عطر و ادکلن

معرفی عطر زنانه پرادا پارادوکس Prada Paradoxe

عطر زنانه پرادا پارادوکس یکی از جدیدترین ادکلن‌‌های عرضه شده به بازار است. پارادوکس در سال 2022 وارد بازار شد. مدل اصلی این برند، اما واتسون (بازیگر هالیوود) بود و به دلیل تبلیغات گسترده و حضور یک ستاره هالیوودی به عنوان مدل برای این عطر، به سرعت محبوب شد و به فروش بالایی دست یافت.

در این تبلیغ اما واتسون با دو گریم و دو استایل متفاوت در دو محیط مختلف حضور دارد تا مفهوم پارادوکس را به تصویر بکشد. با یک تیزر 30 ثانیه‌ای و بیلبوردهای فراوان در سطح جهان، عطر پرادا پارادوکس به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای جهان تبدیل شد. حسی که این عطر قرار است به شما بدهد، حس اعتماد به‌نفس، افزایش قدرت زنانه و این حس است که از پس هرکاری برمی‌آیید.

طراحی شیشه عطر، تک بودن عطر – برخلاف عطرهای دیگر پرادا که هرکدام همزمان با چند رایحه مشابه عرضه می‌شوند- و چند نکته ظریف دیگر درباره پارادوکس، نشان می‌دهد که این عطر قرار است برای پرادا یک هویت و یک امضای شخصی باشد، تا سال‌های طولانی در بازار باقی بماند و شاید در سال‌های آینده ورژن‌های توسعه‌یافته‌ای از آن را هم ببینیم. اما در حال حاضر تنها یک ورژن از پرادا پارادوکس وجود دارد.

نت‌ها و رایحه‌های عطر پرادا پارادوکس

گروه بویایی عطر زنانه پرادا پارادوکس ، گلی و کهربایی است. این عطر گرم و ملایم است. نت‌های این عطر عبارتند از:

معرفی بهترین عطرهای عربی معروف
خواندن مطلب

نت‌های اولیه: گلابی، نارنگی، ترنج

نت‌های میانی: شکوفه پرتقال، گل یاس رازقی، عصاره نارنج، بهار نارنج

نت‌های پایانی: وانیل، مشک سفید، کهربا، بنزوئین (روغن درخت استیراکس)

تست عطر پرادا پارادوکس Prada Paradoxe

در ابتدا وقتی عطر زنانه پارادوکس را اسپری می‌کنید، بوی مرکبات و گل یاس رازقی را استشمام خواهید کرد که به خاطر نت‌های ترنج و یاس است. این بو ممکن است کمی هم به عطر «والنتینو دونا بورن این روما» شباهت داشته باشد. ترکیب این دو نت با یکدیگر ترکیبی بسیار جذاب و دل‌پذیر است. این رایحه گلی حسی سرشار از اصالت، ظرافت و زیبایی را به شما القا می‌کند.

در عین حال، حس دیگری که از این عطر دریافت می‌کنید طراوت به همراه پاکیزگی است. این حس پاکیزگی به تشخیص کارشناسان تست ما در حیات پرفیوم، احتمالاً برگرفته از نت بهار نارنج است. معمولاً وقتی نت بهار نارنج در عطری استفاده می‌شود، نت‌های ابتدایی را تقویت کرده و آن‌ها را غلیظ‌تر می‌کند.

عطر زنانه پرادا

بنابراین در دقایق اولیه پس از اسپری پرادا پارادوکس، نت‌های ترنج، یاس رازقی و بهار نارنج با هم ترکیب می‌شوند تا حس بی‌نظیری از تازگی و طراوت را برای شما به ارمغان بیاورند. سپس به خاطر شکوفه پرتقال، کمی بوی صابون حس کنید (که بر حس تمیزی و پاکیزگی می‌افزاید).

کارشناسان ما در حیات پرفیوم یک نت دیگر را تشخیص داده‌اند که در لیست نت‌های پارادوکس وجو ندارد و آن اسطوخودوس است. این احتمال وجود دارد که ترکیب نت‌های نام برده شده، به شکل عجیبی رایحه‌ای مشابه رایحه اسطوخودوس را ایجاد کرده‌ باشند.

شباهت پرادا پارادوکس به والنتینو و ایو سن لورن

پس از گذشت دقایقی از اسپری کردن، این عطر کمی مشابه عطر «ایو سن لورن لیبر اینتنس» به نظر می‌رسد. حال ما در این پست نام دو  عطر را آوردیم و آن‌ها را مشابه پارادوکس نامیدیم، یکی همین ایو سن لورن و دیگری والنتینو دونا بورن این روما.

فیکساتور عطر چیست؟
خواندن مطلب

باید بگوییم این شباهت بسیار کم است و تفاوت آن‌ها بیشتر از شباهت‌هایشان است. پس اگر یکی از آن‌ها را دارید، با خرید عطر زنانه پرادا پارادوکس، خرید تکراری و بیهوده ای نکرده‌اید. این‌ها کاملاً با هم متفاوت هستند.

ماندگاری عطر زنانه پرادا پارادوکس

ماندگاری عطر پرادا پارادوکس فوق‌العاده است. در تست عطری حیات پرفیوم، به راحتی 12 ساعت ماندگاری بدون کم‌بو شدن روی پوست از خود نشان داد. 12 ساعت ماندگاری زمانی فوق‌العاده بالا است و در حال حاضر برند دیگری با این کیفیت و ماندگاری پیدا نخواهید کرد.

عطر مورد علاقه اما واتسون

حجم عطر پرادا پارادوکس Prada Paradoxe

این عطر در حجم‌های مختلفی عرضه می‌شود که هم برای بودجه‌های مختلف مناسب است و هم اگر هنوز از خرید آن مطمئن نیستید، می‌توانید یک شیشه کوچک 10 میلی را تهیه کنید تا دوره کوتاهی آن را تست کنید و بعد اگر خواستید باز هم از پارادوکس تهیه کنید، تصمیم بگیرید که سایز 30 میلی، 50 میلی، یا 100 میلی آن را بخرید. قیمت این شیشه‌ها بسته به سایز، از 30 تا 140 دلار متغیر است.

نتیجه گیری

همانطور که می‌دانید عطر زنانه پرادا پارادوکس یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه برند پرادا است. این ادو پرفیوم جذاب زنانه به دلیل ماندگاری و کیفیتی که دارد می‌تواند برای هر خانم سخت‌پسندی مناسب باشد. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته تا این عطر پرطرفدار زنانه را به شما معرفی کند تا شما هم بتوانید این رایحه را استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا