عطر و ادکلن

بلا حدید چه عطری می‌زند؟ عطر محبوب بلا حدید

بلا حدید را یکی از زیباترین زنان جهان می‌دانند و اگر شما نیز توسط بلا حدید حیرت زده شده‌اید، ممکن است از خود بپرسید که بلا حدید چه عطری می‌زند؟

عطر محبوب بلا حدید ورساچه دیلان بلو بوده و آن را به عنوان عطر امضای خود همواره می‌زند. بلا این رایحه لذت‌بخش را به دلیل قدرت آن در انتقال فرد استفاده کننده به خط ساحلی ایتالیا تلقی می‌کند. اگر می‌خواهید مانند بلا حدید بوی بهشتی داشته باشید، ورساچه دیلان بلو جز بهترین گزینه‌ها است.

عطر مورد علاقه بلا حدید چیست؟

طبق منابع متعدد، می‌توانیم بگوییم که عطر مورد علاقه بلا حدید ورساچه دیلان بلو است. ایزابلا خیر حدید یک مدل آمریکایی است. او کوچکترین خواهر جیجی حدید است. او همچنین توسط متخصصان صنعت مد برای سایت  Models.com به عنوان “مدل سال” انتخاب شد.

بلا حدید با تلاش و کوشش خود را به عنوان یک چهره شناخته شده معرفی کرده است.

ما مدت زیادی در مورد عطر محبوب بلا حدید تحقیق کرده‌ایم. برخی از مصاحبه‌های بلا حدید را دیده و چند مجله را مرور کردیم تا پاسخ دقیقی را که می‌خواهید بدانید پیدا کنیم. بیایید بیشتر درباره Versace Dylan Blue بحث کنیم و با یک سوال شروع کنیم که آیا شما هم باید آن را بزنید؟

بررسی عطر دایلان بلو بلا حدید

عطر ادکلن Versace Pour Femme Dylan Blue توسط Versace تولید شده و عطری است گلی و میوه ای برای زنان که از آن استفاده می‌کنند. این عطر در سال 2017 روانه بازار شد و سازنده آن Calice Becker است.

همه چیز راجع به عطر زدن به مو
خواندن مطلب
عطر مورد علاقه بلا حدید

با خرید عطر دیلان بلو زنانه رایحه ترکیبی گلی-میوه ای- چوبی را استشمام خواهید کرد. به طوری که روایح منحصر به فرد، قدرت، حس و ظرافت را در نت‌های بالایی، میانی و پایه عطر حس می‌کنید.

در مورد نت‌ها، سوربت توت سیاه، سیب ننه اسمیت، شبدر و شیسولیا را در نت بالای آن خواهید یافت. در ادامه نت میانی متشکل از گل رز اگلانتین، گلبرگ، گل سرخ، یاس و دم کرده یخ هلو را خواهید یافت. در نهایت نت پایه ترکیبی از نعناع هندی، استایراکس، چوب‌های سفید صاف و مشک را به شما می‌دهد.

در یک کلام این عطر ادای احترام به زنان است. انعکاس‌دهنده عطری قوی، حسی و در عین حال جذاب برای زنی که قدرت خود را دست کم نمی‌گیرند.

Versace Dylan Blue یک نسخه مردانه نیز دارد که اگر به دنبال عطری برای ست شدن با شریک زندگی خود هستید، ممکن است به کارتان بیاید. حالا سوال آخر این است که آیا باید ورساچه دیلن بلو را فقط به خاطر اینکه بلا حدید می‌زند، بزنید؟

خب جواب هم بله و هم خیر است! اگر از علاقه‌مندان به این مدل معروف هستید می‌توانید رویه او را همواره ادامه دهید. در غیر این صورت می‌توانید دایلان بلو را برای خود انتخاب کنید زیرا عطری کاملا جذاب و معروف در بازار عطر و ادکلن ایران هم است.

نتیجه گیری

همیشه زندگی و خصوصیات افراد مهم دنیا برای همه ما مهم بوده و هست. بلا حدید مدل و بازیگر موفق هالیوود هم یکی از آن افراد است که طرفداران زیادی در دنیا از جمله ایران دارد. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته است تا شما عزیزان را با عطر محبوب بلا حدید، این زن موفق آمریکایی آشنا کند. شاید شما هم دوست داشتید یک بار عطر مورد علاقه بلا حدید را امتحان کنید.

هر بطری عطر چند بار اسپری می‌شود؟
خواندن مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا