عطر و ادکلن

بررسی و مقایسه عطر کلوین کلاین اترنیتی و اترنیتی اینتنس زنانه

مقایسه عطر کلوین کلاین اترنیتی و اترنیتی اینتنس زنانه را بسیاری از افراد در بین خود انجام می‌دهند. عطر زنانه اترنیتی کلوین کلاین، سال‌هاست که به بازار عرضه شده و به عنوان یک عطر قدیمی و کلاسیک شناخته می‌شود. سال عرضه این عطر به بازار 1988 است اما همچنان تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. 35 سال برای تولید یک عطر رکوردی فوق‌العاده است. کلوین کلاین همچنین عطر دیگری به نام اترنیتی برای مردان دارد که تولید آن از سال 1989 شروع شده و تا به امروز ادامه دارد.

 این عطر چنان موفق بود که نه تنها کلوین کلاین هیچ‌گاه تولید آن را متوقف نکرد، بلکه ورژن‌‌های دیگری از آن را نیز به بازار ارائه داد، مانند اترنیتی سامر، اترنیتی اینتنس و… . سپس اترنیتی اینتنس ادو پرفیوم در سال 2022 روانه بازار شد که با روایحی غلیظ‌تر از نت زنبق و گرم‌تر با وانیل، طرفداران بیشتری را به خود جذب کرد.

در این مقاله می‌خواهیم این دو عطر را با هم مقایسه کنیم تا بتوانید تفاوت این دو را نشان دهیم و شما بتوانید بهتر برای خرید صمیم بگیرید.

قیمت عطر سی کی اترنیتی

عطرهای کلوین کلاین اترنیتی هر دو با توجه به ماندگاری و کیفیت بالایی که دارند در دسته عطرهای نسبتاً اقتصادی و متوسط قرار می‌گیرند که برای یک عطر برند قیمت بسیار خوبی محسوب می‌شود. پس نگران نباشید شما ی‌توانید ابن عطر را به صورت روزانه استفاده کنید و حتی آن را به عزیزان خود در مناسبت‌های مختلف هدیه دهید و آنها را خوشحال کنید. با مقایسه عطر کلوین کلاین اترنیتی و اترنیتی اینتنس زنانه راحت‌تر می‌توانید خرید خود را انجام دهیدو

عطر نیش چیست؟ معرفی و شناخت معروف‌ترین عطرهای نیش
خواندن مطلب

تست عطر سی کی اترنیتی

این عطر دارای بوی پودری به همراه روایحی مرتبط با طبیعت است. وقتی این ادکلن را اسپری می‌کنید، در دقایق نخست نت‌های میخک، زنبق وحشی، گل فریزیا و… را استشمام می‌کنید. پس از این‌که عطر روی پوست شما نشست، نت‌های معطر موجود در ترکیب عطر اما با ترکیبی بسیار آرام‌بخش و ملایم، شما را احاطه می‌کنند. این عطر کاملاً زنانه و کلاسیک بوده و مشخص است که با عطرهای جدید تفاوت دارد؛ عطرهای 4-5 سال اخیر بسیار به سمت میوه‌ای به همراه نت‌های وانیل و گل یاسمن گرایش پیدا کرده‌اند.

وقتی کمی از اسپری آن بر روی بدن گذشت، برخلاف بسیاری از عطرها که نت‌های ضیف‌تر و ملایم‌ترشان فعال می‌شوند، در اترنیتی، نت‌های تازه‌تر مانند مرکبات فعال می‌شود. این نت‌ها شامل نارنگی، بنفشه و پرتقال هستند. مزیت این رایحه ترکیب بسیار خوب و مناسب این نت‌ها است، هیچ‌یک از روایح بر دیگری برتری ندارد و همگی به یک اندازه حس می‌شوند.

اگر بخواهیم این عطر را در دسته خاصی قرار دهیم، می‌توانیم بگوییم در خانواده پودری و گلی قرار گرفته است.

بررسی و مقایسه عطر کلوین کلاین اترنیتی و اترنیتی اینتنس زنانه

بررسی عطر کلوین کلاین اترنیتی اینتنس

مقایسه عطر کلوین کلاین اترنیتی و اترنیتی اینتنس زنانه را بهتر است با بطری آنها شروع کنیم. این عطر از نظر شیشه و ظاهر مشابه اصلی است اما عطر داخل شیشه رنگ نارنجی‌تری نسبت به سی کی اترنیتی اصلی دارد. مقایسه عطر کلوین کلاین اترنیتی و اترنیتی اینتنس زنانه

تست عطر سی کی اترنیتی اینتنس ادو پرفیوم

از همان ابتدا که عطر را اسپری می‌کنید متوجه تفاوت آن نسبت به اصلی و مدرن بودن رایحه می‌شوید. در لحظات ابتدایی پس از اسپری، متوجه ترکیب نت‌های گل یاسمن و گل رز می‌شوید. و همینطور مقدار خیلی ضعیفی بوی کهربا را نیز می‌توانید حس کنید. این عطر از نسخه اصل تازه‌تر است بعد از مدتی، نت نعناع هندی را به خوبی می‌توانید احساس کنید. این ادکلن دارای رایحه‌ای گلی است و همسنطور احساس کلاسیک و لوکس بودن را در این عطر نیز می‌توانید داشته باشید.

بهترین عطرهای مردانه Loewe
خواندن مطلب

اگر نسخه اصلی را دوست دارید این را نیز دوست خواهید داشت. برخلاف برخی از عطرها که نسخه اینتنس آن‌ها آزاردهنده و سنگین هستند، اترنیتی بسیار دوست داشتنی و ملایم است. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید عطری همه پسند را انتخاب کردید.

قیمت عطر سی کی اترنیتی اینتنس ادو پرفیوم

شما می‌توانید یک شیشه 50 میلی را به قیمت حدوداً 45 دلار بخرید که نسبت به یک عطر برند در کلاس جهانی، در رده منصفانه و خوبی قرار دارد. شیشه‌های 30 میلی و 100 میلی آن‌ نیز در بازار وجود دارد.

نتیجه گیری

مقایسه این دو عطر خرید بهترین رایحه را برای شما آسان می‌کند. به طور کلی عطرهای CK جزو محبوب‌ترین ادکلن‌ها و روایحی هستند که به بازار عرضه شده‌اند. حیات پرفیوم با مقایسه محتصری قصد داشته تا شما را بیشتر با این عطرها آشنا کند تا شما هم بتوانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید و از رایحه و همینطور ماندگاری و پخشبو بالا این عطرها لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا