پوست

کریستیانو رونالدو چه عطری می‌زند؟

در جذابیت و استایل کریستیانو رونالدو شکی نیست. او نه تنها یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است، بلکه همواره به دنبال عطرهای خاص است. به عنوان یک طرفدار سرسخت رونالدو، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کریستیانو رونالدو چه عطری می‌زند؟

کریستیانو رونالدو «Pi» محصول Givenchy را به عنوان عطر امضا خود می‌زند. دلیل این امر رایحه شیرین وانیل همراه با نت‌های تند آن است که شخصیت کاریزماتیک او واقعاً با این عطر مطابقت دارد! اگر می‌خواهید بدانید کریستیانو رونالدو چه عطری می‌زند و بوی عطر کریستیانو رونالدو را بشناسید باید گفت عطر «Pi»  از برند Givenchy راهی است که باید بروید.

عطر مورد علاقه کریستیانو رونالدو چیست؟

با کمک بسیاری از منابع و اخبار، می‌توانیم تأیید کنیم که عطر «Pi» از برند Givenchy واقعاً عطر مورد علاقه کریستین رونالدو است و عطر محبوب کریستیانو رونالدو به شمار می‌رود.

کریستیانو رونالدو فوتبالیست حرفه ای پرتغالی مشهور جهان است که به دلیل بازی در منچستریونایتد و کاپیتان تیم ملی پرتغال بودن شهرت زیادی دارد. او به دلیل عملکرد باورنکردنی خود، و به واسطه کسب بیش از 30 جام و بسیاری از عناوین لیگ، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در نظر گرفته می‌شود.

رونالدو در سن 18 سالگی کار خود را آغاز کرد و همچنان استعداد فوق العاده خود را به عنوان یک فوتبالیست به جهانیان نشان داده است.

جدا از هواداران کریستیانو رونالدو که دیوانه او هستند باید گفت او ستاره‌ای است که به دلیل استعداد و ظاهر جذابش مورد علاقه مردان و زنان است.

میسلار واتر چیست و چه کاربردی دارد؟
خواندن مطلب

اما اگر از طرفداران رونالدو هستید، این بدان معناست که از قبل تمام تاریخچه او را می‌دانید و فقط می‌خواهید بدانید که رایحه عطر مورد علاقه ستاره مورد علاقه شما چه نت بویایی است.

خرید عطر ژیوانشی
خرید عطرهای جیوانچی

💥خرید ادکلن زریوس روژ جیوانچی مردانه اصل💥

درباره عطر pi از برند Givenchy

بیایید بیشتر درباره «Pi» از Givenchy بحث کنیم که بدانید آیا شما هم دوست دارید آن را بزنید یا خیر. Givenchy این عطر را در سال 1998 روانه بازار کرد که موفقیت شگفتی در صنعت عطر بود.

رایحه شیرین وانیل مخلوط با آجیل و تند تازه چیزی است که این رایحه را بسیار دلپذیر کرده است. عطر پی دارای نت‌هایی از پرتقال ماندارین، ترخون، رزماری و ریحان است. همراه با نت‌هایی مانند بادیان، نرولی، شمعدانی، زنبق دره، بادام، دانه تونکا، بنزوئین و سدر این عطر کامل شده است.

اما سوال اصلی این است که آیا باید «Pi» از Givenchy را بزنید چون کریستیانو رونالدو آن را می‌زند؟

پاسخ ممکن است ساده باشد. مخلوط عطر شیرین، کلاسیک و تند ممکن است برای شما مناسب باشد. شما می‌توانید این عطر را بخرید اما اگر فکر می‌کنید شیرینی آن به سبک استایل شما نمی‌آید، عطری را با نت‌های قوی‌تر امتحان کنید.

نتیجه گیری

شاید برای خیلی از افراد جالب باشد که بدانند عطرهای محبوب از دید سلبریتی‌ها چیست؟ حیات پرفیوم در این مقاله به عطر محبوب کریستیانو رونالدو پرداخته است. زیرا طرفداران او در سراسر جهان بی‌شمار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا