‌های نفسانی، هیجانات خود را به بهترین نحو ممکن منعکس می‌کنید. لاولی یک عطر کلاسیک و رمانتیک است و برای زنان پُر شور و شوقی که در پنجاه سالگی به سر می‌برند بهترین گزینه محسوب می‌شود.

هویت اولیه عطر به کمک روایح اسطوخودوس، شراب مارتینی و چوب رز و بخش میانی از روایح ارکیده، پاتچولی و نرگس تشکیل شده است. بخش انتهایی عطر ماهیت چوبی- مشکی دارد. این عطر ضمن حفظ شخصیت زنانه شما، پخش بوی نسبتاً قوی و غیر آزاردهنده‌ای دارد. این عطر باعث جلب توجه اطرافیان به سمت شما می‌شود.

لاولی عطر بسیار مناسبی برای ملاقات‌های صمیمانه و استفاده در طول روز است. زنانی که می‌خواهند احساس آزادی کنند با خرید لاولی یک عطر امضای ایده آل را تهیه نموده‌اند.

لانکوم ترزور: بهترین عطر برای زنان 60 ساله

زنانی که دوست دارند با استفاده از عطر حضورشان را اعلام کنند، اما خودنمایی را نمی‌پسندند باید از لانکوم ترزور استفاده کنند.

پخش بوی عطر نسبتاً قوی است، اما به هیچ وجه آزاردهنده نیست. رد بوی ترزور در طول روز در محیط کار در کنارتان خواهد بود. شما به کمک این عطر شیک و با کلاس بودن خود را اثبات می‌کنید.

ترکیبات این عطر لانکوم با رایحه‌های هلو و ترنج آغاز می‌شود، و در بخش میانی شاهد حضور چوب صندل و رز هستیم. در لایه‌ی انتهایی عطر هم روایح شیر، لوبیا تونکا و جوز هندی احساس می‌شود. نت‌های این عطر بلافاصله توسط اطرافیان تشخیص داده می‌شود و گزینه‌ی ایده آلی برای استفاده روزمره است. وجود چنین روایح خاص و جذابی باعث شده تا لانکوم ترزور از بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال محسوب شود

ترکیبات عطر چیست؟
خواندن مطلب

ترزور سعی می‌کند مفهوم نهایت زیبایی زنانه را انعکاس دهد. استفاده از ترزور برای عروسی‌های خاص هم انتخاب خوبی است.

عطر زنانه لانکوم

شنل ان 5: بهترین عطر برای زنان 70 ساله

عطرهای زیادی وجود ندارند که مثل شنل N5، یک عطر کلاسیک واقعی باشند. شما با یک عطر تاریخ ساز روبرو هستید که از تمامی جنبه‌ها منحصر به فرد است.

عطر ان 5 از برند chanel برای خانم‌های میانسالی که می‌خواهند خاطرات نوستالژیک این عطر در دوران گذشته را مرور کنند انتخاب فوق العاده ای است. این عطر به هیچ عنوان قدیمی نیست، بلکه کاملاً برعکسش در مورد این عطر صدق می‌کند و هرگز قدیمی نمی‌شود. اما با تمام اینها جزو بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال شناخته می‌شود.

روایح اولیه از آلدهیدها و نت‌های مرکباتی تشکیل شده‌اند و حس سرزندگی و خنکی را به وجود می‌آورند. هنگامی که به لایه میانی می‌رسیم با روایح زنبق، رز و یاس روبرو می‌شویم. در قسمت پایانی هم مشک سیوت، چوب صندل و پاتچولی به مشام می‌رسند.

ان 5 یک عطر بی سرو صدا نیست و قطعاً حضورش را اعلام می‌کند. البته این کار به شکل کاملاً هوشمندانه و خوشایندی انجام می‌شود. این عطر در سال 1921 وارد بازار شد، و به معنی واقعی کلمه یک عطر کلاسیک محسوب می‌شود.

یاردلی انگلیش رز: بهترین عطر برای زنان 80 ساله

اگر به اواخر عمر نزدیک می‌شوید، قطعاً علاقه چندانی به عطرهای مدرن نخواهید داشت. البته منظورمان این نیست که باید از برترین عطرهای مخصوص این دوران محروم شوید. عطرهای گُلی زیادی وجود دارند که به شدت ساده، و در عین حال کلاسیک هستند. انگلیش رز یک نمونه از این عطرها است.

انگلیش رز یک عطر گُلی است که هرگز قدیمی نمی‌شود و در عین حال از طراوت زنانه‌ی خاصی برخوردار است. این عطر کاملاً مناسب زنان مسنی است که ترجیح می‌دهند بدون اثبات چیزهایی جدید، ابهت خود را حفظ کنند.

انگلیش رز از یاردلی یک عطر زیباست که خاطرات روزهای سپری شده در باغ‌ها، در یک روز زیبای آفتابی را برای شما تکرار می‌کند. شما با یک عطر گُلی جذاب روبرو هستید که خاطرات دوران جوانی را به زیبایی در ذهنتان بازسازی می‌کند.

همانطور که از اسمش مشخص است، رایحه رز در این عطر غالب است. همچنین روایح مشک و گل‌های سفید با رز ترکیب شده‌اند. انگلیش رز یک عطر ساده، هوشمندانه و با شکوه است که به شکل اختصاصی برای زنان مسن طراحی شده است.

بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال

انتخاب بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال

قبل از اینکه با دستپاچگی نسبت به انتخاب و خرید عطر مورد علاقه‌تان اقدام کنید، بهتر است کمی وقت بگذارید و سلیقه‌تان را بشناسید. بسیاری از خانم‌ها متوجه می‌شوند که با افزایش سن، سلیقه‌شان تغییر می‌کند.

درختان نوجوان عطرهای خوراکی و بسیار شیرین را می‌پسندند، اما زنان مسن عطرهای گُلی را بیشتر ترجیح می‌دهند.

مهم‌ترین عامل برای انتخاب عطر مناسب، علاقه شخصی شما است. هرگز عطری که مورد پسند تعداد زیادی از افراد هست را چشم بسته انتخاب نکنید. در حقیقت این شما هستید که می‌خواهید از عطر استفاده کنید.

همچنین بررسی کنید که تغییرات رایحه عطر روی پوستتان به چه صورت هستند. مولکول‌های عطر با اجزای پوست ترکیب می‌شوند و رایحه‌ی منحصر به فردی را ایجاد می‌کنید. با وجود اینکه رایحه‌ی کُلی یک عطر روی پوست‌های مختلف یکسان است، اما تفاوت‌های جزئی نیز بین افراد مختلف احساس می‌شود.

در حقیقت ممکن است عطری را روی شخص دیگری بو کرده باشید، اما احتمال متفاوت بودن رایحه‌ی آن روی پوست شما بعید نیست. بهترین کار این است که قبل از خرید، حتماً عطر را روی پوستتان تست کنید.

ببینید قرار است از این عطر در چه زمان‌ها و مناسبت‌هایی استفاده کنید. اگر هنوز بازنشسته نشده‌اید و زمان زیادی را در محیط کار سپری می‌کنید، شاید بهتر باشد عطر ملایم‌تری را انتخاب کنید.

مهم نیست کدام عطر را انتخاب می‌کنید، مهم این است که عطر انتخابی حس اعتماد به نفس، زیبایی و زنانگی را در شما متجلی کند.

نتیجه گیری

بسیاری از خانم‌ها احساس می‌کنند با افزایش سن فراموش می‌شوند. اما شما نباید تحت هیچ شرایطی تسلیم این دیدگاه شوید. انتخاب یک عطر مناسب شما را در کانون توجه قرار می‌دهد و زیبایی‌های طبیعی و قابلیت‌های زنانه شما را آشکار می‌کند.

شما نباید احساس فوق العاده تان را به خاطر پیرشدن از دست بدهید. سعی کنید یکی از بهترین عطرهای مناسب خانم ‌های میانسال را انتخاب کنید و از رایحه خاص و جذاب آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا