عطر و ادکلن

عطرهای موثر در اعتماد به نفس

یکی از موارد بسیار مهمی که لازم است هنگام خرید عطر و ادکلن به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید تناسب آن با خلق‌وخو و احساسات شما است. در واقع، هر عطری با هر رایحه‌ای تاثیر بسزایی در احساس و اعتماد به ‌نفس شما دارد. زمانی که شما از یک عطر مناسب برای استفاده روزانه یا مجالس و مهمان‌های مختلف استفاده کنید قطعا متوجه احساس خوب و عالی که طی روز دارید خواهید شد.

در معرفی عطرهای موثر در اعتماد به نفس می‌توان به روایحی که در تشکیل نت آن‌ها از گل‌های مختلف مانند یلانگ-یلانگ استفاده می‌شود اشاره کرد که تاثیر فوق‌العاده‌ای در تقویت انرژی و احساسات قوی زنانه دارد یا رایحه‌های مختلفی که بر پایه گل یاس هستند برای ایجاد شور و اشتیاق و احساس شادابی و نشاط بسیار مناسب هستند.

به‌ طور کلی، نوع عطر و رایحه‌ای که در طی روز از آن استفاده می‌کنید بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه به بررسی بیشتر و دقیق‌تر بهترین عطرهای تقویت کننده اعتماد به نفس برای مردان و زنان می‌پردازیم.

عطر شنل بلو از برند شنل (Bleu De Chanel by Chanel)

عطر شنل بلو یک رایحه کلاسیک و بسیار دلپذیر است که پیچیدگی و جذابیت خاصی را برای شما به وجود می‌آورد. این رایحه با داشتن نت‌های چوبی و معطر که از ترکیب مرکبات، سدر، چوب صندل، عنبر و بخور تشکیل شده است، عطری است که در عین حال حس تازگی و جذابیت خاصی به شما می‌دهد. این عطر ایده آل برای هر مناسبت و هر فصلی مناسب است و در بالا بردن احساس اعتماد به نفس تاثیر بسزایی دارد و از همه مهم‌تر اینکه ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی نیز دارد.

  • نت‌های اصلی: لیمو ترش، نعناع هندی ، نعناع ، خس خس ، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل ، فلفل صورتی، روایح دودی
تاریخچه برند لالیک
خواندن مطلب

بهترین عطرها برای تقویت اعتماد بنفس عطر اونتوس کرید (Aventus by Creed)

کرید اونتوس یکی از محبوب‌ترین عطرهای موجود در بازار است. این عطر با رایحه قدرتمند و متمایز خود منجر به ایجاد حس موفقیت، رهبری و شور و اشتیاق شده و به نوعی حس اعتماد به نفس درونی را به شدت افزایش می‌دهد.

این ادو پفیوم از جمله بهترین عطرهای تقویت کننده اعتماد به نفس به شمار می‌آید. رایحه اونتوس مجموعه‌ای از نت‌های میوه‌ای و دودی را ارائه می‌کند که از آناناس، سیب، انگور فرنگی سیاه، خزه، بلوط و وانیل تشکیل شده است که به شدت جسور، ماجراجویانه و جذاب است.

  • نت‌های اولیه: ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس
  • نت‌های میانی: رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان
  • نت‌های پایه: مشک، وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر
عطرهای موثر در اعتماد به نفس

عطر ساواج از کریستین دیور (Sauvage by Christian Dior)

این عطر از جمله عطرهای مورد علاقه جانی دپ و البته مورد علاقه تمامی مردان در سراسر جهان است، چراکه عطر دیور ساواج هرگز جذابیت افزایش اعتماد به نفس خود را از دست نمی‌دهد. در واقع، این ادکلن یک عطر کلاسیک و در عین حالی مدرن است که حس تازگی را به شما القا می‌کند. پس می‌تواند یکی از بهترین عطرهای موثر در اعتماد به نفس باشد.

رایحه عطر ساواج از ترنج، فلفل، اسطوخودوس، پاتچولی و آمبروکسان است. اگر قصد دارید تا طی مناسبت‌ها و مکان‌های مختلف از عطری استفاده کنید که احساس اعتماد به نفس و انرژی را در شما به وجود بیاورد، مطمئن باشید که عطر ساواج کریستین دیور بهترین انتخاب است.

  • نت‌های اولیه: ترنج
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس، جوز، بادیان ختایی، فلفل سیچوان
  • نت‌های پایه: وانیل، آمبروکسان

عطر لا نویت د لهوم ایو سن لورن (La Nuit De L’homme by Yves Saint Laurent)

می‌توان گفت که تمامی رایحه‌های برند YSL در افزایش اعتماد به نفس جادوی منحصر به فرد خود را دارند! اما عطر لا نویت د لهوم مردانه یکی از بهترین عطرهای تقویت کننده اعتماد به نفس است که با رایحه اسرارآمیز خود که از آکوردهای چوبی و تند تشکیل شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این عطر ماندگاری بسیار چشمگیری دارد و نت‌های هل، اسطوخودوس، سدر، وتیور و کومارین آن باعث ایجاد رایحه‌ای گرم، ظریف و جذاب شده است که به شدت اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد.

  • نت‌های اولیه: هل
  • نت‌های میانی: ترنج، اسطوخودوس، سدر
  • نت‌ها پایه: خس خس، زیره

عطر دیزی از مارک جاکوبز (Daisy by Marc Jacobs)

عطر دیزی از برند معروف مارک جیکوبز شیشه‌های عطرافشان بسیار زیبا و جذابی دارد که مطمئنا قبل از امتحان کردن رایحه و عطر آن مجذوب شیشه عطر آن می‌شوید. دیزی مارک جاکوبز، رایحه‌ای جذاب و متمایزی دارد که طراوت بهار را تداعی می‌کند. این عطر انتخاب عالی برای افزایش اعتماد به نفس است، چراکه دارای نت‌های گلی و میوه‌ای است که نت‌های اولیه آن از توت فرنگی، گل بنفشه، گل یاس و وانیل تشکیل شده است. این رایحه سبک، ملایم و لذت بخش است که می‌توانید در فصل در بهار و تابستان از آن استفاده کنید و حس خنکی و تازگی را تجربه کنید.

  • نت‌های اولیه: گریپ فروت، توت فرنگی، برگ بنفشه
  • نت‌های میانی: بنفشه، یاس، گاردنیای یاسمنی
  • نت‌های پایه: مشک، وانیل ، روایح چوبی
زیباترین شیشه های عطر و ادکلن
خواندن مطلب

عطر کوکو مادمازل از کوکو شنل (Coco Mademoiselle by Chanel)

یکی دیگر از عطرهای موثر در اعتماد به نفس ادو پرفیوم کوکو مادمازل است. زمانی که از عطرهای شنل استفاده می‌کنید به خوبی متوجه می‌شوید که از هر نظر بسیار عالی و فوق‌العاده است. یکی از عطرهای محبوب و جذاب از این برند، عطر کوکو مادمازل است که می‌توانید احساس راحتی و شادابی زیادی پس از استفاده از آن حس کنید.

این عطر ماندگار و نمادین، تجسم زنانگی و ظرافت است و در عین حال اعتماد به نفس شما را به خوبی حفظ می‎کند. این عطر با نت‎های پرتقال، گل رز، یاس، نعناع هندی و وانیل استفاده از آن در هر زمانی از سال مناسب است.

  • نت‌های اولیه: ترنج، پرتقال، گریپ فروت
  • نت‌های میانی: سرخالو، رز، یاس
  • نت‌های پایه: مشک، وانیل، نعناع هندی، خس خس

عطر لا ویه است بله از لانکوم (La Vie Est Belle by Lancôme)

عطر لاویه است بله (La Vie Est Belle) از برند لانکوم یکی از عطرهای پرطرفدار و بی‌نظیری است که پس از استفاده حس شادابی و نشاط زیادی حس خواهید کرد و انگار از یک دید دیگری به دنیای اطراف خود می‌نگرید! این دقیقاً همان چیزی است که هنگامی که از این عطر لذت بخش استفاده می‌کنید احساس خواهید کرد.

لانکوم عطری شاد و پرانرژی بوده و برای مهمانی‌های خودمانی و صمیمی بسیار مناسب است. رایحه این عطر بسیار خوشبو و لذت بخش است و برای تمامی سلیقه‌ها مناسب بوده و برای هدیه دادن انتخاب عالی است. این عطر دارای رایحه میوه‌ای و لذیذ است، با نت‌هایی از انگور فرنگی سیاه، گلابی، زنبق، یاس، شکوفه پرتقال، پرالین و وانیل که بوی شیرین و گرم را به وجود آورده است.

  • نت‌های اولیه: انگور فرنگی سیاه، گلابی
  • نت‌های میانی: زنبق، یاس، شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایه: دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی ، پرالین
15 مورد از بهترین عطرهای هوگو باس مردانه
خواندن مطلب
بهترین عطرها برای تقویت اعتماد بنفس

عطر بلک اپیوم از سن لورن (Black Opium by Yves Saint Laurent)

عطر بلک اپیوم یکی از عطرهای زنانه بسیار جذابی است که پس از استفاده به یکی از عطرهای مورد علاقه و ثابت شما تبدیل خواهد شد! این عطر دارای رایحه‌ای تند و خاص از نت‌های قهوه و وانیل است که مطمئنا شما را مجذوب خود می‌کند. عطر بلک اپیوم عطری است با رایحه‌ای غنی، احساسی و مست کننده که برای موقعیت‌های خاص فوق‌العاده است. این عطر از برند ایو سن لورن یکی از بهترین عطرها برای تقویت اعتماد بنفس به حساب می‌آید.

  • نت‌های اولیه: شکوفه پرتقال، فلفل صورتی، گلابی
  • نت‌های میانی: یاس، شیرین بیان، قهوه
  • نت‌های پایه: وانیل، نعناع هندی، سدر، چوب کشمیر

چه عطرهایی اعتماد بنفس را بالا می‌برند؟

شاید سوال بالا برای بسیاری از شما عزیزان پیش آمده باشد و همیشه در زمان خرید عطر مورد نظر خود به دنبال رایحه‌هایی می‌گردید که اعتماد بنفس و قدرت شما را بالا ببرند. در پاسخ به سوال به شنا باید بگوییم که معمولا عطر و ادکلن‌هایی که از ترکیبات سنگینی مانند مشک، وانیل، چوب صندل سفید و… ساخته می‌شوند قدرت و اعتماد بنفس خاصی را به شما می‌دهند. عطر و ادکلن‌های گرم و ادویه‌ای معمولا به دلیل داشتن رایحه‌ای سنگین این حس را به شما می‌دهند که شخصیت قدرتمند و تاثیر گذاری دارید. بهتر است در مهمانی‌های مهم و جلسات کاری که می‌خواهید شخصیت برجسته و قدرتمندی داشته باشید از عطر و ادکلن‌های گرم۷ تلخ و شیرین استفاده کنید تا بتوانید بر روی اطرافیان خود تاثیر بگذارید.

نتیجه گیری

در این مطلب به بررسی بهترین عطرهای موثر در اعتماد به نفس مناسب مردان و زنان پرداختیم. اعتماد به نفس یک ویژگی مهم در زندگی روزمره است و استفاده از عطر مناسب می‌تواند به تقویت این حس کمک کند.

ما هم در این مقاله، سعی کردیم تا بهترین عطرهای مناسب برای هر جنسیت بر اساس نظرات کارشناسان و مصرف‌کنندگان را معرفی کنیم تا شما بتوانید بر اساس سلیقه و نظر خود عطر مناسب با خلقیات و احساسات خود را انتخاب کنید. در هر صورت عطر و ادکلن از جمله مواردی هستند که همه ما در طی روز و در مکان‌های مختلف از آن استفاده می‌کنیم و رایحه آن‌ها به شدت در ایجاد حس خوب و شادابی در ما تاثیر شگفت‌انگیزی دارند. پس لازم است در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا