پوستعطر و ادکلن

مقایسه عطر ورساچه اروس و دیلان بلو

ورساچه اروس و دیلان بلو دو عطر شناخته شده‌ای هستند که توسط ورساچه تولید شده‌اند و برای مردانی که به دنبال ادکلنی متمایز و نشان دهنده حال و هوای مدرن و امروزی هستند به بازار عرضه شده است.

ورساچه دایلان بلو و اروس با توجه به اینکه توسط یک برند تولید شده‌اند ولی هر دو با رایحه‌های متمایز هستند و انتخاب یکی از دیگری ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد. حال بین اروس و دیلان بلو، به نظر شما کدام یک انتخاب بهتری است؟ برای اینکه معتبرترین پاسخ را به شما بدهیم، تحقیقات گسترده و مقایسه‌ای جامع از این دو عطر جمع آوری کرده‌ایم.

حیات پرفیوم در این مطلب یک راهنمایی جامع در مورد مقایسه ادکلن ورساچه اروس و دیلان بلو برای شما آماده کرده‌است تا بتوانید بهترین انتخاب را در هنگام خرید عطر و ادکلن داشته باشید. علیرغم این واقعیت که آنها در برخی ویژگی‌ها مشترک هستند باید گفت که هر کدام در جایگاه خود استثنایی هستند.

معرفی ورساچه اروس

رایحه اصلی ورساچه اروس نعناع، ​​سیب سبز، لیمو، دانه تونکا، آمبروکسان، شمعدانی، وانیل ماداگاسکار، سدر ویرجینیا، سدر اطلس، خس خس و خزه بلوط است. Eros by Versace در سال 2012 توسط Aurelien Guichard ساخته شد. این عطر یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین عطرهای این برند است.

اروس رایحه‌ای تازه، چوبی و کمی ‌شرقی دارد. رایحه سیب سبز و وانیل شیرینی گرمای مطبوعی به آن می‌بخشد. ترکیب منحصر به فرد نعناع، ​​خس خس، آمبروکسان و سدر این عطر را غنی‌تر و منحصر به فردتر می‌کند.

معرفی ورساچه دیلن بلو

رایحه اصلی ورساچه دیلن بلو ترنج کالابریا، نت‌های آبی، گریپ فروت، برگ انجیر، آمبروکسان، فلفل سیاه، نعناع هندی، برگ بنفشه، پاپیروس، بخور، مشک، دانه تونکا و زعفران است. Pour Homme Dylan Blue در سال 2016 توسط آلبرتو موریلاس ساخته شد. با وجود اینکه به اندازه اروس معروف نیست اما هنوز بسیار موفق است.

انتخاب عطر با توجه به لباس
خواندن مطلب

دیلان بلو یک ترکیب معطر فوگر با نت‌های تازه آبی است که به ویژگی متمایز آن می‌افزاید. برخلاف رایحه اروس، این عطر دارای طبیعتی تند و مشک‌دار بوده که آن را به یک جایگزین بسیار جذاب تبدیل می‌کند.

عطر مردانه دایلان بلو

مقایسه نت ابتدایی ادکلن مردانه اروس با دایلان بلو

نت آغازین این دو عطر کاملاً متفاوت است. دیلان بلو با حسی تند و دودی باز می‌شود. انفجار قدرتمندی از گریپ فروت و ترنج دارد که به آن احساس مرکبات می‌دهد.

علاوه بر این دارای ترکیبی از مرکبات و آمبروکسان است. نت‌های آغازین دیلان بلو دارای یک نت انجیر فوق العاده جذاب است. از سوی دیگر باید گفت نت‌های ابتدایی اروس نسبتا قوی و واقعا لذت بخش است. نعناع، ​​دانه تونکا و وانیل نت‌های اولیه ای هستند که در ابتدا از این عطر به مشام می‌رسند.

به مرور رایحه سیب سبز و لیمو که همچنین به آبدار بودن و کیفیت اروس کمک می‌کند، بیشتر می‌شود. به نظر نت‌هایی که بیشتر به چشم می‌آیند وانیل، نعناع و دانه تونکا هستند.

نت‌های آغازین دیلن بلو نسبتاً لذت بخش است و ما معتقدیم یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این ادکلن است. بنابراین کدام یک نت آغازین بهتری دارد؟ در بین این دو نت ابتدایی عالی، باید گفت ورساچه اروس نت آغازین بهتری دارد.

مقایسه پخش و ماندگاری عطر ورساچه اروس و دیلان بلو

از نظر پخش بو ورساچه اروس یکی از حجیم‌ترین و جسورترین عطرهای بازار بوده که یکی از دلایل محبوبیت آن است. بوی این عطر بسیار قابل تشخیص بوده و حضور شما را برای اطرافیانتان اعلام می‌کند.

ادکلن دایلان بلو نت آغازین خوبی دارد اما پس از نزدیک به یک ساعت این نت از بین می‌رود. پس از آن، در بیشتر موارد کاملا ملایم است. وقتی صحبت از ماندگاری می‌شود، اروس عملکرد شگفت انگیزی دارد. ادکلن eros مدت زمان زیادی ماندگاری داشته و حتی بعد از ۱۲ ساعت می‌توانید به معنای واقعی کلمه همچنان آن را حس کنید.

مقایسه عطرهای ورساچه
خرید عطرهای ورساچه

فروش عطرهای ورساچه به صورت اقساط

در حالی که Dylan Blue عملکرد بسیار خوبی نیز دارد و حدود ۷ ساعت دوام می‌آورد، اما ماندگاری آن تقریباً به خوبی Eros نیست. بنابراین وقتی صحبت از ماندگاری و پخش بو به میان می‌آید، اروس به وضوح بسیار قوی‌تر بوده و عملکرد بهتری نسبت به دیلان بلو دارد.

معرفی ۵ مورد از بهترین عطرها برای یوگا
خواندن مطلب

فاکتور تعریف اطرافیان

همه ما از دریافت ستایش برای بوی خوب خود لذت می‌بریم، بنابراین مقایسه فاکتور تعریف و تمجید در این بررسی آمده است. از آنجایی که هر دو عطر عالی هستند، توجه هرچه بیشتر مردم را به خود جلب می‌کنند. البته باید گفت فاکتور تمجید بین دو عطر مردانه ورساچه اروس و دیلان بلو می‌تواند متفاوت باشد. از آنجایی که رایحه اروس قوی و گاهی تند است، ممکن است باعث شود برخی افراد هنگام ورود به اتاق احساس ناراحتی کنند.

از سوی دیگر، ادکلن dylan blue بسیار کمتر تهاجمی بوده ولی نسبتاً قدرتمندتر است. طبق مشاهدات، مردم رایحه اروس را ترجیح می‌دهند و استفاده از این عطر باعث تمجید بیشتر می‌شود. در نتیجه در خصوص اروس بیشتر از دایلن بلو تعریف می‌شود و برای این فاکتور در بررسی‌های ما اروس گزینه بهتری است.

مقایسه تطبیق پذیری

هر دو ادکلن مردانه ورساچه اروس و دیلان بلو کاملاً همه کاره بوده و برای تابستان، بهار و پاییز مناسب هستند. با این حال، چون eros بسیار قدرتمند است، زمان و مکان خود را خواهد داشت. بهترین مکان برای استفاده از آن محل کار است و بیشتر در دمای سرد تا ملایم استفاده می‌شود.

برعکس دیلان بلو از آن دسته عطرهایی است که می‌توان آن را در هر زمانی از سال بدون هیچ دردسری استفاده کرد. هم در محیط‌های رسمی ‌و هم در محیط‌های غیررسمی ‌بوی بسیار خوبی دارد.

حالا کدام یک انتخاب بهتری است؟ می‌توانم گفت که Dylan Blue از نظر تطبیق پذیری بسیار برتر است زیرا می‌توان از آن در موارد و مکان‌های بیشتری نسبت به Eros استفاده کرد.

مشهورترین برندهای عطر فرانسوی
خواندن مطلب

مقایسه ارزش پولی عطر دیلان بلو و ورساچه اروس

بر کسی پوشیده نیست که عطرهای ورساچه ساده‌ترین گزینه برای همه افراد نبوده و این دو نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برای مقایسه منصفانه بهترین کار این است که قیمت دلاری آنها را مقایسه کنیم که جالب است بدانید قیمت این دو عطرورساچه اروس و دیلان بلو یکسان است.

بنابراین هر کدام را که بخرید، اساساً عطری شگفت انگیز را با قیمت کمی ‌گران اما ماندگار دریافت می‌کنید. از این رو، هر دو Versace Eros و Dylan Blue ارزش یکسانی نسبت به قیمت دارند.

عطر اروس مردانه

مقایسه نت‌های اروس با دایلان بلو

دیلان بلو نت آغازین بسیار خوبی دارد، اما به سرعت به رایحه ای سنگین تبدیل می‌شود. انجیر، فلفل ملایم و مرکبات عناصری هستند که بیشترین لذت را برای شما به ارمغان می‌آورند و نشان دهنده اوج پتانسیل خلاقانه آن هستند. با همه این تعاریف باید گفت رایحه این عطر چندان متمایز نیست و بویی شبیه ترکیبی از چند عطر یا ادکلن معروف مختلف دارد.

از طرف دیگر، ورساچه اروس نت آغازین چشمگیری دارد و نت و رایحه آن به همان اندازه چشمگیر است. رایحه کلی eros versace کاملاً درخشان است و هر آکورد به زیبایی پخش می‌شود تا جلوه‌ای ماندگار ایجاد کند.

بنابراین، کدام یک به صورت کلی بهتر است؟ به طور کلی، عطر ورساچه اروس برنده آشکار این نبرد است، زیرا با رایحه‌ای دیوانه کننده موفق مورد علاقه بسیاری از افراد است. اگرچه دیلان بلو عطری عالی است، اما مطمئناً نمی‌تواند با هیاهوی اروس رقابت کند.

نتیجه‌گیری

ورساچه اروس و دیلان بلو دو عطر عالی ورساچه هستند. می‌توانم گفت که بین این دو، اروس بسیار نمادین‌تر است و اگر مثل ما عاشق عطر هستید، هر دوی آنها را باید داشته باشید.علاوه بر این، هنگام مقایسه در همه موارد کاملاً مشهود است که اروس بر دایلان بلو برتری دارد. شما عزیزان می‌توانید این دو عطر خوش بو ورساچه را با بهترین قیمت از حیات پرفیوم خریدای کنید و از آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا