عطر و ادکلن

معرفی 7 عطر با بوی خیار

همیشه رایحه میوه‌ها و سبزیجات نشاط و طراوت خاصی را در روح انسان ایجاد می‌کند. یکی از آن میوه‌هایی که همیشه با بوی آن حس و حال خنکی درونمان ایجام می‌شود خیار است. عطر با بوی خیار یکی از پرطرفدارترین رایحه‌هایی است که هر خانم و آقایی در فصل تابستان از آن استفاده می‌کنند.

شاید شما هیچ اطلاعی در رابطه با عطرهایی که دارای رایحه خیار هستند نداشته باشید، در ادامه ما سعی داریم شما عزیزان را با عطرهایی که بوی خیار دارند را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید بهترین عطر و ادکلن با بوی خیار را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

۱ـ دی کی ان وای بی دلیشس زنانه DKNY – Be Delicious for Women

عطر تابستانی دی کی ان وای یکی از بهترین عطرهای زنانه‌ای بوده که در سال 2004 در کشور آمریکا به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی شده است. این عطر خوشبو زنانه توسط موریس روسل سازنده و عطار معروف آمریکایی خلق شده است. موریس این ادکلن بی‌نظیر را در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار داده و همینطور طبعی خنک و نشاط آور به آن بخشیده است.

این ادو پرفیوم زنانه میوه‌ای را در فصل تابستان استفاده کنید و از رایحه عالی و دلنشین آن لذت ببرید. با اولین اسپری از این عطر می‌توانید در نت‌های اولیه رایحه خیار را احساس کنید و در همان ابتدا عاشق این عطر شوید.

  • نت‌های اولیه: گریپ فروت، مگنولیا، خیار
  • نت‌های میانی: سیب، رز، بنفشه، گل برف، گل مریم
  • نت‌های پایه: کهربا، چوب صندل سفید، روایح چوبی
تاریخچه عطر؛ عطر چگونه اختراع شد؟
خواندن مطلب

۲ـ الیزابت آردن گرین تی بامبو DKNY – Be Delicious for Women

با دیدن این عطر نا خود آگاه به یاد طراوت و خنکی خواهید افتاد. آردن گرین تی بامبو در سال 2014 توسط یک شرکت آمریکایی به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر جذاب زنانه در اصل دارای رایحه چای سبز بوده، ولی به دلیل استفاده از رایحه خیار در نت‌های میانی بویی شبیه به خیار را برای شما تداعی خواهد کرد.

با استفاده از این عطر خنک زنانه می‌تواند گرمای تابستان را برای خود لذت‌بخش و دلنشین‌تر کنید. عطر گرین تی بانبو در گروه بویایی مرکباتی معطر (آروماتیک) قرار گرفته است. همینطور ماندکاری و پخشبوی خوبی هم دارد.

  • نت‌های اولیه: ترنج، لیمو ترش، گریپ فروت، صمغ گالبانیوم، چوب خیزران، کیوی
  • نت‌های میانی: برگ بنفشه، چای، خیار، یاس شیروانی
  • نت‌های پایه: مشک، ریشه زنبق، روایح چوبی، چای میت، صمغ درخت مصطکی
عطر با بوی خیار

۳ـ رالف لورن پولو بلو ادو تویلت RALPH LAUREN – Polo Blue

جالب است بدانید که عطر با بوی خیار برای آقایان هم بسیار کاربردی و جذاب است. شرکت آمریکایی رالف لورن در سال 2003 با رونمایی از عطر مردانه پولو بلو توانست توجه بیشتر آقایان را به سمت خود جلب کند. این عطر مردانه خوشبو توسط کارلوس بنایم و کریستوف لودایمل دو عطار و سازنده معروف ساخه شده است.

این عطر مردانه خنک در گروه بویایی معطر فوژه یکی از معروف‌ترین خانواده‌های بویایی قرار گرفته است. عطر آبی پلو را می‌توانید در فصل تابستان یا در زمان تمرین و ورزش استفاده کرده و از رایحه خاص و خنک آن نهایت لذت را ببرید. زمانی که این عطر را اسپری می کنید در نت‌های اولیه می‌توانید رایحه خیار را استشمام کنید.

  • نت‌های اولیه: نارنگی ماندارین، خربزه، خیار
  • نت‌های میانی: سالویا، ریحان، شمعدانی
  • نت‌های پایه: مشک، روایح چوبی، جیر

۴ـ کلینیک هپی هارت( هپی هرت) CLINIQUE – Clinique Happy Heart for women

برند معروف آمذیکایی کلینیک در سال 2003 با رونمایی از عطر جداب زنانه هپی هرت توانست قلب بسیاری از خانم‌ها را به دست بیاورد. این ادکلن خوشبو توسط دو عطار معروف اوایویه پولژ و کریستوف لودایمل ساخته شده است. رایحه happy heart در گروه بویایی چایپر گلی قرار گرفته و دارای طبعی خنک است. این عطر خوشبو می‌تواند بهترین انتخاب برای استفاده روزانه در گرمای تابستان باشد. همینطور ماندگاری این عطر خوب و قابل قبول است. عطارهای این مدل ادکلن کلینیک در نت‌های اولیه آن از خیار استفاده کرده‌اند و باعث شده‌اند این عطر دارای بوی خیار باشد.

  • نت‌های اولیه: نارنگی ماندارین، دارچین چینی، خیار
  • نت‌های میانی: نیلوفر آبی، هویج
  • نت‌های پایه: چوب صندل سفید، روایح چوبی
عطر آروماتیک چیست؟
خواندن مطلب
عطر با رایحه خیار

۵ـ بای کیلیان رزز ان آیس by Kilian – Roses on Ice

یکی دیگر از عطرهایی که می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم ادو پرفیوم رزز ان آیس است. این عطر جذاب سال 2020 در کشور فرانسه به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی شده است. رایحه این عطر هم برای آقایان مناسب بوده و هم برای خانم‌ها. فرانک ویکل خلق و سازنده این ادو پرفیوم آن را در گروه بویایی رایحه‌های معطر یا آروماتیک قرار داده است.

این عطر جذاب دارای طبعی معتدل بوده و می‌توانید بهترین انتخاب برای استفاده در هر فصلی باشد. لازم به زکر است که در نت‌های اولیه این ادو پرفیوم خوشبو از خیار استفاده شده و با اولین اسپری از این عطر می‌توانید رایحه خوش و خنک خیار را استشمام کنید.

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش سبز، دانه سرو کوهی، خیار
  • نت‌ّای میانی: رز
  • نت‌ّای پایه: مشک، چوب صندل سفید

۶ـ کالوین کلین اترنیتی آکوا (سی کی اترنتی آکوا) Calvin Klein – Eternity Aqua

برند معروف و آمریکایی کالوین کلین در سال 2010 با رونمایی از عطر اترنتی آکوا انقلابی عظیم در دنیای عطر و ادکلن جهان بر پا کرد. این عطر جذاب مردانه در گروه بویایی آروماتیک یا معطر قرار گرفته و دارای طبعی خنک است. اگر عطری می‌خواهید که در گرمای تابستان بتواند طراوت خاصی به روح شما ببخشد می‌توانید از این عطر جذاب استفاده کنید و لذت ببرید. عطار و سازنده این ادو پرفیوم در نت‌های اولیه آن از ریحه خیار استفاده کرده و ان را در دسته عطر با بوی خیار قرار داده است.

  • نت‌های اولیه: لاله مردابی، ترکیبات سبز، مرکبات، خیار
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس، سدر، آلو، فلفل سیچوان
  • نت‌های پایه: مشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید، چوب گایاک
معرفی 10 عطر تند مردانه
خواندن مطلب
رایحه خیار

۷ـ آرامیس لایف aramis – Life

در سال 2003 برند آمریکایی آرامیس یک عطر مردانه با بوی خیار را به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی کرد. ریموند ماتس عطار و خالق این رایحه هنری ان را در گروه بویایی آروماتیک مرکباتی قرار داده است. با استفاده از ایت عطر مردانه خنک می‌توانید در گرمای تابستان یا تمرین و ورزش رایحه نشاط آوری را همراه خود داشته باشید و هر لحظه انرزی بگیرید.

ترکیبات عطر آرامیس لایف بسیار هوشمندانه انتخاب شده است، در نت‌های میانی این عطر از رایحه دلنشین خیار استفده شده و به همین دلیل به عنوان یک عطر با بوی خیار شناخته می‌شود.

  • نت‌های اولیه: ترنج، لیمو ترش سبز
  • نت‌های میانی: نعناع، بنفشه، هل، خیار
  • نت‌های پایه: سدر، چوب صندل سفید، چرم، درخت زیتون

نتیجه گیری

استفاده از ادکلن‌هایی که دارای رایحه خیار هستند در فصل بهار و تابستان بسیار لذت بخش است. به طور کلی خیار و رایحه ان حس خوبی را در ما زنده می‌کند. این میوه بهشتی خوشمزه با بوی خود در مهمانی‌ها شما را تشویق می‌کند تا با پوست کندن یک خیار حسی تازه را تجربه کنید.

حال تصور کنید عطر و ادکلنی را بزنید که دارای این رایحه باشد و حسی تازه به شما ببخشد. در ایم مقاله حیات پرفیوم سعی داشته تا بهترین عطر با بوی خیار را به شما عزیزان معرفی کند و شما عزیزان با تهیه این عطرهای جذاب حس خوبی را در فصل تابستان تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا