عطر و ادکلن

معرفی عطر جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت

در این پست می‌خواهیم عطر جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت که تازه‌ترین عطر برند جیوانچی است را به شما معرفی کنیم. لاین عطرهای ایرسیستیبل مدتی است در بازار خوش درخشیده‌ و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. نسخه اصلی لاین ایرسیستیبل جیوانچی ادو پرفیوم، عطری کلاسیک و زنانه، با ترکیب بویی از گلابی و گل رز است که به شما حس طراوت و تازگی می‌بخشد و در شیشه‌ای 80 میلی به بازار عرضه می‌شود.

پس از نسخه اصلی دو نسخه دیگر، یکی ادو تویلت و دیگری یک ورژن فِرِش (Fresh) از همین عطر بودند که نسبت به نسخه اصلی سبک‌تر و خنک‌تر بودند. سپس در سال 2022 ورژن چهارم از این عطر یعنی رز ولوت به بازار عرضه شد. رز ولوت هم ادو پرفیوم است. حیات پرفیوم یک عطر ایرسیستیبل رز ولوت را آنباکس کرده تا آن را برای شما بررسی کند.

شکل ظاهری ادکلن جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت

این عطر برخلاف ورژن‌های قبلی که در شیشه‌های شفاف عرضه می‌شدند، در شیشه‌ای کِرِم-صورتی عرضه می‌شود و درب نقره‌ای آن، جذاب‌ترش کرده است.

جعبه عطر جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت مشابه تمام ورژن‌های دیگر است. در واقع موقع خرید باید مراقب باشید، چرا که تمام جعبه‌های جیوانچی ایرسیستیبل در تمام ورژن‌ها، مشابه یکدیگرند و تفاوت ظاهری ندارند، تنها باید به نوشته‌ها دقت کرد.

پاک کردن لکه عطر از روی لباس
خواندن مطلب

تست بوی ادکلن جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت (Irrésistible Rose Velvet)

در ورژن اصلی این عطر خبری از رایحه گلابی نیست؛ همان‌طور که از نامش هم می‌توان حدس زد، تمرکز این نسخه روی گل رز است. وقتی عطر جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت را اسپری می‌کنید، کمی هم رایحه گل زنبق را در کنار گل رز حس خواهید کرد. در نت‌ پایه این عطر نعناع هندی به کار رفته است. در نت‌ اولیه این عطر نیز توت سیاه قابل استشمام است.

در چند دقیقه اول پس از اسپری عطر بوی توت سیاه را می‌توانید استشمام کنید، اما رایحه گل رز خیلی سریع جایش را می‌گیرد. می‌توان گفت نت گل رز 50 درصد کل عطر است و باقی روایح و نت‌ها، همگی با هم 50 درصد باقی عطر را تکمیل می‌کنند.

اگر دوست دارید عطرتان بیشتر رایحه گلابی داشته باشد، ایرسیستیبل اصلی، و اگر می‌خواهید بیشتر رایحه رز را حس کنید، رز ولوت برای شما مناسب هستند. اگر عطر میس دیور یا کوکو مادمازل را دوست داشته باشید، به احتمال زیاد عطر زنانه جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت هم سلیقه شما خواهد بود و از آن لذت خواهید برد.

معرفی عطر ژیوانشی ایرسیستیبل رز ولوت

عطر جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت؛ مناسب هدیه

این عطر رایحه‌ای همه‌پسند، ملایم، کلاسیک و شیک دارد. امکان ندارد آن را برای کسی تهیه کنید و دوستش نداشته باشد. پس چه تولد دوستتان باشد چه روز مادر، این عطر یک گزینه مناسب برای هدیه دادن است.

پخش بو و ماندگاری عطر زنانه جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت (Irrésistible Rose Velvet)

خوبی این عطر ملایم و متعادل بودن آن است و عطر سنگینی نیست. بنابراین همان‌طور که انتظار می‌رود از نظر پخش بو و ماندگاری، متوسط است. یعنی مانند بسیاری از عطرهای زنبقی دیگر در بازار پخش بوی بیش از حدی ندارد. وقتی کمی زمان می‌گذرد  تنها بوی رز باقی می‌ماند، بنابراین می‌توان گفت با این‌که عطری ملایم و مناسب فصول گرم سال تعریف شده است، اما به خاطر رایحه خالص رز در پاییز و تابستان هم می‌توان از آن استفاده کرد.

15 مورد از بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه
خواندن مطلب

ابعاد و قیمت عطر ژیوانشی ایرسیستیبل رز ولوت

این عطر در شیشه‌ها با ابعاد مختلفی عرضه می‌شود، عطر 35 میلی آن حدود 65 دلار و عطر 80 میلی حدود 110 دلار قیمت دارد. بنابراین در بازار عطر جهانی متوسط رو به بالا محسوب می‌شود.

نتیجه گیری

عطر جیوانچی ایرسیستیبل رز ولوت Irrésistible Rose Velvet یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه موجود در بازار است. این عطر پر طرفدار به دلیل رایحه خاص و ماندگاری که دارد سال‌های زیادی مورد پسند خانم‌ها قرار گرفته است. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته تا شما عزیزان و همراهان همیشگی‌ را بیشتر با این عطر معروف آشنا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا