عطر و ادکلن

پرفروش‌ ترین عطرهای لالیک

برند لالیک یکی از بهترین و معروف‌ترین تولیدکننده‌های عطر و ادکلن در دنیای روایح فرانسه است. شاید شما هم دوست داشته باشید بدانید که پرفروش‌ ترین عطرهای لالیک کدام یک از ادکلن‌های این برند است. پرفروش‌ترین عطرهای لالیک دارای رایحه و ماندگاری بسیار خوبی‌ هستند. یکی از دلایل پرفروش‌ بودن عطرهای این برند قیمت پایین و کیفیت خوب عطرهای آن است.

این برند موفق فعالیت خود را در سال 1888 در ضمینه تولید جواهر و شیشه‌های عطر لوکس شروع کرد. این برند خانوادگی در سال 1994 بعد از سال‌ها تجربه در دنیای لوکس کریستال‌ها و شیشه‌های عطر، نخستین کالکشن روایح برند خود را به صورت محدود در شیشه‌هایی لوکس و زیبا به بازار عرضه کرد. در ادامه بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای این برند که شامل ادکلن لالیک وایت، سولیل، لالیک مشکی، Satine، پورهوم و لامور را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

1ـ ادکلن لالیک وایت LALIQUE – Lalique White

لالیک وایت یا لالیک سفید یکی از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه برند لالیک است. این عطر خوشبو و پرطرفدار در سال 2008 در کشور فرانسه به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شد. لالیک وایت توسط یکی از بهترین عطارهای فرانسوی کریستین ناگل خلق شده است.

این عطرساز توانا عطر مردانه لالیک سفید را در گروه بویایی مرکباتی معطر قرار داده و طبعی خنک به آن بخشیده است. عطر جذاب مردانه Lalique White که در شیشه‌ای سفید رنگ قرار گرفته به دلیل ماندگاری بالا و رایحه خاصی که دارد یکی از پرفروش‌ ترین عطرهای لالیک به شمار می‌آید.

  • نت‌های اولیه: ترنج، برگ درخت نارنج، لامی، تمبر هندی
  • نت‌های میانی: بنفشه، هل، جوز، فلفل
  • نت‌های پایه: مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر

2ـ عطر لالیک سولیل LALIQUE – Soleil

یکی از عطرهای پرفروش برند لالیک ادو پرفیوم زنانه سولیل شناخته می‌شود. کلمه soleil در زبان فرانسوی به معنای آفتاب است. عطر زنانه سولیل در سال 2019 توسط بنویست لاپزا، باربارا زوبلین و الکساندرا مونت سه عطرساز موفق دنیا ساخته شده است. رایحه این عطر خوشبو زنانه در گروه بویایی گلی میوه‌ای شیرین قرار گرفته و دارای طبعی معتدل رو به گرم است.

این عطر زنانه همانند پرتو‌های خورشید می‌تواند درخشندگی خاصی به روح خانم‌ها ببخشد. طراحی شیشه عطر سولیل مانند پرتوهای آفتاب ساخته شده است و بر روی درب آن یک دستبند زیبا قرار دارد که می‌تواند استایل شما را زیباتر جلوه دهد.

علاوه بر این‌که سولیل برخلاف لالیک‌های مکعبی، دارای انحنا است، بلکه دری طلایی دارد که گویی نشان می‌دهد آن عطری با قدرت زنانگی بالا است. همچنین وقتی آن را می‌خرید، به جای آویز تزئینی، یک دستبند به آن آویخته شده است؛ یک دستبند ظریف و طلایی با یک پلاک دایره‌ای و نشان حک شده سولیل که آماده است تا استایل شما را کامل کند. سولیل از لحاظ ظاهر، طراحی و کیفیت کریستالی شیشه عطر، شاید جلوه‌گر واقعی برند لالیک باشد.

عطر بیکینی چیست و چه کاربردی دارد؟
خواندن مطلب

سولیل برای استفاده روزانه مناسب نیست. هرچند همه چیز در نهایت به سلیقه شخصی شما برمی‌گردد. هم این‌که آیا استفاده از عطر گران‌تر به عنوان عطر روزانه توجیه اقتصادی دارد یا خیر، و هم این‌که آیا رایحه آن را برای استفاده روزانه می‌پسندید یا خیر. سولیل هرچند عطری خاص است، اما چیزی نیست که شما را بیش از حد درگیر خودش کند. سولیل پخش بوی کمتری نسبت به همتایان خود در این لاین دارد. همچنین در رابطه با ماندگاری، پس از حدود 3 ساعت که رایحه اولیه از بین رفت، بوی آن به طرز قابل توجهی کم می‌شود، اما همان بوی ضعیف کل روز روی پوست می‌ماند. سولیل به خاطر غالب بودن رایحه میوه‌ای و شیری به سایر رایحه‌ها، عطری مناسب فصل تابستان است. عطری با حس انرژی‌بخش است و در فصل گرما عملکرد بهتری دارد.

در ابتدا که عطر را بو می‌کنید، بوی پرتقالی که از اسانس نارنگی می‌آید و بوی کارامل و شیر، از سایر نت‌ها پررنگ‌تر است. کارشناسان تست ما در حیات پرفیوم، اولین حس خود را نسبت به سولیل، «انرژی‌بخش، شاد و روشن» توصیف کرده‌اند.

  • نت‌های اولیه: نارنگی ماندارین، هل، بادام
  • نت‌های میانی: یاس، بادام، گلابی، کارامل، شیر، قهوه
  • نت‌های پایه: مشک، چوب صندل سفید، پرالین
بهترین عطرهای لالیک

3ـ ادو پرفیوم لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) LALIQUE – Encre Noire

ناتالی لارسن در سال 2006 با خلق عطر انکر نویر لالیک که به لالیک مشکی معروف است، توانست در دنیای عطر و ادکلن‌های مردانه انقلابی بر پا کند. ادو پرفیوم انکر نویر به دلیل رایحه خاصی که دارد یکی از پرفروش‌ ترین عطرهای لالیک به حساب می‌آید. این عطر در گروه بویایی چوبی معطر قرار گرفته و دارای طبعی گرم و دلنشین است.

این عطر مردانه خوشبو را می‌توانید در فصل زمستان و پاییز استفاده کنید. لالیک انکر نویر یکی از بهترین عطرهای مردانه موجود در بازار جهانی عطر و ادکلن است. عطر مردانه لالیک مشکی می‌تواند مناسب مدیران و افرادی باشد که بیشتر زمان خود را در جلسات مهم و رسمی می‌گذرانند. رایحه انکر نویر احساس قدرت و اعتماد بنفس را در آقایان بالا می‌برد.

  • نت‌های اولیه: سرو
  • نت‌های میانی: خس خس
  • نت‌های پایه: مشک، چوب کشمیر

4ـ عطر لالیک لامور (له آمور) LALIQUE – L’Amour

برند لالیک بعد از موفقیت‌های پی در پی در سال 2013 با تولید عطر زنانه لامور توانست بیشتر در دنیای عطر و ادکلن‌ها بدرخشد. این عطر زنانه توسط عطار توانا و معروف فرانسوی ناتالی لارسن ساخته شده است. لارسن ادو پرفیوم زنانه لامور را در گروه بویایی گلی چوبی مشکی قرار داده که دارای طبعی خنک است. این عطر زنانه می‌تواند شخصیت جسور و قدرتمند خانم‌های مستقل را بازگو کند.

عطر لالیک لامور را می‌توانید در فصل بهار و تابستان استفاده کنید و در روزهای گرم با رایحه عطر خود طراوت و نشاط را حس کنید. ماندگاری و پخشبو این ادو پرفیوم زنانه بسیار بالا و مورد قبول است، همینطور می‌تواند همراه خوبی برای شما در طول روز باشد.

  • نت‌های اولیه: ترنج، بهار نارنج، رز
  • نت‌های میانی: یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم
  • نت‌های پایه: مشک، سدر، چوب صندل سفید

5ـ ادو پرفیوم لالیک ساتین LALIQUE – Satine

یکی دیگر از عطرهای پرفروش‌ لالیک، ادو پرفیوم زنانه ساتین است. این عطر زنانه خوشبو توسط ناتالی لارسن یکی از بهترین عطرسازان برند لالیک ساخته شده است. عطر زنانه ساتین در سال 2013 همراه با عطر لامور لالیک به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی شده است. این ادکلن جذاب زنانه بیانگر شخصیت مستقل و منحصر به‌فرد یک خانم شاغل و سخت کوش است.

شکوفه پرتقال در عطرسازی چیست؟
خواندن مطلب

اگر یک عطر زنانه چهار فصل می‌خواهید تا بتوانید آن را به عطر امضا خود تبدیل کنید می‌توانید این رایحه خوشبو را انتخاب کرده و از رایحه آن لذت ببرید. عطر زنانه ساتین به دلیل ماندگاری و پخشبو بالایی که دارد می‌تواند بهترین انتخاب برای خانم‌هایی باشد که بیشترین زمان خود را خارج از منزل می‌گذرانند.

  • نت‌های اولیه: یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست
  • نت‌های میانی: دانه تونکا، وانیل، فلفل صورتی
  • نت‌های پایه: نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید

6- عطر لالیک آمیتیس (Amethyst)

سومین عطر از این لیست، عطر آمیتیس است که با ظاهری بنفش تیره و مستطیلی، با دوتای قبلی تفاوت زیادی دارد. جزئیات طراحی و برجستگی‌های روی شیشه بسیار زیبا هستند. این عطر در سال 2007 به بازار عرضه شد. آمیتیس هم مانند لامور توسط ناتالی لارسون ساخته شده است. رایحه‌های اصلی لالیک آمیتیس میوه‌ای، گلی، چوبی، شیرین و به همراه گل رز هستند. در ابتدا که عطر را اسپری می‌کنید، به خاطر توت فرنگی، شاتوت و بلوبری احساس شادابی و تازگی خواهید کرد؛ این عطر می‌تواند در ساعت اولیه پس از اسپری شدن یادآور یک اسموتی یا نوشیدنی میوه‌ای خنک باشد. مراقب باشید عاشق این عطر نشوید، آن وقت دیگر در خانه و روز تعطیل هم می‌خواهید از این عطر استفاده کنید.

پخش بوی آمیتیس نسبت به دوتای قبلی متوسط است. این عطر هم مانند دیگر عطرهای این لاین 6 تا 8 ساعت ماندگاری دارد، البته در 3 ساعت اول طبیعتاً بوی قوی‌تری دارد.

  • نت‌های اولیه: توت فرنگی، شاه توت، توت سیاه، بلوبری، انگور فرنگی
  • نت‌های میانی: گل رز، گل صدتومانی، گل ایلانگ، فلفل
  • نت‌های پایانی: وانیل، مشک، چوبی

7ـ ادکلن لالیک پورهوم ادو پرفیوم LALIQUE – Lalique Pour Homme EDP

در سال 1997 برند لالیک با رونمایی از عطر لالیک پور هوم توانست قدم بزرگی را در مسیر عطرسازی بر دارد. عطر شیرنشان لالیک به دلیل ماندگاری و رایحه خاصی که دارد یکی از پرفروش‌ ترین عطرهای لالیک است.

این عطر چهار فصل مردانه توسط عطار معروف موریس روسل خلق شده است. موریس رایحه این عطر را در گروه بویایی چوبی معطر (آروماتیک) قرار داده و طبعی گرم به آن بخشیده است. این عطر خوشبو مردانه نشان‌دهنده آقایانی متشخص و کلاسیک است.

  • نت‌های اولیه: ترنج، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، گریپ فروت، رزماری، نارنگی، دارابی
  • نت‌های میانی: سدر، زنبق، یاس، گل برف
  • نت‌های پایه: کهربا، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید
پرفروش‌ترین عطرها لالیک

8- عطر زنانه لالیک له پارفوم (لی پرفیوم) (Le Parfum)

این عطر گرم و تند و شیرین به خاطر داشتن اسانس‌های وانیلی و پودری، حس طراوت و تازگی را به همراه کمی شیرینی به ارمغان می‌آورد. این عطر در سال 2005 به بازار عرضه شد و رایحه‌ای شرقی دارد. سازنده این عطر، شخصی به نام دومینیک روپیان (Dominique Ropion)، عطرساز مشهور فرانسوی است.

با توجه و گرمی و تندی رایحه این عطر، مشخص است که زمان مناسب برای استفاده از این عطر سمت پاییز است. با توجه به گروه بویایی و اسانس‌های تشکیل‌دهنده له پارفوم هم می‌توان گفت بیشتر ادکلن شب است تا روز. پس می‌توانید در شب‌های پاییز از آن لذت ببرید. البته این‌ مسائل فقط در حد توصیه هستند، اگر کسی عطر خود را دوست داشته باشد و بخواهد در طی سال از آن استفاده کند هم هیچ مشکلی وجود ندارد.

تاریخچه عطر در ایران باستان
خواندن مطلب

این ادو پرفیوم در دسته‌ای قرار می‌گیرد که لزوماً همه را راضی نمی‌کند و همه‌پسند نیست. تنها افرادی با سلیقه خاص و کسانی که به عطرهای نیش علاقه دارند، به سمتش می‌روند. کسانی که طرفدار این عطر نیستند، ممکن است بگویند اسانس‌های گیاهی به کار رفته در له پارفوم، آن را بیشتر شبیه به یک عصاره دارویی کرده‌اند. در صورتی که طرفدارهای این عطر اصلا این نظر را قبول ندارند. در هر صورت حیات پرفیوم به شما توصیه می‌کند این عطر را قبل از خرید، تست کنید.

این عطر چیزی بین 6 تا 8 ساعت ماندگاری دارد. بهتر است برای ماندگاری بیشتر، این عطر را روی پوست‌تان بزنید. اگر هم مایل بودید آن را هم روی پوست و هم روی لباستان اسپری کنید.

با این‌که لالیک له پارفوم در دسته بندی عطرهای زنانه قرار می‌گیرد و از نظر ظاهر و بسته‌بندی هم این‌طور به‌نظر می‌رسد، اما در ارزیابی‌های بین‌المللی در رده عطرهای «بدون جنسیت» قرار گرفته است. مردان زیادی به خاطر رایحه‌های تند له پارفوم، طرفدار آن هستند.

این عطر گرم و شیرین و تند است اما از هر کدام مقدار متعادلی دارد و در هیچ بُعدی زیاده روی نکرده است. چیزی در این عطر نیست که توی ذوق بزند، فقط به طور کلی شما باید ببینید این رایحه را می‌پسندید یا نه. اسانس‌های گلی به کاررفته در این عطر زیاد حس نمی‌شوند، اما چوب صندل در انتها استشمام می‌شود. کارشناسان ما در حیات پرفیوم متوجه شدند وقتی عطر لالیک به میزان کافی روی پوست ماند و عمر بویایی‌اش تمام شد، در نهایت کمی از بوی عناصر شیمیایی عطر مانند الکل، به مشام می‌رسد.

این عطر با شیشه‌ای مکعبی، کریستالی و شفاف، ظاهری ساده و در عین حال شیک دارد. آویزی مینیمال و قرمز نیز آن را از سادگی درآورده و به آن رنگ و رو داده است. ضمناً با باز کردن در شیشه، می‌توانید آویز را بردارید و از عطر بدون آویز استفاده کنید. درِ این عطر ترکیبی از کریستال شفاف و لایه نازکی از سنگ گرانیت سیاه است که جزئیات ویژه‌ای به طراحی آن بخشیده است.

  • نت‌های اولیه: ترنج، فلفل قرمز شیرین، ترنج خلیجی هندی، فلفل صورتی
  • نت‌های میانی: گل یاس، گل آفتابگردان، بادام
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی، چوب صندل، وانیل، دانه تونکا

دلیل پرفروش بودن عطرهای لالیک

برند فرانسوی لالیک به دلیل تولید عطرهای با کیفیت و خوشبو یکی از پرفروش‌ترین عطرها را در بازار موجود دارد. اگر بخواهیم شما عزیزان را بیشتر در رابطه با این موضوع آگاه کنیم باید بگوییم که قیمت پایین و مناسب این ادکلن‌ها در مقابل کیفیت و ماندگاری بالای این عطرها یکی از مهم‌ترین دلایل پرفروش بودن عطرهای LALIQUE در بازار جهانی است.

نتیجه‌گیری

یکی از معروف‌ترین برندهای عطر و ادکلن که توانسته است سالیان سال با تولید عطر و ادکلن‌های با کیفیت و ماندگار توجه دوستداران این صنعت را به سمت خود جلب کند برند لالیک است. برند لالیک با تولید تعداد زیادی رایحه جدید و خاص خاطرات تلخ و شیرین زیادی را در ذهن مردم به جا گذاشته است.

در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته به شما عزیزان پرفروش‌ ترین عطرهای جهان از برند موفق لالیک را معرفی کند تا شما همراهان هم بتوانید برای خرید عطر و ادکلن اصل، بهترین‌های این برند را انتخاب کرده و هر لحظه از رایحه خوش آنها لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا