عطر و ادکلن

معرفی عطر جیوانچی له اینتردیت بورنینگ نرولی (L’Interdit Burning Neroli)

له اینتردیت یکی از عطرهای اصلی و پرچمدار برند جیوانچی (ژیوانشی) است که تاکنون ورژن‌های مختلفی از آن به بازار عرضه شده است. عطر بِرنینگ نِرولی، عطر جدیدی است که در سال 2023 به بازار عرضه شد. با حیات پرفیوم همراه باشید تا در این مطلب جدیدترین عطر جیونچی را بررسی کنیم.

له اینتردیت اصلی با الهام از بازیگر کلاسیک هالیوود، آدری هپبورن، ساخته شده بود و در زبان فرانسه به معنای «ممنوعه» است. اخیراً جیوانچی با کمی تغییرات در شیشه و عطر، ورژن جدیدی از له اینتردیت را به اسم عطر جیوانچی له اینتردیت بورنینگ نرولی به بازار عرضه کرده است.

نت‌ها و رایحه‌های موجود در له اینتردیت

نت‌های پایه موجود در لاین له اینتردیت در کل عطرهای گلی و گل‌های سفید هستند مانند گل یاس، یاسمن، زنبق سفید، مریم، شکوفه پرتقال، وانیل و… در نتیجه کمی عطرهای گرمی هستند. در نت‌های ابتدایی نیز گلابی و ترنج استفاده شده‌اند.

سبک و سیاق عطر له اینتردیت برنینگ نرولی

این عطر کاملاً کلاسیک و زنانه است، اگر به سبک عطرهایی مانند کوکو مادمازل، دیور جوی و ورژن‌های قبلی همین عطر علاقه دارید، حتماً عاشق له اینتردیت برنینگ نرولی خواهید شد. در کل سبک این عطر برای یک بانوی شیک، کلاسیک، لوکس و باظرافت است.

کدام شهر پایتخت عطر جهان است؟
خواندن مطلب

نسخه ادو تویلت له اینتردیت

نسخه ادو تویلیت این عطر هم دقیقا با همان شیشه و طرح و بسته‌بندی به بازار عرضه شده است. تنها تفاوت آن رنگ نارنجی آن نسبت به نسخه پرفیوم آن است. همچنین بوی مرکبات و پرتقال در ورژن ادو تویلت بیشتر است.

نسخه اینتنس له اینتردیت

نسخه اینتنس عطر جیوانچی له اینتردیت بورنینگ نرولی با شیشه و در مشکی، ظاهری متفاوت نسبت به سایر ورژن‌های این عطر دارد. این نسخه برای فصول سرد سال بخصوص زمستان، مناسب‌تر است. نت‌های دانه کنجد، فلفل سیاه، یاس رازقی، نعناع هندی، وانیل و شکوفه پرتقال در آن به کار رفته است. این عطر گرم و زنانه کاملاً زمستانی است.

نسخه رژ له اینتردیت

نسخه رژ با شیشه‌ای قرمز به بازار عرضه شد، این ورژن دیگر شکوفه پرتقال را در نت‌های پایه ندارد، نعناع هندی کمی پررنگ‌تر است، زنجبیل و پرتقال خونی در آن به خوبی حس می‌شوند. بنابراین این عطر در رده عطرهای گرم و تند قرار می‌گیرد. اگر طرفدار عطرها با گروه بویایی شرقی هستید، ورژن رژ می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

عطر ادکلن جیونچی له اینتردیت بورنینگ نرولی

نسخه برنینگ نرولی له اینتردیت

پس از ورژن‌هایی که نام بردیم، جدیدترین ورژن له اینتردیت که سال 2023 به بازار عرضه شد، برنینگ نرولی است. معنای تحت‌اللفظی نرولی در واقع عصاره‌ای است که از شکوفه نارنج گرفته می‌شود. بنابراین این عطر بوی مرکبات مانند پرتقال و لیمو و همزمان روایح چوبی را در خود دارد. جیوانچی در این عطر نت‌های حاشیه‌ای را کاهش داده و تمرکز خود را روی نت‌های نرولی (عصاره نارنج)، نعناع هندی و وتیور (علف خس‌خس) گذاشته است.

عطر با بوی کندر + معرفی عطرهای با بوی کندر
خواندن مطلب

این عطر بیشتر بوی طبیعت و جنگلی دارد؛ اگر عطرهایی مانند شنل شماره 19 را دوست دارید، به احتمال زیاد برنینگ نرولی را هم دوست خواهید داشت. ممکن است حس کنید نت بلوط یا خزه بلوط هم در این عطر باشد، اما نیست و ترکیب 3 نتی که بالاتر نام بردیم تمام این روایح را می‌سازند. همچنین کمی هم رایحه صابونی از آن حس می‌شود که ممکن است به خاطر وتیور باشد.

عطر جیوانچی له اینتردیت بورنینگ نرولی برای کدام جنسیت مناسب است؟

برخلاف ورژن‌های قبلی له اینتردیت که همگی کاملا زنانه بودند، برنینگ نرولی عطری بدون جنسیت است و مردان هم می‌توانند از آن استفاده کنند. این عطر یک رایحه کلاسیک، ملایم، سرزنده و یادآور طبیعت دارد. این نوع عطرها کمیاب هستند. این عطر حس و حال کلاسیک، لوکس و با ظرافت دارد.    

پیشنهاد حیات پرفیوم برای استفاده از برنینگ نرولی

اگر قبلاً یکی دیگر از عطرهای له اینتردیت را دارید، می‌توانید در فصول گرم سال از برنینگ نرولی به عنوان «لایه» استفاده کنید. یعنی پس از اسپری کردن ورژن قبلی له اینتردیت خود، یک پاف هم از برنینگ نرولی برای افزایش حس تمیزی، طبیعت، سرزندگی و… به پوست یا بدن خود اسپری کنید.

نتیجه گیری

از آن‌جایی که این عطر رایحه‌ای ملایم و معتدل دارد و بسیار با طراوات است، می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن به خصوص در بهار و تابستان باشد. حتی مشکل پسندان هم عطر جیوانچی له اینتردیت بورنینگ نرولی را دوست خواهند داشت و در همین مدت کم ورودش به بازار، طرفداران زیادی را جذب کرده و بازخوردهای مثبتی داشته است.

چگونه عطر بلک اوپیوم تقلبی را تشخیص دهیم؟
خواندن مطلب

آیا شما عطرهای له اینتردیت را امتحان کرده‌اید؟ نظرتان درباره عطر جدید برنینگ نرولی چیست؟ نظرات خود را برای حیات پرفیوم بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا