عطر و ادکلن

شش مورد از بهترین عطرهای زنانه زارا با بویی شگفت انگیز

دو عطر گاردنیا و رد تمپتیشن از برند زارا در ماه‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته‌ و سفارشات ثبت شده برای این عطرها همواره در سطح بالایی قرار داشته‌اند. به همین علت جزو بهترین عطرهای زنانه زارا شناخته شده‌اند و علاقه‌ی مشتریان به این عطرها در اوج می‌باشد. شهروندان نسل‌های هزاره و زد (Z) در پول خرج کردن عاقلانه‌تر عمل می‌کنند. آن‌ها دوست دارند نسخه‌ی ارزان و کپی برداری شده از محصولات برندهای لوکس موردعلاقه‌شان را تهیه کنند. این وضعیت بازاری را برای رشد برندهایی همچون زارا فراهم کرده است.

هیچ چیزی به اندازه‌ی ولخرجی برای تهیه محصولات و خرید عطر لوکس هیجان انگیز نیست و هزینه کردن مبالغ زیاد، برای عطری که توجه و تمجید مضاعف از جانب دوستان را به همراه دارد در حد خودش رضایت بخش است.

ادموند رودنیسکا معتقد است: عطر زیبا عطری است که بتواند ما را حیرت زده کند. نکته مهم این است که محصولات ناشناخته، رایحه‌ی مشابهی را با قیمتی به مراتب کمتر ارائه می‌کنند. برخی تصور می‌کنند اطرافیان برداشت منفی از عطرهای کپی دارند، اما واقعیت این است که در ساختشان از مواد اولیه و عصاره‌های طبیعی با کیفیت استفاده می‌شود. هدف آن‌ها تولید عطری مشابه محصولات مشهور برندهای برتر دیزاینری است. عطرهایی همچون گاردنیا، فمه و وایولت بلوسوم ZARA تلاش می‌کنند عطرهای برتر برندهای لوکسی همچون دیور یا YSL را بازسازی کنند. اما آیا در این کار موفق بوده‌اند؟ در ادامه شما را با 6 عطر زنانه برتر زارا آشنا می‌کنیم. این عطرها را در لیست خریدتان قرار دهید تا از رایحه‌ی دلپذیرشان لذت ببرید.

بهترین عطر گُلی- زارا واندر رز ادو تویلت

زارا واندر وومن ادو تویلت یک عطر گُلی است که روحیه‌ی لطیف و زنانه‌ی شما را تقویت می‌کند و در دسته بهترین عطرهای زنانه زارا قرار گرفته است. روایح گُلی و خنک با درصد بالایی از نت گلابی، توت قرمز، بنفشه و رز ترکیب می‌شوند. بخش پایانی عطر ماهیت چوبی و مشکی ملایمی دارد، و روایح وانیل و سدر در این مرحله کاملاً احساس می‌شوند. زارا واندر رز ادو تویلت تعادل خوبی بین وانیل و رایحه‌های چوبی برقرار کرده است، در نتیجه میزان شیرینی و بوی مشک در سطوح کاملاً مناسبی قرار دارند و شخصی که عطر را روی بدن خود اسپری کرده عاشقش می‌شود. پخش بوی این عطر بین ۵ الی ۸ ساعت است. این عطر شیرینی ملایمی دارد و گزینه‌ی خوبی برای استفاده در طول روز است.

قیمت ادکلن زارا زنانه اصل
  • روایح اولیه : توت قرمز، هلو
  • روایح میانی: رز، بنفشه، صدر
  • روایح پایه : وانیل، مشک
نگهداری عطر در یخچال کار درستی است؟
خواندن مطلب

مزایا:

  • یک عطر قوی و هیجان برانگیز
  • مناسب برای مراسم خاص
  • حجم مناسب برای همراه داشتن در طول سفر

معایب:

  • رایحه‌ی عطر بیش از حد قوی است

بهترین عطر زنانه زارا – زارا وومن فمه ادو تویلت

اگر دنبال یک عطر گرم و ماندگار هستید، زارا فمه با غلظت ادو تویلت بهترین انتخاب است. رایحه شرقی وانیل و جذابیت گُل پئونی در این عطر احساس می‌شوند و باعث شده تا این عطر جذاب زنانه جزو بهترین عطرهای زنانه زارا باشد. رایحه مشک در این عطر غالب است و روایح پایه و میانی با استفاده از چوب صندل و مشک ساخته شده‌اند. این عطر نسبتاً گُلی است اما هویت پودری و گرم خود را حفظ کرده است. ماندگاری زارا وومن فمه ادو تویلت تقریباً 8 ساعت است و شما می‌توانید به راحتی شیشه عطر را در کیفتان قرار دهید. این عطر خیلی قوی نیست، بنابراین بهترین انتخاب برای مصرف روزانه و تبدیل شدن به زنی خوشبو در محل کار محسوب می‌شود.

روایح غالب : گل پئونی، وانیل، چوب صندل، مشک

مزایا:

  • بهترین عطر برای مصرف روزانه
  • ماندگاری بالا
  • رایحه‌ی شیرین و جذاب

معایب:

  • قیمت به نسبت بالا نسبت به کیفیت

محبوب‌ترین عطر زارا – رد تمپتیشن ادو پرفیوم

عطر زارا رد تمپتیشن که جزو بهترین عطرهای زنانه زارا بوده و به خاطر شباهت به عطر مشهور باکارات رژ 540 از میسون فرانسیس کورکجان، به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه زارا تبدیل شده است. شما می‌توانید از این عطر برتر ادویه‌ای در تمام مناسبت‌ها استفاده کنید و روایح پایه عنبر مشک آن کاملاً در کانون توجه قرار می‌گیرند و به این زودی‌ها محو نمی‌شوند. ممکن است با اولین استفاده از این عطر عاشقش شوید، اما به مرور زمان علاقه‌تان به آن بیشتر می‌شود. روایح ادویه‌ای و منحصر به فرد این عطر باعث تحسین اطرافیان می‌شوند. بی تردید شما برای یک فصل خاص به این عطر وابسته می‌شوید. این عطر ماندگاری نسبتاً بالایی دارد و کُل روز با شما همراه خواهد بود. اگر می‌خواهید بدون اسپری کردن مجدد عطر آن را همراه داشته باشید، فقط کافی است مقدار کمی از آن را به کرم مرطوب کننده یا لوسیون خود اضافه کنید.

شباهت عطرهای زارا به عطرهای معروف
  • روایح اولیه: زعفران، گشنیز، پرتقال تلخ
  • روایح میانی: یاسمن، بادام سوخته
  • روایح پایه: خزه، عنبر چوبی

مزایا:

  • مناسب برای استفاده در روز و شب
  • رایحه‌ی خاص
  • ماندگاری بالا

معایب:

  • رایحه عطر بیش از حد قوی است

بهترین عطر برای زنان میانسال – زارا گاردنیا ادو پرفیوم

گاردنیا یکی از مشهورترین عطرهای کپی برند زارا است. رایحه‌ی آن تقریباً با رایحه‌ی بلک اوپیوم از برند YSL یکسان است اما در غلظت ادوپرفیوم عرضه شده است. هرچند راجع به این عطر بر اساس اسمش قضاوت نمی‌شود، اما بد نیست بدانید رایحه‌ی گُلی آن خیلی قوی نیست و به صورت شکوفه‌ای ملایمی حس می‌شود. زارا گاردنیا از لحاظ پیچیدگی هرم بویایی به خوبی عطر YSL نیست. روایح شکوفه پرتقال، قهوه و وانیل کاملاً در این عطر احساس می‌شوند و حس اعتماد به نفس و جذابیت را القا می‌کنند. اگر دنبال عطری هستید که ضمن برخورداری از شیرینی کافی، گرما، جذابیت و مفرح بودن را حفظ کند، قطعاً این عطر گزینه‌ی خوبی برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان محسوب می‌شود. توجه کنید این عطر که جزو ۶ مورد از بهترین عطرهای زنانه زارا است، نه از لحاظ ماندگاری و نه از لحاظ ارزش عطر، با بلک اوپیوم قابل مقایسه نیست. این در حالیست که گاردنیا رایحه‌ای شبیه یک عطر گران قیمت دارد و قطعاً از لحاظ ارزش در برابر بهای پرداختی یکی از بهترین و ارزان‌ترین محصولات زارا محسوب می‌شود.

آیا عطر تبخیر می‌شود؟
خواندن مطلب

روایح غالب: شکوفه پرتقال، قهوه، هلو، تمشک

مزایا:

  • مناسب برای فصل بهار
  • روایح گُلی قدرتمندی دارد
  • مناسب برای مناسبت‌های مختلف

معایب:

  • ماندگاری کم

خوشبوترین عطر زارا – زارا رد وانیلا ادو تویلت

زارا رد وانیلا ادو تویلت یک عطر لوکس با رایحه غالب میوه‌ای است. در این عطر زیبا روایح میوه‌ای انگور سیاه و گلابی، با روایح شیرین زنبق، وانیل و بادام سوخته ترکیب می‌شوند. روایح گیاهی پاتچولی و لوبیا تونکا بر جذابیت عطر افزوده‌اند. وانیل و زنبق مهم‌ترین روایح این عطر هستند، و در کُل طول روز روی پوست قدرت نمایی می‌کنند. این عطر ذاتاً بوی ملایمی دارد، اما از لحاظ بویایی برای شخصی که آن را اسپری می‌کند جذاب و نشاط برانگیز است. این عطر در سرما به خوبی خودش را نشان می‌دهد، و شما با اسپری کردن این عطر در کُل روز گرمایش را حس می‌کنید.

پرفروش ترین عطر زارا زنانه

روایح غالب: گل زنبق، گل پئونی، نارنگی، تمشک، وانیل، پاتچولی، لوبیا تونکا

مزایا:

  • نسبت به قیمتش ارزش بالایی دارد.
  • یک عطر گرم و خوشمزه
  • شیشه‌ی زیبا

معایب:

  • ماندگاری کم

زارا وایولت بلوسوم ادو پرفیوم

زارا وایولت بلوسوم ادو پرفیوم بوی جذاب، عمیق و نسبتاً شیرین شکوفه‌های بنفشه را به شما هدیه می‌دهد. این عطر شیرینی آبنبات مانند را به شکل هنرمندانه، شگفت انگیز و هماهنگی با روایح چوبی ترکیب می‌کند. عطرهای مخصوص عصرهای زمستانی باید از بوی خوشایند شکوفه گیلاس، ماگنولیا و لوبیا تونکا برخوردار باشند. از طرفی دیگر ماهیت تاریک، مخملی و نسبتاً شیرینی در این عطر که در دسته بهترین عطرهای زنانه زارا است مشاهده می‌شود. متاسفانه بوی این عطر با کپی برداری از عطر پویزن گرل دیور ساخته شده است و نسخه‌ی محدودی از آن محسوب می‌شود. با توجه به عدم برخورداری از پخش بو و ماندگاری مناسب، شاید بهتر باشد پویزن گرل را جایگزین وایولت بلوسوم کنید.

روایح غالب: شکوفه گیلاس، ماگنولیا، لوبیا تونکا

مزایا:

  • برای اسپری کردن چند عطر روی یکدیگر گزینه بسیار مناسبی است
  • دارای یک رایحه‌ی محبوب زنانه است
  • جوان پسند و سبک است
  • مناسب استفاده در شب است

معایب:

  • مناسب استفاده در روز نیست

چگونه عطر مناسب را انتخاب کنیم؟

همانطور که مشاهده کردید، زارا نهایت تلاشش را می‌کند که برترین عطرها را با قیمتی مناسب در اختیار تمام افراد قرار دهد. عطر شخصیت شما را شکل نمی‌دهد، بلکه این شما هستید که ماهیت عطر را آشکار می‌کنید. اگر نمی‌خواهید برای برندهای لوکس هزینه کنید، خرید محصولات کپی شده هیچ ایرادی ندارد. اگر خودم بخواهم یکی از این عطرها را انتخاب کنم، به نظرم گاردنیا به خاطر بوی جذاب گُلی و شیرینی آرامش بخشش بهترین عطر این برند است.

خوشبو بودن عطر

هنگامی که برای خرید عطر به بازار می‌روید، مقدار اندکی از عطر را روی مچتان اسپری کنید و آن را ببویید تا با رایحه آن آشنا شوید. تصمیم قاطع خود را بگیرید که آیا عطر را می‌پسندید یا خیر؟ اگر از عطرهای ملایم خوشتان می‌آید، عطرهای گُلی را انتخاب کنید. اگر عطرهای قوی را می‌پسندید، دنبال عطرهای میوه‌ای باشید.

پرفروش‌ ترین عطرهای لالیک
خواندن مطلب

ماندگاری عطر

ماندگاری عطر با توجه به چهار سطح غلظت عطر تعیین می‌شود. عطرهایی با غلظت بالاتر معمولاً روایح قدرتمندتری دارند، و برای مدت بیشتری روی سطح اسپری شده باقی می‌مانند. اگر دنبال ماندگاری هستید، باید عطرهایی با غلظت بالاتر را تهیه کنید. قیمت عطر با توجه به غلظت آن افزایش می‌یابد. عطرهایی که به صورت روزمره استفاده می‌شوند معمولاً غلظتی بین ۲ تا ۴ درصد دارند و ماندگای شان چهار ساعت است. عطرهایی با حداقل غلظت۱۰ درصد تا هشت ساعت ماندگار هستند و بهترین گزینه برای محیط‌های کاری محسوب می‌شوند. عطرهایی با ماندگاری بسیار بالا، بیش از ۱۰ ساعت روی سطح پوست باقی می‌مانند و غلظت اسانسشان بیش از ۱۲ درصد است.

مشابه عطرهای زارا

فصل

شما باید عطر را بر اساس فصل استفاده انتخاب نمایید. روایح خنک و گُلی مثل نسیم اقیانوس و نعناع گزینه‌های خوبی برای تابستان هستند. اما در زمستان دنبال عطرهای قوی‌تر حاوی مشک (عنبر) و روایح چوبی (سدر) باشید. روایح گرم و شرقی همچون چوب صندل برای فصول بارانی گزینه مناسبی هستند.

اسانس و مواد اولیه

فراموش نکنید که هر عطری از فرمول منحصر به فرد و مواد اولیه مشخصی تشکیل شده است که روی عملکرد آن روی پوست تاثیرگذار هستند. اگر پوست حساسی دارید، با تهیه عطرهای بی کیفیت تجربه‌ی خوشبو بودن را خدشه دار نکنید. سعی کنید عطری که از اسانس‌های طبیعی میوه‌ها و گل‌ها ساخته شده است را تهیه کنید تا از مواد اولیه نامطلوب و مصنوعی در امان باشید. از مصرف عطرهای حاوی مواد سمی همچون الکل، پارابن، کافور، بنزآلدهید یا بنزیل استات خودداری کنید.

نتیجه گیری

متخصصان حیات پرفیوم ویژگی های تمام محصولات معرفی شده از برند زارا را برسسی کرده‌ و در این مقاله بهترین عطرهای زنانه زارا که ارزش هزینه ی پرداخت شده، وقت و انرژی شما را داشته باشند، معرفی کرده است. همچنین مطمئن می شویم که محصولات پیشنهادی معتبر، قابل اعتماد و برای خرید بهترین‌ها هستند.

آیا عطرهای زارا ارزش خرید دارند؟

اگر دنبال نسخه‌ی بازسازی شده‌ای از عطرهای لوکس مورد علاقه‌تان هستید، می‌توانید از محصولات زارا به عنوان یک عطر روزمره و غیرحرفه‌ای استفاده کنید. بهترین عطرهای زارا رایحه‌های بسیار خوبی دارند و قیمت ارزان و شیشه زیبا از دیگر ویژگی‌های آن‌ها است. فرمول و مواد اولیه با کیفیت، بوی خوشایند و طراوات مثال زدنی را برای خریدار ایجاد می‌کنند.

کدام عطر زارا ماندگاری بیشتری دارد؟

عطر زارا وومن رد تمپتیشن با غلظت ادو پرفیوم بیشترین ماندگاری را در بین این ۶عطر محبوب زارا دارد.

بهترین عطر زارا کدام است؟

عطر زارا وومن فمه ادو تویلت نسبت به سایر محصولات برند ZARA رایحه بیشتری دارد و بوی خوبش با تمام مناسبت‌ها سازگار است.

چگونه می‌توانم ماندگاری عطرهای زارا را افزایش دهم؟

سعی کنید عطر را با کرم مرطوب کننده ترکیب کنید. اجازه دهید عطر با پوست سازگار شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

کدام نوع عطر بیشترین ماندگاری را دارد؟

ادو پرفیوم یا ادکلن‌ها حاوی بالاترین غلظت اسانس هستند و بیشترین ماندگاری را فراهم می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا