عطر و ادکلن

معرفی کلکسیون عطر بن بن ویکتور اند رولف VIKTOR & ROLF BONBON

کلکسیون عطر بن بن ویکتور اند رولف، لاین عطرهای شیک، متنوع و پرطرفداری دارد. در این پست می‌خواهیم به بررسی 3 تا از آن‌ها بپردازیم: بون بون، کوتور و اسپرینگ-سامر. با ما همراه باشید.

1.عطر بن بن ویکتور اند رولف

بون بون یا بن بن اولین عطر این لاین از ویکتور اند رولف و شروع این مجموعه بود و باعث شد که کل کلکسیون هم با همین نام معرفی شود. اولین عطر بون بون سال 2014 به بازار عرضه شد.

رایحه و نت‌های بون بون

نت‌های آغازین: هلو، نارنگی، پرتقال

نت‌های میانی: کارامل، شکوفه پرتقال، گل یاسمین

نت‌های پایانی: کهربا، چوب صندل، چوب گایاک و سدر

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، برخی از نت‌های این عطر کمی سنگین و چوبی و برخی دیگر هم میوه‌ای هستند.

استفاده روزانه بون بون

این رایحه از کلکسیون عطر بن بن ویکتور اند رولف به‌طور کلی عطر بسیار میوه‌ای و جذابی دارد و به راحتی می‌توان آن را برای به شکل روزانه استفاده کرد.

طراحی و ظاهر عطر بون بون

این عطر ظاهری جذاب و زیبا به شکل یک روبان قرمز دارد و به دلیل همین ویژگی خاص همیشه در ذهن می‌ماند.

بهترین عطرهای مردانه
خواندن مطلب

بررسی اولیه عطر بون بون

وقتی درب عطر را باز می‌کنید، در ابتدا این رایحه‌های میوه‌ای نیستند که به مشام شما می‌خورند، بلکه رایحه کارامل ِ خامه‌ای است؛ البته زیاد شیرین نیست و رایحه ملایمی دارد. اگر با عطر پرادا کَندی آشنایی داشته باشید و آن را بپسندید، قطعاً بون بون هم با ذائقه شما سازگار خواهد بود. البته بون بون مقدار خیلی کمی از پرادا کَندی، شیرین‌تر است.

بون بون برای تمام فصول

شیرینیِ این عطر توی ذوق نمی‌زند؛ در حدی ملایم است که می‌توان تمام سال از آن استفاده کرد و برای 4 فصل مناسب است. آن‌قدر سنگینی دارد که در زمستان هم بتوان از آن استفاده کرد. اما در عین حال آن‌قدر هم سنگین نیست که در تابستان دل شما را بزند و شما را نسبت به خود بی‌رغبت کند. دلیل آن هم متعادل بودنِ رایحه شیرین آن است. به همین دلیل می‌توانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید. به همین دلیل هم این ادو پرفیوم به یکی از بهترین روایح کلکسیون عطر بن بن ویکتور اند رولف شناخته می‌شود.

کلکسیون بون بون ویکتور اند رولف

2. عطر کوتور ویکتور اند رولف

ادکلن کوتور از کلکسیون عطر بن بن ویکتور اند رولف در سال 2016 به بازار عرضه شد. این عطر هم از همین مجموعه است و طرفداران خود را دارد. در ادامه به بررسی کوتور می‌پردازیم.

رایحه و نت‌های کوتور

نت‌های آغازین: هلو، عصاره نارنج، نارنگی، پرتقال

نت‌های میانی: کارامل، شکوفه پرتقال، گل یاس رازقی

نت‌های پایانی: وانیل، نعناع هندی، تنباکوی سفید و چوب صندل

فصول مناسب برای استفاده از عطر کوتور ویکتور اند رولف

این یکی برعکس بون بون، برای تابستان مناسب نیست، چرا که عطر قوی‌تر و سنگین‌تری است. با وجود رایحه‌های تنباکو و نعناع هندی، طبیعتاً با عطر سنگین‌تر و زمستانی‌تری مواجهیم؛ بنابراین پاییز و زمستان را برای استفاده از کوتور پیشنهاد می‌کنیم. در فصل بهار هم گاهی برای تنوع یا در یک مراسم و میهمانی، می‌تواند گزینه متفاوتی باشد.

۱۵ دلیل استفاده روزانه از عطر
خواندن مطلب

ماندگاری ادو پرفیوم کوتور از کلکسیون عطر بن بن ویکتور اند رولف

کوتور به نسبت بون بون ماندگاری بیشتری دارد. آن هم بیشتر علت سنگینی و نت‌های تشکیل دهنده‌اش است. بسته به میزانی که از این عطر اسپری می‌کنید، به‌طور میانگین حدود 6 ساعت ماندگاری دارد که زمانی نسبتاً خوب برای ماندگاری در میان عطرها است. اگر بیشتر از دو سه پاف اسپری کنید، احتمالاً برای مدت زمان بیشتری هم ماندگار خواهد بود.

مقایسه بون بون و کوتور

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، در تستی که حیات پرفیوم در مقایسه این دو عطر کنار هم گرفت، بون بون عطری سبک‌تر و کوتور عطری مشابه آن ولی سنگین‌تر است؛ می‌توان گفت غلیظ‌تر است. می‌توان از لحاظ غلظت، بون بون را به شیر و کوتور را به خامه تشبیه کرد.

ارزیابی نهایی کوتور

کارشناسان ما در حیات پرفیوم در تست کوتور، اولین رایحه استشمام شده از این عطر را کاراملی مخلوط با رایحه‌های خوراکی دیگر بیان کرده‌اند. کوتور به میزان اندکی از بون بون، رایحه شیرین‌تری دارد.

عطرهای بن بن

3. اسپرینگ سامر ویکتور اند رولف

عطر اسپرینگ-سامر، سومین و آخرین ادکلن از کلکسیون عطر بن بن ویکتور اند رولف است که در سال 2018 به بازار عرضه شد.

رایحه و نت‌های اسپرینگ سامر

نت‌های آغازین: تمشک و توت فرنگی

نت‌های میانی: نت‌های گلی و یاس رازقی

نت‌های پایانی: کارامل و مُشک

سومین عطر از کلکسیون بون بون ویکتور اند رولف کاملاً رایحه میوه‌ای دارد و نت‌های اصلی‌اش نیز با دو تای قبلی فرق می‌کند، اینجا دیگر خبری از کارامل و نت‌های پرتقالی نیست؛ بوی این عطر با دو تای قبلی کاملاً متفاوت است. میوه‌ای‌ترین عطر این مجموعه است. با این وجود هم‌چنان ملایم، با ترکیب خوب و متناسب و بدون این‌که توی ذوق بزند، ساخته شده است.

تفاوت غلظت عطر‌ها چیست؟
خواندن مطلب

فصول مناسب برای استفاده از اسپرینگ سامر

برای تشخیص فصل مناسب دیگر حتی نیازی به تست بو هم نیست، از اسم عطر مشخص بوده که برای بهار و تابستان ساخته شده است. سبک، تازه، میوه‌ای، شیرین اما نه زیاد که اذیت‌کننده باشد، ملایم و خلاصه تمام ویژگی‌های لازم برای یک عطر تابستانه، همگی در اسپرینگ سامر، جمع شد‌ه‌اند.

البته بستگی به سلیقه شما هم دارد، هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع شما شود که این عطر را در زمستان هم بزنید. اگر دوستش دارید، گزینه خوبی خواهد بود.

ماندگاری اسپرینگ سامر

اسپرینگ سامر نسبت به بون بون و کوتور، ماندگاری کمتری دارد. البته این امری طبیعی است و کلاً در دنیای عطر، عطرهای سنگین‌تر، ماندگاری بیشتری دارند و عطرهای سبک‌تر و ملایم‌تر، ماندگاری کمتری دارند.

نتیجه گیری

کلکسیون عطر بن بن ویکتور اند رولف ادو پرفیوم‌های دیگری هم دارد که در این پست 3 تا از محبوب‌ترین‌ها و اقتصادی‌ترین‌های آن‌ها را معرفی کردیم. آیا شما تجربه استفاده از عطرهای بون بون را دارید؟ می‌توانید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا