عطر و ادکلن

17 مورد از بهترین عطرهای مناسب برای پسران نوجوان در سال 2023

 به عنوان یک پسر نوجوان، پیدا کردن یک عطر عالی می‌تواند به یک کار دلهره‌آور تبدیل شود. به خصوص که گزینه‌های زیادی هم در دسترس است و می‌تواند به راحتی شما را سردرگم کند یا بدتر مرتکب اشتباه شده و باعث شود هزینه اضافی پرداخت کنید. اما نگران نباشید. در این مطلب قرار است ترکیبی از ادکلن‌ها و عطرهای باورنکردنی را به شما معرفی کنیم که برخی از آن‌ها کلاسیک و جاودانه و برخی دیگر جدید و هیجان‌انگیز هستند. اگر یک پسر نوجوان هستید و می‌خواهید بوی خارق‌العاده‌ای داشته باشید، در ادامه بهترین عطرهای مناسب برای پسران نوجوان در سال 2023 را به شما معرفی می‌کنیم که مطمئنم به‌کارتان می‌آید.

نوجوانی دورانی است که انسان بیش از هر زمانی دوست دارد تحسین شود، دیده شود، دوست دارد در میان جمع بدرخشد و اعتماد به‌نفس داشته باشد. یک عطر خوب تمام این کارها را با هم انجام می‌دهد. انتخاب عطر درست می‌تواند شما را در جمع به طور کامل در دیدرس و توجه قرار دهد و تامدت‌ها در خاطر بقیه نگهدارد. در ادامه بهترین عطرهایی که برای پسران نوجوان عالی است و آن‌ها را پرانرژی و سرشار از اعتماد‌ به‌نفس نشان می‌دهد را معرفی می‌کنیم.

1: ادو تویلت Hugo Boss Bottled Pacific

Boss Bottled Pacific یک عطر کاملا جدید از کلکسیون هوگو باس برای سال 2023 است. یک عطر مدرن و کاملا مردانه که رایحه‌های نارگیل، ترمه و مرکبات با نت‌های چوبی ترکیب می‌شوند. به من اعتماد کن؛ این عطری است که هر مرد نوجوانی باید یکبار هم که شده آن را خریداری کند.

تاریخچه برند پارفومز د مارلی (Parfums de Marly)
خواندن مطلب

2: ادو پرفیوم Montblanc Explorer Platinum

این عطر یکی دیگر از محصولات 2023 است. رایحه‌ای عالی برای ایجاد اعتماد به‌نفس است. به دنبال بهترین عطرها برای پسران نوجوان هستید، بدون دغدغه و بی‌دردسر این عطر را انتخای کنید. رایحه‌ای مدرن با ترکیبی از برگ‌های بنفشه، مریم گلی و سدر که جلوه‌ای خیره‌کننده ایجاد می‌کند.

بهترین عطرهای مناسب برای پسران نوجوان در سال 2023

3: Ralph Lauren Polo Red Parfum

عطر قرمز پولو از رالف لورن که در سال 2023 عرضه شد و ترکیبی از پرتقال خونی و لاوندر است و در نت‌های پایانی هم مرکبات و آبسنت را پخش می‌کند. این عطر همه‌کاره و قابل استفاده برای روزانه است. اگر یک مهمانی شبانه تابستانه دارید، این عطر را بزنید و از خنکی آن لذت ببرید. این عطر جذاب یکی از بهترین عطرهای مناسب برای پسران نوجوان در سال 2023 است.

4: Versace Eros Eau de Toilette

ورساچه رایحه‌ای عالی و مردانه ایجاد کرده که ترکیبی از نعنا، سیب سبز و دانه تونکا است. اروس رایحه‌ای پرانرژی و جوان است. کسانی که این عطر را استفاده می‌کنند ناخداگاه به بقیه القا می‌کنند که فردی با اعتماد به‌نفس و خوش استایل هستند.

5: Dior Sauvage Eau de Toilette

محال است طرفدار پر و پاقرص عطر باشید و اسم عطر دیور ساواج به گوشتان نخورده باشد. رایحه‌ای که آهنربایی است و توصیه می‌کنم اگر دنبال بهترین عطرها برای پسران نوجوان هستید، این عطر را امتحان کنید. ترکیبی از ترنج تازه، فلفل تند و آمبروکسان روشن است.

6: Chanel Bleu de Chanel Eau de Toilette

اینجا عطری را داریم که هر پسر نوجوانی آرزو دارد چنین بوی باورنکردنی را داشته باشد. رایحه‌ای دل‌انگیز که در تمام روزهای سال و حتی شب‌های آن جذابیت تمام‌ نشدنی به شما می‌بخشد. این عطر ترکیبی پیچیده و ظریف از رایحه مرکبات، زنجبیل و نت‌های چوبی است.

7: بهترین عطرهای مناسب برای پسران نوجوان در سال 2023 Paco Rabanne 1 Million Royal Parfum

اینجا با یک عطر ساده طرف نیستید، طرف حساب شما یک عطر لوکس و لاکچری است و به شما حس یک فرد برتر و پر از جذابیت را به دیگران القا می‌کند. عطری که با ترکیب نارنگی، هل و بنزوئین شما را به مرکز توجه تمام جمع‌ها تبدیل می‌کند.

عطر مینیاتوری چیست و چه کاربردی دارد؟
خواندن مطلب

8: Yves Saint Laurent Y Eau de Parfum

دنبال یک عطر برای مراسمات رسمی هستید، من بشدت این عطر را به شما پیشنهاد می‌کنم. نت‌های مرکبات تازه با گیاهان معطر و آکوردهای چوبی ترکیب می‌شوند تا ابهت، کاریزما و جذابیت را به شما القا کنند.

9: Acqua di Giò by Giorgio Armani Eau de Parfum

این عطر کلاسیک توسط Alberto Morillas خلق شده از اقیانوس الهام گرفته شده است. ترکیبی از نت‌های دریایی، مرکبات و چوب سدر که رایحه‌ای شاداب، تازه و پر از شور جوانی را خلق می‌کند.

10: Gucci Guilty Eau de Toilette

به عنوان یک انتخاب ویژه در بین بهترین عطرها برای پسران نوجوان این عطر را در نظر بگیرید. عطری که اغوا کننده است و به شما حس یک پادشاه را می‌دهد. ترکیبی از لاوندر، لیمو و پاتچولی که برای یک مهمانی عصرانه طراحی شده است. باور کنید هرکسی که این عطر را استفاده می‌کند تمام توجهات را به خود جلب می‌کند.

11: Calvin Klein CK One Eau de Toilette

می‌خواهید شور و شوق جوانی و هیجان و تازگی را تنها با یک عطر نشان دهید؟ پس CK One از کلوین کلاین را انتخاب کنید. ترکیبی از بوی گل رز و چای سبز که بوی طبیعت را در هر بار اسپری کردنش روی شما می‌افشاند. این عطر منحصربه‌فرد را استفاده کنید تا متوجه شوید منظورم از توصیفاتم چیست.

12: Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette

یک عطر تابستانی خارق‌العاده برایتان دارم. دلچه اند گابانا با این عطر خود تمام رایحه‌های سرزنده مدیترانه را جمع کرده و آن را داخل این بطری در اختیارتان قرار می‌دهد. ترکیبی از مرکبات، سیب و چوب سدر که مخصوص آب و هوای گرم است.

13: Prada Luna Rossa Carbon Eau de Toilette

اگر می‌خواهید یک عطر برای همه موقعیت‌ها داشته باشید، پس این عطر را انتخاب کنید. محصولی که با ترکیب لاوندر تازه و آمبروکسان و نت‌های فلزی صاف، احساس تمیزی، انرژی و سرحال بودن به شما می‌دهد. فرقی نمی‌کند برای دویدن روزانه بروید یا یک جلسه کاری، این عطر برایتان معجزه می‌کند.

نت فلفل در عطرسازی چیست؟
خواندن مطلب

14: Paco Rabanne Invictus Eau de Toilette

یکی از محبوب‌ترین و بهترین عطرها برای پسران نوجوان، Paco Rabanne Invictus Eau de Toilette است. عطری که با رایحه قوی و فوق‌العاده‌‌اش همه چیز را تازه و پرانرژی نشان می‌دهد. این عطر حاوی رایحه‌های گریپ‌فروت، آکورد دریایی و عنبر است. این عطر بوی شیرینی داشته و استایل شما را گران‌قیمت و اشرافی نشان می‌دهد.

15: Tom Ford Noir Extreme Parfum

به لطف وجود این عطر، بدون کوچک‌ترین تلاشی گران قیمت، با اعتماد به‌نفس و جذاب بنظر می‌رسید. عطری که با رایحه شیرین و بوی وانیل شروع می‌شود و هل تند و چرم آن را تمام می‌کند. اگر می‌خواهید در میان جمع همه توجهات به سمت شما باشد، این عطر را استفاده کنید.

16: Diesel Only The Brave Eau de Toilette

با یک پاف از این عطر، استایل خود را مردانه و جسورانه نشان دهید. این عطر با ترکیبی از لیمو، چرو و عنبر، دلایل خوبی به بقیه می‌دهد تا به شما توجه کنند.

17: Issey Miyake L’Eau d’Issey For Men

عطری برای همه‌جا و همه ساعات روز. این عطر با رایحه دریایی، ترکیبی از یوزو، دارچین و وتیور، بویی آرامش‌بخش، تمیز و درعین حال مدرن را به شما می‌بخشد. این عطر را برای هر موقعیتی می‌توانید با خیال راحت استفاده کنید.

سخن پایانی

عطرها همیشه یک موضوع سلیقه‌ای بوده‌اند. اما نمی‌توان منکر این شد برخی از عطرها واقعا فوق‌العاده هستند و مردم آن را دوست دارند. این سلیقه و وسواس مقبول بودن در دوران نوجوانی به خصوص در پسران پر‌رنگ‌تر است. به همین دلیل گشتیم و گشتیم تا بهترین عطرهای مناسب برای پسران نوجوان در سال 2023 را پیدا کنیم که با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنند و با آن اعتماد به‌نفس، شور و هیجان و لاکچری بودن را به نمایش بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا