عطر و ادکلن

عطر مورد علاقه مرلین مونرو

بیشتر مردم از دانستن درباره زندگی افراد مشهور دنیا بسیار خوشحال می‌شوند. یکی از مواردی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود می‌کند عطر مورد علاقه سلبریتی‌ها و افراد مشهور دنیا است. در این مقاله هم قصد داریم عطر مورد علاقه مرلین مونرو بازیگر، مدل و خواننده معروف آمریکایی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

همانطور که می‌دانید مرلین مورلو خانمی شیک و کلاسیک بود. وی همیشه با پوشیدن لباس‌هایی شیک و استایل‌هایی بی‌نظیر در عموم شرکت می‌کرد. همراه ما باشید تا عطر فوق‌ العاده این بازیگر موفق را با هم بررسی کنیم. شاید شما هم یکی از میلیون‌ها طرفدار مرلیین مورلو بوده و بخواهید رایحه مورد علاقه او را همراه خود در مهمانی‌ها و مجالس داشته باشید.

بیو گرافی مرلین مونرو

نورما جین مورتنسن ملقب به مرلین مونرو در سال 1926 در لس آنجلس آمریکا به دنیا آمد. او زندگی سخت و پیچیده‌ای داشت. مرلین در ۱۶ سالگی با افرس پلیسی ازدواج کرد و در کارخانه‌ای هم مشغول به کار شد. او بعد از مدتی به دلیل زیبایی که داشت در زمینه مدلینگ شروع به کار کرد. مرلین آثار هنری زیادی در کارنامه خود دارد.

او در برنامه‌های کمدی زیادی هم نقش آفرینی کرده است. مرلین مونرو لباس‌ها و استایل‌های کلاسیک زیبا و خیره کننده‌ای داشت. همینطور از مدل‌ موهایی زیبا و جدید استفاده می‌کرد، در آن زمان همه مدل موهای خود را شبیه به او درست می‌کردند. این هنرمند معروف در سن ۳۶ سالگی دقیقا در اوج معروفیت خود به دلیل مصرف بالای باربیتورات در گذشت.

شش مورد از بهترین عطرهای زنانه زارا با بویی شگفت انگیز
خواندن مطلب

مرلین مونرو از عطرها و ادکلن‌های زیادی استفاده می‌کرد ولی برخی از آنها دیگر تولید نمی‌شوند. شنل ان 5 عطر مورد علاقه مرلین مونرو بازیگر معروف آمریگایی است که در ادامه بیشتر در رابطه با این رایحه صحبت می‌کنیم.

شنل ان 5 (چنل نامبر 5) CHANEL – Chanel N°5

برند شنل با رونمایی از عطر شنل ان 5 کی از بزرگ‌ترین قدم‌های خود را در دنیاس عطر و ادکلن برداشت. این ادو پرفیوم اولین عطری است که در گروه بویایی گلی آلدهیدی قرار دارد. جالب است بدانید ارنست باو عطار و خالق این عطر زنانه شنل به اشتباه دز و مقدار نت‌های الدهیدی را در این عطر افزایش داد و این اشتباه به بزرگ‌ترین و خوشبوترین عطر برند شانل تبدیل شد.

این عطر با رایحه و طبع گرمی که دارد توانست بهترین و خاص‌ترین ادو پرفیوم زنانه شود. این عطر افسانه‌ای از ترکیبات و نت‌های بسیار زیادی استفاده شده است. بهتر است کمی با هم در میان عناصر و نت‌ّهای این عطر قدم بزنیم. زمانی که این عطر را به خود اسپری می‌کنید در همان نت‌های اولیه می‌توانید رایحه خاص ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج، آلدهید و گل یلانگ یلانگ را حس کنید. زمانی که در میان نت‌های قلبی این ادو پرفیوم قدم می‌گذارید می‌توانید مجموعه‌ای از روایح گلی مثل رز، زنبق، یاس و گل برف را استشمام کنید.

عطر شنل ان 5

نت‌ه‌ّای پایه و اصلی عطر ۵ شنل هم از ترکیبات سنگینی مثل مشک، کهربا، وانیل، خزه درخت بلوط و نعناع هندی استفاده شده است. همانطور که از ترکیبات این ادو پرفیوم مشخص هست ماندگاری و پخشبوی این عطر بسیار بالا و عالی است. از عطر زنانه شنل ان 5 می‌توانید در مهمانی‌های کلاسک و مهم استفاده کنید و با راحیه خاص آن توجه همه را به سمت خود جلب کنید.

علت سردرد با بوی عطر چیست
خواندن مطلب

نظر مرلین مونرو درباره شنل ان 5

زمانی که از مرلین مونرو در مورد عطر موردعلاقه وی سوال کردند او پاسخ گفت: من عطرهای زیادی استفاده می‌کنم ولی دوستان و اطرافیانم من را با رایحه عطر آلدهیدی شنل ان 5 می‌شناسند. زمانی که از این عطر استفاده می‌کنم همه نگاه‌ها و توجه‌ها به سمت من می‌آید. این عطر با رایحه گرمی که دارد اعتماد بنفس و قدرت درونی من را آشکار می‌کند و من به راحتی می‌توانم در جمع‌های کلاسیک و مهم با قدرتی بالا شرکت کنم. به گفته مرلین مونرو ادو پرفیوم شنل 5 به عنوان عطر امضا او شناخته می‌شود و همه شخصیت او را با این رایحه به یاد می‌آورند.

نتیجه گیری

مرلین مونرو بازیگر، خواننده و مدل آمریکایی طرفداران زیادی در ایران و جهان دارد. همانطور که می‌دانید این هنرمند زیبا و دوست‌داشتنی موفقیت‌ها و دست‌آوردهای زیادی تا قبل از مرگش داشته است. شاید برای خیلی از شما عزیزان مهم باشد که مرلین مونرو از چه رایحه‌ای استفاده می‌کند و دیگران آن را با کدام طبع می‌شناسند. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته تا شما عزیزان را با عطر مورد علاقه مرلین مونرو آشنا کند. شاید شما عزیزان هم بخواهید دیگران با رایحه عطر شانل ان 5 شما را به یاد آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا