عطر و ادکلن

معرفی بهترین عطرهای پاستیلی

تا به حال شده بخواهید بوی پاستیل فروشی‌های آلمان و روسیه را با خود به همراه داشته باشید؟ همانطور که می‌دانید عطر با بوی پاستیل سرشار از انرژی خوب و سر زندگی هستند و ما را با خود به دنیای کودکانه می‌برند حال تصور کنید در روی میز آرایشی خود عطرهایی با رنگ‌ها و بو‌های پاستیلی داشته باشید چقدر این رنگ‌ها می‌توانند فضای اتاق شما را ملایم کنند و حس قشنگی را به شما بدهند. در این مقاله مجموعه حیات پرفیوم سعی دارد تا شما عزیزان را با این عطرهای پاستیلی آشنا کند.

اهمیت عطر با بوی پاستیل در دنیای دخترانه

همیشه دنیای صورتی دخترانه برای همه‌ی خانم‌ها جذاب و دوست‌ داشتنی بوده است. بعضی وقت‌ها علاقه به پاستیل و رنگ‌های پاستیلی به سن و سال ربطی ندارد و همیشه مورد علاقه خانم‌ها هستند و اولین رنگ‌هایی که برای خودشان انتخاب می‌کنند رنگ‌های صورتی، آبی، یاسی، لیمویی و دیگر رنگ‌های پاستیلی بوده است. برای دختران جوان پاستیل بسیار اهمیت دارد و همیشه اولین انتخاب آن‌ها در خوراکی‌‌ پاستیل‌ها و آبنبات‌های رنگی بوده است. برای دختر‌های جوان عطر‌هایی با رایحه پاستیل وجود دارد که می‌توانند از آن‌ها برای خوش‌بو نگه داشتن بدنشان استفاده کنند این عطرها ملایم هستند و شیشه‌هایی جذاب و زیبا دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

عطرهای پاستیلی

رایحه آبنباتی و پاستیلی چه رایحه‌ای است؟

قبل از اینکه با رایحه پاستیلی آشنا شوید بهتر است با رایحه آبنباتی هم آشنایی پیدا کنید. بوی آبنبات چوبی‌های زمان کودکیمان را که در وسط آن‌ها یک آدامس بادکنکی قرار داشت را به یاد دارید؟ این آبنبات چوبی‌ها دارای بوی تمشک و توت‌ فرنگی بودند که در آن زمان خیلی مورد پسند کودکان بوده است. بویی ترش و شیرین همراه با بوی آدامس واقعا لذت بخش است، بویی تازه و سرشار از انرژی مثبت کودکانه. عطرسازان مطرح دنیا هم این موضوع را در نظر گرفتند و رایحه ‌هایی با این بو را تولید کرده‌اند.

10 مورد از فواید عطر زدن
خواندن مطلب

رایحه عطر با بوی پاستیل چیست؟

شرکت‌های عطرسازی، عطرهایی برای دختران جوان تولید کرده اند که این عطرها رایحه‌ای شبیه به بوی پاستیل دارند. همانطور که می‌دانید اسانس پاستیل از میوه‌هایی مثل توت‌ فرنگی، لیمو، تمشک، پرتقال و دیگر اسانس‌ها گرفته می‌شود. در ساخت عطر و ادکلن‌ها هم برای خلق کردن رایحه‌ای پاستیلی از این اسانس‌ها استفاده می‌کنند که این رایحه را در گروه بویایی چایپرمیوه‌ای قرار داده است. معمولا طبع عطرهای پاستیلی گرم و شیرین است که می‌تواند انتخاب خوبی برای فصول سرد باشد.

۱- نیکول شرزینگر چوزن (Nicole Scherzinger – Chosen)

این عطر پاستیلی در گروه بویایی میوه‌ای شیرین قرار دارد که در سال ۲۰۱۷ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. شرزینگر چوزن در ایالت متحده تولید شده است. این عطر زنانه بسیار بوی جذاب و شیکی دارد و از ترکیبات به کار رفته در این عطر می‌توان به پرتقال، هلو، شکوفه یاس، سیب و گلابی اشاره کرد.

 طراحی شیشه این عطر به رنگ صورتی ملایم بوده که جذابیت این عطر را چند برابر می‌کند. در نت‌های پایه این عطر از میوه استفاده شده است به همین دلیل آن عطر در دسته عطرهایی که دارای رایحه پاستیل هستند قرار می‌گیرد. جالب است بدانید این برند بادی‌ اسپلش‌هایی با همین رایحه پاستیلی به بازار عرضه کرده است که این بادی‌ اسپلش‌ها به دلیل اکلیلی بودن و شاین زیبایی که دارند مورد پسند خیلی از دختر‌های جوان قرار گرفته است.

نیکول شرزینگر چوزن (Nicole Scherzinger – Chosen)

۲- ویکتور اند رولف بن بن (VIKTOR&ROLF – Bonbon)

این عطر در سال ۲۰۱۴ در کشور هلند به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. بن بن توسط دو عطار معروف به نام‌های سرژ مژولیای و سیسیل متون ساخته شده است. طبع این عطر با بوی پاستیل گرم است و در گروه بویایی میوه‌ای شیرین قرار دارد. طراحی شیشه این عطر به شکل یک پاپیون صورتی رنگ بوده که مناسب دختر خانم‌های جوان است.

ویکتور اند رولف بن بن (VIKTOR&ROLF - Bonbon)

 بن بن دارای یک رایحه جدید است که از سال ۲۰۱۴ تا به الان بسیار مورد پسند خانم‌ها بوده  که می‌توان گفت جزو عطر‌های پرفروش هم قرار دارد. نت‌های میانی و قلبی این عطر از نارنگی، پرتقال و هلو تشکیل شده است که رایحه پاستیلی این عطر را تشدید می‌کنند.

۳ـ ادو پرفیوم فلامنکو رامون مونگال FLAMENCO RAMON MONEGAL

برند اسپانیایی لوکس که سازنده عطرهای نیش و دستساز است در سال ۲۰۱۷ عطری با رایحه شیرین که به بوی پاستیل شبیه بود را به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. این عطر زنانه اغواگر و فریبنده یکی از پرفروش‌ترین عطرهای این برند است که در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است.

معرفی بهترین عطرهای ست
خواندن مطلب

رامون مونگال خالق و سازنده این عطر اسم فلامنکو را برای این ادو پرفیوم جذاب زنانه انتخاب کرده است که الهام‌گرفته از یک سبک خاص از دنیای موسیقی قدیم است. این ادو پرفیوم زنانه می‌تواند مناسب فصول سرد و زمستانی باشد و حس و حال گرمی را در سرمای زمستان به شما هدیه دهد.

  • گروه بویایی: گرم و شیرین
  • نت‌های اولیه: شکوفه پرتقال
  • نت‌های میانی: یاسمن، بنفشه
  • نت‌های پایه: رایحه شرقی
خرید عطر فلامنکو

خرید عطر فلامنکو رامون مونگال

فروش ویژه عطرهای رامون مونگال

۴- پاستل جفرا (Pastel jafra)

این عطر شبیه یک پاستیل  گرد صورتی طراحی شده است که در دسته ادو تویلت‌ها قرار دارد و گروه بویایی آن گلی میوه‌ای است. جفرا دارای طبعی گرم و شیرین بوده که از اسانس‌های اصلی آن می‌توان به گل‌های یاس و پرتقال نام برد به همین دلیل دارای رایحه‌ای پاستیلی و دوست داشتنی است. همانطور که می‌دانید ادو تویلت‌ها ترکیباتی سبک و ملایم هستند که شما را به یاد رایحه‌های داخل حمام می‌اندازد و به شما حس تمیزی می‌دهند. عطر جفرا جزو عطرهای ارزان است که میتواند مناسب دختر خانم‌های دبیرستانی باشد. شیشه و بسته بندی این عطر بسیار دخترانه بوده و می‌تواند میز آرایشی دختر‌های جوان را بسیار زیبا کند.

 پاستل جفرا (Pastel jafra)

۵- جسوس دل پوزو هالووین مجیک (JESUS DEL POZO – Halloween Magic)

این عطر در سال ۲۰۱۸ در کشور اسپانیا به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. هالووین دارای طبعی معتدل است و در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد این عطر توسط دو تن از عطارهای اسپانیایی به نام‌های ورونیک نیبرگ و جولی مس ساخته شده است. نت‌های پایه و اصلی این عطر از پرتقال، توت فرنگی، نارنگی و اسانس وانیل و بستنی تشکیل شده است که به راحتی این عطر را در جایگاه رایحه‌های پاستیلی قرار می‌دهد.

هالووین ماندگاری باورنکردی دارد و دارای رد بویی بالا است. طراحی و ساخت شیشه این عطر به سبکی است که مایع صورتی رنگ عطر در شیشه‌ای مات و سفید قرار دارد که رنگ صورتی پاستیلی به این عطر بخشیده است. این عطر مناسب خانم‌ها و دختر خانم‌هایی است که عاشق بوی بستنی توت فرنگی هستند.

معرفی بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی
خواندن مطلب
جسوس دل پوزو هالووین مجیک (JESUS DEL POZO - Halloween Magic)

۶- ادوتویلت لاو یورسلف (Love your self)

لاو یورسلف در سال ۲۰۱۴ در کمپانی بنتن ساخته و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر دارای رایحه‌ای شگفت‌انگیز از عطر با بوی پاستیل است که ماندگاری آن ۴ تا ۶ ساعت است و جزو عطرهایی است که پخش بو بالایی دارند. نت آغازین این عطر بسیار خنک است و در گروه بویایی چایپر میوه‌ای قرار دارد و نت میانی این رایحه تشکیل شده از بوی تمشک ترش است که ترکیبی جادویی را خلق می‌کند و این عطر را با بسته بندی و شیشه صورتی در قسمت عطرهایی با رایحه پاستیل قرار می‌دهد.

این ادوتویت هم دارای رایحه‌ای سبک است که مانند بقیه عطر‌های پاستیلی به شما حس تمیزی و کودکانه‌ای می‌دهد. اگر عاشق پاستیل و بوی آن هستید حتما این عطر را تهیه کنید و لذت ببرید.

ادوتویلت لاو یورسلف (Love your self)

 ۷ـ عطر ادکلن ویکتور اند رولف اومگا  (Viktor Rolf Eau Mega)

این عطر که دارای رایحه‌ای کاملا پاستیلی است در سال ۲۰۰۹ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد که طبع آن خنک و شیرین است. این ادو پرفیوم مناسب فصل‌های گرم و تابستانی بوده و در گروه بویایی معطر سبز قرار دارد. سازندگان این عطر کارلوس بنایم و الیور پولچه هستند که از ترکیباتی مانند لیمو و گلابی برای ساخت این رایحه پاستیلی استفاده کردند.

عطرهای پاستیلی

۸ـ عطرهای پاستیلی؛ jungle magic fruity perfumes – cuddly

عطر‌های بچگانه‌ای هم در بازار وجود دارد که رایحه و بسته‌ بندی شبیه به پاستیل دارد و می‌تواند برای بچه‌ها بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. رایحه این عطر میوه‌ای است و حس خوب و سرزندگی را به فرزند شما می‌دهد. این عطر می‌تواند هدیه مناسبی برای کودکان در مناسبت‌های مختلف باشد.

jungle magic fruity perfumes – cuddly

سخن آخر

انتخاب عطر برای هر شخص باید مطابق با سن و سال همان فرد انجام شود، عطر‌هایی که دارای رایحه‌ای پاستیلی هستند می‌توانند مناسب دخترهای جوان و دبیرستانی باشد. عطر با بوی پاستیل حس تازگی و مثبتی را به فرزندان شما خواهد داد. حیات پرفیوم در این مطلب سعی داشته تا شما را در خرید عطرهای پاستیلی راهنمایی کند.

 

عطر با بوی پاستیل چه بویی دارد؟

عطرهای با نت بویایی پاستیل بویی شیرین و گیرا دارند که بسیاری از افراد از این دسته عطرها استفاده می‌کنند.

معروف‌ترین عطرها با نت بویایی پاستیل چه عطرهایی است؟

نیکول شرزینگر چوزن، عطر ادکلن ویکتور اند رولف اومگا، ادوتویلت لاو یورسلف و… از این دسته عطرها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا