آرایشی

لیست مهم‌ترین لوازم آرایش ضروری برای خانم‌ها

هر خانمی باید روی میز آرایش یا درون کیف لوازم آرایشی خود همه ابزارهای ضروری آرایشی را داشته باشند، ولی این لوازم آرایش ضروری کدام یک از وسایل آرایشی هستند؟ در ادامه قصد داریم به این سوال که همیشه ذهن خانم‌ها را درگیر می‌کند پاسخ دهیم. با برسی این لیست کامل می‌توانید به راحتی به فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی مراجعه کرده و وسایل مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید.

پرایمر

قبل از استفاده از هر نوع لوازم آرایشی حتما به سلامت پوست خود اهمیت دهید. استفاده از پرایمر صورت از وارد شدن مواد شیمیایی و رنگدانه‌های کرم پودر به داخل منافذ پوست جلوگیری می‌کند. همینطور با استفاده از پرایمر مناسب هر نوع پوستی باعث می‌شود آرایش شما جلوه‌ای تمیزتر و زیباتر داشته باشد و در طول روز پوستتان براق نشود و جلوه‌ مات خود را حفظ کند، که این اتفاق در آرایش بسیار مهم و ضروری است. پس فراموش نکنید این کرم جادویی را در کیف آرایشی خود قرار دهید.

کرم پودر، BB کرم

یکی دیگر از انواع لوازم آرایش ضروری که همیشه در زمان آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد کرم پودر یا BB کرم است. با استفاده از این محصول آرایشی می‌توانید سطح پوست خود را صاف و بدون ایراد جلوه دهید. دقت کنید که از کرم پودری را مورد استفاده قرار دهید که مناسب رنگ پوستتان باشد و به خوبی بر روی پوستتان بخوابد.

برای استفاده روزانه بهتر است از BB کرم‌‌ها استفاده کنید. استفاده از بی بی کرم‌ها پوست صورت شما را در طولانی مدت خراب نمی‌کنند و دارای بافتی سبک هستند. این کرم‌ها به دلیل داشتن ضد آفتاب و دارا بودن مواد معدنی پوست شما را آبرسانی می‌کند و از آسیب رساندن اشعه ماورا بنفش به پوست صورت محافظت می‌کند.

آموزش و مراحل کامل آرایش صورت
خواندن مطلب
انواع کرم پودر

کانسیلر و کانتور

امروزه بیشتر خانم‌ها بعد از استفاده از کرم پودر از کانسیلر و کانتور هم استفاده می‌کنند. استفاده از کانسیلر در زیر چشم باعث می‌شود خستگی و تیرگی دور چشم شما به چشم نیاید و ظاهرتان شاد و سرحال به نظر رسد. بیشتر دختر خانم‌ها به طور روزانه انواع مختلفی از کانسیلر را مورد بررسی قرار می‌دهند. اگر قصد خرید این ابزار آرایشی را دارید بهتر است رنگی که انتخاب می‌کنید یک یا دو درجه از رنگ کرم‌ پودر شما روشن‌تر باشد تا نتیجه‌ای مثبت از خود بر جای بگذارد.

یکی دیگر از لوازم آریش ضروری که هر دختر خانمی باید همراه خود داشته باشد کانتور است. با استفاده از کانتور آرایش صورتتان حرفه‌ای تر و جذابتر می‌شود. با زدن کانتور به چهره خود می‌توانید زاویه و زیبایی خاصی دهید. برای خرید این محصول آرایشی می‌توانید از پالت کانتور یا کانتورهای مایع استفاده کنید.

رژ لب

لوازم آرایش ضروری کدام است؟ اولین جوابی که بعد از شنیدن این سوال به ذهن همه ما می‌رسد رژ لب است. استفاده از رژ لب برای هر خانمی مهم و ضروری و مهم بوده. همیشه زمانی که می‌خواهیم به مهمانی برویم یا خانه را به مقصدی ترک کنیم اولین لوازم آرایشی که درون کیف خود می‌گذاریم رژ لب و مداد لب است. استفاده از رژ لب زیبایی چهره هر خانمی را چند برابر می‌کند.

در زمان خرید رژ لب خود دقت کنید، اگر لب‌های شما خشک و پوسته پوسته است از رژ لب‌های ۲۴ ساعته استفاده نکنید. بهتر است برای آرایش‌های روزانه از رژ لب‌ بدون سرب استفاده کنید و جلوه‌ای زیباتر به لب‌های خود دهید.

خط چشم و مداد چشم

خط چشم هم یک لوازم آرایش ضروری است که هر خانمی به طور روزانه از آن استفاده می‌کند. استفاده از این محصول آرایشی مناسب چشم، آرایش چشم‌های شما را زیباتر جلوه می‌دهد. اگر زمان طولانی را خارج از منزل سپری می‌کنید می‌توانید از خط چشم‌های ضد آب استفاده کنید تا آرایش چشم شما به خاطر چربی پوستتان پخش و بی‌کیفیت نشود.

5 روش فر کردن مژه‌ های صاف
خواندن مطلب

شاید استفاده از خط چشم برای شما سخت و وقت‌گیر باشد در این شرایط می‌تواند از مداد چشم‌های مشکی با دوام استفاده کنید و با کشیدن خطی باریک بر روری پلک خود زیبایی زیادی به چشم‌های خود دهید. پس حتما یکی از این دو محصول آرایشی چشمی را درون کیف آرایشی خود قرا دهید.

رژ گونه

زمانی که قصد بیرون رفتن از خانه را دارید و می‌خواهید یک آرایش سبک و ساده‌ای داشته باشید، اولین چیزی که استفاده می‌کنید رژ گونه است. استفاده از این لوازم آرایش ضروری به چهره شما زیبایی و شادابی خاصی می‌دهد. بهتر است بیشتر از رژ گونه‌های پودری استفاده کنید، این نوع رژ گونه ماندگاری بالایی نسبت به دیگر رژ گونه‌ها دارد و می‌تواند تا آخر روز رنگ و کیفیت خود را حفظ کند.

البته در برخی مواقع که می‌خواهید تعداد لوازم آرایشی درون کیف خود را کم کنید می‌توانید از رژ لب هم برای برجسته نشان دادن گونه‌های خود استفاده کنید و زیبایی زیادی به چهره خود دهید.

لوازم آرایش ضروری

ریمل

استفاده از ریمل یکی از مهم‌ترین ارکان آرایش است. بهتر است قبل از استفاده از ریمل از فر مژه استفاده کنید تا مژه‌هایی فر خورده و زیبا داشته باشید. در برخی مواقع برای اینکه آرایشی ساده تر داشته باشید می‌توانید برای آرایش چشم فقط از ریمل استفاده کنید.

اگر می‌خواهید دوام و ماندگاری زیبایی مژه‌هایتان بیشتر شود حتما از ریمل‌ ضد آب استفاده کنید تا چشمهایتان زمان طولانی‌تری زیبایی خود را حفظ کنند. پس ریمل را هم بدون درنگ درون کیف آرایشی خود قرار دهید تا هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.

آموزش گام به گام کانتور بینی به همراه میکاپ صورت
خواندن مطلب

براش و اسفنج آرایشی

استفاده از براش و اسفنج در زمان آرایش بسیار مهم است زیرا اگر این دو ابزار آرایشی همراهتان نباشد نمی‌توانید از دیگر لوازم آرایش ضروری خود استفاده کنید. با استفاده از اسفنج آرایشی کرم ‌پودر و کانسیر خود را به راحتی می‌توانید محو کنید و از یکدست شدن آرایش خود مطمئن شوید.

همینطور اگر براش پودری خود را همراه نداشته باشید در زمان تمدید آرایش می‌توانید به راحتی از رژ گونه خود استفاده کرده و آن را به خوبی پخش کنید. پس پیشنهاد ما این است که حتما این دو ابزار مهم آرایشی را همراه خود داشته باشید.

لوازم آرایش ابرو

برخی از خانم‌ها استفاده از لوازم آرایش ابرو را بسیار ضروری و مهم می‌دانند. اگر ابروهایی کم‌ رنگ و بور دارید می‌توانید از مداد ابرو یا سایه ابرو برای جلوه بهتر ابروهای خود استفاده کنید. لازم به زکر است که زمان استفاده از این محصولات باید بسیار دقت کنید، اگر از سایه و مداد ابرو به درستی استفاده نکید ابروهایتان به صورت کادر دار و پر رنگ دیده ‌می‌شود که آرایش شما را بسیار بی‌کیفیت نشان می‌دهد.

 همینطور با استفاده از ژل ابرو این امکان برایتان فراهم می‌شود تا ابروهای شما بسیار زیبا و مرتب دیده در کنار هم قرار گیرد. بیشتر دخترهای جوان امروزه از ژل ابرو استفاده می‌کنند.

آرایش صورت

نتیجه گیری

استفاده از انواع لوازم آرایش ضروری برای زیبایی هر خانم خوش سلیقه‌ای بسیار مهم است. همیشه برای بسیاری از خانم‌ها به دنبال این هستند که مهم‌تزین لوازم آرایشی را همراه خود داشته باشند تا بتوانند هر لحظه زیبایی خود را حفظ کنند. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته است تا شما عزیزان را با این لوازم آرایشی آشنا کند تا بتوانید مهم‌ترین آنها را در کنار هم درون یک کیف آرایشی داشته باشید و استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا