عطر و ادکلن

معرفی 10 عطر تند مردانه

بدون شک عطرها و رایحه‌های تند و قوی تاثیر ماندگاری دارند. حقیقت این است که آن‌ها حتی ساعت‌های بیشتری هم باقی می‌مانند. استفاده از این عطرها جسارت زیادی می‌طلبد و اگر آماده استفاده از آن‌ها هستید، پس خیلی خوش‌شانس هستید. ما در حیات پرفیوم عطرهای مردانه زیادی را امتحان کردیم و قفسه‌های خود را بالا و پایین کردیم تا بتوانیم بهترین عطر تند مردانه را انتخاب کنیم. از عطرهای کلاسیک تا عطرهای کاملا جدید، همگی ساخته‌ شده‌اند تا حواس شما را پرت کنند و تمرکزتان را بگیرند.

نحوه تشخیص عطرهای قوی و تند برای مردان

بزرگترین ارمغانی که یک عطر با رنگ تند و شیشه بلند برایتان به همراه دارد، در یک کلمه جای می‌گیرد: “قوی”. اگر این کلمه را روی هر عطری دیدید، بدانید که فرمولاسیون تاثیرگذاری دارد و با نت‌های میانی و متمرکز خود، ساعت‌ها در طول روز باقی می‌ماند.

وقتی در مورد عطرهای تند یا قوی صحبت می‌کنیم، انتظار ماندگاری بالا را هم داریم. اگر یکی از این عطرها را روی میز توالت یا قفسه عطرهایتان دارید، نیازی نیست آن را در حجم بالا اسپری کنید. تنها چند پاف کوچک کافی است تا توجه‌ها را به خود برگردانید. در ضمن عطر شما برای مدت زمان بیشتری هم باقی خواهد ماند.

آیا عاشق عطر تند مردانه و بویی ماندگار هستید؟ ما یک مجموعه از بهترین عطرهای قوی و تند مردانه را جمع‌آوری کرده‌ایم که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

تاریخچه عطر در مصر باستان؛ رابط بین بهشت ​​و زمین
خواندن مطلب

۱ـ عطر پاکو رابان اینویکتوس ویکتوری الکسیر پرفیوم اینتنس مردانه

وقتی روی یک عطر عباراتی مانند کهربا یا چوب را می‌بنید، بدانید که وارد قلمرو عطرهای قوی و تند شده‌اید. عطر Paco Rabanne’s Invictus Victory Elixir یکی از پرفروش‌ترین عطرهایی است که عطر چوب در آن غالب است و شدت زیادی دارد.

عطری که دارم برایتان توصیف می‌کنم، ترکیبی از بوی ادویه‌هایی است که با بوی نعنای هندی درآمیخته‌اند و با نت‌های رایحه وانیل ماداگاسکاری و دانه تونکای بسیار غلیظ و عمیق، پایان می‌یابند. این ادکلن مردانه شما را هیچوقت ناامید نمی‌کند.

عطر تند و تلخ مردانه

۲ـ عطر ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم Spicebomb Extreme by Viktor & Rolf

باور کنید عطر Spicebomb Extreme by Viktor & Rolf انفجاری از ادویه‌ها، گرما و اعتماد به نفس است. چند پیس کوچک از این عطر تند مردانه می‌تواند باعث شود تا در دریایی از اعتماد به نفس غرق شوید.

این عطر قوی مردانه، نت‌های ابتدایی خود را با عطر تند چوب و کهربا شروع می‌کند و نت‌های میانی‌اش تبدیل به گریپ‌فروت و انواع توت‌های پیمنتو می‌شود.

نت‌های پایانی هم ترکیبی قوی از فلفل سیاه، زعفران، زیره و تنباکو بوده که این ترکیب به طرز خطرناکی اعتیادآور است.

ادکلن خنک و تند مردانه

۳ـ عطر دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم

نت‌ تمام عطرهای مردانه به ادویه و مشک ختم نمی‌شوند. عطرهایی مانند Light Blue Eau Intense Pour Homme by Dolce & Gabbana عین هوای تازه و خنک در هوا پخش می‌شوند.

این رایحه نشاط‌بخش عطر، ترکیبی از گریپ‌فروت، ماندارین و بوی آب شور است. فرمولاسیون این عطر قوی‌تر و غلیظ‌تر شده تا ماندگاری بیشتری پیدا کند.

ادکلن مردانه سرد و تند

۴ـ ادکلن مردانه پاکو رابان وان میلیون الکسیر

اگر شما هم مثل میلیون‌ها نفر دیگر در دنیا، عاشق یک جذابیت طولانی مدت هستید، پس چرا ادکلن 1 Million Elixir by Paco Rabanne را امتحان نمی‌کنید؟ یک شمش طلایی قوی، جسورانه و جذاب که اکسیری برای القای قدرت شما به دیگران است.

زیباترین شیشه های عطر و ادکلن
خواندن مطلب

این ادکلن تند مردانه، ترکیبی غنی و تند از سیب، چوب سدر و وانیل است. ترکیب این بوها باهم آنقدر فریبنده‌اند که انگار جذابیت و دلربایی یک مرد جذاب را داخل بطری ریخته‌اید.

اگر عاشق این عطر هستید و از آن استفاده می‌کنید، بدانید که حرارت و گرمای آشنا و خاصی را به قلب طرف مقابلتان می‌فرستد.

عطر و ادکلن تند مردانه

۵ـ Gentleman Intense by Givenchy

اگر جزو مردانی هستید که کت و شلوار و بوت‌های گران قیمت را برای استایل خود ترجیح می‌دهید، پس بد نیست نگاهی به عطر Gentleman Intense by Givenchy بیندازید. عطری که طراحی شده تا شما را قوی، محکم و سرشار از کاریزما نشان دهد.

نت‌های ابتدایی آن ترنج، ریحان و هل است و در آخر هم با با بوهای چوبی و دلفریب پایان می‌یابد. این عطر تند مردانه برای جلسات مهم و شبانه بسیار مناسب است و قول می‌دهم به عطری تبدیل می‌شود که همه شما را با آن به‌یاد می‌آورند.

بهترین عطر مردانه با رایحه تند

۶ـ ادکلن مردانه والنتینو یومو اینتنس Uomo Intense by Valentino

اگر بتوانیم کاریزما را تعریف کنیم، بوی آن دقیقا شبیه به عطر والنتینو یومو اینتنس (Uomo Intense by Valentino) خواهد بود. این رایحه شرقی از همان ابتدا جذاب است و با ترکیبی از ماندارین خوش طعم و فلفل سیاه شروع می‌شود.

در مرحله بعد با زنبق گلی، مریم گلی و لاوندر مخلوط شده و در نت‌های آخر هم بوی وانیل، دانه تونکا و چرم حس می‌شود. بوهایی که تا چندین ساعت اتاق را پر از حس خوب می‌کنند.

 ادکلن تند مردانه اصل

۷ـ عطر The Most Wanted Intense by Azzaro مردانه

دوست دارید در یک مهمانی شبانه بدرخشید و همه را تحت تاثیر قرار دهید، پس حتما The Most Wanted Intense by Azzaro را امتحان کنید.

این عطر یکی از بهترین عطرهایی است که در لیست معرفی عطرهای قوی و تند مردانه قرار دارد. همه چیز با بوی تند و تیز هل شروع شده و در نت‌های وسط و پایان با بوی شیرین کارامل، چوب و کهربا باقی می‌ماند.

بهترین عطر و ادکلن تند مردانه

۸ـ عطر جیمی چو من اینتنس (Man Intense by Jimmy Choo)

جیمی چو من اینتنس عطری است که مردانگی، شجاعت و اطمینان را القا می‌کند. روایح ترکیبی این عطر اعتماد به نفس بالایی ایجاد می‌کند. ادکلن من اینتنس در ابتدا با بوی چوب، کهربا و فلفل سیاه شروع شده و کم کم به آن خربزه، عسل و دانه تونکا نشاط آور را اضافه می‌شود. رایحه نهایی، عطری بی‌نظیر است.

تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل از تقلبی
خواندن مطلب

۹ـ عطر Polo Cologne Intense by Ralph Lauren

Polo Cologne Intense by Ralph Lauren عطر کلاسیکی است که در سال 2021 دوباره متولد شد. اولین چیزی که با بوییدن آن به ذهنمان رسید این بود که این عطر قضاوت‌ها و نقدهای تند زیادی دریافت می‌کند.

اگرچه این عطر زمانی بسیار محبوب بود بلکه به عنوان یک عطر کلاسیک قرار بود به نسل جدید معرفی شود.

عطری عمیق، قوی و کاملا مردانه که انتظارها را برآورده می‌کرد. این عطر تند مردانه ترکیبی از نت‌های نعنای تازه، گریپ فروت و مریم گلی است و خنکی، شیرینی و تازگی را با پایه بوی اصلی و عمیق پاتچولی حفظ می‌کند.

قیمت ادکلن تند مردانه

۱۰ـ ادکلن Spirt of the Brave Intense by Diesel

Spirt of the Brave Intense by Diesel یک نوجوان سرکش، شجاع و نترس است اما گستاخی در آن نمی‌توانید پیدا کنید. به لطف نت‌های سیب آبدار و مرکباتی مانند ترنج، طراوت خود را حفظ می‌کند.

بی‌خود نیست نیمار عاشق این عطر است و چهره تبلیغاتی آن به حساب می‌آید. این عطر عالی مخصوص مردانی ات که دوست‌دارند در عین شیطنت، قدرت و جذابیت خود را هم به دیگران القا کنند.

نتیجه گیری

زمانی که صحبت از عطرهای تند و قوی مردانه می‌شود، انتخاب‌های زیادی پیش رویمان است. عطرهای قوی‌، تند و پر از کاریزما بیشتر مردان، حتی سخت‌پسند‌ترین‌ها را هم راضی می‌کند. حیات پرفیوم در این مطلب 10 عطر تند مردانه را به شما معرفی کرده است. این عطرها شما را کاریزماتیک نشان می‌دهند و با خط بو، نت‌های قدرمند و بوی ماندگار، شما را به مرکز توجه هر مهمانی تبدیل می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا