عطر و ادکلن

معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه؛ عطر شایسته‌ی پادشاهان

برند آمواج یک برند سلطنتی تولیدکننده عطرهای نیش خاورمیانه‌ای در کشور عمان است. عطر و ادکلن‌های آمواج تأثیر خوب و به یادماندنی روی سفر در دنیای عطرها داشتند که هرکسی باید آن را تجربه کند. در دنیای امروز عطر و ادکلن که عدم خلاقیت و تقلیدهای کورکورانه به دو مشکل جدی تبدیل شده‌اند، برند آمواژ یک استثنا محسوب می‌شود.

ممکن است نظرتان این باشد که با خاتمه‌ی همکاری کریستوفر چونگ، مدیریت خلاقیت آمواژ از این شرکت در سال 2019، خلاقیت و اصالت محصولات این شرکت کاهش یافته‌، اما آمواژ هنوز برند تولیدکننده عطرهای نیش در سطح جهان محسوب می‌شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم خاطرات خوشایند و لذت بخشی که با عطر دلخواه اکثریت از برند آمواج داشتیم را گرامی بداریم و یک مقاله‌ی کامل در مورد معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه تهیه کنیم.

کریستوفر چونگ می‌گوید:

هر عطری منعکس کننده‌ی یک سری احساسات و تجربیات شخصی است. هدف اصلی هر عطری این است که حال و گذشته را به همدیگر پیوند دهد. عطرها چیزی فرای رایحه‌های خوشبو هستند.

معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه در سه واژه‌ی گُلی، تمیز و پودری خلاصه می‌شود. از نظر عاشقان عطر و ادکلن، رفلکشن مردانه نقطه‌ی شروع عالی برای آشنایی بیشتر با عطرهای این برند بوده که به خاطر معرفی عطرهای جسورانه و غیرمتداول مشهور است. بسیاری از عطرهای این شرکت با تاکید بر جنبه‌های هنری طراحی می‌شوند و خیلی از افراد نمی‌توانند تحت هیچ شرایطی با رایحه‌ی این عطرها کنار بیایند و از آن‌ها استفاده کنند.

در این مقاله حیات پرفیوم دلایلی را اعلام می‌کند تا تمام افرادی که می‌خواهند از عطرهای نیش استفاده کنند، قبل از هر عطر دیگری این شاهکار آمواج را امتحان کنند.

تاریخچه برند آمواج (AMOUAGE)

داستان پیدایش برند آمواژ به سال 1983 برمی گردد که در مسقط عمان تأسیس شد و در زمینه تولید عطرهای لوکس فعالیت می‌کند. این برند یکی از نخستین برندهای نیش واقعی در جهان عطر بود. شرکت ملی عطرسازی عمان روی این برند نظارت داشت و شاهزاده سید حمد بن حمود آل ابوسعیدی بنیانگذار آمواژ بود.

عطرهای این برند با هدف استفاده به عنوان هدایای پادشاه تولید می‌شدند. همچنین این برند سعی می‌کرد هنر عطرسازی عربی که شهرت جهانی پیدا کرده بود را بیش از پیش توسعه دهد. هر عطر که تولید می‌شد، تلاشی بود برای متجلی کردن این مدرنیته نوآورانه تا باعث آشنایی بیشتر جهانیان با هنر عطرسازی عربی شود. عطرها با استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های عطرسازی شرقی و غربی ساخته می‌شدند، و این کار نشانه‌ای از احترام قائل شدن برای میراث عطرسازی بود.

در سال 2006، دیوید کریکمور به عنوان مدیرعامل آمواژ منصوب شد. کریستوفر چونگ هم تا سال 2019 به عنوان مدیر خلاقیت آمواژ فعالیت می‌کرد. در حال حاضر آمواژ۲۱ فروشگاه فعال در اقصی نقاط جهان دارد. کارخانه عطرسازی هم یکی از مراکز قابل بازدید آمواج محسوب می‌شود که ظرفیت تولید ۲۵ هزار بطری عطر در هر هفته را دارد.

معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه

بخش کوتاهی از توضیحاتی که در وبسایت رسمی شرکت راجع به تعهد و علاقه‌ی آمواژ به هنر عطرسازی منتشر شده است به این شرح است: “عطرهای آمواژ از یک رایحه‌ی چندوجهی و در حد یک عطر امضا برخوردار هستند که نمادی از مهارت، کیفیت و خلاقیت بالا و بی رقیب محصولات این شرکت است. در عطرهای آمواژ فقط از بهترین و خاص‌ترین مواد اولیه از اقصی نقاط جهان استفاده شده است.

عطرها توسط عطاران پاریس، گراس، ژنو و نیویورک که شهرتی جهانی دارند ساخته می‌شوند. تمامی  عطرها به صورت دستی، با دقت بالا و با سلیقه‌ای عالی تولید می‌شوند و بوی خوش آن‌ها دائماً بالا می‌رود و خط بوی ماندگار و دلپذیری را به جا می‌گذارند. رایحه‌های گُلی چند وجهی هستند، رایحه‌های ادویه‌ای و چوبی به صورت متعادل با یکدیگر ترکیب می‌شوند و مواد اولیه‌ی کمیاب تضادهای شگفت انگیزی را به وجود می‌آورند.

معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه؛ داستان عطر آمواج رفلکشن من

آمواژ توسط عطار سرشناس شرکت Eurofragrance لوکاس سوئیزک در سال 2007 تولید شد. آمواژ رفلکشن من روحیه‌ی یک عطر خوشبو، تاثیرگذار، متفاوت و کاملاً مردانه را در خود خلاصه کرده است و جذابیت تمام نشدنی دارد.

معرفی 14 عطر با بوی باران
خواندن مطلب

امعرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه زمانی اتفاق افتاد که آقایان مثل دوران فعلی علاقه‌ی چندانی به عطرهای گُلی نداشتند. آمواژ رفلکشن من به همراه دیور هوم اینتنس، یک سبک کاملاً جدید را به وجود آوردند. این عطرها یک رایحه‌ی جدید برای عطرهای مردانه خلق کردند که توسط اکثر اقشار جامعه مورد تأیید و پذیرش قرار گرفت.

چندگانگی ناشی از رایحه‌های گُلی، خنک و چوبی این عطر را به خوبی در جهت جدیدی هدایت می‌کند. این عطر در لایه‌ی نهایی ماهیت مردانه و سنتی خود را حفظ می‌کند.

آمواج رفلکشن مردانه هنوز در لیست یکی از بهترین عطرهای نیش تاریخ در اقصی نقاط جهان قرار دارد. این عطر در شیشه‌های ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر با غلظت ادو پرفیوم، به همراه ژل شستشوی بدن عرضه شده است.

هویت عطر آمواج رفلکشن مردانه

آمواج رفلکشن مردانه با رایحه خشک، معطر و کافوری، با مقدار ناچیزی رزماری که در انعکاس شیرینی از برگ‌های پرتقال تلخ و رایحه‌ی قوی و پُرطراوت فلفل صورتی قرار گرفته است.

برای معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه می‌توان به گلبرگ‌های کوچک بهارنارنج و شکوفه‌های نسبتاً رسیده‌ی یاس اشاره کرد. این ادکلن نیش مردانه هویت گُلی و تلخی گیاهی خود را در لایه‌ی میانی متشکل از زنبق چرمی و یلانگ یلانگ، که بوی حیوانی و تحریک کننده‌ای دارد به نمایش می‌گذارد.

لایه‌ی نهایی با حضور سدر ویرجینیا و وتیور هائیتی تشکیل می‌شود که ساختار چوبی خشک و محدود شده‌ای را به وجود می‌آورند. آکوردهای ابریشمی پاتچولی و چوب صندل هم در این مرحله ظاهر می‌شوند. رفلکشن مردانه یک عطر امضای متفاوت و قدرتمند است که رایحه‌ی درجه یک خود را به بهترین نحو ممکن متجلی می‌کند.

معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه

شیشه و بسته بندی عطر AMOUAGE Reflection for Men

با معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه می‌توانید ببینید که شیشه‌ تمام عطرهای آمواژ (AMOUAGE)، یک اثر هنری واقعی هستند و فرهنگ و طراحی یکپارچه خاورمیانه با قدمت هزاران ساله را منعکس می‌کنند. بطری عطرهای مردانه بزرگتر بوده و عطرهای زنانه شیشه‌های کوچکتر و جمع و جورتری دارند.

درپوش شیشه‌های عطر طراحی خاصی دارند که در ساخت آن‌ها از کریستال سواروفسکی استفاده شده است. آن‌ها شبیه دسته یک خنجر عربی هستند و برای اولین بار در عطرهای گُلد آمواج معرفی شدند.

برند آمواژ از همان ابتدا اهمیت برخورداری از یک طراحی منحصر به فرد و لوکس را درک کرده بود. طراحی شیشه عطرهای این شرکت اکنون با یک نام تجاری (مالکیت فکری) در آمریکای شمالی و اروپا ثبت شده است.

لوگوی خاص این شرکت هم در وسط شیشه قرار گرفته و عبارت هدیه پادشاهان روی آن ثبت شده است. در گذشته عطرهای آمواژ فاقد درب آهنربایی بودند. اسم عطر نیز دقیقاً در وسط شیشه عطر و زیر کلمه آمواژ نوشته می‌شد. اکنون درب شیشه آهنربایی شده است و اسم عطر زیر اسپری ثبت می‌شود، و شیشه‌های عطرهای آمواژ به مراتب شیک‌تر از گذشته به نظر می‌رسند.

بگذارید طراحی جعبه‌ای که عطر را روی پایه‌ی نرمی قرار می‌دهد فراموش کنیم. بهتر است به خاطر داشته باشید که شما یک محصول لوکس را در دستان خود نگه داشته‌اید.

روایح ادکلن آمواج Reflection for Men

همانطور که در بخش‌های قبلی گفتم، رفلکشن عطر مورد علاقه‌ی من از برند آمواج است. شاید بعضی‌ها مخالف باشند و عطرهای اپیک من، جوبیلیشن XXV یا اینترلود را در رتبه‌ی نخست قرار دهند. این عطرها نیز به نوبه‌ی خود شایستگی بهترین بودن را دارند. این برند عطرهای با کیفیت زیادی دارد و همه چیز به سلیقه‌ی شما برمی گردد.

اکنون روبرو شدن با عطرهای مشابه این عطر در سطوح دیزاینری و نیش یک امر کاملاً عادی است، حتی برخی رفلکشن من را نسخه‌ی با کیفیت‌تر عطر له مال از ژان پول گوتیه تلقی می‌کنند. اما من معتقدم که تنها عطری که به خوبی این عطر است، عطر APOM هوم از میسون کورکجان است که متاسفانه تولیدش متوقف شده است.

معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه وقتی انجام شد همه درباره کیفیت و مامدگاری آن صحبت می‌کردند، این عطر از لحاظ پخش بو بسیار عالی عمل می‌کند بگونه ای که حس بویایی شما را نوازش کرده و در عین حال باعث آزار اطرافیان نمی‌شود. عطرهای محدود و انگشت شماری هستند که این کار را در ورژن مردانه به این خوبی انجام دهند.

رایحه‌های ادویه‌ای – گُلی و رایحه چوبی نهایی با توازن زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. هیچ شخصی نباید با این تصور که در حال استفاده از یک عطر زنانه است، از اسپری کردن این عطر صرف نظر کند. البته اگر شما عطرهای زنانه را می‌پسندید، استفاده از آن عطرها به خودی خود هیچ مشکلی ندارد.

  • نت اولیه: رزماری، فلفل قرمز، برگ پرتقال تلخ
  • نت میانی: بهارنارنج، زنبق زرد، یاس، یلانگ یلانگ
  • نت نهایی: وتیور، پاتچولی، چوب صندل، چوب سدر
ارزش خرید عطرهای گران‌ قیمت
خواندن مطلب
عطر آمواج رفلکشن مردانه

رایحه‌های اولیه

بعد از اسپری کردن عطر، رایحه‌های قوی و معطر رزماری، نارنج، فلفل و یاس ماهیت گُلی این عطر را آشکار می‌کنند. اسپری کردن آمواج رفلکشن حس تمیزی، تازگی و آراسته بودن را به شما می‌دهد. با وجود اینکه در رایحه‌های رسمی عطر به این نکته اشاره نشده است، اما معتقدیم رایحه اسطوخودوس هم در این عطر وجود دارد. اسطوخودوس ساختار عطر را به سمت پودری شدن هدایت می‌کند.

رایحه زنبق یا ریشه زنبق که امروزه در بسیاری از عطرها یافت می‌شود، برای به تعادل رساندن رایحه‌ی اسطوخودوس به کار رفته است. مقایسه این عطر با له مال از ژان پل گویته به خاطر رایحه‌ی اولیه است. در له مل شاهد حضور نعناع و وانیل هستیم که در رفلکشن خبری از این رایحه‌ها نیست. جز مرحله‌ی شروع عطر و دقایق ابتدایی، این دو عطر کاملاً متفاوت هستند و برای مناسبت‌ها و مخاطبان هدف مختلفی به کار می‌روند.

شروع رفلکشن من بسیار تند و تیز است. اگر رایحه‌های گُلی به میزان لازم حضور نداشتند، قطعاً از رایحه‌ی اولیه این عطر به شدت و فرای تمام انتظارات قبلی‌تان شگفت زده می‌شوید.

رایحه‌های میانی

مثل سایر عطرهای نیش، این عطر هم سعی می‌کند در مرز بین عطرهای مردانه و زنانه حرکت کند. در حقیقت از رایحه‌ها و آکوردهای عطرهای زنانه و مردانه به طور مشترک استفاده شده است، تا نظر طیف وسیع‌تری از مشتریان جلب شود.

علیرغم اینکه زمان معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه این ادکلن به صورت رسمی به عنوان یک عطر مردانه روانه بازار شده است، اما قوی بودن رایحه‌های گُلی آن را به سمت یک عطر یونیسکس واقعی سوق می‌دهد. هنگامی که پخش بوی عطر کمی خنثی می‌شود، رایحه‌ی تند و فلزی آن کاهش می‌یابد. در این مرحله بهارنارنج رایحه‌ی نشاط انگیز و مرکباتی خود را آشکار کرده و با رایحه‌های گُلی ترکیب می‌شود. عطر هویت پودری خود را حفظ می‌کند و در عین حال از لحاظ ساختار رایحه کامل‌تر می‌شود.

رایحه‌ی یاس در این عطر، تا حدودی مشابه رایحه یاس در عطر شنل – ان 5 است. هنگامی که به این مرحله از ساختار رایحه عطر برسید با خودم می گویید چگونه عطری می‌تواند خوشبوتر از این عطر باشد؟

رایحه‌های نهایی

جالب است بدانید رایحه‌هایی که در لایه‌ی نهایی احساس خواهید کرد، با رایحه‌های اعلام شده به صورت رسمی تفاوت دارند. زیرا تمام رایحه‌های گُلی، مرکباتی، معطر و چوبی، در نهایت بویی شبیه یک خمیر ریش گران دارند.

من با داشتن رایحه مشابه محصولات آرایشی مشکلی ندارم، و رفلکشن چندین بار چنین رایحه‌ای را به وجود می‌آورد. رایحه‌ی مشابه محصولات آرایشی، به اندازه عطرهای دیور هوم در رفلکشن پُررنگ نیست.

عاشقان وتیور، چوب صندل، چوب سدر و پاتچولی احتمالاً انتظار دیگری دارند، اما در نهایت تمام این رایحه‌ها هویت دیگری را منعکس می‌کنند. به ندرت پیش می‌آید که شرکت‌های عطرسازی لیست کاملی از تمام رایحه‌ها و درصد حضور هر کدام در هرم بویایی عطر را در اختیار مشتریان قرار دهند. آمواژ رفلکشن من یک تجربه‌ی بویایی خوشایند را به وجود می‌آورد.

عملکرد ادکلن Reflection for Men

ماندگاری این عطر در حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت است. همچنین پخش بو و خط بوی عطر هم بدون هیچگونه استثنا همواره عالی بوده‌اند. شیشه‌ی من ساخت 2018 بوده و این یعنی کمی از کیفیتش کاسته شده است. مهم نیست که نسخه‌ی قبلی تولید عمان، یا نسخه‌ی جدید انگلیسی را در اختیار داشته باشید. این عطر با گذشت زمان قوی‌تر می‌شود.

این عطر به هیچ عنوان ضعیف نیست و ممکن است حس بویایی شما مسدود شده باشد. این حالت هنگامی پیش می‌آید که به خاطر سازگاری بینی با رایحه‌ها، نمی‌توانید عطرها یا رایحه‌های عادی را در مجاورت خود تشخیص دهید. از این حالت تحت عنوان خستگی بویایی یاد می‌شود.

مخاطب هدف و میزان تعریف دریافتی

تمامی مراحل این عطر، از ابتدا تا انتها با ظرافت و هوشیاری خاصی طراحی شده‌اند. این عطر چندوجهی و تمیز بیشتر با سلیقه‌ی مردان سازگار است، اما بانوان هم می‌توانند بدون هیچگونه مشکلی از این عطر استفاده کنند.

با توجه به اینکه رایحه‌های گُلی حضور پُررنگی دارند، مخاطبان بزرگسال قطعاً بیشتر از سایر گروه‌های سنی این عطر را می‌پسندند.

به طور کُلی، عطرهای شیرین و ادویه‌ای، توسط افراد عادی که بر خلاف عطربازهای واقعی بحث عطر را جدی دنبال نمی‌کنند، واکنش‌های مثبت بیشتری را دریافت می‌کنند.

معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه

زمان و مکان استفاده از عطر مردانه آمواج رفلکشن

معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه وقتی اتفاق افتاد همه منتقدین بر این باور بودند که این ادکلن مردانه برای مناسبت‌های رسمی، ادارات، قرارهای شام رسمی و حتی تفریحات شبانه در مقیاس بزرگ جایی هستند که تصویر درخشانی از رفلکشن من را به نمایش می‌گذارند. همچنین اگر بخواهید رنگی را برای این عطر تصور کنید، آن رنگ سفید خواهد بود. اسپری کردن این عطر با پیراهن سفید، نشانه‌ای از آراستگی، شخصیت و نزاکت شما است.

10 تا از بهترین عطر ارزان قیمت برای زنان
خواندن مطلب

در رابطه با فصول سازگار با این عطر، باید بگوییم تمام فصول به جز دماهای خیلی گرم یا خیلی سرد با این عطر سازگار هستند. در شب‌های تابستانی یکی دو اسپری کافی است.

ارزش خرید

از سال 2007 با معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه تا به الان این عطر بخشی از منحصر به فرد بودن خود را از دست داده است، اما ساختار رایحه‌ی خاص خودش را حفظ کرده است. به همین دلیل معتقدم این عطر هنوز یکی از اصیل‌ترین عطرهای نیش قرن 21 بوده و قیمت آن برای یک شیشه 100 میلی لیتر، با توجه به کیفیت بسیار خوبش واقعاً بالا است. خیلی از برندهای نیش چنین وضعیتی ندارند و امیدوارم آن‌ها به جایگاه و اعتباری هم سطح آمواژ برسند.

نقاط قوت و ضعف

برخی نقاط قوت و ضعف آمواژ رفلکشن من به این شرح هستند:

نقاط قوتنقاط ضعف
یک عطر مردانه نیش با رایحه گُلی که صنعت عطرسازی را متحول کرد عملکرد عالی شیشه و بسته بندی عالی و با کیفیت رایحه‌ی چندوجهی و سازگار با یک مرد با شخصیت کیفی فراتر از قیمت پرداختی را به ارمغان می‌آوردرایحه‌ی گُلی، پودری و فلزی که ممکن است با سلیقه‌ی خیلی‌ها سازگار نباشد از منحصر به فرد بودنش کاسته شده است

کلکسیون عطر آمواج رفلکشن مردانه

آمواژ رفلکشن من بخشی از یک کلکسیون سه گانه است. یک عطر زنانه و یک نسخه‌ی مکمل از عطر اصلی در این کلکسیون حضور دارند:

  • آمواژ رفلکشن وومن: یک عطر گُلی که در سال 2007 معرفی شد. برگ‌های سبز، فریزیا و ماگنولیا رایحه‌های اصلی این عطر هستند. ماندگاری عطر ۶ الی ۸ ساعت و پخش بوی آن متوسط است.
  • آمواژ رفلکشن 45:  یک عطر گُلی شرقی که در سال 2021 معرفی شد. زنبق، یاس، اسطوخودوس رایحه‌های اصلی این عطر هستند. ماندگاری عطر بالای ۲۴ ساعت و پخش بوی آن عالی است.

عطرهای مشابه

  • پارفومز دی مارلی دارلی: یک عطر معطر ادویه‌ای که در سال 2009 معرفی شد. اسطوخودوس، لوبیا تونکا و نعناع رایحه‌های اصلی آن هستند. ماندگاری۱۰ الی ۱۲ دارد ساعت و پخش بویش متوسط است.
  • ژان پل گوتیه له مال: یک عطر معطر شرقی که در سال 1995 معرفی شد. وانیل، اسطوخودوس، نعناع رایحه‌های اصلی آن هستند. ماندگاری آن ۶ تا ۸ ساعت و پخش بو متوسط است.
  • ژان پل گوتیه فلور دی مال: یک عطر معطر گُلی که در سال 2007 معرفی شد. بابونه، شکوفه معطر و نارنج رایحه‌های اصلی آن هستند. ماندگاری بالای ۲۴ ساعت و پخش بوی عطر عالی است.

نتیجه گیری

آمواج رفلکشن مردانه یک عطر مقدماتی عالی برای تمام افرادیست که دوست دارند در جهان عطرهای نیش کنکاش کنند، اما هنوز ترجیح می‌دهند بدون روبرو شدن با رایحه‌های ناشناخته، عطر مطمئن‌تری را آزمایش بکنند. در تمام سال‌هایی که در زمینه‌ی عطر فعالیت نموده‌ایم، این عطر همیشه یکی از محبوب‌ترین عطرها بوده است و اکثر صاحب نظران هم با این دیدگاه موافق هستند.

این عطر با رایحه‌ی تمیز و خنکش، خلوص و جاودانگی خاصی دارد و هرگز قدیمی نمی‌شود. اگر این عطر یکی از اولین عطرهای نیشی است که امتحان می‌کنید، مطمئن باشید که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از عطرهای مورد علاقه‌تان در بلندمدت را دارد. با معرفی عطر آمواج رفلکشن مردانه انقلابی عجیب در دنیای عطر و ادکلن‌ها بر پا شد.

رایحه ادکلن آمواج رفلکشن مردانه شبیه چیست؟

آمواج رفلکشن من تداعی کننده  مُد با کلاس و عالی یک مرد مُدرن است. این شاهکار جاودان گُلی چوبی با رایحه‌ی های رزماری، فلفل قرمز و برگ پرتقال تلخ شروع می‌شود. رایحه‌های میانی شامل شکوفه معطر، زنبق، یاس و یلانگ یلانگ هستند. وتیور، پاتچولی، چوب صندل و چوب سدر هم رایحه‌ی نهایی را تشکیل می‌دهند.

آیا آمواج یک برند لوکس است؟

آمواژ یک برند تولیدکننده عطرهای لوکس است که در سال 1983 توسط شاهزاده سید حمد بن حمد آل ابوسعیدی در مسقط عمان تأسیس شد. شرکت ملی عطرسازی عمان مدیریت این برند را برعهده دارد. امروزه 21 فروشگاه رسمی آمواژ در سراسر جهان فعالیت می‌کنند و یک پاساژ دو طبقه که در سال 2012 افتتاح شد هم جزو این مراکز فروشگاهی است. این برند به خاطر ترویج فرهنگ عطرسازی عربی، و ترکیب آن با ابتکارات تاثیرگذار غربی مشهور است.

عطرهای آمواج در چه مکانی تولید می‌شوند؟

عطرهای آمواژ در عمان، در کارخانه‌ای که ظرفیت تولید 25 هزار شیشه عطر در هفته را دارد تولید می‌شوند. این برند صرفاً از مواد اولیه با کیفیتی که از اقصی نقاط جهان تهیه می‌شوند استفاده می‌کند و طراحی عطرها توسط عطاران سرشناس جهانی صورت می‌گیرد.

آیا آمواج یک برند نیش است؟

آمواج یک برند تولیدکننده عطرهای لوکس و نیش است که فقط در زمینه‌های تولید عطر، محصولات مراقبت از بدن و تزئینات خانگی فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا