عطر و ادکلن

بهترین عطرهای تابستانی و مناسب فصل گرم

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تابستان فصلی مملو از خوشی، لذت و فراغت است به همین دلیل عطری که برای این فصل انتخاب می‌کنید باید محرکی برای برانگیختن احساسات در شما باشد. برخلاف عطرهای تندی که برای فصول سرد سال انتخاب می‌شود، عطرهای تابستانی باید تازه، خنک، سبک و فریبنده باشند تا حواس شما را تحت‌تأثیر قرار دهد.

در ادامه این مطلب فروشگاه حیات پرفیوم به‌منظور کمک به شما در انتخاب یک عطر عالی تابستانی رایحه‌های مختلفی را معرفی خواهد کرد. هر کدام از عطرهای معرفی شده تجسمی از تابستان موعودی است که هر سال منتظر آن هستیم. با ما همراه باشید.

ادو تویلت Acqua Di Parma Fico Di Amalfi  (آکوا دی پارما فیمو دی آمالفی)

با رایحه این عطر خنک تابستانی به سواحل زیبای آمالفی ایتالیا که الهام گرفته از بوی مدیترانه است سفر خواهید کرد. نت‌های آغازین این عطر ترکیبی از مرکبات خنک و مطبوع ایتالیایی تا شهد انجیر نرم و یاسمن فلفلی (فلفل صورتی) است.

نت پایانی این ادو پرفیوم تداعی‌گر بوی چوبی بوده که یادآور رایحه درختان انجیر در سواحل ایتالیاست. این عطر یک انتخاب عالی برای تکمیل‌کردن استایل شما پس از غروب خورشید برای گذراندن یک شب عالی در کنار دوستان و عزیزانتان است.

عطر Elizabeth Arden Green Tea Scent Spray ( الیزابت آردن گرین تی)

این ادکلن رایحه‌ای خاکی و تمیز دارد، به‌گونه‌ای که بلافاصله شما را از خواب بیدار می‌کند. نت‌های آغازین مرکباتی این عطر در کنار نت‌های میانی چای و میوه رایحه‌ای خیره‌کننده خنثی و نیروبخشی فارغ از جنسیت ایجاد می‌کند، به همین دلیل به‌ راحتی می‌توانید این عطر خنک تابستانی را به دوستان و عزیزان خودتان پیشنهاد کنید. به دلیل مناسب بودن قیمت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تابسنان است.

عطر  Krigler Mediterranean Peach 15 (کریگلر مدیترانین پیچ 15)

رایحه پیچیده این عطر خنک تابستانی تصویر واقعی از بوی مست‌کننده هلو را به مشام می‌رساند، بدون آن که اسانس شیرینی بوی میوه‌جات آن آزاردهنده باشد. بوی خنک و آبدار و در عین‌حال سبک و تازه این عطر حسی از تازگی و طراوت را برایتان به ارمغان می‌آورد. نت‌های لیمو، ترنج، ماندرین در کنار هم رایحه‌ای دل‌انگیز برای استفاده در طول روز تا آخر شب را فراهم کرده است. اگر به دنبال یک عطر جذاب هستید، این عطر ارزش امتحان‌کردن را دارد.

عطرهای تابستانی؛ Dior Miss Dior (دیور میس دیور)

ادوپرفیوم میس دیور میس، عطر موردعلاقه طرف‌داران نت‌های زنبق دره، گل رز و مشک نرم است. این عطر رایحه‌ای بسیار لطیف و شاداب برای روزهای گرم تابستان ایجاد می‌کند. طراحی بطری شیشه‌ای این عطر به‌اندازه رایحه آن زنانه و کلاسیک است. می‌توانید بر روی ماندگاری این عطر بر روی پوست خود در طول روز حساب کنید از زمان خوردن صبحانه در یک فضای باز جذاب تا آرامش آخر شب.

نحوه تشخیص عطر ساواج اصل از تقلبی
خواندن مطلب
عطرهای تابستانی

ادوپرفیوم Nest New York Golden Nectar ( نست نیویورک گلدن نکتار)

اگر به دنبال یک عطر خنک تابستانی با رایحه‌ مسحورکننده و جذاب هستید، نست گلدن نکتار بهترین انتخاب برای شماست. رایحه گلی و شیرین این عطر الهام گرفته شده از شاهزاده اغواگر کلئوپاتراست و ترکیب ارکیده، عنبر، وانیل و مشک رایحه‌ای مست‌کننده ایجاد کرده است. این عطر یک انتخاب ایدآل برای عروسی‌های و مجالس است. میس دیور یکی از بهترین عطرهای تابستانی زنانه است که می‌تواند حس خوبی را در شما ایجاد کند.

عطر Le Labo Jasmin 17  (له لابو جاسمین 17)

عطر له لابو جاسمین 17 رایحه‌ مشک را با یاس، چوب صندل و وانیل درهم‌آمیخته است. رایحه این عطر پخش و ماندگاری بسیار بالایی دارد و گزینه‌ای عالی برای قرار ملاقات‌های شما در طول تابستان است. بوی این ادوپرفیوم غلیظ به‌قدری ماندگار است که با خیال راحت می‌توانید از آن در طول گردش‌های شهری و شب‌نشینی‌های طولانی استفاده کنید. شیشه‌های 0.5 و 1.7 اونسی این عطر به‌راحتی قابل‌استفاده هستند و با قراردادن در کیف‌دستی خودتان در هر جایی که باشید می‌توانید از آن استفاده کنید.

عطر مردانه بلو شنل CHANEL – Bleu de Chanel

ژاک بولژ سازنده و عطار معروف برند شنل در سال 2010 با رونمایی از ادو پرفیوم مردانه بلو شنل توانست توجه بسیاری از اقایان را به سمت این عطر جلب کند. این عطر جذاب مردانه به دلیل داشتن رایحه یا طبعی خنک جزو بهترین عطرهای تابستانی به حساب می‌آید. در واقع عطر بلو شنل در گروه بویایی معطر یا آروماتیک چوبی قرار گرفته است. همینطور به دیلی داشتن ترکیبات و نت‌های خاص یکی از بهترین عطرهای شنل هم به حساب می‌آید. این عطر را در گرمای داغ تابستان استفاده کرده و احساس نشاط را هر لحظه احساس کنید. ترکیباتی مثل لیمو ترش، نعناع هندی و چوب صندل سفید رایحه‌ای خاص را به این ادکلن مردانه بخشیده است. لازم به ذکر است که ماندگاری و پخشبوی این عطر مردانه فرانسوی بسیار بالا و مورد قبول است.

خرید عطر بلو شنل مردانه

بادی اویل Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 Scented  

این روغن بدن بسیار غلیظ و ماندگار است که علاوه بر بوی دل‌انگیزی که دارد، پوست بدن را نیز آبرسانی می‌کند که این امر ترکیبی ایده‌ال برای روزهای گرم تابستان است. این عطر خنک تابستانی رایحه‌ای منحصربه‌فرد از یاس، چای و لیمو دارد.

اسپری ادو تویلت Marc Jacobs Daisy  (مارک جاکوبز دیزی)

یکی دیگر از عطرهای تابستانی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم مارک جاکوبز است. ترکیب زنانه‌ای از بوی یاسمن، توت وحشی و بنفشه که با رایحه گلی آغاز می‌شود و با رسیدن به رایحه توس و چوب سدر تکمیل می‌شود باعث ایجاد بویی متعادل و دلپذیر می‌شود. ازآنجایی‌که بوی ادو تویلت تنها چند ساعت بر روی پوست باقی می‌ماند، اما این عطر خنک تابستانی یک انتخاب دوست‌داشتنی برای روزهای گرم تابستان است چون بافتی کاملاً لطیف و سبک دارد.

عطر مردانه ورساچه اروس VERSACE – Versace Eros

یکی از عطرهای مردانه مناسب تابستان ادو پرفیوم ورساچه اروس است. این عطر جذاب مردانه در سال 2012 توسط شرکت ایتالیایی ورساچه به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. اروس مردانه توسط اورلین گیشارد یکی از معروف‌ترین سازندگان عطر و ادکلن خلق شده است. اورلین عطر اروس ورساچه را در گروه بویایی معطر فوژه قرار داده و طبعی خنک به آن بخشیده است. در ترکیبات و نت‌های این عطر از لیمو ترش، سیب، نعناع و وانیل استفاده شده و به همین دلیل هم دارای طبعی خنک و نشاط آور است. این عطر مردانه به دلیل ماندگاری بالایی که دارد می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آقایانی باشد که زمان زیبادی را در بیرون از خانه می‌گذرانند.

بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا
خواندن مطلب
عطر اروس مردانه

ادو پرفیوم زنانه دهب کژال Kajal – Dahab

این عطر که توسط برند عربی کژال در سال 2015 به علاقمندان عطر و ادکلن معرفی شد دارای طبعی متفاوت و خاص است. ترکیباتی که روزندو متئو و کریستین کاربنل دو عطار ماهر و معروف برای این عطر زنانه استفاده کرده‌اند بسیار خاص و بی‌نظیر است. این عطر جذاب در خانواده بویایی شرقی قرار دارد ولی می‌تواند بهترین انتخاب برای هر فصلی بخصوص تابستان باد. این ععطر زنانه دارای مااندگاری و پخشبوی بالایی است که می‌تواند بهترین همراه برای کسانی باشد که زمان زیادی را در خارج از منزل جهت کار و انجام کارهای روزمره سپری می‌کنند.

ادو تویلت Dolce & Gabbana Light Blue (دولچه اند گابانا لایت بلو)

رنگ آبی روشن دولچه اند گابانا به شما حس خنکی و بوی مست‌کننده لیموی تازه قاچ کرده را می‌دهد. علاوه بر بوی خاص مرکبات نت‌های اولیه این عطر حاوی رایحه سیب سبز و بامبو است رایحه‌ای که تمام حواس شما را بیدار و تقویت خواهد کرد.

ادکلن Jo Malone London English Pear & Freesia Cologne

عطر بی‌نظیری که آغشته به بوی گلابی است، این عطر یادآوری رایحه عطرهای تلخ و شیرینی است که در سال‌های نوجوانی از آن استفاده می‌کردید. از رایحه این عطر هرگز خسته نخواهید شد. نت‌های لطیف فریزیای سفید و نت‌های پایه پاتچولی حس پیچیده‌ای از طراوت و سرگرمی ایجاد کرده‌اند.

عطر Maison Margiela ‘REPLICA’ Beach Walk (مایسن مارگیلا ریپلیکا بیچ واک)

به لطف عطرهای مست‌کننده شیر نارگیل، مشک و ترنج می‌توانید بوی خنکی ساحل موردعلاقه‌تان را حس کنید. فقط با چند اسپری از این عطر بوی هوای شور ساحل و پوست کرم ضدآفتاب خورده به مشامتان می‌رسد. طراحی شیشه این عطر به سبک عطاری بوده است. این عطر یک انتخاب هوشمندانه برای هدیه‌ دادن است.

عطر Clean Reserve Rain (کلین رزرو رین)

با در دست‌گرفتن بطری این عطر خنک تابستانی اغواکننده دیگری نیازی نیست تصور کنید یک جنگل بارانی سرسبز بعد از بارندگی چه بویی دارد. این عطر ترکیبی از خیار، علف‌های استوایی، نعناع هندی است که رایحه‌ای نیروبخش، خاکی و ترمیم‌کننده برای مشتاقان خود به همراه دارد. این عطر عاری از هر گونه مواد مضر برای بدن است و بسته‌بندی آن کاملاً سازگار با محیط‌ زیست است. این ادو پرفیوم به راحتی در دسته بهترین عطرهای تابستانی قرار می‌گیرد.

ادو پرفیوم Clean Reserve Solar Bloom (کلین رزرو سولار بلوم)

ترکیب ترنج، شکوفه‌های پرتقال و آب نارگیل بهترین عطر برای روزهای گرم تابستان است. در زیر نور و گرمای آفتاب خنکای بوی شگفت‌انگیز این عطر حس تازگی و طراوت را القا می‌کند. رایحه این عطر به‌قدری ظریف و درعین‌حال درخشان است گویی که رایحه گل‌ها با یکدیگر ترکیب شده‌اند و رایحه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد کرده‌اند.

عطر Bath & Body Works Fresh Coconut & Cotton Fine Fragrance Mist

تاکنون به ریختن بوی ملحفه‌های نخی تازه شسته شده در یک بطری فکر کرده‌اید، به نظرتان چه اتفاقی می‌افتد اگر بتوانیم این بوی خنک را در شیشه داشته باشیم. نت‌‌های برگرفته شده از نارگیل بر روی بدن همان حس خنکی و تازگی بوی ملحفه‌های تازه شسته شده بر روی ماسه‌های سفید را به شما القا خواهد کرد.

ادکلن Byredo Mojave Ghost

این همان عطری است که به محض آن‌ که بویش به مشامتان رسید می‌توانید کسی که از آن استفاده کرده است را در خیابان متوقف کنید و از او بپرسید که چه عطری زده است. به لطف بوی چوب صندل، مگنولیا حس برانگیختی و کنجکاوی شما تحریک می‌شود. بوی این عطر به‌ قدری تمیز و مجلل است که برای شب‌های گرم تابستان یک انتخاب جذاب و دلبرانه محسوب می‌شود.

عطر با بوی کندر + معرفی عطرهای با بوی کندر
خواندن مطلب

ادوپرفیوم Ellis Brooklyn Sun Fruit (الیس بروکلین سان فروت)

این عطر خنک تابستانی با رایحه انجیر، وانیل و نارگیل را سه بار در هوا اسپری کنید، فوراً احساس خواهید کرد که در جزیره‌ای خوش‌آب‌وهوا هستید. رایحه خاص و بی‌نظیر ابن ادو پرفیوم تابستانی در گرمای هوای این فصل نشاط و حس خوب را در شما تداعی می‌کند.

ادوپرفیوم Moodeaux Worthy IntenScenual

این ادوپرفیوم به طور خاص برای تقویت ذهن‌ خلاق طراحی شده است و باعث می‌شود احساس بهترین بودن به فرد القا شود، بنابراین منطقی است که نت‌های ابتدایی این رایحه تداعی‌گر بوی بی‌نظیر شکوفه‌های پرتقال و چای سفید باشد. برای گرفتن نتیجه بهتر بعد از استفاده از این ادوپرفیوم خاص بلافاصله از اسپری مرطوب‌کننده استفاده کنید.

ادوپرفیوم Oscar De La Renta Bella Tropicale ( اسکار دی لا رنتا بلا تروپیکال)

این عطر حاوی نت‌های آغازین برگرفته از آناناس شیرین، آب نارگیل، و شکوفه‌های پرتقال است. تجربه حس ناب سپری‌کردن یک روز عالی در ساحل اما در یک بطری شیشه‌ای! جالب نیست. باید گفت که این عطر یکی از بهترین عطرهای تابستانی شناخته شده است.

ادو تویلت Dior Sauvage ( دیور ساواژ)

اگر می‌خواهید در روزهای گرم تابستان هدیه‌ای به یک مرد بدهید تا در فستیوال‌های تابستانی، شب‌های ساحلی و میعادگاه‌های عاشقانه شبانه از بوی آن مست شود، ادو تویلت دیور ساواژ بهترین گزینه است. بوی ترنج کالابریایی تند با وانیل رایحه‌ای جذاب با ماندگاری عالی ایجاد می‌کند. این بو به‌قدری جذاب و دلبرانه است که بیشتر به دل خانم‌ها می‌نشیند تا آقایان!

در تابستان از چه عطرهایی استفاده کنیم؟

شاید سوال بالا ذهن بسیاری از شما عزیزان را که به دنبال عطری هستید تا بتوانید در گرمای تابستان از آن استفاده کنید می‌گردید. اول باید بگوییم که انتخاب رایحه و عطر بسیار سلیقه‌ای است و هر کسی نسبت به سلیقه خود عطری را خرداری می‌کند. در بیشتر مواقع اصلا به طبع یا فصلی که در آن قرار دارند دقت نمی‌کنند. ولی باید از این موضوع آگاه باشید که انتخاب رایحه باید نسبت به شرایط آب و هوا انتخاب شود. معمولا عطرهای خنک و معتدل می‌تواندد بهترین انتخاب برای تابستان باشند. با استفاده از این عطرها می‌توانید حس و حال تازه و خنکی را در گرمای تابستان تجربه کنید. عطرهای تابستانی معملا از ترکیباتی مثل نعناع و لیمو ترش ساخته می‌شوند. این عطرها ماندگاری بسیار خوبی هم دارند.

اگر عطرهای گرم را در تابستان استفاده کنید به دلیل داغی نور خورشید رایحه خود را تغییر می‌دهند و احساس بدی را در شما به وجود خواهند آورد. پس سعی کنید عطرهایی را در تابستان بزنید که احساس خنک و تازگی را در شما زنده خواهند کرد.

نتیجه گیری

انتخاب هوشمندانه یک عطر خنک از میان عطرهای تابستانی تا حد زیادی بستگی به سلیقه شما دارد. اما بهتر است قبل از خرید هر عطری به‌خصوص برای فصل تابستان نکاتی را در نظر داشته باشید. عطرهایی با نت‌های سبز لیمویی، مرکباتی و اقیانوسی چون رایحه خنک و مطبوعی دارند معمولاً گزینه‌های مناسب‌تری برای فصول گرم سال هستند.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم انتخاب عطر در تابستان ماندگاری آن است. ازآنجایی‌که بدن در فصل گرم عرق بیشتری ترشح می‌کند، بهتر است عطرهایی با ماندگاری بالا انتخاب کنید تا بوی خوبتان در طول روز همچنان حفظ شود. معمولاً ادوپرفیوم‌ها ماندگاری بالاتر و قوی‌تر دارند.

یکی دیگر از عوامل مهم انتخاب عطر موقعیت استفاده و هدف کاربری آن است. معمولاً از عطرهای خنک و تازه در روزهای تعطیل یا فضای باز بیشتر استفاده می‌شود. فروشگاه حیات پرفیوم مجموعه‌ای از بهترین و محبوب‌ترین عطرهای خنک تابستانی را فراهم کرده است، شما می‌توانید با انتخاب هوشمندانه یک عطر مناسب از روزهای گرم تابستانی پیش رو لذت بیشتری ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا