عطر و ادکلن

معرفی عطر بازیگران ایرانی

دنیای عطرها و ادکلن‌ها می‌تواند بسیار وسیع باشد. هر روزه تعداد زیادی از این محصولات روانه بازار می‌شوند و می‌توان گفت گسترش و پیشرفت این صنعت هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد. در این بین برخی از عطرها وجود دارند که از بقیه معروف‌تر و احتمالا گران‌تر هستند. چنین عطرهایی بیشتر توسط افراد معروف مورد استفاده قرار می‌گیرد یا توسط افراد مشهور تولید می‌شوند.

در این مقاله قصد داریم عطر بازیگران ایرانی را معرفی کنیم. این که چنین افرادی از چه عطرهایی و با چه ویژگی‌هایی استفاده می‌کنند شاید بتواند به شما هم در پیدا کردن عطر لوکس و لاکچری مطابق احساسات و سلیقه‌تان کمک کند؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

در سراسر دنیا تمامی هنرمندان و چهره‌های معروف در کنار شغل و حرفه خود به برند سازی در زمینه‌های مختلف نیز پرداخته‌اند؛ بازیگران ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بازیگران ایرانی در صنعت عطرسازی توانسته‌اند نه تنها در ایران بلکه در جهان طرفداران پروپاقرصی پیدا کنند. در ادامه به معرفی و بررسی عطر بازیگران ایرانی می‌پردازیم.

عطر هدیه تهرانی

هدیه تهرانی اولین کسی بود که به عنوان یک سلبریتی ایرانی پا به صنعت عطرسازی گذاشت. او متولد ۴ تیرماه ۱۳۵۱ در تهران است و بازیگری حرفه‌ای خود را با فیلم سلطان توسط مسعود کیمیایی شروع کرد. وی بارها توسط منتقدان به عنوان بازیگری توانا شناخته شده است. همچنین در دهه هشتاد بعد از مهناز افشار، پر درآمدترین بازیگر زن ایرانی بود.

عطر هدیه تهرانی با نام تجاری لومانی «Lomani Hedieh Tehrani» معرفی و به بازار عرضه شد. این برند ۲۵ سال است که در عرصه عطرسازی فعالیت داشته و همچنین جایگاه ویژه‌ای نیز در این صنعت دارد. رایحه شیرین، تاز و خنک عطر لومانی هدیه تهرانی می‌تواند حس آرامش را به شما القا کند. به همین دلیل این عطر زنانه بازیگر ایرانی برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

فیلم‌های هدیه تهرانی

عطر لومانی در شیشه‌های ۱۰۰ میلی لیتری عرضه می‌شود. بوی عطر هدیه تهرانی تا ساعت‌ها روی پوست و لباس شما باقی می‌ماند. خنک بودن رایحه آن موجب القای حس آرامش در روزهای گرم سال می‌شود. این برند از سال ۱۹۸۶ تا به امروز مشغول فعالیت است و در این مدت توانسته در بیش از ۷۰ کشور جهان محصولات خود را عرضه کند. لومانی بیش از ۲۶ عطر و ادکلن دارد.

طراحی بطری ادکلن لومانی هدیه تهرانی که جزو اولین عطر بازیگران ایرانی بود بسیار شیک و ارزشمند است. شیشه‌ آن به قدری زیبا است که می‌تواند به عنوان یک وسیله تزئینی بر روی میز آرایش شما به کار رود. این شیشه رنگی صورتی دارد و نام تجاری لومانی روی یک کمربند ظریف به دور آن بسته شده است. همچنین این بطری عطر درپوش بسیار زیبا و دیدنی دارد.

نگهداری عطر در یخچال کار درستی است؟
خواندن مطلب

عطر و ادکلن‌های نوید محمدزاده

اولین کالکشن عطرهای نوید محمدزاده در تاریخ ۱۰ تیر سال ۹۹ در دو مدل مردانه و زنانه تولید شد. او با شعار «بماند به یادگار، از من به تو» این ادکلن‌ها را روانه بازار کرد. عطر زنانه نوید دارای عنوان for her و عطر مردانه آن for him است. شیشه این عطر نیز دارای ساختار منحصر به فرد و زیبایی بوده که روی آن با عکس یک ببر مزین شده است و احتمالا صلابت، قدرت و اعتماد به نفس را نشان می‌دهد.

با خرید عطر زنانه for her نوید رایحه گرم و شیرینی را حس می‌کنید. نت‌های ابتدایی سازنده این ادکلن از سری عطر بازیگران ایرانی نارنج، لیمو ترش و سیب ترش است. نت میانی آن از گل صد تومانی، رز و پرالین و نت پایانی آن از چوب سدر و مشک تشکیل شده است. به طور کلی می‌توان گفت این عطر در خانواده میوه‌ای و گلی قرار می‌گیرد.

عطر مردانه for him نوید نیز رایحه خنک و تلخی دارد. نت‌هایی که با خرید آنلاین ادکلن فور هیم نوید محمدزاده استشمام خواهید کرد شامل ترنج، ریحان، برگ بنفشه است. همینطور نت میانی این عطر مردانه ایرانی را جوز هندی و فلفل صورتی و نت پایانی آن را وتیور و نعناع هندی تشکیل می دهند. خانواده بویایی این عطر نیز با طراوت و ادویه ای است.

عطر زن باران از بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از بازیگران خوب سینما و تلوزیون ایران است که در صنعت مد نیز فعالیت می‌کند. این عطر توسط همسر او، امیرخسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی تولید شده است که «زن باران» نام دارد. جالب است بدانید این عطر با داشتن اسم زنانه،‌ روایح مردانه هم دارد. ادکلن زن باران دارای ۶ رایحه مردانه و زنانه بوده که رنگ مشکی آن مردانه و رنگ سفید آن مخصوص بانوان طراحی شده است.

مراسم رونمایی از عطر بهاره رهنما با حضور بسیاری از بازیگران سرشناس همچون نفیسه روشن، شیلا خداداد، سمانه پاکدل و لیندا کیانی برگزار شد. خانم رهنما کیک مراسم را با ذکر «بسم الله الرحمن الرحیم» برید و گفت: امیدوار است در آینده بتواند عطرهای بیشتری تولید کند.

عطر بازیگران ایرانی

عطر لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر خوش سیمای ایرانی در روز تولدش از عطر خود رونمایی کرد. او که از دانشگاه هنر تهران در رشته معماری فارغ التحصیل شده برای اولین بار در فیلم سینمایی چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری بازی کرد. اما با فیلم مهر و ماه از فیاض موسوی دیده شد.

اوتادی درباره عطر خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم که یکسال پیش، از طرف کمپانى «تمپتیشن» تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات با من تماس گرفتند و پس از مذاکراتی که با نماینده خاورمیانه کمپانى داشتیم، پیشنهادشون براى تولید عطر به نام من براى طرفداران عزیزم رو پذیرفتم. اینکه پروسه‌ پیش تولید و تولید عطرها با دو رایحه کاملا متفاوت و دیزاین جذاب یکسال به طول انجامید، حساسیت من براى هرچه بهتر شدن عطرها و دقت نظر و جلسات متمادى با شرکت بود. کمپانى محترم درصدد هست که پس از اطلاع رسانى به زودى این دو عطر رو در بازار امارات و سپس ایران و کشورهاى همسایه در دسترس شما خوبان قرار بدهد.

عطر تهران از لیلا حاتمی

عطر تهران از لیلا حاتمی جزو عطرهای ایرانی است ولی در شرکت روبرته از کشور فرانسه ساخته شده که یکی از برندهای شناخته شده و عالی در صنعت عطرسازی به شمار می‌رود. این عطر از حوالی ۱۳۹۶ تولید و به بازار عزضه شد. امروزه بین عطر بازیگران ایرانی و خارجی و همچنین افراد مشهور دیگر، ادوپرفیوم تهران لیلا حاتمی جایگاه بسیار ویژه‌ای پیدا کرده است. لازم به ذکر است که عطرهای leila hatami در حجم ۱۰۰ میل توزیع شده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.

ادکلن kfz ساخت کجاست؟
خواندن مطلب

این عطر که نام شهر تهران را به دوش می‌کشد، دارای رایحه‌ای از گل‌های شرقی به ویژه گل‌های آسیایی است. از نت ابتدایی عطر ایرانی زنانه تهران رایحه گریپ فروت، ترنج، هل و فلفل، و از نت میانی آن گل یاس، بنفشه و شکلات به مشام می‌رسد. با رسیدن به نت انتهایی متوجه می‌شوید نعناع هندی، وانیل، خزه و کارامل است که رایحه‌ گرم و شیرین این عطر بازیگر ایرانی را به نمایش می‌گذارند.

ادوپرفیوم زنانه تهران نمونه مردانه‌ای نیز دارد که با بوی خنک و تلخی همراه است. با خرید اینترنتی ادکلن مردانه تهران رایحه نارنج، فلفل سیاه و هل را از نت‌های اولیه آن حس می‌کنید. نت میانی آن را توت سیاه، سیب سبز و نعناع هندی و روایح انتهایی را خزه، وتیور و عنبر تشکیل می‌دهند.

عطر ایرانی لیلا اوتادی

عطرهای مهران مدیری؛ بهترین عطر بازیگران ایرانی

همه ما ایرانی‌ها با فیلم‌ها و سریال‌های طنز مهران مدیری خاطره داریم. این بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، طراح لباس، صحنه و تیتراژ، مجری، خواننده و صدا پیشه سرشناس کشورمان ایران، زاده سال ۱۳۴۶ است. او سریال‌های بسیار متفاوت و خاطره انگیزی همچون پاورچین، پلاک ۱۴، شب های برره، نقطه چین، باغ مظفر، قهوه تلخ، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، ویلای من، در حاشیه ۱ و ۲، هیولا، دورهمی و غیره در کارنامه خود دارد. همچنین فیلم‌های سینمایی این هنرمند بسیار محبوب است.

مدیری در سال ۱۳۹۹ برای اولین بار از کلکسیون عطر خود رونمایی کرد. این کلکسیون شامل ۴ رایحه مختلف و تشکیل شده از دو ادکلن مردانه و دو عطر زنانه بود. دو کالکشن عطرهای برند مهران مدیری کلوز آپ و پلان نام دارد که بسیار پرطرفدار است.

فیکساتور عطر چیست؟
خواندن مطلب

کالکشن close up مهران مدیری

ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل CLOSE UP یک عطر تلخ و گرم است که همین ویژگی آن را برای روزهای سرد سال مناسب می‌سازد. نت‌های ابتدایی آن با سدر، صمغ لادن و چوب گایاک است و از نت میانی آن روایح نعناع هندی و نت‌های چوبی استشمام می‌شود. رایحه کلوز آپ مردانه درنهایت با نت پایانی کهربا، عود و مشک تمام می‌شود.

این عطر ماندگاری بسیار خوبی دارد و با توجه به قیمت آن می‌توان گفت که کیفیت قابل قبولی نیز دارد. همین امر باعث شده تا این ادکلن در لیست بهترین عطر بازیگران ایرانی قرار گیرد. لازم به ذکر است که برخی از افراد معتقدند عطر مهران مدیری مدل close up مردانه رایحه‌ای کمی شبیه به ادکلن بلک افغان دارد.

با خرید ادوپرفیوم زنانه مهران مدیری مدل CLOSE UP عطری دارای طبع شیرین و تلخ تهیه کرده‌اید که همانند نمونه مردانه‌اش می‌تواند با رایحه‌ای گرم، روزهای سرد شما را دل انگیزتر کند. نت‌های ابتدایی این عطر زنانه برگاموت و چوب سرخ، نت‌های میانی رایحه انار، پرالین و وانیل و نت‌های پایانی چوب صندل، مشک و کهربا است. ترکیب این روایح با هم عطری مست کننده و دلپذیر می‌سازد.

عطرهای مهران مدیری

عطر زنانه کلوز آپ ماندگاری بالا همراه با بوی بسیار ملایم دارد، به همین جهت برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. این عطر ظاهری شبیه نمونه مردانه خود دارد و تنها تفاوت آن‌ها مایع درون شیشه عطر بوده که در نمونه زنانه کمی روشن‌تر است.

کالکشن plan مهران مدیری

مهران مدیری به جز کالکشن کلوز آپ خود، دارای دو عطر و ادکلن زنانه و مردانه دیگر به اسم plan است. نمونه مردانه این مدل طبعی تلخ، خنک و مرکباتی دارد که مخصوص روزهای گرم است. با اسپری کردن این عطر بر روی پوست خود می‌توانید نت‌های نارنج، سیب و برگاموت را حس کنید. سپس رایحه‌های فلفل سیاه، نعناع هندی، یاس و چوب صدر شما را مجذوب کرده و در نهایت رایحه وانیل، مشک سفید، چرم و کهربا در شما احساس آرامش را زنده می‌کند. نت‌هایی که با خرید عطر پلان زنانه مهران مدیری استشمام می‌کنید رایحه لیمو، هلو و گاریا در نت اولیه، رایحه یاس و گشنیز در نت میانی و وانیل و نعناع هندی در نت پایانی هستند.

نتیجه گیری

چند سالی است که بازیگران و سلبریتی‌های ایرانی به بازار عطر و ادکلن ایران قدم گذاشته‌اند. هنرمندان موفق ایرانی توانسته‌اند در صنعت عطرسازی بسیار موفق شوند و ادکلن‌هایی با کیفیت که رایحه آنها به عطرهای فرانسوی شباهت دارند را تولید کنند. در این مقاله حیات پرفیوم سعی اشته است تا شما عزیزان را با عطر بازیگران ایرانی که توسط خودشان تولید می‌شوند رامعرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا