عطر و ادکلن

معرفی پرفروش‌ترین عطرهای سال ۱۴۰۱

وقتی حرف از جذابیت به میان بیاید، تأثیر هیچ چیزی بیشتر از یک عطر خوب و دلنشین نیست. اما خرید عطر همیشه هم کار آسانی نیست. به خصوص وقتی که بخواهید آنلاین خرید کنید. به همین علت ما اینجا هستیم تا کار شما عزیزان را راحت کنیم. در این مطلب می‌خواهیم پرفروش‌ ترین عطرهای سال 1401 را معرفی کنیم که هیچ‌کس نمی‌تواند به آن‌ها نه بگوید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق رایحه‌های دلچسب و به یاد ماندنی هستند، ادامه مطلب را از دست ندهید.

اول با لیست ۶ تایی پرفروش ‌ترین عطر زنانه ۱۴۰۱ آشنا شویم و سپس به سراغ معرفی بهترین عطر مردانه در سال ۱۴۰۱ می‌رویم.

لیست 6 تایی پرفروش ‌ترین عطر زنانه با رایحه‌های دلربا

ما برای هر بودجه‌ای یک عطر بی نظیر و پرفروش را معرفی می‌کنیم. بنابراین، این لیست از گران قیمت به ارزان قیمت نوشته شده است. به این ترتیب شما با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید صاحب یکی از پرفروش‌ ترین عطرهای سال 1401 شوید.

۱. ادوپرفیوم زنانه لمون دلچی شوپارد، برای خانم‌های انرژی مثبت

اگر تمام انرژی‌های مثبت دنیا را جمع می‌کردیم و با آن‌ها عطر می‌ساختیم، قطعاً نتیجه‌ی کار ادوپرفیوم لمون دلچی شوپارد می‌شد. جالب است بدانید که رایحه‌های این عطر از مرکباتی گرفته شده است که به عنوان داروهای ضد افسردگی هم شناخته می‌شوند. به همین دلیل است که واقعاً معتقدیم این عطر سرشار از انرژی مثبت است! ادوپرفیوم لمون دلچی شوپارد ماندگاری بسیار عالی و بالایی هم دارد که باعث می‌شود همه خریداران از آن راضی باشند.

  • رایحه ابتدایی: پرتغال، ترنج، زنجبیل، لیمو
  • رایحه میانی: خیار، هلو، گل یاس، سیب
  • رایحه انتهایی: رایحه نعنا و رایحه چوب

این عطر باشکوه در سال 1401 از قیمت بالاتری نسبت به دیگر مواردی که در این مقاله معرفی کرده‌ایم برخوردار است.

۲. ادوپرفیوم ر مینور مهران مدیری، برای زنان جسور و بی پروا

اگر این عطر یک انسان بود، قطعاً می‌توانست دختری جسور و بی پروا باشد که هیچ چیزی مانع رسیدن او به آرزوهایش نمی‌شد. اگر شما چنین شخصیتی دارید، این عطر که پرفروش ترین عطر زنانه در سال ۱۴۰۱ محسوب می‌شود، بهترین انتخاب برای شماست. عطر زنانه ر مینور مهران مدیری رایحه‌ای سرشار از انرژی و طراوت دارد و احساس شادابی را به شما می‌دهد. بوی این عطر زنانه ایرانی از برند مهران مدیری کاملاً ملایم است و به هیچ عنوان اذیت کننده و تند نیست. بعلاوه، ماندگاری بسیار خوبی هم دارد.

آیا عطر تبخیر می‌شود؟
خواندن مطلب
 بهترین عطر زنانه سال 2022
  • رایحه‌های ابتدایی: یاس بنفش و لیمو
  • رایحه‌های میانی: چای سبز، شکوفه هلو، گل صد تومانی
  • رایحه‌های پایانی: چوب سرو، عنبر و مشک سفید

این عطر بی‌نظیرجزو پرفروش‌ ترین عطرهای سال 1401 است که قیمت به نسبت مناسبی دارد.

۳. ادوپرفیوم زنانه نوید محمدزاده، رایحه‌ای پر از ظرافت و شور و نشاط

به نظر شما می‌توان ظرافت، زنانگی، شیطنت و قدرت در آن واحد کنار هم داشت؟ ادوپرفیوم زنانه نوید محمدزاده ثابت می‌کند که این کار ممکن است. این عطر دلچسب، پکیج کاملی از ظرافت و در عین حال قدرت است. بعلاوه در آن واحد، احساسی از شیطنت و شور و نشاط را هم القا می‌کند. عطر فور هر نوید محمدزاده (NAVID) رایحه گلی و میوه‌ای دارد.

  • رایحه ابتدایی: رایحه نارنج، سیب ترش و لیمو ترش
  • رایحه‌های میانی: گل رز پر این، و گل صد تومانی
  • رایحه پایانی: چوب سدر و مشک

این عطر دلنشین در سال 1401 بخاطر قیمت مناسبی که داشته پرفروش ترین عطر زنانه در سال ۱۴۰۱ محسوب می‌شود.

۴. ادوپرفیوم زنانه لیلا حاتمی، برای دوستداران رایحه‌های ملایم

این عطر با بوی ملایم و آرامش بخشی که دارد اکثر افراد عاشقش می‌شوند. بعلاوه، پخش بوی بسیار خوبی دارد و حجم آن هم زیاد است. پس اگر به دنبال یک عطر ملایم و دلچسب هستید که خیلی دیر تمام شود، ادوپرفیوم زنانه لیلا حاتمی انتخاب مناسبی برای شماست. با خرید آنلاین عطر زنانه لیلا حاتمی روایحی گرم همراه با سرزندگی احساس می‌کنید. باید بگوییم که ادوپرفیوم لیلا حاتمی برای استفاده روزانه گزینه‌ای عالی به حساب می‌آید.

  • رایحه ابتدایی: ترنج، گریپ‌فروت، فلفل، هل
  • رایحه‌های میانی: یاس بنفشه و شکلات
  • رایحه پایانی: وانیل، نعنا، خزه، کارامل

این عطر در سال ۱۴۰۱ با وجود کیفیت بالایی که دارد بسیار پایین است. به همین جهت افراد زیادی طرفدار این عطر ایرانی هستند.

۵. ادوپرفیوم مارگارت الیزابت کوتوق، هدیه‌ای به ملکه‌ی درونتان!

اگر با دیدن تصویر این عطر به یاد تاج‌های سلطنتی افتاده‌اید، باید بگوییم که کاملاً حق دارید! این عطر نه تنها ظاهری شبیه به تاج سلطنتی دارد، بلکه رایحه آن هم به شما احساسی مثل یک ملکه می‌دهد. این عطر رایحه‌ای بسیار شیک و رویایی دارد و قطعا پرفروش ترین عطر زنانه در رنج قیمتی خودش است. وقتی این عطر را می‌بویید در ابتدا رایحه بسیار دلچسب هل و گشنیز را حس می‌کنید. سپس وقتی چند دقیقه زمان می‌گذرد، رایحه‌های دلنشین رز، بنفشه، گل صدتومانی، چوب گایاک و چوب سفید خودنمایی می‌کنند. در آخر هم رایحه چوب عود، چوب صندل، مشک و نعنای هندی اثری را حس خواهید کرد که بسیار به‌یادماندنی است.

قیمت این عطر که لاکچری ترین عطر زنانه محسوب می‌شود، در سال ۱۴۰۱ با اینکه از نظر قیمت زیاد هم لاکچری به حساب نمی‌آید اما بسیار محبوب است و رایحه و ظاهری بسیار شیک و مجلل دارد.

زنان عطرساز؛ معرفی 8 عطرساز زن
خواندن مطلب

۶. بادی اسپلش دارلینگ ای آی ان، انتخابی مقرون به صرفه

البته که شاید این محصول دقیقاً در دسته عطرها نگنجد، اما جایگزینی عالی برای افرادی است که بودجه محدودتری دارند. به همین علت در لیست پرفروش ترین عطر زنانه سال ۱۴۰۱ می‌توانیم این محصول را هم جای دهیم. بادی اسپلش دارلینگ ای آی ان رایحه‌ای شیرین و بسیار دوست داشتنی دارد که بوی دلچسب چوب و مرکبات را برای شما تداعی می‌کند. ماندگاری آن هم نسبتاً خوب است و نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی دارد.

  • رایحه ابتدایی: لیمو
  • رایحه میانی: نارگیل
  • رایحه پایانی: چوب سدر، مشک

پرفروش‌ترین عطرهای مردانه سال ۱۴۰۱ برای هر بودجه‌ای

این لیست کوتاه و جذاب نیز با معرفی ادکلن‌های مردانه از گران‌قیمت‌ترین به ارزان‌قیمت‌ترین نوشته شده است. پس اگر به دنبال بهترین عطر مردانه با قیمتی مقرون به‌صرفه نیزهستید، نگاهی به موارد پایانی بیندازید.

۱. ادوپرفیوم هارمونی اینتنس مارکو سروسی، انتخابی برای مردان ثابت قدم

ما معتقد هستیم که عطرها واقعاً هویت و شخصیت دارند. هویت و شخصیت این ادکلن دقیقاً مثل یک مرد بسیار استوار، پرقدرت و ثابت قدم است. اگر قصد دارید به یکی از عزیزانتان هدیه بدهید، مطمئن باشید که این عطر مردانه جذاب همان چیزی است که به دنبالش هستید. ادوپرفیوم هارمونی اینتس مارکو سروسی احساس قدرت را القا می‌کند و رایحه‌ای گرم و تلخ دارد. این عطر قیمتی متوسط و رو به بالا دارد که جزو پرفروش‌ ترین عطرهای سال 1401 است.

  • رایحه ابتدایی: لیمو، هل، جوز هندی
  • رایحه میانی: سدر و فلفل
  • رایحه انتهایی: کهربا، مشک، ویتیور، نعنا هندی

۲. ادو تویلت سولو لوئوه

این روزها به سختی می‌توان عطری پیدا کرد که کیفیت خوب با قیمتی مناسب داشته باشد. اما ادو تویلت سولو لووه ترکیبی از کیفیت و قیمت عالی است. آیا به دنبال عطری هستید که برای تمام فصول سال مناسب باشد؟ این عطر رایحه ملایمی دارد و همین موضوع باعث می‌شود که در تمام فصول بتوانید از آن استفاده کنید. بعلاوه، رایحه آن کمی تلخ است که باعث می‌شود حالتی بسیار خاص و جذاب داشته باشد. رایحه این عطر شما را به یاد مردی بسیار جنتلمن و باشخصیت، جذاب و با آرامش می‌اندازد. اگر دلتان می‌خواهد چنین تأثیری بر دیگران بگذارید، حتماً ادو توالت سولو لوئوه را امتحان کنید.

  • رایحه ابتدایی: اسطوخودوس، گواوا، ماندارین، چوب کشمیر
  • رایحه میانی: فلفل صورتی، نعناع، دارچین، نارنگی
  • رایحه پایانی: مشک، چوب، وانیل، عنبر

این عطر به یاد ماندنی در سال ۱۴۰۱ قیمتی متوسط دارد و بهترین عطر مردانه در این رنج قیمتی محسوب می‌شود.

۳. ادوپرفیوم مردانه نوید محمدزاده، محبوب‌ترین عطر مردانه

این عطر در چندین سایت برتر فروش عطر و ادکلن جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده است. بنابراین در محبوبیت آن جای شکی باقی نمی‌ماند! ادکلن NAVID MOHAMADZADE از آن دسته عطرهایی است که هیچ‌کس از آن‌ها بدش نمی‌آید و همه را مجذوب خودش می‌کند.

با خرید عطر نوید محمدزاده رایحه‌ای بسیار شیک و خاص و کمی تلخ تهیه کرده‌اید. این ادوپرفیوم مردانه حجم بالایی نیز دارد و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. البته شاید ماندگاری و پخش بوی آن چندان بالا نباشد، اما باز هم نسبت به قیمتش انتخابی عالی است.

لیست کامل اصطلاحات عطر و ادکلن‌ها
خواندن مطلب
 پرفروش ترین ادکلن مردانه 2022
  • رایحه ابتدایی: ترنج، برگ بنفشه، ریحان
  • رایحه میانی: فلفل صورتی، جوز هندی
  • رایحه پایانی: وتیور، نعناع هندی

این عطر در سال ۱۴۰۱ با قیمتی زیر ۱ میلیون تومان و کیفیتی بالا، بسیار محبوب است که باعث شد این محصول جزو پرفروش‌ ترین عطرهای سال 1401 قرار گیرد.

۴. ادوپرفیوم تورنادو گرنویل، بهترین عطر مردانه با رایحه خنک

عطری که استفاده می‌کنید می‌تواند به شما هویت جدیدی بدهد. اگر دوست دارید هویتی کاریزماتیک و جذاب داشته باشید، ما خرید اینترنتی عطر تورنیدو گرنویل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. رایحه ادوپرفیوم تورنادو گرنویل بسیار منحصر به فرد و جذاب است و حالتی پرهیجان و باشکوه دارد. این عطر رایحه خنکی دارد که بعد از گذشت چند دقیقه حتی دلچسب‌تر هم می‌شود. ماندگاری و پخش بوی این عطر هرچند شاید عالی نباشد، اما نسبتاً خوب است و نسبت به قیمتش ارزشش را دارد.

  • رایحه ابتدایی: گل شمع دانی، لیمو
  • رایحه میانی: ترنج و دانه تنکا
  • رایحه پایانی: گل لی‌لی، عنبر

این ادکلن جذاب در سال ۱۴۰۱ با داشتن قیمت پایین جزو بهترین عطرهای مردانه در این رنج قیمت شناخته شده است.

۵. ادو تویلت مردانه تهران لیلا حاتمی انتخابی عالی برای هدیه دادن

برویم سراغ بهترین عطر مردانه برای افرادی که به دنبال رایحه‌ای خنک و تلخ هستند. عطر مردانه تهران لیلا حاتمی رایحه‌ای بسیار عالی دارد که برای اکثر ماه‌های سال مناسب است. این عطر قیمتی بسیار مناسب و ظاهری شیک دارد و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد آن را برای هدیه دادن انتخاب کنند. بوی این عطر هم از آن دسته رایحه‌هایی است که بسیار خوشایند هستند و به مذاق همه خوش می‌آیند.

پرفروش‌ ترین عطرهای سال 1401
  • رایحه‌های ابتدایی: فلفل سیاه، هل، نارنج
  • رایحه میانی: نعنا، توت سیاه، سیب سبز
  • رایحه انتهایی: عنبر، ویتیور و خزه

البته باید بگوییم که شدت بوی ادو تویلیت تهران لیلا حاتمی چندان زیاد نیست. اما نسبت به قیمتش انتخاب خوبی محسوب می‌شود. این عطر در سال ۱۴۰۱ محبوبیت بالایی داشته و به عقیده بسیاری از افراد بهترین عطر مردانه ایرانی شناخته شده است.

نتیجه گیری

در پایان، حیات پرفیوم به عنوان یکی از برترین های فروش عطر و ادکلن، قصد دارد یک راز مهم را با شما در میان بگذارد که اکثر افراد آن را نمی‌دانند. مهم‌ترین قدم برای انتخاب یک عطر، دانستن نت‌های آن (روایح ابتدایی، میانی و پایانی) است. نت‌ها یا همان رایحه‌های ابتدایی حدود ۵ تا ۱۵ دقیقه ماندگاری دارند. رایحه نت‌های قلبی حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت می‌ماند و نت‌های پایانی در واقع رایحه‌ای هستند که ماندگاری طولانی مدت تری دارند.

رضایت مشتریان عزیز در حیات پرفیوم برای ما بسیار اهمیت دارد. به همین علت، تمامی نت های آغازین، میانی و پایانی هر عطر را نام بردیم تا شما با آگاهی کامل خرید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا