عطر و ادکلن

نحوه تشخیص عطر لیدی میلیون اصلی از تقلبی

در این مقاله می‌خواهیم به نحوه تشخیص عطر لیدی میلیون اصلی از تقلبی بپردازیم. این عطر بسیار خوشبو و محبوب است و همین محبوبیت باعث شده که متاسفانه عده‌ای از افراد سودجو به تولید نسخه تقلبی این عطر روی بیاورند و از مردم کلاهبرداری کنند.

اما نگران نباشید. در بررسی انجام شده در حیات پرفیوم، تمامی نکاتی را که لازم است برای تشخیص ادو پرفیوم لیدی میلیون فیک از واقعی بدانید، جمع‌آوری کرده‌ایم و در اختیار شما قرار داده‌ایم.

۱. جعبه عطر پاکو رابان لیدی میلیون

جعبه عطر لیدی میلیون اصل، رزگلد بوده، اما جعبه عطر لیدی میلیون تقلبی کمی تیره‌تر است و به طلایی متمایل است. نوشته‌های روی جعبه اصلی، به رنگ مشکی هستند، در حالی‌که در جعبه فیک Lady به رنگ سفید و Million به رنگ مشکلی نوشته شده‌اند. نوشته جعبه اصلی کوچک‌تر است ولی نوشته روی جعبه تقلبی بزرگ‌تر است.

جعبه عطر اصلی مات است و فقط در قسمت نوشته Lady Million یک کادر براق وجود دارد، اما جعبه عطر تقلبی، کاملاً براق و متالیک است. لیدی میلیون تقلبی یک روکش مقوایی مشکی اضافه با عکس عطر و یک بازیگر هالیوودی روی خود دارد که عطر اصلی چنین چیزی را ندارد. روی در جعبه اصلی، لوگوی برند پاکو رابان به شکل فرورفتگی حک شده است اما روی در جعبه برند تقلبی کاملاً صاف و بدون هیچ‌گونه علامتی است.

رایحه و نت یلانگ یلانگ در عطرسازی
خواندن مطلب

پشت جعبه هم تفاوت‌های بسیاری وجود دارد؛ جعبه اصلی لوگوی بی‌رنگ با خطوط مشکی دارد، زیر آن PUIG France – PARIS و زیر آن هم یک آدرس یک خطی نوشته شده است. سپس آدرس سایت با لینک عطر میلیون، زیر آن سال 2010 و  سپس 5 خط با فونت ریز نوشته وجود دارد و در پایین‌ترین خط پشت جعبه هم MADE IN FRANCE  نوشته شده است.

حال پشت جعبه عطر تقلبی لوگوی مشکی، یک نوشته با کادر مشکی، آدرس سایت بدون لینک میلیون، made in France  با حروف کوچک و یک خط دیگر مجدد تکرار همان پاکو رابان فرانسه پاریس نوشته شده است و خبری از آن 5 خط با فونت ریز نیست.

در پایین جعبه اصلی یک شماره سریال و یک تگ QR کد وجود دارد در حالی که در پایین جعبه تقلبی دو شماره سریال قرار دارند. همچنین در ورژن اصلی، یک عدد 5 رقمی حک شده و به شکل فرورفتگی دیده می‌شود که ورژن تقلبی آن را ندارد.

وقتی در جعبه را باز می‌کنید روی لبه بالایی در جعبه اصلی شماره سریال وجود دارد اما در ورژن تقلبی آن وجود ندارد. داخل جعبه، مقوای نگهدارنده‌ای وجود دارد که از تکان خوردن و فشار آمدن به عطر جلوگیری می‌کند؛ این مقوا در ورژن اصلی مشکی و در ورژن تقلبی، سفید است.

عطر زنانه لیدی میلیون

۲. وزن عطر پاکو رابان لیدی میلیون

 در نحوه تشخیص عطر لیدی میلیون اصلی از تقلبی باید به حجم ادو پرفیوم هم توجه کنید. عطر تقلبی لیدی میلیون 247 گرم بوده در حالی‌که عطر اصلی لیدی میلیون 265 گرم است. بنابراین با یک وزنه کوچک در فروشگاه می‌توانید به اصل یا فیک بودن عطر پی ببرید.

معرفی بهترین عطرهای ست
خواندن مطلب

۳. عدد حک شده روی جعبه لیدی میلیون

در ورژن تقلبی یک عدد 5 رقمی روی جعبه با رنگ سفید چاپ شده است، اما در ورژن اصل آن عدد حکاکی شده، تقریباً بی‌رنگ است و با عدد حک شده پشت جعبه که بالاتر درباره آن صحبت کردیم، یکی است.

۴. شیشه و رنگ عطر

شیشه و بدنه عطر لیدی میلیون اصل، همان‌طور که انتظار می‌رود، کیفیت بالاتری دارد، درب آن طلایی‌تر و شیشه آن شفاف‌تر است. همینطور خود عطر هم روشن‌تر و شفاف‌تر است درحالی‌که مایع عطر تقلبی تیره‌تر و کدرتر بوده. دهانه محل اسپری در عطر اورجینال حالت بیضی دارد ولی دهانه محل اسپری در عطر تقلبی گرد است.

نتیجه گیری

 نکات بالا را قبل از خرید عطر پاکو رابان لیدی میلیون در نظر داشته باشید تا حتما عطر اصلی و اورجینال را تهیه کنید تا بتوانید رایحه این عطر جذاب را به صورت اورجینال همراه داشته باشید. در این مقاله ما سعی کردیم تا شما عزیزان را با چگونگی نحوه تشخیص عطر لیدی میلیون اصلی از تقلبی آگاه سازیم تا بتوانید این عطر جذاب را در نسخه اصلی خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا