عطر و ادکلن

معرفی بهترین عطرهای دیور به انتخاب حیات پرفیوم

می‌خواهید با بهترین عطرهای دیور آشنا شوید؟ مقاله‌ی مناسبی را انتخاب کردید. حیات پرفیوم لیستی از بهترین عطرهای برند دیور را تهیه کرده است. عطرهای دیور به خاطر کیفیت و رایحه‌ی برترشان محبوبیتی جهانی دارند. عطرهای DIOR از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند و لایه‌های بویایی این عطرها به شدت پیچیده، با کیفیت بالا و ماندگار هستند.

برند دیور در سال 1946 تأسیس شد و اولین ادکلنش را با نام «میس دیور» وارد بازار کرد. میس دیور یک عطر سبز و چایپر بود که با هدف ایجاد رد بویی جذاب برای زنان طراحی شده بود. برند دیور هنوز طراحی کلاسیکش را حفظ کرده، اما از سوی دیگر عطرهای محبوب زیادی را معرفی کرده است. دیور جادور و دیور ادیکت دو نمونه از برترین عطرهای زنانه این برند محبوب هستند.

در عطرهای دیور ماهیت رایحه‌ی گُلی به خوبی احساس می‌شود. در بسیاری از عطرهای دیور انبوهی از رایحه‌های گُلی به کار گرفته شده‌اند.حیات پرفیوم در اینجا تعدادی از برترین عطرهای دیور (DIOR) را معرفی می‌کند. در عین حال عطرهای ناشناخته‌تری که از رایحه‌هایی همچون وانیل و نمک دریا ساخته شده‌اند نیز در لیستمان قرار گرفته‌اند. این مقاله را بخوانید و عطر مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. آن را امتحان کنید به این امید که عطر امضای جدیدی را کشف کنید.

میس دیور ادو پرفیوم

دو عطر دیور برای قرار گرفتن در رتبه اول بهترین عطرهای دیور با هم رقابت داشتند:

  • میس دیور ادوپرفیوم
  • دیور جادور

هر دو مورد عطرهای کلاسیکی هستند که هرگز قدیمی نمی‌شوند و از رایحه‌های منحصر به فردی برخوردار می‌باشند. ما حاضریم هر دو عطر را مشترکاً در رتبه اول قرار دهیم، اما اگر قرار باشد یکی را در اولویت قرار دهیم، عطر جدیدتر میس دیور ادوپرفیوم را ترجیح می‌دهیم. شما با یک عطر خنک، گُلی و کاملاً زنانه روبرو هستید که ترکیب بی نظیری از رز خوشبو، زنبق دره‌ای خنک، زنبق پودری و پئونی ترکیب شده با زردآلو را در اختیارتان قرار می‌دهد. مشک آرامش بخش، وانیل شیرین و چوب صندل خامه‌ای لایه‌ی نهایی این عطر را تشکیل داده و بوی خوشایندی را ایجاد می‌کنند.

میس دیور در شیشه‌ای خاص عرضه شده است و روبان مشهور میس دیور روی آن مشاهده می‌شود. این شیشه ما را به یاد اواخر دوران نوجوانی می‌اندازد. ما وارد دنیای عطرهای بزرگسالان شدیم و میس دیور ادوتویلت را انتخاب کردیم. این عطر شیرینی متعادلی داشت و عطر امضای بسیاری از افراد محسوب می‌شد. آخرین نسخه میس دیور (ادو پرفیوم) رایحه‌های گُلی را به شکل هوشمندانه‌تری بکار گرفته است و نظر مثبت ما را جلب کرده است. نسخه‌ی جدید شیرینی کمتری دارد، اما از لحاظ نشاط انگیز بودن ارتقا یافته است. شما رایحه‌ی مشک ملایم را در خط بوی این عطر احساس می‌کنید.

رایحه‌های اصلی: پئونی، زنبق دره‌ای، زردآلو،  رز، مشک، چوب صندل

دیور جادور ادو پرفیوم

دیور جادور بهترین عطر نمادین دیور است که هنوز یکی از پرفروش‌ترین‌هاست و این رکورد را برای 20 سال حفظ کرده است.با یک بار بوییدن این عطر متوجه دلیل این موفقیت می‌شود.این عطر ادای احترامیست به توجه دیور به عطرهای گُلی که انرژی زیادی را به شما انتقال می‌دهد. جادور اولین بار در 1999 معرفی شد و در ترکیبش رایحه‌های گُلی متعددی از سراسر جهان قرار گرفته بودند. رایحه‌های یلانگ یلانگ، رز داماسک ترکیه‌ای، یاس هندی سامباک، و یاس بزرگ گرس (شهر عطرهای ناب فرانسوی) در این عطر یافت می‌شوند. این رایحه‌های گُلی در کنار یکدیگر عطری ملایم،. دلپذیر، با کلاس و مدرن را به وجود آورده‌اند.

معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور

جادور که جزو بهترین عطرهای دیوراست با رایحه پیچیده برای مشام ضعیفمان در دوران نوجوانی خیلی مناسب نبود، اما وقتی سلیقه‌مان بهتر شد متوجه ارزش این عطر می‌شویم. اکنون به طرفدار پر و پا قرص گل‌های سفید، مشک و رایحه‌های میوه‌ای نشاط انگیز (هلو، گلابی، ترنج و طالبی) بکار رفته در این عطر تبدیل شده‌ایم. این عطر قدرت، شیرینی و ملایم بودن را به صورت همزمان در اختیار دارد و حس رو به راه و خوشبو بودن را در فرد ایجاد می‌کند. این بهترین عطر تابستانی بوده و می‌توان اسپری کردن آن روی پیراهن لنین سفید و دامن کوتاه تجسم کرد. چنین ترکیبی بسیار زیبا و تحسین برانگیز است.

دیور ادیکت ادو پرفیوم

دیور ادیکت ادوپرفیوم هم اسم جذابی و بوی سحرانگیزی دارد. دیور ادیکت ادوپرفیوم یک عطر به شدت اغواگر برای بعدظهرها است که شما را تشنه‌ی خودش می‌کند به همین جهت در لیست 10 تا از بهترین عطرهای دیور (DIOR) قرار گرفته است. این عطر مناسب افراد بی اراده نیست. ترکیب جادویی برگ ماندارین خنک، یاس سامباک گُلی و وانیل بوربون خامه‌ای توجه هر فردی را به سمت این عطر جلب خواهد کرد. اگر برایتان سؤال است که ماندگاری کدام عطر بیشتر بوده، این عطر را فراموش نکنید. دیور ادیکت یکی از برترین عطرهاست که از ابتدای صبح تا انتهای شب با شما خواهد بود.

عطر اسپرت چه نوع عطری است؟ معرفی بهترین عطرهای اسپرت
خواندن مطلب

ادیکت یک عطر جسورانه، مطمئن، بی دردسر و نوستالژیک است که دوست داریم هنگام رقصیدن آن را اسپری کرده باشیم.واقعیت این است که در بیست سالگی، در اکثر رقص‌ها از این عطر استفاده می‌کردیم. ما نمی‌گوییم که این عطر به این گروه سنی محدود می‌شود، اما اکنون این عکس را صرفاً در مهمانی‌ها استفاده می‌کنیم.اگر هنوز این عطر را تست نکردید باید آن را به عنوان یک عطر گرم، آرامش بخش و شیرین توصیف کنیم. وانیل، چوب صندل و ادویه‌ها مهم‌ترین رایحه‌های این عطر هستند.

رایحه‌های اصلی: برگ نارنگی ماندارین، شکوفه پرتقال، یاس سامباک خالص، وانیل بوربون

دیور وانیلا دیوراما ادو پرفیوم

آیا دنبال بهترین عطر وانیلی هستید؟ ما این عطر خوراکی از برند دیور را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر به حدی خوشبو است که می‌خواهید آن را بخورید. دیور وانیلا دیوراما بشدت خامه‌ای، آرامش بخش و مملو از رایحه‌های گوناگون است. در ساخت آن از وانیل ماداگاسکار، کاکائوی درجه یک و عرق نیشکر با کیفیت استفاده شده است. فقط یک بار این عطر را بو کنید تا متوجه شوید چه بوی خوراکی خوشایندی دارد. رایحه‌های شیرینی، شکلات تلخ، وانیل دلپذیر و یک بُرش کوچک پرتقال یک عطر بهشتی را به وجود آورده‌اند.

10 عطر برتر برند دیور Dior برای خانم های مشکل پسند

برخلاف بسیاری از عطرهای وانیلی که به شدت شیرین هستند و عطر شیرینی‌های تازه از تنور درآمده را تکرار می‌کنند، کیفیت این عطر به مراتب بهتر است. این عطر بسیار خوشبو است، اما شیرینی آن بیش از حد طبیعی نیست و بی دلیل نیست که در دسته بهترین عطرهای دیور قرار دارد. رایحه نهایی عطر روی پوست حالت چوبی و ادویه‌ای دارد. ما این عطر را برای مناسبت‌های خاص همچون عروسی یا جشن تولد توصیه می‌کنیم. وقتی این عطر را زده‌اید، باید منتظر تعریف و تمجیدهای زیادی باشید.

رایحه‌های اصلی: پرتقال، فلفل صورتی، لیمو، عرق نیشکر، هل، وانیل بوربون، چوب صندل، پاتچولی

دیور ادن روک ادو پرفیوم

شاید این عبارت کلیشه‌ای باشد، اما این عطر واقعاً تابستان را در یک شیشه خلاصه کرده است و بهترین عطر دیور برای تعطیلات محسوب می‌شود. این عطر با الهام از هتل دو کاپ ادن روک (یکی از پر زرق و برق‌ترین هتل‌های جهان) طراحی شده است. هدف این است که محیط نشاط انگیز هتل و منظره زیبایی که به سمت صخره‌های سفید و سواحل مدیترانه فراهم می‌شود در ذهن خریدار بازسازی شود. این یک عطر آبی است و توسط عطار مشهور دیور، فرانسوا دماشی با استفاده از رایحه‌های معدنی و نمک دریا ساخته شده است. دماشی تلاش کرده رایحه‌ی یک هوای گرم و نمکی را بازسازی کند.

دیور ادن روک ادو پرفیوم در دسته ۱۰ غطر محبوب dior قرار دارد و با تثبیت آن روی پوست، متوجه رایحه‌ای شبیه بوی لوسیون های ضد آفتاب می‌شوید. این رایحه به کمک یاس و نارگیل ایجاد می‌شود. بخش انتهایی عطر از نت‌های سبز و گیاهی تشکیل شده است و هدف بازسازی باغ‌های باشکوه این هتل است. شما با یک عطر وزین، شیک و نشاط انگیز روبرو هستید که یکی از بهترین ادکلن های مردانه نیز محسوب می‌شود. هر بار که این عطر را اسپری می‌کنیم، خاطرات سواحل فرانسه در ذهنمان تکرار می‌شوند. کافی است چشمانتان را ببندید، هوا را تنفس کنید و خودتان را در حال آفتاب گرفتن روی صخره‌ها تصور کنید. صدای امواج آبی دریا به گوشتان می‌رسد.

رایحه‌های اصلی: نمک دریا، مرکبات، رایحه‌های معدنی، یاس، نارگیل، درخت کاج و لابدانوم

دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم

دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم هم جزو ۱۰ تا ازبهترین عطرهای دیور است. اگر از طرفداران نسخه ادوتویلت هیپنوتیک پویزن هستید، قطعاً عاشق نسخه‌ی ادو پرفیوم خواهید شد. این محصول از سال 2014 وارد بازار شد و بلافاصله به یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت تبدیل شد. نسخه ادو پرفیوم تاریک‌تر و مرموزتر از نسخه‌ی اصلی است و روایح متضادی در ساختارش بکار رفته‌اند. گل‌های سفید (یاس سامباک، شکوفه پرتقال)، شیرین بیان قوی و وانیل خامه‌ای در ساخت آن مشاهده می‌شوند. شما با یک عطر شیرین و پیچیده روبرو هستید که با هر بار بوییدن خوشبوتر به نظر می‌رسد.

قیمت عطر دیور زنانه

هیپونتیک پویزن یک عطر گرم و آرامش بخش است، که کاملاً مناسب ماه‌های سرد سال و فصل زمستان می‌باشد. رایحه این عطر به شدت آشنا است و ما را به فکر خمیر بازی می‌اندازد (حس خوبی در ما ایجاد می‌شود). ما ترجیح می‌دهیم بلافاصله رایحه‌ی بیشتری را بو بکشیم. از خود عطر که بگذریم، شیشه‌ی مشهور سری پویزن نظر ما را جلب می‌کند. یک شیشه سیب مانند در داخل یک پوشش مخملی قرار گرفته و حس میوه‌ی ممنوعه را در ما القا می‌کند. طراحی شیشه فوق العاده است و نظر هر شخصی را به سمت خودش جلب می‌کند. ماندگاری عطر هم در حد بالایی قرار دارد و به هشت ساعت یا بیشتر هم می‌رسد.

رایحه‌های اصلی: شیرین بیان، بادام، یاس سامباک، شکوفه پرتقال، وانیل و لوبیا تونکا

دیور جادور پارفوم دی او

سرنوشت این عطر تبدیل شدن به یک اثر کلاسیک دیگر است. نسخه‌ی جدید جادور هم مانند نسخه قدیمی آن از بهترین عطرهای دیور بوده، با این تفاوت که یک عطر به شدت عامه پسند است. قبول داریم که این نکته را بیش از حد تکرار کردیم، اما یک بار دیگر می گوییم که این عطر واقعاً مورد پسند تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد. شما با یک عطر سبک (به مراتب سبک‌تر از نسخه اصلی)، خامه‌ای و انرژی بخش روبرو هستید. رایحه‌ی گُلی این عطر از ترکیب گل‌های سفید (بهارنارنج، یاس سامباک، ماگنولیا) و روایح سبز دلپذیر ساخته شده است. در مجموع این عطر ساختار به شدت پیچیده و با کیفیتی دارد و حس تازگی که بعد از استحمام دارید را در شما القا می‌کند.

تاثیر عطر بر ذهن افراد
خواندن مطلب

رایحه‌ی این عطر به هیچ وجه تند و آزاردهنده نیست. این نخستین عطر دیور است که در فرمولش از الکل استفاده نشده است، بنابراین خبری از بوی تند الکل نخواهد بود. به همین دلیل حیات پرفیوم آن را در لیست بهترین عطرهای دیور قرار داده است. شما با یک رایحه‌ی دلپذیر گُلی روبرو هستید که بعد از سه الی چهار ساعت به یک رایحه لطیف چسبیده به پوست تبدیل می‌شود. فرانسوا دماشی طراح این چنین نظری دارد: «این عطر بدون هیچ محدودیتی، با ارائه یک نسخه‌ی خنک‌تر از عطر جادور به رایحه‌ی گل‌های سفید نسخه‌ی اصلی ادای احترام می‌کند.» این عطر مناسب استفاده روزانه است و به همراه آرایش مناسب عملکرد خوبی را به جا می‌گذارد. جادور پارفوم دی او یک عطر سبک و انرژی بخش است که هرگز به سمت قلمروی عطرهای پودری که به آن‌ها عادت داریم منحرف نمی‌شود.

رایحه‌های اصلی: بهارنارنج، یاس سامباک، ماگنولیا، رز، یاس پیچ

دیور هولی پئونی پرفیوم

حدستان درست است. هولی پئونی یکی از بهترین عطرهای گُلی دیور است که در کلکسیون پریوی دیور قرار داده شده است. همانطور که از اسمش برمی آید، این عطر با هدف بازسازی شکوفه پئونی با یک بوی خنکِ ملایم و زنانه طراحی شده است. این عطر گُلی هم مثل نسخه‌ی جدید جادور از محدوده عطرهای پودری فاصله گرفته است. رایحه‌های خنک، میوه‌ای و نشاط انگیز (به لطف توت فرنگی و تمشک) به خوبی در این عطر احساس می‌شوند.

اگر دنبال یک عطر جسورانه هستید تا حضورتان را به دیگران اعلام کنید، قطعاً این عطر گزینه مناسبی برای شما نیست. اگر دنبال یک عطر قوی هستید، عطر شماره 5 ((N5 شنل را توصیه می‌کنیم که قطعاً یکی از برترین عطرهای این شرکت محسوب می‌شود. هولی پئونی یک عطر به شدت ملایم است و ماهیت زیبا و نشاط انگیز گُل پئونی را به خوبی منعکس می‌کند. وقتی عطر روی پوست ثابت می‌شود، مشک و رایحه‌های چوبی خودشان را نشان می‌دهند و به این عطر ساده (و به شدت خوشبو) عمق می‌دهند. ما این عطر خنک، زنانه و وزین را انتخاب می‌کنیم و آن را برای ماه‌های تابستان توصیه می‌کنیم. سعی کنید حتماً این عطر را امتحان کنید.

رایحه‌های اصلی: پئونی، رز، زنبق دره‌ای، توت فرنگی، رایحه‌های چوبی و مشک

جوی بای دیور ادو پرفیوم اینتنس

جوی بای دیور اینتنس، یک عطر استثنائی برای تقویت روحیه است. این عطر خنک و  نشاط برانگیز است و ترنج خوشبو و نارنگی ماندارین را با رایحه‌های جذاب گُلی و چوب صندل ترکیب می‌کند. با خشک شدن عطر روی پوست، بوی ملایم رز را احساس می‌کنیم. این لحظه فاصله‌ی زیادی با اسپری کردن عطر دارد. این عطر مناسب استفاده روزانه و طرفداران عطرهای گُلی است. این عطر برای تحریک اطرافیان طراحی نشده است بلکه با وقار و متانت خاصی کیفیت بالای خود را به نمایش می‌گذارد.

نمایندگی عطر دیور

اگر عطرهای مخصوص جلب توجه، برای مثال یکی از با کیفیت‌ترین عطرهای عودی را ترجیح می‌دهید، بی تردید از این عطر لذت نخواهید بُرد. اما اگر عطرهای گُلی ملایم، خنک و غیر پودری را می‌پسندید، این عطر با سلیقه‌تان سازگار است. این عطر به دلایل خوبی پُرفروش بوده است. اکثر افراد از این رایحه خوششان می‌آید، اما در عین حال با یک رایحه خیلی قوی روبرو نیستیم. باید به شما هشدار بدهیم که ماندگاری عطر در حد متوسط است، بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از اسپری کردن عطر پوستتان را مرطوب کنید تا ماندگاری عطر بیشتر شود.

رایحه‌های اصلی: بهارنارنج، ترنج، یاس، رز، وانیل، لوبیا تونکا، مشک و چوب صندل

دیور ادیکت او فرش

شما با یک عطر سرگرم کننده، میوه‌ای و خنک روبرو هستید که در لیست بهترین عطرهای دیور (dior) قرار دارد و قطعاً بوی بهار را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این عطر به شدت انرژی بخش است و کافی است یک بار آن را بو کنید تا طی چند ثانیه احساس بسیار خوبی در شما ایجاد شود. این عطر ماهیت گُلی میوه‌ای دارد و رایحه‌های دلپذیر ترنج و گریپ فروت را با رایحه‌های خوشبوی چوبی و گُلی ترکیب می‌کند. رایحه‌های  میوه‌ای این عطر به خوبی با رایحه‌های گل‌های سفید ترکیب شده‌اند. در نهایت با یک رایحه‌ی پودری با ماندگاری و پیچیدگی بالا روبرو هستیم.این عطر برای تمام کسانی که عطرهای گُلی سنتی را می‌پسندند گزینه‌ی خوبی است.

در نهایت به زمان‌های مناسب برای استفاده از این عطر اشاره می‌کنیم. تصور ما این است که چنین عطری برای لباس‌های بلند و آزادی که در شب‌های گرم تابستانی می‌پوشید گزینه مناسبی است. این عطر زیبا و نشاط برانگیز تعریف و تمجیدهای زیادی را نصیبتان خواهد کرد. تنها نقطه ضعف این عطر چیست؟ ماندگاری این عطر در مقایسه با سایر عطرهای تست و معرفی شده کمتر است. ماندگاری این عطر در بهترین حالت از چند ساعت فراتر نمی‌رود. اگر می‌خواهید ماندگاری این عطر را افزایش دهید، به شما توصیه می‌کنیم آن را روی لباس و موهایتان اسپری کنید.

عطر مورد علاقه مرلین مونرو
خواندن مطلب

رایحه‌های اصلی: ترنج، گریپ فروت، فریزیا، انار، مشک سفید و چوب

عطر دیور امبر نویت (Dior Ambre Nuit)

در صورتی که به دنبال یافتن بهترین عطر ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می‌دهیم دنبال ترکیبات تصفیه شده و متعادلی باشید که علاوه بر بوی خوب، به شما احساس لوکس بودن نیز بدهند. در عطر Ambre Nuit، که یکی از اعضای مجموعه La Collection Privée کریستین دیور است و بسیار گران‌قیمت است، این حس را تجربه خواهید کرد. این عطر احساس مخملی، صفا و شیکی برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌تواند انتخاب عالی برای لباس شب یا هر زمانی باشد که می‌خواهید تأثیرگذار باشید.

خرید عطر دیور امبر نویت (Dior Ambre Nuit)

فرانسوا دماشی، خالق عطر دیور، توضیح می‌دهد که این عطر یک ترکیب گلی و کهربایی است. او می‌گوید که این عطر به طور کامل درباره تضاد و برخورد بین دو افراط است. به‌عبارت‌دیگر، این عطر با تلفیق دو نت مغاکی، یعنی کهربای عسلی و گل رز ترکی، شکل‌گرفته است. این دو نت عطری ستاره‌ای با بوی شیرین، مشکی، تند و درعین‌حال تازه ایجاد می‌کنند و آن را به عطری عالی برای تمام فصول سال تبدیل می‌کنند. فرانسوا دماشی می‌افزاید که این به‌نوعی بیان بویایی زیبایی و هیولایی است، زیرا کهربای عسلی گرم و حیوانی بوده، درحالی‌که گل رز ترکی نرم و مخملی است.

رایحه‌های اصلی: ترنج، گریپ‌فروت، گل رز داماسک، فلفل صورتی، عنبر، چوب گایاک، سدر و نعناع هندی

عطر مردانه فارنهایت

یکی دیگر از بترین عطرهای دیور ادو ئرفیوم مردانه فارنهایت است. این عطر جذاب در سال 2014 در کشور فرانسه به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شده است. رایحه بی‌نظیر این عطر می‌تواند مناسب آقایانی باشد که به عطری که استفاده می‌کنند بسیار اهمیت می‌دهند. فارنهایت توسط عطار معروف فرانسوی، فرانسوا دماشی ساخته شده است. او طبعی گرم به این عطر بخشیده و آن را در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرار داده است. رایحه قدرتمند این عطر می‌تواند به شما اعتماد بنفس و قدرت بدهد.

عطر مردانه فارنهایت یکی از محبوب‌ترین ادو پرفیوم‌های کمپانی دیور است که همچنان در حال تولید است. ماندگاری و پخشبوی این عطر مردانه جذاب بسیار بالا و عالی است. در نت‌های اولیه این ادو پرفیوم خوشبو از شیرین بیان و نارنگی ماندارین استفاده شده است. همینطور در نت‌های میانی هم می‌توانید رایحه گنیز و برگ بنفشه را حس کنید. فرانسوا دماشی در نت‌‌های اصلی این عطر هم از وانیل استفاده کرده که رایحه‌ای گرم و شیرین به آن بخشیده است.

عطر دیور دون

در سال 1991، عطر Dune به بازار عرضه شد که توسط بسیاری از دوستداران عطر و ادکلن‌ها پسندیده شد و هنوز هم به‌عنوان یک کلاسیک جاودانه در نظر گرفته می‌شود. این برند تلاش کرد تا با رایحه‌های خنثی و متفاوت، به عطری دریایی برسد که در مقابل عطرهای دیگر، بدون استفاده از نت‌های معتاد کننده (مانند خربزه و خیار) بتواند تجسم رایحه اقیانوس را به‌خوبی القا کند.

سه عطرساز پشت این عطر، به‌جای استفاده از نت‌های معمول برای تجسم رایحه اقیانوس، از مرکبات خوش‌طعم، گل‌های سفید و چوب‌های گرم استفاده کردند؛ بنابراین، این عطر یک بوی دریایی فوق‌العاده ایجاد کرد که در برابر هوای اقیانوس، بوی ماسه داغی را القا می‌کند. به نظر می‌رسد که این تلاش با موفقیت آغاز شده است و به‌عنوان یکی از بهترین عطرهای دریایی شناخته می‌شود.

بی شک، عطر Dune یک عطر بسیار منحصربه‌فرد است و نمی‌توان آن را به‌راحتی با کلمات توصیف کرد. در ابتدا، با استفاده از دسته‌ای قدرتمند از گل‌های سفید (مانند گل صدتومانی، زنبق، گل رز و یاسمن)، تلاش شده است تا یک رایحه خوشایند و جذاب ایجاد شود. اما به دلیل عدم وجود حال و هوای ساحلی و مدیترانه‌ای، این تلاش به موفقیت کامل نرسید. بااین‌حال، پس از استفاده از این عطر، توانستیم پیچیدگی و رایحه منحصربه‌فرد آن را درک کنیم. رایحة خشک، گرم، تسکین‌دهنده و خاکی با ماسه‌های داغ بیابان و کمی هوای شور تداعی می‌شود. بهترین فصل برای استفاده از این عطر، تابستان است و باید حتماً روی پوست آزمایش شود و به مدت حداقل یک ساعت بماند تا رایحه واقعی این عطر نشان داده شود.

رایحه‌ها: چوب رز برزیلی، کهربا، چوب صندل، بنزوئین، خزه بلوط، وانیل، نعناع هندی و مشک

روایح عطرهای دیور

برند دیور برای تولید و خلق روایح خود از بهترین عطارهای مطرح فرانسه و دنیا استفاده می‌کند. همینطور این برند از ترکیبات و نت‌ّای خاصی هم استفاده می‌کند چراکه هیشه عطر و ادکلن‌های ان از بهترین‌ها و ماندگارترین‌ها بوده است. از زمان قدیم تا به امروز انتخاب بسیاری از خانم‌ها و آقایان برای خرید و عطر و ادکلن روایح برند دیور بوده است، و تنها دلیل آن استفاده از بهترین عناصر و خلق خاص‌ترین روایح است.

نتیجه گیری

همیشه برند دیور یکی از اولین انتخاب‌های هر خانم و آقای خوش سلیقه‌ای در خرید عطر و ادکلن بوده است. عطرهای دیور دارای بهترین کیفیت و برترین رایحه‌ها هستند که می‌توانند انتخابی برای عطر روزانه شما یا حتی عطر امضا شما باشد. حیات پرفیوم در این مقاله سعی داشته است شما عزیزان را با بهترین عطرهای دیور آشنا کند تا بتوانید عطری از این برند برای خود انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا