عطر و ادکلن

15 مورد از بهترین عطرهای هوگو باس مردانه

داستان برند هوگو باس از سال 1923 شروع شد. جایی که مد مردانه معاصر را این برند دوباره تعریف کرد و با تولید عطرهای شگفت‌انگیزش، انتظارات از مردان را چند درجه بالا برد. عطرهایی که با ترکیبی از رایحه‌های چوب، میوه‌ها، گل‌ها و ادویه‌ها درآمیخته و ترکیبی جادویی ایجاد می‌کنند. شرکت هوگو باس اولین عطر خود را در سال 1985 با نام Boss Number One معرفی و مجموعه‌های دیگری مانند Boss Bottled، The Scent و Hugo را روانه بازار کرد. در این مطلب قرار است 15 بهترین عطرهای هوگو باس مردانه را که کلاسیک هستند باهم بررسی کنیم.

1: عطر Boss Bottled Eau de Toilette

اولین مورد از لیست بهترین عطرهای هوگو باس مردانه ما، عطر Boss Bottled است. این عطر اولین بار در سال 1998 عرضه شد. عطری که اعتمادبه‌نفس را در شیشه ریخته و به شما تقدیم می‌کند. ترکیبی از مرکبات تازه، سیب و گل شمعدانی که برپایه بوهای چوبی روان هستند. این عطر یک رایحه مدرن و جذاب را ایجاد می‌کند.

نوت‌ها اولیه: سیب و مرکبات

نت‌های میانی: گل شمعدانی، دارچین و میخک

نت‌های پایه: چوب صندل، وتیور و چوب سدر

این عطر برای تمام فصول مناسب است و طول عمرش 5 ساعت است.

 

2: ادوپرفیوم Boss Bottled

Boss Bottled Eau de Parfum در سال 2016 معرفی شد و نسخه‌‌ای عمیق‌تر و با رایحه‌ای کمی تندتر نسخه اصلی خود است. در ترکیبات آن ترنج و سیب با پودر فلفل سیاه اول ظاهر می‌شوند و سپس دارچین و هل خودنمایی می‌کنند. اما وجود بوی علف خس خس یا وتیور امضای هوگو است و آن را کاملا مردانه نگه‌می‌دارد.

نت‌های ابتدایی: سیب، ترنج، فلفل سیاه

نت‌های میانی: هل و دارچین

نت‌های پایه: وتیور و مشک

بهترین فصل استفاده از این عطر مردانه، فصول سرد و اوایل بهار است. ماندگاری آن هم بالای 6 ساعت است.

3: عطر Boss Bottled

این عطر، لوکس‌ترین نسخه Boss Bottled Parfum است که در سال 2022 عرضه شد. رایحه‌ای مردانه که ترکیب چوب و چرم با هم است. ماندارین و بوی دود، اولین رایحه‌هایی است که شامه شما را نوازش می‌کند. بعد از ده دقیقه سر و کله بوهای ریشه درخت انجیر، چوب سرو و چرم لوکس پیدا می‌شود. یک رایحه لوکس، درجه یک و کاملا آمیخته به قدرت و اعتماد‌به‌نفس.

اولین عطرساز دنیا؛ چه  کسی اولین عطر تاریخ را ساخت؟
خواندن مطلب

نت‌های ابتدایی: ماندارین و بوی دود

نت‌های میانی: اوریس و ریشه درخت انجیر

نت‌های پایه: چوب سدر و آکورد چرمی

این عطر مناسب مهمانی‌های نیمه‌‌شب پاییز و زمستان است و تا 6 ساعت هم بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد.

 عطر هوگو باس مردانه

4: ادو تویلت Boss Bottled Tonic

شادی‌بخش، تازه، خالص و نیروبخش، همان عطری است که برای تابستان به آن نیاز دارید. ترکیبی از گریپ فروت، پرتقال تلخ، نت‌های لیمو که با زنجبیل و دارچین متعادل شده و امضای نهایی هوگو با گیاه وتیور که عطری را با بهترین احساسات تابستانی به شما هدیه می‌کند.

نت‌های ابتدایی: گریپ‌فروت، پرتقال تلخ و لیمو

نت‌های میانی: زنجبیل، میخک، گل شمعدانی و دارچین

نت‌های پایه: وتیور

این عطر برای ایجاد احساس سرزندگی و تازگی در فصل بهار و تابستان مناسب است و بیشتر از 3 ساعت هم دوام دارد.

5: Boss Bottled Pacific Eau de Toilette

Boss Bottled Pacific Eau de Toilette برای بهار و تابستان سال 2023 طراحی شد و اگر می‌خواهید یک عطر عالی و درجه یک برای این فصل داشته باشید، محصول جدید باس انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما است. این عطر ترکیبی از مرکبات، مت‌های اقیانوسی و نمک دریایی است. در نت‌های میانی هم با نارگیل گرمسیری و سرو پایان می‌یابد. نت‌های پایه هم بوی چوب را دارند و انتهای خوبی برای این بوها هستند. این ادکلن یکی از بهترین عطرهای هوگو باس مردانه است.

نت‌های ابتدایی: لیمو، نت‌های نمکی

نت‌های میانی: نارگیل و سرو

نت‌های پایه: نت‌های چوب صندل و چوب کشمیر

این عطر بهاره و تابستانه است و می‌توانید برای استفاده روزانه از آن استفاده کنید. این عطر را می‌توانید در یک مهمانی عصرانه استفاده کنید و بیشتر از 4 ساعت از بوی خوش آن لذت ببرید.

6: ادو پرفیوم Boss Bottled Infinite

این عطر که سال 2019 روانه بازار شد، رایحه‌های معجزه‌گرش با رایحه معطر چوبی مردانه ترکیب می‌شود و لاوندر و چوب‌های دلپذیر، آن را لطیف‌تر می‌کنند. این عطر ترکیبی از لاوندر و سیب با دارچین است و در نت‌های پایه بوهای چوب زیتون و چوب صندل آن را مردانه‌تر می‌کنند.

نت‌های ابتدایی: سیب، ماندارین و دارچین

نت‌های میانی: نعنا هندی، رزماری و لاوندر

نت‌های پایه: چوب زیتون و چوب صندل

به جرات می‌توان گفت این عطر برای تمام فصول مناسب است و برای تمام روزهایی که قرار رسمی ندارید بسیار مناسب است. ماندگاری آن هم 4 ساعت است.

Boss Bottled Infinite

7: بهترین عطرهای هوگو باس مردانه؛ ادو تویلت Boss Bottled Night

Boss Bottled Night Eau de Toilette، ترکیبات تلخ‌تر و تیره‌ای از Boss Bottled دارد. عطر بنفشه و چوب باهم درمی‌آمیزند تا بویی اغواکننده و سرشار از شگفتی را به شما عرضه می‌کند. برگ درخت توس و لاوندر تازه با بنفشه آفریقایی در نت‌های میانی خود را حسابی نشان می‌دهد و نت‌های پایه با بوی چوب کاملا مردانه و دوست‌داشتنی می‌شوند.

معرفی 15 تا از بهترین عطرهای زنانه 2023
خواندن مطلب

نت‌های ابتدایی: برگ توس، لاوندر و برگ لیمو

نت‌های میانی، هل، یاس و بنفشه آفریقایی

نت‌های پایه: چوب زرد بلوند، وانیل و چوب صندل

این عطر را می‌توانید برای شب‌ها استفاده کنید و در هر فصلی بدون محدودیت آن را برای جذابیت بیشتر روی خودبپاشید. این عطر بیشتر از 5 ساعت دوام دارد.

8: ادو تویلت Hugo Boss Unlimited

این عطر من را یاد یک بوی شیرین گرمسیری پر از انرژی و مدرن می‌اندازد. شور و هیجانی که هیچگاه از بین نمی‌رود. بوی نعنا و آناناس باهم ترکیب شده‌اند تا این عطر را در بین بهترین عطرهای هوگو باس مردانه قرار دهد. لمس قدرتمند بنفشه و مشک پیچدگی بیشتری به این عطر می‌افزایند.

نت‌های ابتدایی: نعنا، برگ بنفشه و گریب فروت

نت‌های میانی: آناناس، گل رز و دارچین

نت‌های پایه: سیستوس، چوب صند و مشک

این عطر برای بهار و تابستان در محیط‌های اداری و باشگاه‌ها بسیار ایده‌آل است و بیشتر از 5 ساعت دوام دارد.

9: ادو تویلت Hugo Boss Energize

این عطر یک عطر چوبی شاداب و مطبوع است و کاملا نت‌هایش محتاطانه انتخاب شده است تا بیشتر و بیشتر به کمال و ایده‌آل‌ها نزدیک باشد. نارنگی و کامکوات با پودر فلفل با ارس و گشنیز ترکیب می‌شوند و چوب و جیر به عنوان پایه ترکیب می‌شوند.

نت‌های ابتدایی: کامکوات، ماندارین و فلفل صورتی

نت‌های میانی: توت عرعر و گشنیز

نت‌های پایه: چوب جاکاراندا و جیر

اگر دنبال یک رایحه ملایم و درعین حالن درجه یک برای روزهای طولانی بهار و تابستان هستید، این عطر می‌تواند برایتان مفید باشد. بی‌صدا و آرام پر از آرامش است. برای استفاده روزانه می‌توانید آن را استفاده کنید. این عطر بیش از 3 ساعت دوام دارد.

10: ادو تویلت Boss The Scent

ترکیبی از میوه‌های خالص، اویه، چرم و شکلات است. ترکیب متضاد مرکبات و زنجبیل در نت ابتدایی و بعد از آن میوه‌ مانینکا در نت میانی ظاهر می شود عطر میوه‌های خشک و کاکائو را هم به آن اضافه می‌کند. رایحه غنی و خالص چرم هم در این بخش به خوبی خود را نشان می‌دهد.

نت‌های ابتدایی: زنجبیل

نت‌های میانی: میوه مانینکا

نت‌های پایه: چرم

این عطر را در هر فصلی در روز یا شب می‌توانید استفاده کنید. اما یک عصر تابستانی آن را بیش از همیشه نشان می‌دهد. عملکرد آن در 4 ساعت فوق‌العاده است.

 11: ادو پرفیوم Boss The Scent Magnetic

ترکیب میوه و وانیل یک ترکیب تحسین‌برانگیز و عالی ایجاد کرده و در مظاهر عمومی شما را می‌درخشاند. نت‌های میوه مانینکا و سبوب مطلق، رایحه شیرین و خوشمزه ایجاد می‌کند و با انفجار وانیل در نت‌های میانی کاملا مردانه باقی می‌ماند.

نت‌های ابتدایی: میوه مانینکا

نت‌های میانی: سبوس

تاریخچه برند پارفومز د مارلی (Parfums de Marly)
خواندن مطلب

نت‌های پایه: عصاره وانیل سیاه

این عطر برای پاییز و زمستان و اوایل بهار به خصوص برای قرارهای شام با دوستان عالی است و 5 ساعت هم دوام دارد.

12: ادو پرفیوم Boss The Scent Absolute For Him

این عطر، یکی از پیچیده‌ترین و لوکس‌ترین نسخه‌های عطر هوگو باس است. این عطر ترکیبی درجه یک از زنجبیل ادویه‌ای با میوه مانینکا، ریشه موندیا و نت‌های وتیور است. این ترکیبات، رایحه‌ای گرم و دلپذیر ایجاد می‌کنند.

نت‌های ابتدایی: زنجبیل

نت‌های میانی: میوه مانینکا و ریشه موندیا

نت‌های پایه: وتیور

این عطر در هوای سرد حسابی خود را نشان می‌دهد و عمکردش عالی است. می‌توانید 4 ساعت روی ماندگاری آن حساب کنید.

13: Boss The Scent Le Parfum

یکی دیگر از بهترین عطرهای هوگو باس مردانه  Boss The Scent Le Parfum است که در سال 2022 عرضه شد. یک رایحه چوبی با ترکیب چرم که مطمئنم آن را دوست خواهید داشت. میوه مانینکا با ترکیب ظریف زنجبیل در ابتدا به خوبی ظاهر می‌شوند و در نت‌های میانی گل اریس پودری اعتماد به نفس به شما می‌بخشد و چرم یک بوی گران‌قیمت و لوکس ایجاد می‌کند.

نت‌های ابتدایی: زنجبیل و میوه مانینکا

نت‌های میانی: گل اریس

نت‌های پایه: چرم آکورد

این عطر را می‌توانید در عصرهای پاییز و زمستان و حتی اوایل بهار استفاده کنید. درضمن بالای 7 ساعت دوام دارد.

Boss The Scent Le Parfum

14: Hugo Man Eau de Toilette

اگر یک مرد مدرن اما عاشق عطرهای کلاسیک دهه 90 میلادی هستید، این عطر برای شما مناسب است. نت‌های ابتدایی آن محرک هستند و از سیب سبز و لاوندر با صنوبر تازه جنگلی ترکیب می‌شوند و بویی شبیه به رالف لورن و تامی هیلفیگر ایجاد می‌کنند.

نت‌های ابتدایی: سیب سبز

نت‌های میانی‌: نت‌های معطر

نت‌های پایانی لاوندر و صنوبر

برای روزهای بهار، تابستان و پاییز از این عطر استفاده کنید. ماندگاری آن بالای 3 ساعت است.

15: Hugo Jeans Eau de Toilette

این عطر یک عطر کاملا اسپرت است که با ترکیب مرکبات تازه، بوی چوبی و معطر خود در سال 2022 عرضه شد. نت‌های اصلی آن گریپ‌فروت، ارس و نعنا فلفی هستند و همگی بر پایه چوب به تعادل رسیده‌اند تا یک حس خنک و سبک برایتان ایجاد کنند.

نت‌های ابتدایی: گریبپ‌فروت و لیموترش

نت‌های میانی: نعنا و ارس

نت‌های پایه: چوب صندل، وتیور و چوب سدر

برای رویدادهی غیر رسمی و استفاده روزانه در لباس‌های اسپرت، از این عطر استفاده کنید تا بدرخشید. این عطر بیش از 5 ساعت دوام دارد.

Hugo Jeans Eau de Toilette

نتیجه گیری

استفاده از عطر مثل یک امضای شخصی برای هر فرد است. مردانی که می‌خواهند شیک، با اعتماد به نفس و جذاب‌تر دیده شوند، عطرهای هوگو باس را استفاده می‌کنند. در این مطلب 15 مورد از بهترین عطرهای هوگو باس مردانه را معرفی کردیم تا بتوانید از آن‌ها استفاده کرده و به یک مرد جذاب‌تر تبدیل شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا