عطر و ادکلن

تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل از تقلبی

شاید افراد زیادی را دیده باشید که کاملاً شیفته کرید اونتوس بوده و همواره به شما توصیه می‌کنند یک شیشه از این عطر محبوب را تهیه کنید. در واقع باید گفت که این یک عطر مردانه جذاب و لذت بخش است. اما همین افراد از اینکه باید پول نسبتا زیادی را برای کرید اونتوس هزینه کنند ناراحت می‌شوند. اما ناراحتی اصلی زمانی است که توانایی تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل از تقلبی را داشته باشند.

مشکل این است که عطر فیک کرید اونتوس به وفور در بازار یافت شده و عطرهای تقلبی این برند بسیار زیاد است. قبل از اینکه پول خود را برای این عطر خرج کنید، ارزش این را دارد که بدانید چگونه عطر و ادکلن اصل کرید اونتوس را تشخیص دهید. در ادامه تمام نکات اصلی عطر کرید اونتوس مردانه را برای شما شرح می‌دهیم.

۱ـ تشخیص اصل بودن عطر کرید اونتوس با بوی آن

یکی از چیزهایی که ما دیده‌ایم که بسیاری از مردم در مورد آن صحبت می‌کنند این است که کرید اونتوس تقلبی رایحه متفاوتی دارد. Aventus یک عطر میوه‌ای شیپری است که ماندگاری دیوانه کننده‌ای دارد. توجه داشته باشید، گفته شد عطر ماندگار نه عطر قوی، در نتیجه برای تشخیص تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل از تقلبی به ماندگاری ورژن اصل آن باید توجه کرد.

در حالی که این عطر در سطح بالایی است، اما آزاردهنده نیست و بوی آن بسیار بسیار قوی نیست. برخی از عطرهای اونتوس فیک ممکن است بیش از حد قوی یا حتی به شدت اغراق‌آمیز باشند. برای عطرسازان بی تجربه دشوار است که تعادل ظرافت و میوه‌ای غنی را که کرید به خوبی ساخته است، به دست آورند.

بهترین عطرهای زنانه کرید در سال 2023
خواندن مطلب

مقایسه‌های زیادی بین مدل‌های جعلی و واقعی کرید اونتوس انجام شده که شامل بوی متفاوت نسخه‌های تقلبی کرید اونتوس است. آنها تنها حدود ۱۵٪ نت‌های مشابه دارند، بنابراین اگر با Aventus به خوبی آشنا باشید، بلافاصله تفاوت بوی آن را متوجه خواهید شد.

۲ـ لوگوی Creed را بررسی کنید

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در بطری Creed Aventus تقلبی ظاهر شود، لوگوی Creed است که روی شیشه چاپ شده است. در بطری‌های اصلی، لوگو به خوبی قرار گرفته، که در مرکز، شفاف و کاملا حرفه‌ای است. در بطری‌های تقلبی کرید اونتوس، متوجه خواهید شد که همه چیز می‌تواند کمی تناقض داشته باشد.

عطر کرید اونتوس

۳ـ بسته بندی عطر کرید اونتوس را بررسی کنید

چندین نکته در مورد بسته بندی عطر کرید وجود دارد که می‌توانید برای تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل از تقلبی از آن‌ها استفاده کنید.

بررسی کنید که آیا روی بسته بندی سلفون وجود دارد یا خیر؛ دقت کنید که این برند همواره به خود افتخار می‌کند که بسته بندی سلفون بی عیب و نقصی دارد. اگر اینطور نیست، یا هر گونه تناقضی در شکل ظاهری سلفون وجود دارد، می‌توانید مطمئن باشید که این عطر اصل کرید اونتوس نیست.

۴ـ پایه بطری با دیواره ضخیم طراحی شده است

پس از بررسی این موضوع، بطری را برگردانید و به پایه آن نگاهی بیندازید. کرید عطرهای خود را در بطری‌های شیشه ای باکیفیت با پایه ضخیم عرضه می‌کند که از آسیب جلوگیری کرده باشد. با این حال هنگامی‌که به یک عطر فیک کرید اونتوس نگاه می‌کنید، شیشه در پایه بسیار کمتر متراکم خواهد بود و حتی ممکن است احساس سستی در نحوه قرار گرفتن عطر در سطح صاف داشته باشید.

۵ـ چاپ روی جعبه با کیفیت است

باید کادر و هر متنی که روی آن چاپ شده است را بررسی کنید. اگر توسط کرید اونتوس ساخته شده باشد، متن واضحی خواهید دید که خواندن آن آسان است. این را با یک جعبه عطر فیک کرید مقایسه کنید که ممکن است نوشته‌ای تار داشته باشد. به راحتی می‌توانید از این موضوع تشخیص دهید که این عطر مدل فیک کرید اونتوس است. همچنین پس از باز کردن جعبه، داخل درب را بررسی کنید. اگر محصول اصلی کرید باشد، دارای برچسب چاپی است.

با شیشه‌های خالی عطر چه کار کنیم؟
خواندن مطلب
تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

۶ـ کیفیت اتومایزر کرید اونتوس اصل بسیار بالا است

هنگام خرید یک محصول تقلبی کرید اونتوس، اتومایزر همیشه از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. یک بطری اصل Creed Aventus دارای یک دستگاه اتومایزر با کیفیت بالا است که می‌تواند تا ۱۵۰۰ اسپری را تحمل کند. این بدان معنی است که شما از کل بطری استفاده خواهید کرد، در حالی که یک عطر جعلی فقط تا ۲۰۰ اسپری دوام می‌آورد. ممکن است هزینه کمتری برای عطر پرداخت کرده باشید، اما مطمئناً از آن سود زیادی نخواهید برد!

۷ـ درب بطری مغناطیسی است

یک راه عالی دیگر برای تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل از تقلبی این است که به وضعیت و کیفیت درب بطری نگاه کنید. Creed یک برند رده بالا است که فقط بهترین‌ها را به مشتریان خود عرضه می‌کند و توجه به جزئیات واقعا بیشترین چیزی است که در این برند به آن توجه می‌شود که این شامل تامین بطری‌های آنها با درب مغناطیسی سنگین است.

هنگامی‌که یک بطری تقلبی از Creed Aventus دارید، درپوش آن قطعاً این ویژگی‌ها را نخواهد داشت و احتمالاً یک درب پلاستیکی ارزان قیمت خواهد بود. دلیل این افت کیفیت این است که این شرکت‌های تقلبی عطرهای خود را با قیمت بسیار کمتری می‌فروشند تا پولی برای سرمایه گذاری روی بسته بندی‌های باکیفیت نداشته باشند.

۸ـ قیمت عطر کرید اونتوس را در نظر بگیرید

همه ما می‌دانیم که کرید اونتوس مقرون به صرفه‌ترین عطر موجود در بازار نیست. اما چیز خاصی در مورد این عطر وجود دارد که بسیاری آن را به ارزش پولش می‌دانند. اگر کیفیت، طول عمر و کلاسی که کرید اونتوس واقعی به ارمغان می‌آورد را می‌خواهید، باید برای این کار هزینه کنید.

خرید عطر اصل کرید اونتوس
خرید عطر creed aventus

بهترین قیمت ادکلن اصل کرید اونتوس

البته فروش و پیشنهادات ویژه ممکن است به شما این امکان را بدهد که یک بطری کرید اونتوس اصل را راحت‌تر به دست آورید. با این حال به خاطر داشته باشید که خود برند، فروش عطرهای خود را انجام نمی‌دهد و شما نمی‌توانید یک عطر را از کارخانه به صورت مستقیم بخرید. اگر چیزی با قیمتی به شما پیشنهاد می‌شود که به نظر می‌رسد بیش از حد خوب است به احتمال زیاد با یک عطر فیک کرید اونتوس روبرو هستید.

اولین عطرساز دنیا؛ چه  کسی اولین عطر تاریخ را ساخت؟
خواندن مطلب

۹ـ مهم است که عطر را از کجا می‌خرید

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که یک بطری کرید اونتوس اصل می‌خرید، همیشه باید مستقیماً از خود برند خریداری کنید. وب سایت آنها ممکن است ارزان‌ترین نباشد، اما می‌توانید مطمئن باشید که چیزی جز بهترین‌ها را دریافت نمی‌کنید. البته این مورد در صورتی است که در خارج از ایران زندگی می‌کنید زیرا کرید اونتوس در ایران فروش مستقیم ندارد. برای این امر باید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر مانند حیات پرفیوم مراجعه کنید تا کرید اونتوس اصل را با خیالی آسوده و تضمین اصل بودن دریافت کنید.

۱۰ـ خرید عطر کرید اونتوس اصل در حراجی سایت‌های معتبر

یافتن بطری‌های ارزان کرید اونتوس در اپلیکیشن‌ها و سایت‌های غیر معتبر بسیار محتمل است. در حالی که بسیاری از وب‌سایت‌ها عطرهای تخفیف‌دار ارائه می‌دهند ممکن است کرید اونتوس اصلی را در این سایت‌ها هم یافت کنید.

خرید ادکلن کربد اونتوس

نتیجه گیری

امروزه به دلیل قیمت بالای ارز و نوسانات ارزی در بازار عطر و ادکلن ایران نمونه های فیک و تقلبی عطر کرید اونتوس بسیار زیاد است. برای خرید عطر اونتوس اصل می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر حیات پرفیوم مراجعه کنید و این ادکلن مردانه خوش‌ بو را با بهترین قیمت در پک اصلی به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا