عطر و ادکلن

15 مورد از بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه

بهترین عطرها برای قرار ملاقات‌های شبانه خانم‌ها چه عطرهایی هستند؟

امروز می‌خواهیم بهترین عطرهای رمانتیک و احساسی را به شما معرفی کنیم که قرار ملاقات‌های فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زنند. پس همراه حیات پرفیوم باشید تا با بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه آشنا شوید.

1. عطر جو مالون رز بلاش کلن

این عطر رایحه‌ای لطیف و شیرین دارد. همانند گل رز تازه و با طراوت و شاداب در فصل بهار که راوی عشق و زندگی است؛ در حالی که ریحان، رنگ سبز و رایحه معطر خود را به این عطر اضافه می‌کند، مشکی نرم و حیرت‌انگیز به ارمغان می‌آید.

رز بلاش (JO MALONE ROSE BLUSH COLOGNE) بهترین رایحه رمانتیک و همچنین عطری عالی برای اولین قرار ملاقات است که بوی گل رز جوان شیرین می‌دهد.

نت‌ها: ریحان، رز، لیچی و مشک.

2. عطر کیلیان رولینگ این لاو

عطر کیلیان رولینگ این لاو (KILIAN ROLLING IN LOVE EAU DE PARFUM) رایحه‌ای ملایم، لطیف و پخش شونده دارد که اسانس بادام تازه را با نت‌های مشک گرم ترکیب کرده است؛ درحالی که زنبق و گل سرخ بافت کرمی و پودری خود را به آن اضافه می‌کنند تا در نهایت وانیلی شیرین به وجود می‌آید.

رولینگ این لاو یکی از بهترین عطرهای شب قرار ملاقات برای آن دسته از خانم‌هایی است که می‌خواهند دیگران را مجذوب و شیفته خود کنند.

نت‌ها: رایحه بادام، زنبق، گل سرخ، دانه آمبرت، مشک و وانیل.

3. کارولینا هررا گود گرل سوپریوم

کارولینا هررا گود گرل سوپریوم (CAROLINA HERRERA GOOD GIRL SUPREME EAU DE PARFUM) عطری احساسی و محسور کننده است که حول ترکیبی شیرین و کرمی از گلهای سفید و دانه‌های تونکا با تکیه بر توت‌های وحشی خوش‌بو کننده ساخته شده است و با نت‌های پایانی چوبی آجیلی تقویت شده است.

گود گرل سوپریوم یکی از بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه است که با شیرینی رازآلودش شبی جذاب و خاطره‌انگیز را برای شما به وجود می‌آورد.

نت‌ها: توت، یاس، گل سرخ، دانه تونکا، وتیور.

4. عطر لانکوم ترژر میدنایت رز

عطر لانکوم ترژر میدنایت رز (LANCOME TRÉSOR MIDNIGHT ROSE EAU DE PARFUM) رایحه ای جذاب و لذیذ دارد که در آن ترکیبی اعجاب انگیز از تمشک و گل رز به کار رفته است. همچنین این عطر با رایحه‌های چوبی – میوه‌ای تند و جوانه‌های انگور سیاه ترکیب شده است و در ادامه با وانیل شیرین شده است.

آموزش ساخت عطر در خانه
خواندن مطلب

میدنایت رز احساسی ترین عطری است که بویی شبیه به گل رز تیره با ترکیبی از رایحه تمشک شیرین دارد.

نت‌ها: تمشک، غنچه‌های انگور سیاه، رز، یاس، وانیل، مشک.

5. عطر تام فورد الکتریک چری

تام فورد الکتریک چری (TOM FORD ELECTRIC CHERRY EAU DE PARFUM) دارای رایحه‌ای جذاب، سحرآمیز و ماندگار است. رایحه‌ای که ترکیباتی شیرین از گیلاس و یاس با زنجبیل تند و فلفل صورتی در آن به کار رفته است. نت پایانی این عطر با نتی میوه‌ای مشک‌دار تقویت شده است تا مقاومت را از هر کسی بگیرد.

به جرأت می‌توان گفت الکتریک چری بهترین عطر برای یک قرار ملاقات رمانتیک شبانه است. بوی فانتزی گیلاس شیرین هوش را از سر هر کسی می‌پراند.

نت‌ها: گیلاس، فلفل صورتی، زنجبیل، یاس و آمبرتولید.

6. عطر نارسیسو رودریگز ماسک نویر

نارسیسو رودریگز ماسک نویر (NARCISO RODRIGUEZ MUSC NOIR EAU DE PARFUM) رایحه‌ای ملایم و شگفت‌انگیز دارد. ترکیبی از مشک نرم مانند پوست، با هلیوتروپ پودری و نرم مانند ابر در این عطر به کار رفته است؛ طوری که گویی با یک تکه چرم جیر آغشته به مربای آلو شیرین احاطه شده باشد.

ماسک نویر یکی ازبهترین عطرهای زنانه برای قرارهای عاشقانه است و خانم‌هایی آن را انتخاب می‌کنند که یک قطره از معجون عشق را به رایحه‌های طولانی ترجیح می‌دهند.

نت‌ها: آلو، هلیوتروپ، مشک، جیر.

7. عطر مزون مارجیلا رپلیکا آن اِ دیت

مزون مارجیلا رپلیکا آن اِ دیت (MAISON MARGIELA REPLICA ON A DATE EAU DE TOILETTE) رایحه‌ای جذاب میوه‌ای با ترکیبی از گل دارد. ترکیبی متشکل از آکوردی با بوی انگور رسیده و نوشیدنی انگور سیاه با گل رز تازه که در کمتر عطری می‌توان چنین بویی اعجاب انگیز را پیدا کرد. این در حالی است که تندی ملایم خود را از فلفل سرخ و گرمای چوبی را از نعنای هندی گرفته است.

آن اِ دیت ترکیبات بی همتایی را در خود جای داده است. قرار ملاقاتی در شبی تابستانی با این عطر عاشقانه، زیبایی به زیبایی گلبرگ گل سرخ می‌آفریند.

نت‌ها: رایحه انگور سیاه، فلفل صورتی، گل رز، داوانا، نعنا هندی و ملون.

8. عطر جیمی چو فِوِر

جیمی چو فِوِر (JIMMY CHOO FEVER EAU DE PARFUM) همانند سایر عطرهای این برند ترکیبی حیرت‌آور دارد که با نت‌های گوناگون شما را غافلگیر می‌کند. در این عطر ترکیبی کامل و غلیظ از آلوی سیاه و هلیوتروپ پودری را خواهید دید که با شربت وانیل شیرین شده است و در نهایت نرمی خود را از چوب صندل گرفته است.

نگهداری عطر در یخچال کار درستی است؟
خواندن مطلب

عطر فِوِر عطری برای خانم های خوش سلیقه است که می‌خواهند تأثیری به یادماندنی بر جای بگذارند.

نت‌ها: آلو، هلیوتروپ، ارکیده وانیلی، دانه های تونکا، بنزوئن، چوب صندل.

9. کرید اونتوس

عطر مردانه‌ای که می‌توانید با استفاده از آن بی رویایی برای خود و همسرتان رقم بزنید لدکلن اونتوس مردانه است. این عطر جذاب در سال 2010 توسط خانواده کرید خلق شده است. اونتوس مردانه در گروه بویایی چایئر میوه‌ای قرار گرفته و با طبع خنکی که دارد شب شما را عاشقانه‌تر می‌کند. کرید اونتوس از ترکیبات و عناصر خاصی درست شده و می‌تواند بهترین انتخاب برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس کلاسیک مهم باشد. ماندگاری و ئخشبو عطر creed aventus بسیار بالا و عالی است.

نت‌ها: ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس، رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان، مشک، وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر

10. عطر دیور ادیکت

دیور ادیکت (DIOR ADDICT EAU DE PARFUM) رایحه‌ای‌ از ترکیب گل‌های گوناگون دارد. ترکیبی از گل یاس با شکوفه‌های پرتقال که با طراوت برگ‌های ماندارین تکمیل می‌شود؛ در حالی که نت‌های وانیل شیرین به آن اضافه شده است.

دیور ادیکت یکی از رمانتیک ترین عطرها برای خانم‌ها است که بوی گل‌ها و شکوفه‌های مست کننده‌ای دارد.

نت‌ها: برگ ماندارین، شکوفه‌های پرتقال، یاس، وانیل.

11. عطر آمواژ بلاسام لاو

آمواژ بلاسام لاو (AMOUAGE BLOSSOM LOVE EAU DE PARFUM) عطری شیک و لطیف است که رایحه شکوفه‌های تازه گیلاس و گل رز را با هلیوتروپ پودری ترکیب می‌کند. به علاوه در این عطر آمارتو با رایحه تلخ بادام به کار رفته است که این تلخی با وانیل شیرین مهار شده است.

بلاسام لاو عطری بی‌نظیر است. به خصوص برای کسانی که در ابتدای راه زندگی مشترک هستند. در قرار ملاقات‌های شبانه اول، این عطر راوی عشقی نوپا، پاک و پرشور خواهد بود.

نت‌ها: شکوفه گیلاس، آمارتو، نت‌های گیلاس، وانیل، دانه‌های تونکا، چوب صندل.

بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه

12.عطر پاکو رابان وان میلیون

شرکت پاکورابان با تولید عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه لحظات شادی را برای بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن به ارمغان آورده است. عطر مردانه وان میلیون در سال 2008 به بازار جهانی در کشور اسپانیا معرفی شد. این عطر جذاب مردانه توسط سه عطار ماهر و معروف ساخته شده است. این عطر در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار گرفته و دارای طبعی گرم است. این عطر را در فصل زمستن و ئاییز استفاده کنید و از رایحه آن لذت ببرید. ادکلن مردان وان میلیون دارای ماندگاری و ئخشبوی بسیار بالایی است و می‌تواند شبی فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

سمپل عطر چیست؟
خواندن مطلب

نت‌ها: نارنگی ماندارین، نعناع، گریپ فروت، رز، دارچین، ادویه جات معطر، کهربا، نعناع هندی، چرم، روایح چوبی

13. ادکلن بلو شنل

یکی از بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه ادکلن بلوشنل از برند معروف شنل است. این عطر جذاب مردانه می‌تواند ساعت‌ها شما را همراهی کند و شبی فراموش نشدنی برای شما بسازد. بلو شنل توسط عطار معروف ژاک پولژ ساخته شده و دارای طبعی خنک است. اسن عطر جذاب در گروه بویایی چوبی معطر قرار گرفته و از ترکیبات و نت‌های خاصی ساخته شده است. این ادکلن مردانه را در شب‌های بهاری استفاده کنید و از رایحه آن لذت ببرید.

نت‌ها: لیمو ترش، نعناع هندی، نعناع، خس خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، فلفل صورتی، روایح دودی

14. عطر مردانه دیور سوج

عطر مردانه ساوج یکی از روایحی است که هر آقایی آن را دویت دارد و از آن استفاده می‌کند.این ادو پرفیوم مردانه جذاب در گروه بویایی معطر مرکباتی قرار دارد و دارای طبعی خنک است که می‌تواند حس و حال خوبی را در شما زنده کند. فرانسوا دماشی در ترکیبات این ادو پرفیوم مردانه از نت‌ها و عناصر بسیار جذابی استفاده کرده است. همینطور ماندگاری و پخش بوی عطر ساوج بسیار بالا و عالی است.

نت‌ها: ترنج، فلفل، نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی، فلفل سیچوان، سدر، لابدانیوم، آمبروکسان

15. ایو سن لورن لیبر زنانه

این عطر زنانه که در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شده یکی از بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه است. این ادو پرفیوم که توسط شرکت معروف و شناخته شده ایو سن لورن ساخته شده دارای طبعی گرم است و در گروه بویایی شرقی فوژه قرار گرفته است. عطر زنانه لیبر نشانگر آزادی و قدرت یک خانم است. این عطر زنانه خوشبو را استفاده کنید و از رایحه بینظیر آن لذت ببرید.

نت‌ها: نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه، یاس، شکوفه پرتقال، مشک، وانیل، سدر، عنبر

سخن پایانی

در این مقاله 10مورد از بهترین عطرها برای قرارهای عاشقانه را معرفی کردیم و به بررسی آن‌ها پرداختیم. امیدوارم مطالعه این راهنما به شما در انتخاب عطر مورد نظرتان کمک کرده باشد. در صورتی که به راهنمایی بیشتر نیاز دارید، می‌توانید سایر مقالات حیات پرفیوم را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا