عطر و ادکلن

مقایسه عطر بلو شنل با دیور ساواج

مقایسه عطر بلو شنل با دیور ساواج یکی از مهم‌ترین مواردی محسوب می‌شود که افراد بسیاری به دنبال آن هستند. دلیل این امر را می‌‌توان محبوبیت بالای هر یک از این محصولات در بین آقایان دانست. هر دوی آن‌ها عطرهای خنک با رایحه‌های چوبی و تند و تیز هستند. از آن‌ها می‌توان به شکل روزانه استفاده کرد.

دیور ساواج به وسیله نابغه دنیای عطرسازی، یعنی فرانسوا دماشی تولید شد و یک عطر کاملاً معتدل برای مردان به حساب می‌آیند که هم کلاس مختص به خود را دارد و هم به طور کامل تطبیق‌پذیری مناسبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. از سوی دیگر، بلو شنل مهم‌ترین عطر لاکچری در جهان است. وجود رایحه مردانه خاص در این عطر را نمی‌توان در محصولات دیگری مشاهده کرد.  

دیور ساواج

دیور ساواج در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و با وجود رایحه تند و تازه قطعاً تمامی نظرات را به سمت خود جلب می‌کند. وجود همین رایحه خاص موجب شده است تا طرف‌داران آن روز به روز افزایش پیدا کنند. این عطر را می‌توان یک بمب آمبروکسان دانست که با عطر ترنج، فلفل و اسطوخدوس رایحه خود را پخش خواهد کرد و از همان ابتدا دلبری می‌نماید. در نت اصلی این عطر می‌توان شاهد آمبروکسان بود. رایحه جوز هندی در همین بخش خودنمایی می‌کند. در پایان نیز شاهد وجود مقداری رایحه وانیل دودی هستیم.

  • نت ابتدایی: ترنج و فلفل
  • نت میانی: اسطخودوس و جوز هندی
  • نت پایانی: وانیل و آمبروکسان
در مکان ها و موقعیت های مختلف، استفاده از چه عطری مناسب است؟
خواندن مطلب

شما می‌‌توانید از دیور ساواج در هر فصلی استفاده کنید. برای بهار تابستان از آن به منظور حضور در مهمانی‌های غیررسمی کمک بگیرید و در زمستان و پاییز جهت افزایش جذابیت بیشتر بهتر است با کمی تام فورد مدل توباکو ترکیب شود. این عطر با عملکردی عالی تا هشت ساعت بوی خوش خود را حفظ خواهد کرد که امری بی‌نظیر است.

مزایا: یک عطر عالی که بسیار مورد توجه است.

معایب: چون خیلی محبوب است، عطر شما از نظر دیگران چندان جدید و خاص به شمار نمی‌آيد.

بلو شنل

عطر بلو د شانل از جلمه مهم‌ترین شاهکارهای عطرساز مهم دنیا یعنی ژاک پولگ محسوب می‌شود که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. بلو د شنل خیلی سریع توانست به محبوبیت بالایی برسد و به یکی از اصلی‌ترین عطرهای مردانه ساخت برند شنل تبدیل شود. حال و هوای چوبی و گرم را می‌‌توان به خوبی در بلو د شنل مشاهده کرد.

نت‌‌های آغازین این عطر کاملاً روشن و سرزنده هستند. دلیل آن نیز وجود رایحه گریپ فروت به همراه فلفل صورتی تند است. این ترکیب در همان ابتدا به ما نشان می‌دهد که با یکی از بهترین عطرهای شنل رو به رو هستیم. در درون نت‌های بلو شنل می‌توان رایحه جوز هندی و زنجبیل را درک کرد که به کمک یاس،‌ عطری فوق‌العاده را برای ما ایجاد می‌کنند. رایحه‌های دیگری همچون عود، عنبر و نت‌های چوبی نیز در این عطر به خصوص قابل مشاهده هستند. نتیجه نهایی، ترکیبی از رایحه‌های گوناگون است که از مرکبات تا ادویه گسترده شده‌اند.  

معرفی عطر بازیگران ایرانی
خواندن مطلب
مقایسه عطر بلو شنل با دیور ساواج

نت‌های ابتدایی: لیمو، گریپ فروت، فلفل صورتی، ترنج، گشنیز، نعناع، آلدئید

نت‌های میانی: خربزه، یاس، زنجبیل، جوز هندی

نت‌های پایه: لابدانیوم، نعناع هندی، چوب صندل، سدر، عنبر، چوب

بلو د شنل یک ادوپرفیوم ویژه است که می‌توان آن را محصولی همه کاره نامید. شما می‌‌توانید از این ادوپرفیوم در هر زمان و هر مکان و هر فصلی استفاده کنید. حتی استفاده کردن از آن شب و روز نمی‌شناسد. این عطر به عنوان یک عطر معمولی برای مواردی همچون رفتن به کلاب یا صرف صبحانه با دوستانتان عالی خواهد بود. از نظر دوام نیز می‌توان بیان کرد که بلو د شنل انتظارات را به خوبی برآورده می‌کند. این محصول شرکت شنل تا هفت ساعت دوام می‌آورد که رقم مناسبی برای چنین عطری است.

مزایا: یک عطر بی‌نظیر با رایحه‌ای مردانه و لاکچری

معایب: عطر آن به اندازه دیور ساواج خود را نشان نمی‌دهد.

کدام گزینه را انتخاب کنیم؟

انتخاب کردن یک گزینه در مقایسه عطر بلو شنل با دیور ساواج امری شخصی‌ است. در واقع شما باید با توجه به نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، عطر مدنظر خود را برگزینید. هر دوی این عطرها گزینه‌‌ای عالی برای اکثر افراد محسوب می‌شوند و می‌توان از آن‌ها به عنوان برترین عطرهای مردانه موجود در بازار یاد کرد.

در هر صورت، اگر نیازمند یک گزینه جدید هستید که بتوان آن را در موقعیت‌های مختلف پوشید، دیور ساواج گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد. البته، این امر به معنای نامناسب بودن عطر بلو شنل نیست، زیرا این محصول نیز زیبایی‌های رایحه‌ای خاص خود را دارد.

زیباترین شیشه های عطر و ادکلن
خواندن مطلب

در پایان، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید در مقایسه عطر بلو شنل با دیور ساواج کدام یک را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر دوی این عطرها می‌توانند چشم‌ها را به سمت شما برگردانند و تکمیل‌کننده استایل جذاب شما باشند. انتخاب یک عطر مناسب همواره از مهم‌ترین گزینه‌هایی محسوب می‌شود که همه آقایان باید به آن توجه داشته باشند تا به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنند.

نتیجه گیری

همانطور که می‌دانید عطر بلو شنل و ادکلن ساوج یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای مردانه به حساب می‌آیند. کمپانی شنل و دیور برای ترکیب این د عطر جذاب از عناصر و نت‌های خاصی استفاده کرده‌اند تا حس و حال بهترو فوق‌العاده‌ای را به آنها ببخشند. ماندگاری و پخشبو این دو عطر بسیار بالا و مورد قبول است و می‌تواند بهترین انتخاب برای عطر امضا شما باشد تا دیگران و اطرافیان هم شما را با این رایحه بشناسند. در این مقاله حیات پرفیوم سعی داشته تا شما عزیزان را بیشتر با این دو رایحه جادویی آشنا کند تا شما هم بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا